برترین فروشنده آدمک پرچم زن سه بعدی

برترین فروشنده آدمک پرچم زن سه بعدی

انواع تجهیزات جاده ای و ترافیکی و تینر اپوکسی نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد برخی تصادفات و خطرات احتمالی برای رانندگان و حتی عابرین پیاده دارند. برای این منظور مدل های مختلفی از تابلو و قطعات ساخته می شوند که یکی از پرکاربردترین آنها آدمک پرچم زن سه بعدی است. با توجه به میزان تقاضا برای خرید این محصول به معرفی کاربردها و برترین فروشنده های مستقیم آنها می پردازیم.

برترین فروشنده آدمک پرچم زن سه بعدی

کاربرد آدمک پرچم زن

برترین فروشنده آدمک پرچم زن سه بعدی در جاده های بین شهری همواره شاهد عملیات عمرانی و جاده سازی هستیم که همواره کارگرانی به صورت پیاده یا سوار بر ماشین آلات در حین انجام فعالیت هستند. با توجه به تردد شبانه روزی خودروهای سبک و سنگین در جاده ها، آگاه سازی آنها از تعمیرات و حضور کارگران و تعمیرات امری الزامی و ضروری است.

برای این منظور یکی از بهترین و در عین حال ارزان ترین تجهیزات استفاده از آدمک پرچم زن است. و همچون رنگ سرد ترافیکی و تابلو معابر شهری به بهتر دیده شدن توسط راننده کمک بسار زیادی می نماید..
آدمک پرچم زن نوعی ربات است. که یک دست لباس شبرنگ با ترکیب رنگی قرمز، زرد یا نارنجی بر تن دارد. اگر بخواهیم از نظر ویژگی های فنی به بررسی این ربات بپردازیم باید بگوییم که جنس آن از پلاستیک مقاوم بوده که در برابر ضربات احتمالی و تابش مستقیم آفتاب مقاومت بسیار زیادی دارد.
ارتفاع آدمک های پرچم زن جاده ای حدود 2 متر است و بر روی سر آن یک کلاه ایمنی قرار دارد. در قسمت میان تنه آن دو پرچم و در یکی از دست ها یک پرچم قرمز رنگ متحرک قرار دارد که برای آگاه سازی رانندگان از انجام تعمیرات جاده ای مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های باتری دار با برق شهری به راحتی شارژ می شوند. برای هر 24 ساعت تنها نیاز است که باطری را به مدت 2 ساعت در شارژ قرار دهید.

بهترین تولیدکنندگان آدمک پرچم زن سه بعدی

بهترین تولیدکنندگان آدمک پرچم زن سه بعدی استفاده انواع آدمک پرچم زن سه بعدی یا ساده و تابلو معابر شهری فواید و مزیت های بیشماری را برای شرکت های خدماتی و مهندسی فعال در حوزه راه و سازی به همراه دارد. برخی از مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • جایگزین با نیروی انسانی و کارگران
  • کاهش هزینه های استخدام کارگر
  • کاهش احتمال تصادفات جاده ای و صدمات ناشی از
  • قابلیت بکارگیری در شرایط آب و هوایی مختلف
  • قابلیت حمل و جابجایی آسان به واسطه وزن سبک و بدنه مقاوم

البته باید عنوان کنیم که خرید آدمک پرچم زن باکیفیت برای فعالین، شرکت های صادراتی و حتی شرکت های توزیع و پخش اهمیت زیادی دارد. چرا که برخی نمونه ها از مواد پلاستیکی بازیافتی تولید می شوند. که مقاومت و کارآیی چندانی ندارند. اگر قصد سفارش عمده و خرید مستقیم این محصول از تولیدکنندگان یا مراکز پخش عمده آنلاین را دارید، نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری با شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *