انواع گارد کرنر در ایران، حتما دوست دارید بدانید که گارد کرنر چیست و از این وسیله چه استفاده ای می شود؟ گارد کرنر وسیله ای ضربه گیر است جهت جلوگیری از برخورد ماشین به ستون پارکینگ ها، محیط های تجاری پر تردد و شلوغ، در گوشه ستون نصب می شود. انواع گارد کرنر در ایران تولید می شود که هر کدام از آنها با قیمت متفاوتی بفروش می رسد که در ادامه عوامل موثر بر قیمت این را بررسی خواهیم کرد.

انواع گارد کرنر در ایران و عوامل موثر در قیمت فروش آن

عوامل موثر در قیمت گذاری گارد کرنر در کشور

محافظ دیوار پارکینگ یا همان گارد کرنر از نظر شکل ظاهری دارای طرح و ابعاد مختلفی می باشد و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. اگر می خواهید میخواهید برای پاکینگ خود محافظ دیوار ارزان بخرید باید ابتدا در مورد قیمت آن اطلاعاتی داشته باشید. عوامل متعددی در تعیین نرخ گارد کرنر موثر هستند. از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری گارد کرنر در کشور شامل موارد زیر می باشد.

  • ابعاد گارد
  • جنس محافظ یا ضربه گیر
  • قدرت تحمل گارد در برابر ضربه
  • مواد اولیه در تولید محصول
  • رنگهای استفاده شده در آن
  • کیفیت و برند سازنده وسیله

قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ را می توانید در سایت های فروش اینترنتی انواع گارد کرنر مشاهده نمایید.

عوامل موثر در قیمت گذاری گارد کرنر در کشور

انواع گارد کرنر تولید شده در ایران

انواع گارد کرنر تولید شده در ایران با طول باله متفاوتی تولید می شود. تولید گارد کرنر توسط شرکت های سازنده محصولات حفاظتی و ضربه گیر کشور انجام می شود. محافظ ستون پارکینگ را می توان به صورت عمده و تک از درب کارخانه با قیمت فوق العاده مناسبی خریداری کرد. برای تهیه گارد کرنر عمده از کارخانه تولیدی به دو روش حضوری و غیر حضوری می توانید اقدام کنید.

خرید حضوری خریدار عمده مستقیما به تولید کننده مراجعه کرده و انواع ضربه گیر را خریداری می کند. اما در روش غیر حضوری خریدار از طریق واسطه و یا بدون واسطه به روش اینترنتی محصول مورد نیاز خود را به شرکت سفارش داده و درب محل مورد نظرش آن را دریافت می کند.

برند های برتر تولید کننده گارد کرنر در کشور

یکی از ویژگی های منحصر به فرد محافظ ستون پارکینگ این است که برندهای گوناگونی از این محصول در کشور عرضه می شود. اما با وجود این همه برند چگونه می توان برندهای برتر تولید کننده گارد کرنر در کشور را شناخت؟ برای شناخت برندهای برتر تولید کننده گارد کشور خریداران می توانند با تحقیق در بازار و تحقیق و پرس و جو از کسانی که حرفه آنها فروش ضربه گیر پارکینگ است به نتایج توبی دست پیدا کنند و برندهای برتر را شناسایی کرده و در صورت لزوم گارد مورد نظر را با برند خوبی خرید کنند.

انواع گارد کرنر تولید شده در ایران

بازار بزرگ فروش گارد کرنر در تهران

بازارهای فروش زیادی در زمینه فروش گارد کرنر در ایران فعالیت می کنند که یکی از آنها بازار بزرگ فروش گارد کرنر در تهران است. این بازار همه روزه مشتریان زیادی را از تهران و حتی سایر شهرستان های کشور جذب خود کرده و فروش فوق العاده چشمگیری دارد. تعدادی از فروشندگان محافظ ستون و ضربه گیر در بازار تهران علاوه بر فروش این محصول در حوزه پخش گارد کرنر نیز مشغول بوده و در سراسر کشور خدمات ارائه می دهند.

گارد کرنر

گارد کرنر که محافظ ستون، ضربه گیر ستون یا گارد ضربه گیر که نام‌های دیگر این وسیله ایمنی می‌باشند، یکی از تجهیزات ترافیکی است که برای جلوگیری از برخورد خودرو با ستون پارکینگ در پارکینگ‌های تجاری و پرتردد کاربرد داشته و در کنج ستون پارکینگ نصب می‌شود. این وسیله که از تجهیزات مهم و ضروری پارکینگ‌ها است باعث جلوگیری از خسارت‌های بالای خودروها می‌شود. انواع گارد کرنر در ایران یا ضربه گیر ستون پارکینگ با طرح‌ها و ابعادی متفاوت وجود دارند که برای ایمن سازی فضای پارکینگ استفاده می‌شود.

علاوه بر آن این وسیله ایمنی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ستون پارکینگ، جلوگیری از صدمه و خسارت به خودرو کاربرد دارد. کرنر گارد زیبایی فوق العاده‌ای به فضای پارکینگ می‌دهد و دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده‌ای می‌باشد.

برند های برتر تولید کننده گارد کرنر در کشور

قیمت گارد کرنر

کرنر گارد را از لحاظ کارایی و مواد و متریال می‌توان در دسته بندی‌های مختلف قرار داد. قیمت گارد کرنر و انواع گارد کرنر در ایران که نصب آن روی ستون‌های پارکینگ باعث جلوگیری از وارد شدن خسارت به ستون پارکینگ و خودرو است، از تنوع رنگ و اندازه برخوردار می‌باشد. این وسیله که به شکل V است که هر بال آن اندازه‌ای حدود ۶.۵ سانتی متر و ارتفاع آن بستگی به سفارش مشتری دارد که علاوه بر ایمن شدن پارکینگ، زیبایی فوق العاده‌ای نیز به فضای پارکینگ می‌دهد. ضربه گیر لاستیکی محافظ ستون پارکینگ روی شاسی فلزی نشسته و دارای قدرت ارتجاعی بالا و همچنین ضربه پذیری بالا است.

خرید گارد کرنر

برای خرید گارد کرنر داشتن کیفیت بالا مهم است که باید به آن توجه نمود. انواع گارد کرنر در ایران از مواد و متریال درجه یک تولید شده‌اند و کیفیت بالایی دارند. ضربه گیر ستون متشکل از یک شاسی آلومینیومی و یک پوسته پی وی سی است که شاسی آلومینیومی آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و چون این آلیاژ نرم است، هنگام برخورد، خسارت کمتری به خودرو وارد می‌کند. آلومینیوم از مقاومت بیشتری نسبت به آهن و گالوانیزه در برابر رطوبت و خوردگی دارد. از طرفی نسبت به آن‌ها سبک‌تر بوده و به همین دلیل هنگام نصب فشار کمتری به محل و ستون وارد می‌کند. این وسیله روش نصب ساده‌ای داشته که با توجه به جنس آن می‌توان از چسب، تفنگ هیلتی یا رول پلاک و پیچ استفاده کرد.

بازار بزرگ فروش گارد کرنر در تهران

کرنر گارد ستون

افراد هنگام ورود و خروج پارکینگ نگران اصابت خودرو به ستون هستند. برای حل این مشکل می‌توان از انواع گارد کرنر در ایران استفاده کرد. کرنر گارد ستون یک ابزار ایمنی برای نقاطی از ساختمان و پارکینگ است که احتمال صدمه دیدن و آسیب رسیدن به خودرو و ستون و کنج را هنگام ترافیک و تردد ماشین‌ها کاهش می‌دهد. ضربه گیر ستون، گارد کرنر یا محافظ ستون پارکینگ یک نوع ضربه گیر لاستیکی می‌باشد که با نصب روی ستون پارکینگ، باعث جلوگیری از ایجاد خط و خش خودرو یا رنگ پریدگی هنگام برخورد می‌شود. این وسیله دارای شبرنگ‌هایی است که پارکینگ‌هایی که نور مناسبی ندارند، افراد را با بازتاب نور ماشین، متوجه ستون‌ها می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *