بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگ G1 در تهران

بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگ G1 در تهران

بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگG1 در تهران با ارائه با کیفیت ترین و مرغوب ترین محافظ ستون پارکینگ، اقدام موثری جهت حفظ سلامت بدنه خودرو و ستون های پارکینگ در مکان های متعدد کرده است، این شرکت بازرگانی با ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری خرید را برای مشتریان خود آسان نموده است بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگ G1 در تهران یکی از ابزارآلات ایمنی در پارکینگ ها می باشد. که از آسیب به بدنه خودرو جلوگیری می کند.

بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگ G1 در تهران

همه چیز درباره انواع محافظ ستون پارکینگ G1

بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگ G1 در تهران

محافظ ستون پارکینگ G1، وسیله ای کاربردی و بسیار مفید می باشد که در کنج ستون های پارکینگ نصب می شود و مانع آسیب دیدن و یا خراش برداشتن بدنه خودرو در حین پارک کردن بین ستون های پارکینگ می شود، همچنین مانع ریزش مصالح و یا خراب شدن ستون ها می شود.

این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که از مهمترین انواع محافظ ستون پارکینگ دو نوع فلزی و پلاستیکی را می توان نام برد که هر دو نوع با دارا بودن ویژگی شبرنگ بودن در شب کمک بزرگی به رانندگان در زمان پارک ماشین می کنند.

محافظ ستون پارکینگ مدل G1 نوع پلاستیکی با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد از بهترین و پرکاربردترین نوع محافظ ستون می باشد.

از خصوصیات مهم محافظ ستون پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع محافظ از پلاستیک فشرده ساخته شده است و دارای کیفیت بالایی می باشد.
  • مشبک بودن آنها، باعث شده دارای وزن سبکی باشند و بنابراین حمل و جابجایی آسانی داشته باشند.
  • جنس پلاستیک به کار رفته در ساخت آنها EPDM بوده. که بسیار مقاوم و با درجه سختی بالا می باشد.
  • جنس رویه محافظ ستون G1 از پلاستیک درجه یک و با کیفیت بوده که از قدرت ضربه گیری بالایی برخوردار است.
  • ابعاد این نوع محافظ 100*7.5 سانتیمتر می باشد که اندازه استاندارد برای تولید و ساخت آنها است.
  • محافظ ستون پارکینگ از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار بوده که به ایمن سازی پارکینگ کمک شایانی می کند.

محافظ ستون پارکینگ فلزی از جنس آلومینیوم با روکش پلاستیکی می باشد. که مانند نوع پلاستیکی دارای کاربرد و فواید زیادی جهت حفاظت از بدنه خودرو در برابر ضربات احتمالی می شود.

قیمت عمده محافظ ستون پارکینگ G1 در تهران

بازرگانی فروش محافظ ستون پارکینگ G1 در تهران

مکان های بزرگی مانند بیمارستان ها، پاساژ ها، برج ها و آپارتمان های بزرگ از مصرف کنندگان اصلی محافظ ستون پارکینگ می باشند، بنابراین خرید عمده برای این مصرف کنندگان از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت محافظ ستون پارکینگ با توجه به نوسانات بازار، مواد اولیه و کیفیت آنها متفاوت است، اما قیمت عمده این محصول دارای قیمت پایین تر و مناسب تری می باشد.

جهت اطلاع از قیمت عمده این محصول در تهران، می توانید. با مراجعه حضوری به مرکز فروش و یا از طریق سایت فروشگاه از قیمت عمده آن مطلع شوید.

1 دیدگاه

  • سلام آقا خسته نباشید وقت عالی بخیر
    در مورد این محافظ ها شما کار نصب و اجرا رو هم خودتون انجام میدیدن؟ لطفا اطلاعات کامل از حیطه فعالیت شرکتتون رو در اختیارم بزارین من میتونم سفارشهامو به چه صورت ثبت کنم؟ و از زمان ثبت سفارش تا تحویل کار چقدر وقت لازم دارین؟ جواب این سوال ها رو برای همکاری بهترمون لازم دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *