عرضه کنندگان آینه محدب ایمنی مدل A25

عرضه کنندگان آینه محدب ایمنی مدل A25

عرضه کنندگان آینه محدب ایمنی مدل A25،  آینه محدب ایمنی کنار جاده به طور گسترده ای توسط خواص تجاری و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد تا به از بین بردن نقاط کور در جاده های نزدیک ، اتصالات و ورودی ها کمک کند.

عرضه کنندگان آینه محدب ایمنی مدل A25

مشخصات ظاهری انواع آینه محدب ایمنی

عرضه کنندگان آینه محدب ایمنی مدل A25 آینه های محدب برای استفاده در مصارف ایمنی در جاده ها ایده آل هستند ، زیرا اثر گنبدی آینه نمای زاویه ای وسیع تری می بخشد و به راننده اجازه می دهد تا از طیف وسیع تری از موقعیت های پارک شده ، پایین جاده را ببیند.

نکاتی که باید هنگام انتخاب آینه محدب کنار جاده در نظر بگیرید:

مجوز برنامه ریزی

به خصوص در شرایط داخلی ، مشتریان ما مرتباً از ما سؤال می کنند. که آیا برای نصب آینه در طرف مقابل جاده ، به مجوز از مقامات محلی احتیاج دارند – جواب ما این است.

آیا آینه های محدب واقعا کار می کنند؟

مشتریان غالباً با ما تماس می گیرند. و از اینکه برخی آینه هایی که در دوستان یا خانه های همسایگان استفاده می کنند کار نمی کنند شکایت دارند.  دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا آینه ها کمکی نمی کنند: آنها ممکن است بیش از حد مرطوب شوند یا خیلی کوچک باشند.  حتی بعد از گذشت دو سال ، سرما در زمستان و خورشید تابستان می توانند باعث خراب شدن آینه های آکریلیک ارزان شوند – سرما می تواند آینه های اکریلیک ارزان قیمت را تحت تأثیر قرار دهد و خورشید می تواند آنها را شکننده کند.  آیینه های ما از جنس اکریلیک با کیفیت بالا است.  برای یک آینه با کیفیت بالاتر ، همیشه آینه های محدب فولادی  را پیشنهاد می کنیم که در استفاده معمولی بیش از یک دهه طول بکشد.

مزایای آینه محدب ایمنی در جاده

1. زاویه دید گسترده:
آینه های محدب برخلاف آینه های صاف، زاویه دید گسترده‌تری را به رانندگان و عابران فراهم می‌کنند. با این وجود، آینه محدب به رانندگان امکان می‌دهد بیشتر از میدان دید خود در طرفین خودرو آگاه شوند، به خصوص در نقاط کور کناره جاده.

2. کاهش تصادفات:
چرا که آینه های محدب برای روشن‌تر دیدن. وسایل و خودروهای اطراف مفیدند، بر طبق یک مطالعه انجام شده توسط مرکز اطلاعات خدمات جاده ای آمریکا، استفاده از آینه های محدب در جاده ها تا 30 درصد تصادفات درشت دور را کاهش می‌دهد.

3. تشخیص سریع تر وسایل نقلیه:
فرم منحنی آینه های محدب باعث می‌شود. که وسایل نقلیه ورودی و خروجی به راحتی قابل تشخیص و شناسایی باشند. این باعث افزایش زمان واکنش رانندگان شده و تصادفات ناشی از عدم توجه به وسایل نقلیه دیگر را کاهش می‌دهد.

4. کاهش نقاط کور:
آینه های محدب می‌توانند به کاهش نقاط کور در جاده ها کمک کنند. نقاط کور عبارتند از آن قسمتی از میدان دید راننده که قابلیت دیدآن در آینه های معمول محدود است. با استفاده از آینه های محدب در کنار جاده ها، افزایش میدان دید راننده و کاهش احتمال تصادف در نقاط کور را تضمین می‌کند.

5. کاهش سرعت:
استفاده از آینه های محدب به رانندگان امکان می‌دهد در شرایط خاص، مانند ورود و خروج از پارکینگ، با سرعت کمتری حرکت کنند. این کاهش سرعت به افزایش ایمنی محیط و جلوگیری از تصادفات احتمالی کمک می‌کند.

تولیدکنندگان آینه محدب ایمنی مدل A25 در یزد

عرضه کنندگان آینه محدب ایمنی مدل A25  آینه محدب به چه اندازه ای نیاز دارم؟

هر یک از صفحات محصول ما برای انواع آینه محدب ما دارای حداکثر امتیاز از فاصله مشاهده هستند – به طور معمول در هنگام مشاهده بیش از 6 متر یا 20 فوت از یک آینه محدب به قطر 600 میلی متر استفاده می شود.  در بالای این فاصله باید از آینه بزرگتری استفاده کنید.  در حقیقت اگر آینه کنار جاده شما به اندازه کافی بزرگ نباشد – در واقع ممکن است. به ضرر امنیت جاده باشد . تولیدکنندگان آینه محدب ما این آینه ها را در بالاترین. کیفیت و ارزان ترین قیمت تولید می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *