عرضه انواع کله قندی شبرنگ

عرضه انواع کله قندی شبرنگ

عرضه انواع کله قندی شبرنگ، کله قند های شبرنگی جزو یکی از وسایل اضطراری و ضروری برای مکان هایی که دچار مشکل شده اند. و می خواهند به اشخاص رهگذر هشدار دهند، استفاده می شود.

این کله قند ها از جنس پلاستیک مقاوم هستند. مرکز عرضه انواع کله قندی شبرنگ، بهترین و باکیفیت ترین کله قندها را در سایز های مختلف و اندازه های گوناگون و رنگ بندی های قرمز و نارنجی شبرنگی به مشتریان و خریداران عرضه و ارائه می کنند.

عرضه انواع کله قندی شبرنگ

مزیت های قابل توجه کله قندی شبرنگ

عرضه انواع کله قندی شبرنگ در این قسمت به بررسی مزیت های این کله قند های شبرنگی می پردازیم:

در قسمت هایی از جاده که به هر دلیلی جاده مسدود شده است و یا قسمتی از جاده در دست تعمیر می باشد، از کله قندهای شبرنگی برای نشان دادن به رهگذران و رانندگان استفاده می شود.

این کله قند ها به دلیل رنگ شبرنگی که دارند از فاصله های دور به راحتی قابل مشاهده هستند. و رانندگان می توانند تا به رسیدن به قسمت خراب سرعت خودشان را کم کرده تا به مشکل جدی بر نخورند و از این کله قند ها به اسم، کله قندی راه بند نیز نام برده می شود.

مزیت دیگر استفاده از کله قند های شبرنگی برای اموزشگاه های آموزش موتور سیکلت است.

از این کله ها برای تمرین کنترل موتور برای شخص استفاده کننده می شود. موتور سوار ها باید برای تمرین استقامت و توانایی نگه داشتن موتور باید از بین این کله قند ها عبور کنند.

این کله قندی های شبرنگی چون از جنس پلاستیک با کیفیت و مقاوم هستند و ضد ضربه می باشند، بدون هیچ گونه آسیب دیدگی می توانند مورد استفاده موتور سواران قرار بگیرد.

کاربرد کله قندی

کله قندی‌های جاده ای، نوعی از شبرنگ‌های ترافیکی هستند. که به صورت استوانه‌ای با قسمت بالایی کروی شکل و قسمت پایینی مسطح و معمولاً در راهبندان و نقاط بزرگراه ها و خیابان های پرترافیک استفاده می شود.

استفاده از کله قندی ها در خیابان ها و جاده ها به وسیله ترافیکپژ و رانندگان به منظور ایجاد نظم و انضباط در ترافیک بسیار مؤثر است.

1. راهنمایی مسیر:
کله قندی ها با استفاده از رنگ‌های متفاوت و الگوها، راهنمایی برای رانندگان و عابران پیاده ارائه می دهند. به طور معمول، از کله قندی های سفید برای مشخص کردن جهت حرکت برای رانندگان و از کله قندی های زرد برای هشدار دادن در راه ها و مسیرها استفاده می شود.

2. تعیین مکان در شب:
کله قندی ها معمولاً دارای نوارهای فسفر نشانده شده هستند. که در شب و در شرایط نور کم قابل رویت هستند. این نوارها به رانندگان کمک می کنند تا به راحتی مکان کله قندی را شناسایی کرده و خطرات موجود در جاده را از آن بیاندازند.

3. کنترل دسترسی و سرعت:
کله قندی ها می توانند برای محدود کردن دسترسی به بخش های خاصی از جاده یا برای تنظیم سرعت ترافیک استفاده شوند. به عنوان مثال، قرار دادن کله قندی ها در یک خط ممتد در جاده می تواند شاخصی برای رانندگان باشد. که فاصله ای را نگهدارند و سرعت رانندگی را کنترل کنند.

4. ایجاد جداکننده بین خطوط راه:

این محصولات می توانند به عنوان جداکننده بین خطوط راه عمل کنند. این باعث می شود که رانندگان نتوانند بدون توقف و عبور از کله قندی ها از یک خط به خط دیگر بروند و برای حفظ نظم و جلوگیری از تصادفات مربوط به اشتباه تعویض خط استفاده می شود.

قیمت کله قندی شبرنگ راه بند

عرضه انواع کله قندی شبرنگ مرکز فروش انواع کله قند های شیرنگ راه بند، بهترین و با کیفیت ترین کله قند ها را با اندازه های مختلف و رنگ های شبرنگی به مشتریان و متقاضیان خود عرضه می کنند. قیمت نهایی این کله قند ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت کله قندی، اندازه و سایز کله قند ها است. کله قند هایی که اندازه و سایز بزرگی دارند. و همچنین ارتفاع بلندی دارند، قیمت آن ها نسبت به سایر کله قند ها بیشتر بوده و گران تر هستند.

دومین عامل تعیین کننده قیمت، جنس کله قند ها است. کله قند هایی که از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم به ضربه های مختلف هستند، نسبت به کله قند هایی که از جنس پلاستیک یک لایه و نازک هستند. قیمت بیشتری داشته و گران تر خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *