شرکت واردات محافظ ستون پارکينگ

شرکت واردات محافظ ستون پارکينگ

شرکت واردات محافظ ستون پارکينگ، محافظ ستون پارکينگ با بهترین کیفیت و مرغوبیت در برند خوب با قیمت عمده و مستقیم از طریق شرکت های  وارداتی در معرض فروش و دسترس مشتریان قرار می گیرد. اصولا شرکت های بازرگانی این محصول را با قیمت کلی و حذف واسطه ها به بازار تزریق می کنند. این محصول قابلیت نصب روی ستون های پارکینگ دارد و در جهت ایجاد هشدار به راننده در زمان ورود و خروج و کاهش برخورد خودرو به ستون و خسارات طراحی و تولید شده و دارای شبرنگ نیز می باشد.

شرکت واردات محافظ ستون پارکينگ

منظور از محافظ ستون پارکینگ

شرکت واردات محافظ ستون پارکينگ محافظ ستون پارکینگ جنسی از آلومینیوم دارد. و مثل یک گارد که در دو لایه تولید شده عمل می کند. سه مدل شبرنگ در آن تعبیه شده. و اگر احتمالا خودرو در بدو ورود یا خروج از پارکینگ به آن اصابت کند. کمتر آسیب می بیند. و کمتر متضرر می شود. یک لاستیک پی وی سی نیز در تولید آن به کار رفته. که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. بر حسب سفارش مشتریان طول این گارد می تواند متفاوت باشد.

این محصول توسط شرکت وادات محافظ ستون به دست فروشندگان اصلی و نمایندگی ها و همچنین عمده فروش ها می رسد. در پارکینگ های عمومی و خصوصی استفاده های بسیاری دارد. معمولا از هشت میلی متر تا ده میلی متر می باشد و معمولا ضخامت آن به شصت میلی متر می رسد. در برابر گرما و سرما آسیب ناپذیر است و مکان دقیق ستون های پارکینگ را به شکل کاملا دقیق و هوشمندانه به راننده ها  در شب نمایان می کند. در واقع یک نوع ابزار ایمنی به شمار می آید و از خسارت به ستون و بدنه ماشین محافظت می کند.

سفارش بهترین محافظ ستون پارکينگ با بهترین کیفیت

شرکت واردات محافظ ستون پارکينگ سفارش بهترین محافظ ستون پارکینگ. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با برندهای معتبر از طریق فروشگاه های اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر می باشد. قیمت کلی با حذف واسطه ها امکان خرید بسیار خوبی را برای خریداران و مشتریان فراهم نموده است. و این محصول در تعداد مورد نظر با قیمتی که مقرون به صرفه است. قابلیت خرید دارد. برندهای خوبی در خصوص این محصول فعالیت می کنند.

وب سایت جزو آن دسته از مراکز فروش معتبر و فعالی به شمار می آید. که می تواند متناسب با نیازهای مختلف مشتریان ارائه دهنده. خدمات خوب و ارزنده ای در زمینه کالاها و محصولات گوناگون باشد. با برقراری تماس با واحد فروش می توانید. این محصول را با قیمت عمده و مستقیم خریداری نمایید. سفارش شما پس از ثبت در اسرع وقت به آدرس اعلام شده. تحویل می گردد. قیمت فروشنده نازل ترین قیمت موجود در بازار است.

3 دیدگاه

  • من حتماً این محصول کاربردی رو به همه توصیه میکنم. خیلی خوب و کاربردی و قیمت مناسب هستند. شغلتون پربرکت

  • سلام. وقتتون بخیر. این محافظ ستون ها خیلی کاربردیه. بارها شده بود توی ساختمون ماشین ها بخاطر این ستون ها دچار آسیب می شدند. اما این محافظ ها از خیلی از آسیب ها جلوگیری میکنه. اگر پارکینگ دارید حتماً تهیه کنید.

  • سلام خسته نباشید و خداقوت میگم بهتون
    این محصولی که گذاشتین خیلی کاربردیه و من به شخصه طرفدارشم به نظرم حضورش توی هر ساختمونی چه مسکونی باشه چه اداری چه تجاری از اوجب واجباته و میتونه توی آسیب هایی که به بدنه ی ماشین ها توی فرآیند پارککردن اتفاق میفته خیلی موثر واقع بشه و جلوی خسارت های زیادی رو از همون ابتدا بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *