خرید و فروش ارزان ترین تابلو ترافیکی

خرید و فروش ارزان ترین تابلو ترافیکی

خرید و فروش ارزان ترین تابلو ترافیکی، تابلو ترافیکی با کیفیت و رنج قیمت مختلف از ارزان ترین تا گران ترین قیمت توسط نماینگی ها و شرکت های تولید کننده خرید و فروش میشوند. این تابلو ها برقرار کننده ی ایمنی در شهر هستند.

تابلو های ترافیکی بیان کننده ی قوانین و دستورات هستند و باعث ایجاد ایمنی و جلوگیری از ترافیک و تصادف میشوند. در ابتدا بهتر است کمی با تابلو های ترافیکی آشنا شویم.

اشکال و انواع مختلف تابلو های ترافیکی

تابلو های ترافیکی در سطح شهر ها برای برقراری ایمنی نصب میشوند. این تابلو ها در اشکال دایره، مثلث، مستطیل و در انواع شبرنگ، معمولی، گالوانیزن تولید میشوند.

نمونه هایی از تابلو ترافیکی:

تابلو های نماد خطر مانند خطر ریزش کوه
منع کننده مانند توقف ممنو و یا دور زدن ممنوع
تابلو های بیان کننده ی مسیر
تابلو های بیان کننده ی اسامی و اماکن

مکان ها و نهاد های استفاده کننده از تابلو ترافیکی

تابلو های ترافیکی را در سطح شهر و جاده های بین شهری نصب میکنند. همچنین در نزدیکی بیمارستان ها و مدارس نیز تابلو هیی نصب میشوند. مانن تابلوی بوق زدن ممنوع که در نزدیکی بیمارستان ها قرار میگیرد.

اداره ی راهنمایی و رانندگی، یازمان راه و جاده، نیروس انتظامی، سازمان ها و شرکت های هواپیمایی همگی از این تابلو های ترافیکی استفاده میکنند.

خرید تابلو ترافیکی با قیمت مناسب

در خرید تابلو های ترافیکی علاوه بر فاکتور قیمت، باید فاکتور کیفیت را نیز دز نظر گرفت. بالا بودن کیفیت یک تابلوی ترافیکی بسته به نوع و کیفیت مواد اولیه ی به کار برده شده در آن است.مسلما هر چه کیفیت بالا تر باشد قیمت نیز بالاتر میرود.

این تابلو ها را میتوان از مغازه های فروشنده تجهیزات ترافیکی، نمایندگی ها و یا به طور مستقیم از شرکت تولید کننده ی تابلو خریداری کرد.

مزایای خرید مستقیم تابلوی ترافیکی از شرکت تولید کننده ی آن

با خرید مستقیم از شرکت تولید کننده، این کالا ها را با قیمتی ارزان تر و مناسب تر خریداری خواهید کرد. همچنین از مزایای دیگری مانند پشتیبانی میتوانید بهره مند شوید. اگر متوجه شدید که تابلوی خریداری شده استاندار نمی باشد، و دارای مغایرت با استاندارد های جهانی است، میتوانید آن را به شرکت تحویل داده تا مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین خرید عمده و ارزان این تابلو ها از شرکت های تولیدی و فروش آن به خریداران این محصولات، میتوانید شغلی پر درآمد باشد چراکه این تابلو ها جزو نیاز های از بین نرفتنی جامعه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *