توزیع کننده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

توزیع کننده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه از جمله محصولاتی است. که برای کنترل هر چه بهتر ترافیک استفاده می شود. و این امر موجب شده تا سطح تقاضا برای خرید آن در بازار های مختلف تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند افزایش برای تقاضای این محصول باعث شده تا واحد های توزیع کننده این محصول همواره تلاش کنند تا این کالا را با کیفیت تضمین شده است و به صورت اصل به دست مشتریان و سفارش دهندگان محترم برسانند.

توزیع کننده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

آشنایی با رفلکتور چشم گربه ای ترافیکی

رفلکتور یکی از علائم هشدار دهنده در جاده ها می باشد. که دارای مدل های گوناگونی می باشد که از برترین نمونه های آن می توان به رفلکتور های چشم گربه ای اشاره کرد. استفاده از این محصول مزیت های بسیار زیادی را برای افراد ایجاد می کند. که اصلی ترین دلیل آن کاهش ترافیک در جاده ها می باشد که این موضوع میزان تلفات رانندگی را کاهش خواهد داد.

نمونه های چشم گربه ای این محصول اغلب از جنس پلاستیک هستند. و در برابر فشار و ضربه دوام بسیار عالی را از خود نشان می دهند. نور ایجاد شده توسط این محصول به صورت قرمز می باشد. که از فاصله های مشخص رانندگان می توانند به راحتی آن را ببینند. عمر مفید این نوع رفلکتور در حدود 3 تا 4 سال می باشد و بعد از این مدت بهتر است که تعویض گردد.

شکل این رفلکتور ها اغلب به صورت مربعی شکل هستند. و نوع چراغ استفاده شده در آن به شکل چشم گربه می باشد که این امر باعث شده تا به آنها رفلکتور های چشک گربه ای گفته شود. این کالا در جاده ها در فاصله های مشخصی از هم نصب می شود که این فاصله باید در حد استاندارد باشد.

مراکز فروش رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

سطح فروش رفلکتور از جمله شاخص هایی است که با کیفیت این محصول رابطه مستقیم دارد. به طوری که با افزاش درجه کیفی این محصول، استفاده کنندگان و مشتریان آن علاقه مند به استفاده از این کالا خواهند شد. و این موضوع میزان فروش آن را در بازار های داخلی افزایش خواهد داد. برای فروش انواع رفلکتور ترافیکی از روش های ارزان قیمت و کاربردی استفاده می شود.

بهترین راه برای فروش نمونه های یکطرفه رفلکتور ارائه آن به صورت مستقیم می باشد. که این موضوع به مشتریان کمک خواهد کرد تا بهایی بسیار کمی را برای تهیه این محصول بپردازند. این سایت برترین و معتبر ترین مرکز فروش بهترین و مرغوب ترین رفلکتور های چشم گربه ای می باشد. که هر یک از نمونه های آن را با اصالت بسیار زیادی به دست مشتریان گرامی می رساند.

توزیع کننده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

مرکز خرید چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضر از رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه، برای جلوگیری کردن از بروز تصادف های متعدد و سوانح رانندگی که در شب به علت تاریکی رخ می دهد. معمولاً از تجهیزات ترافیکی مختلقی که برای ایمنی بسیار مفید و موثر هستند استفاده می شود. این محصول ترافیکی رانندگان را آگاه می کند و به آن ها هشدار های لازم را ر رابطه با محدوده عبور ارائه می دهد. شرکت فرتو ترافیک به عنوان مرکز خرید چشم گربه ای ترافیکی همه روزه آماده پاسخ گویی و ثبت سفارشات شما عزیزان می باشد.

مرکز فروش چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضر رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه و دو طرفه که یکی از بهترین و عالی ترین نوع از محصولات و تجهیزات ترافیکی به شمار می آیند. و از طریق مرکز فروش چشم گربه ای ترافیکی شرکت فرتو ترافیک ارائه شده است. و در دسترس مشتریان خوبمان با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت قرار می گیرند. همچنین باید گفت این بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی می باشد. که در واقع یکی از قدرتمندترین انعکاس دهنده های نور در مسیر ها برای  ماشین ها به شمار می آید.

توزیع کننده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

بازتاب پلاستیکی یکطرفه

با وجود افزایش جمعیت و شلوغی جاده ها، احتمال تصادفات و حوادث نیز بیشتر شده است. بر همین اساس روز به روز تجهیزات ترافیکی بیشتری در خیابان ها و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند. بازتاب پلاستیکی یکطرفه نیز یکی از این تجهیزات ترافیکی می باشد. که با به کار گیری آن ها در بزرگراه ها و خیابان هایی که پهنای باند زیادی دارند. باعث افزایش ایمنی و امنیت جاده ها می شود. روی این چشم گربه ای های یکطرفه نگین هایی از جنس شیشه یا پلاستیک. در یک طرف آن ها قرار می گیرد. و با منعکس شدن نور خودرو ها در این نگین ها به عنوان یک عامل هشدار دهنده عمل می کنند.

استفاده و نصب رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه در سطح جاده ها و خیابان ها باعث می شود. که در هنگام شب رانندگان دید بیشتری داشته و از مسیر پیش رو آگاه شوند.

رفلکتور پلاستیکی دو طرفه

رفلکتور پلاستیکی دوطرفه از ابزار های ترافیکی به حساب می آید. که استفاده از آن ها در معابر درون شهری و برون شهری باعث افزایش سطح ایمنی و کاهش تصادفات شده است. در حال حاضر رفلکتور های پلاستیکی با داشتن ساختار شیمیایی مناسب، دوام بسیار بالایی دارد. و همچنین در اثر رفت و آمد های پی در پی آسیبی نمی بینند. و نیازی به تعمیر و تعویض آن ها نیست و از عمری طولانی برخور دارند. در واقع رفلکتور پلاستیکی دو طرفه و رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه در برابر شرایط جوی متنوع. نور مستقیم خورشید. نیروی اصطکاک، رطوبت و… مقاومت بسیار بالایی داشته و نمی شکنند.

این رفلکتور پلاستیکی دو طرفه و دیگر رفلکتور های پلاستیکی را می توان در خیابان ها و جاده ها برای دید بهتر رانندگان در شب نصب کرد. رفلکتور های پلاستیکی دو طرفه که در دو طرف آن ها نگین کاری شده است. در ابعاد، طرح و رنگ های متنوعی تولید می شوند.

توزیع کننده رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه

چشم گربه‌ای پلاستیکی یکطرفه

رفلکتور یکی از وسیله‌‌های ایمنی بازتابنده است. این وسیله در نشان گذاری جاده‌ها استفاده می‌شود. به گونه ای که برای قابل مشاهده تر بودن خطوط جاده‌ها بر روی آنها از چشم گربه‌ای پلاستیکی یکطرفه استفاده می‌شود. که این کار همراه با خط کشی معابر انجام می‌شود. رفلکتور چشم گربه‌ای یکطرفه در مکان‌هایی که نور کمی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. رفلکتور یکطرفه یک نوع از این محصول می‌باشد که عموماً در حاشیه جاده‌ها قرار دارد و نور را به طور یکطرفه انعکاس می‌دهد. جنس رفلکتور چشم گربه‌ای یکطرفه عمدتاً از پلاستیک و یا ABS است.

بنابراین در برابر وزن سنگین وسایل نقلیه کاملا مقاوم ساخته شده است. ناگفته نماند. که در قسمتی از این رفلکتور نگین‌هایی وجود دارد که نور را بازتاب می‌دهند.

رفلکتور چشم گربه ای

رفلکتور های چشم گربه ای یکی از مهم ترین. و اساسی ترین تجهیزات ایمنی به شمار می روند. که در تاریکی یا در شرایط آب و هوایی نامساعد راهنمای شبانه خوبی برای رانندگان هستند. وجود این چشم گربه ای ها در جاده ها باعث شده است که با بازتاب نور چراغ های جلوی خودرو ها، دید رانندگان را افزایش داده. و از حوادث احتمالی پیش گیری کنند. رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه یا چشم گربه ای دو طرفه را می توان. در کناره های جاده ها نصب کرده. تا در شب رانندگان بتوانند از فاصله دور نیز خطوط جاده، پیچ ها و انتهای جاده را ببینند.

خرید رفلکتور چشم گربه ای

رفلکتور های چشم گربه ای که جزو تجهیزات ترافیکی هستند، در اندازه های مختلف و با جنس آلومینیوم، پلاستیک، چدن و… ساخته و تولید می شوند. رفلکتور های چشم گربه ای معمولا در رنگ های قرمز، سفید و زرد و با دو مدل رفلکتور چشم گربه ای یکطرفه و چشم گربه ای دو طرفه در بازار موجود می باشند. از آنجایی که چشم گربه ای ها انواع مختلفی داشته. و هر کدام نیز کاربرد به خصوصی دارند، در خرید رفلکتور چشم گربه ای جدا از کیفیت و استاندارد بودن محصول باید به این نکته توجه کنید که بسته به نیاز تان رفلکتور چشم گربه ای مناسبی را برای کار خود خریداری کنید.

رفلکتور پلاستیکی دو طرفه

رفلکتور پلاستیکی دو طرفه از جمله ابزار های مهم در صنایع و لوازم ترافیکی محسوب می شود. این محصول انواع مختلفی دارد که یکی از آنها رفلکتور چشم گربه ای یک طرفه می باشد. این رفلکتور ها به علت کاهش سرعت در جاده ها نصب می شوند و از بروز تصادفات و خطرات جاده ای جلوگیری می کنند. هرچند که این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است اما، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربات متعدد خودرو ها هیچ آسیبی نمی بیند. این رفلکتور ها چند لایه هستند و به همین دلیل است که دچار شکستگی نمی شوند و تحمل وزن بالایی را دارند. نکته مهم دیگری که در رابطه با این رفلکتور ها وجود دارد این است که از قیمت عالی نیز برخوردار هستند.

8 دیدگاه

    • سلام وقت بخیر
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنجه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

  • سلام خسته نباشید
    رفلکتور یکی از علائم هشدار دهنده در جاده ها می باشد که دارای مدل های گوناگونی می باشد که از برترین نمونه های آن می توان به رفلکتور های چشم گربه ای اشاره کرد، استفاده از این محصول مزیت های بسیار زیادی را برای افراد ایجاد می کند که اصلی ترین دلیل آن کاهش ترافیک در جاده ها می باشد که این موضوع میزان تلفات رانندگی را کاهش خواهد داد. من از این محصول تهیه کردم

  • عمر مفید این نوع رفلکتور در حدود ۳ تا ۴ سال می باشد و بعد از این مدت بهتر است که تعویض گردد.

  • سلام خسته نباشید من یه سوال برام پیش اومد
    برای سفارشات بالاتر آیا برنامه ی پرداخت شرایطی دارین اگر چنین برنامه ای دارین لطفا به من اطلاع بدین تا بتونیم با هم برای یک پروژه به صورت چندساله همکاری داشته باشیم . این پروژه توی ایران داره انجام میشه و یکی از به روزترین برنامه هاست که لازمه کیفیت و قیمت مناسب رو همزمان براش در نظر بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *