شبرنگ ترافیکی

شبرنگ ترافیکی درانواع لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و شبرنگ پریسماتیک و غیره به صورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله و شبرنگ ۱۰ساله در مجموعه ما قابل ارائه میباشد.جهت دریافت لیست قیمت شبرنگ با مجموعه مادرارتباط باشید.

اورافول آلمان

کارخانه گروه بین المللی اورافول آلمان در شهر برلین آلمان است. این شرکت یکی از تولید کنندگان بزرگ جهان در صنعت تولید شبرنگ، چسب های دو طرفه می باشد.
تابلو های شبرنگ ترافیکی اورافول آلمان مزیت های فراوانی دارند. از این مزیت ها می توان به ساختار نرم، منعطف بودن، تنوع در نورپردازی اشاره کرد. این تابلو ها در خیابان ها، جاده ها و بزرگراه ها وجود دارند و به رانندگی در شب به افراد کمک می کنند و همچنین برای جلوگیری از خسارت های مالی و جانی استفاده می شوند با خرید تابلو شبرنگ ترافیکی می توان از خسارت های زیادی جلوگیری کرد.

این محصول به صورت شبرنگ های ۳ ساله، ۵ ساله، ۷ ساله و ۱۰ ساله قابل خرید می باشند. برای خرید انواع محصولات اورافول آلمان می توانید از نمایندگی های این محصول که در سراسر ایران وجود دارند اقدام نمایید.

شبرنگ ترافیکی

شبرنگ ترافیکی اورافول آلمان

انواع شبرنگ ترافیکی ،یکی از تجهیزاتی است که برای مشخص کردن محدوده و حریم جاده ها، هشدار، علامت گذاری و… کار برد دارد. مواد به کار رفته در این محصول موجب می شود که در شب و محیط های تاریک، با انعکاس نوری که ایجاد می کند، قابل دیدن باشد یکی از پرکاربرد ترین محصولات ترافیکی شبرنگ ترافیکی اورافول آلمان است که از جنس PVC ساخته شده و در شکل ها و انواع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل است که بسیاری از اشخاص و سازمان ها شبرنگ ها را خریداری می کنند.

این محصول کاربرد های عمومی و شخصی دارند. مزیت قابل توجه این محصول مقاومت بالا در شرایط آب و هوا، شستشو، رطوبت بالا، آغشتگی به مواد روغنی و آسیب های محیط کاری مثل اجسام و فلزات تیز می باشد. هیچکدام از این شرایط نباید باعث شود که این تابلوهای ترافیکی آسیب ببینند.

لیست قیمت شبرنگ ترافیکی اصل لانه زنبوری انواع اوری tat egp

شبرنگ ترافیکی

شبرنگ ترافیکی یک محصول پرکاربرد در کنترل ترافیک و فرآیندهای ترافیکی است که شکل‌های مختلفی دارد و علاوه بر آن برای مشخص کردن محدوده در فضای داخلی پارکینگ استفاده می‌شود. این محصول قابل استفاده برای اشخاص و سازمان‌ها و پارکینگ‌ها است که می‌تواند مانند چراغ راهنما یا تابلو ترافیکی عمل کند و کمک زیادی به اشخاص، در مشخص نمودن محدوده مسیر یا راهنمایی جمعیت یا گروه داشته باشد. هر کدام از این شبرنگ‌ها در طرح و الگوی متنوعی هستند که کاربردهای متفاوتی داشته و برای حوزه خاصی طراحی شده‌اند.

شبرگ‌ها در رنگ‌های مختلف سفید، قرمز، زرد، آبی و فسفری عرضه می‌شود که استفاده از آن‌ها بستگی به محل استفاده و هدف از استفاده دارد.

قیمت شبرنگ ترافیکی

مراکز خرید شبرنگ ترافیکی در ایران بسیار زیاد است و انواع مختلفی دارند. این تابلو ها در مسیر راه های داخل و بیرون شهر و بزرگراه ها نصب می شوند و رانندگی را برای افراد ایمن تر و آسان می کنند. در ساخت این محصول از مواد اولیه پیشرفته استفاده می شود. به دلیل وارداتی بودن این محصول، تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز می باشد و در بسیاری از موارد در ایران جزو محصولات ضروری نمی باشد، ارز دولتی به این محصول اختصاص نیافته و با ارز آزاد معامله می شود. در نتیجه با پایین آمدن ارزش پول ملی به صورت آنی قیمت این محصول تغییر می کند. قیمت شبرنگ ترافیکی بستگی به جنس و چندساله بودن آن دارد.

شما عزیزان می توانید با ارتباطات با کارشناسان ما اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید و این محصول را با قیمت مناسب در جهت ایمن سازی و رفع نیاز خریداری کنید.

t-a-t انواع شبرنگ ترافیکی اصل

شبرنگ ترافیکی

با استفاده از تجهیزات ترافیکی استاندارد، ایمن سازی محیط به بهترین شکل انجام خواهد شد. استفاده از شبرنگ های ارزان قیمت و بی کیفیت و بدون استاندارد در تجهیزات ترافیکی که دارای شکست و ریفلکس نوری خوبی نیستند، بطور مستقیم جان سرنشینان وسایل نقلیه را نشانه گیری میکند. همه ی ما تولید کنندگان تجهیزات ایمنی راه ها به نوبه ی خود مسئولیت داریم. با رعایت استاندارد های لازم در تولیداتمان به ایمن تر شدن راه های کشورکه پی آمد آن کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث جاده ای می باشد کمک کنیم. شبرنگ ترافیکی در انواع مختلف از جمله شبرنگ اوری ، شبرنگ کیوالایت ، شبرنگ تری ام 3m تولید می شود.

  • انواع برندهای شبرنگ ترافیکی:

    شبرنگ ترافیکی ، یکی از تجهیزاتی است که برای علامت گذاری، هشدار، مشخص کردن حریم ها و محدوده ها و… کاربرد دارد. مواد به کار رفته در شبرنگ ترافیکی، کمک می کنند. تا شب هنگام و در محیط های تاریک، با درخشش و انعکاسی که ایجاد می کند، قابل رویت باشد. شبرنگ ترافیکی، باید بتواند در شرایط مختلف، تغییرات جوی را تحمل کند، رطوبت بالا، شستشو، آغشته شدن به بنزین و مواد روغنی، هیچکدام از این موارد نباید بر روی شبرنگ ترافیکی تاثیر بگذارند.

  1. شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite
  2. شبرنگ اوری امریکا- avery
  3. شبرنگ تری ام امریکا- 3m
  4.  شبرنگ DM
  5.  شبرنگ TAT
  6. شبرنگ پریسماتیک
  7. و…

 

شبرنگ ترافیکی

هرکدام از برندهای شبرنگ ترافیکی ،محصولات خود را درانواع شبرنگهای لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی ارایه میکنند. شبرنگ ترافیکی به صورت شبرنگ 3 ساله، 5 ساله و 7ساله و شبرنگ 10ساله میباشد. شبرنگ  10 ساله با برچسب قوی و ضد آب برای نصب در نقاط مختلف جاده که در معرض ریزش های جوی هستندقابل استفاده خواهد بود. توجه به تاریخ تولید شبرنگ که به صورت میلادی بر روی تمام سطح شبرنگ چاپ شده است توصیه میشود. مجموعه ی ما در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی، اقدام به فروش شبرنگ استاندارد و بسیار با کیفیت کرده است. برای مشاوره و انتخاب بهترین تجهیزات با ما در تماس باشید.

قیمت شبرنگ اورافول

امروزه استفاده از شبرنگ اورافول بیش از پیش شده است. این شبرنگ ها به نسبت کیفیتی که دارند از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند. در واقع وشبرنگ هایی که توسط شرکت فرتو ترافیک به فروش و به دست مشتری میرسد تضمین شده است. و این اطمینان را به شما میدهیم که به نسبت قیمتی که پرداخت میکنید محصولی با کیفیت با بازتاب بسیار عالی و مناسب برای هر نوع و اندازه کاتر زنی تحویل میگیرید.شبرنگ اورافول بهترین جایگزین برای شبرنگ تی ای تی است و تمام کسانی که خرید اورافول انجام میدهند از خرید و استفاده ان راضی هستند و در محدوده زمانی ای که در حال حاضر هستیم و نبود شبرنگ تی ای تی شبرنگ اورافول المان بهترین گزینه برای استفاده است .

شبرنگ ترافیکی

برچسب ترافیکی

برچسب ترافیکی و یا شبرنگ ترافیکی وسیله‌ای است که برای پروژه‌های راهنمایی رانندگی، علامت گذاری در پارکینگ‌ها، علامت گذاری در سطح جاده‌ها و تونل‌ها، پوشاندن قسمت‌های منحنی سطوح و مشخص سازی محل عابر پیاده و محل پارک استفاده می‌شود. در و برچسب شبرنگی انعطاف پذیری و کشش بالایی دارد. و در برابر بنزین، مواد روغنی و مواد نفتی مقاومت زیادی داشته و هنگام شستشو تغییر رنگ نمی‌دهد. مقاومت سایشی بالا، چسبندگی بالا و مقاومت در برابر شرایط جوی گوناگون از ویژگی‌های دیگر آن است.

استفاده از این برچسب که هیچ طرحی روی خود ندارد، به دلیل درخشش زیاد آن هنگام انعکاس نور، باعث دیده شدن بهتر آن در محیط و محل کار تاریک و یا کم نور می‌شود. این محصول در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها مناسب برای شرایط مختلف محیطی هستند.

برچسب شبرنگ ترافیکی

برچسب شبرنگ ترافیکی یکی از تجهیزات مهم ترافیکی است. که نفش مهمی در ایجاد ترافیک روان و همچنین محافظت از جان رانندگان و عابران ایفا کرده است. برچسب‌ها برای دید بیشتر رانندگان هنگام شب و به منظور تسلط بیشتر آن‌ها و مشخص نمودن مسیرها، خیابان‌ها و جاده‌ها و ایمنی بیشتر استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این برچسب که ایمن سازی محیط را به بهترین شکل ممکن می‌سازد. می‌توان به مقاومت بالای آن و درخشش و انعکاس نور بسیار بالا هنگام تابیدن نور که باعث دید بهتر رانندگان مخصوصا در تاریکی یا نور کم می‌شود، اشاره کرد.

برچسب شبرنگ در انواع مختلف ساخته شده که استفاده از آن به هدف و محیط و محل مورد استفاده بستگی دارد.

شبرنگ اورافول آلمان

شبرنگ اورافول آلمان محصولی از یک شرکت معتبر آلمانی به نام ORAFOL می باشد. از جمله مزیت های قابل توجه این محصول ترافیکی مقاومت عالی در برابر مواد شوینده و مواد پاک کننده است. این شبرنگ ترافیکی از جنس PVC می باشد که با توجه به جنسی که این محصول دارد، می توان به مقاومت بالای آن در برابر آسیب های محیط کار از جمله اجسام مختلف و فلزات تیز پی برد. این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و همچنین قابل نصب بر روی هر سطحی می باشد. شبرنگ ترافیکی در برابر نور خورشید و همچنین مواد نفتی و روغنی مقاوم می باشد. از جمله مهمترین ویژگی های آن به بازتابش نور عالی می توان اشاره کرد

7 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان در سایت ترافیکی لطفاً بفرمایید که آیا امکان سفارش به صورت خصوصی شبرنگهای ترافیکیتون هم وجود دارد یا محصولاتتان از پیش ساخته شده و آماده است ؟ درود بر شما

  • خریدی ک داشتیم واقعا خیلی راضی و بابت رضایتمندیمون کلی مشتری فرستادم به این سایت خوب و مفید .از دوستان میخام حتما خرید کنند هم قیمت مناسب هم جذابیت عالی دارن

  • سلام و خداقوت.شبرنگ ترافیکی بسیار محصول خوبی دارید فقط لطف کنید قیمت رو بگید و چطور میتونم با شما ارتباط بگیرم ؟اطلاعات بیشتری میخواستم در مورد شبرنگ ترافیکی

    • سلام خانم حسینی عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  • سلام خسته نباشید من سایتتون رو دیدم چند تا از صفحات رو خوندم و یه سری سوال برام ایجاد شد
    قیمت هاتون در مقایسه با بازار قیمت های منصفانه ای هست کیفیتتون چطوره؟ اون هم به نسبت بازار کیفیت خوبی هست؟مغازه یا نمایشگاه فروش دارین که بتونیم از نزدیک با محصول آشنا بشیم و کیفیتش و اطلاعات بیشتری ازش بدونیم؟ لطفا منو راهنمایی کنین از شما ممنونم

  • سلام وقت بخیر از محصولات شبرنگ ترافیکی این سایت خرید کردم کیفیت بسیار خوبی داشت از خریدم بسیار راضی بودم به شما هم توصیه میکنم از محصولات شبرنگ ترافیکی این سایت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *