عرضه کنندگان تابلو مسیرنما جاده ای در یزد

عرضه کنندگان تابلو مسیرنما جاده ای در یزد، طرح و اجرای تابلو مسیرنما جاده ای، زیر نظر سازمان راهداری است. این تابلوها در قالب فلش یا شبرنگ طراحی شده. و تاثیر بسزایی در هدایت و مانع از گم شدن. رانندگان دارند. عرضه کنندگان تابلوی مسیرنمای جاده ای، همواره سعی می کنند، که بهترین محصولات را با توجه به کیفیت و آلیاژ های مرغوب تولید. و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. به طور معمول، سفارش و خرید. این تابلوها به طور عمده انجام می گیرد. عرضه کنندگان تابلو مسیرنما جاده ای در یزد

از تابلو مسیرنما جاده ای بیشتر بدانید

از تابلو مسیرنما جاده ای بیشتر بدانید در طراحی و ساخت این تابلو ها،  باید یک سری از اصول و فاکتور ها رعایت. گردد.

یکی از این فاکتور ها،  این است. که قابل خواندن و رؤیت از فواصل معینی باشد.  نوع نوشته به گونه ای باشد،  که قابل فهم باشد،  به طوری که راننده با خواندن آن،  به موقع تصمیم مورد نظر را بگیرد.  مقصد های مهم در آن ذکر شده باشد. و همچنین تعداد کلمات کم باشد.

به طور کلی شماره گذاری جاده ها و راه ها،  بر اساس قرارداد هایی که برای خود تعیین نموده اند،  اجرا می گردد.  شماره راه،  موجب آسانی و راحتی رفت و آمد. و انتخاب مسیر درست از مبدأ به مقصد می شود. اغلب در بسیاری از کشورها برای بزرگ راه ها و جاده های شریانی از اعداد دو رقمی استفاده می شود.

در تابلو های مسیرنما،  سمت و سوی حرکت با حروف S ،N ،W و E نشان داده می شود. همچنین، برای مسیرهای شرقی به غربی،  از اعداد زوج و برای مسیر های شمالی به جنوبی از ارقام فرد استفاده می گردد.  نصب این تابلو ها آسان است. و در مدت زمان کوتاهی انجام پذیر است.  در ساخت این تابلو ها از گالوانیزه استفاده شده است، که از بدنه مقاومی در برابر عوامل مختلف برخوردار می باشند. و دارای گارانتی معتبر از شرکت تولید کننده. است.

کاربرد تابلو مسیر نما جاده ای

نشان دادن جهت:
تابلوهای مسیر نما جاده‌ای به رانندگان کمک می‌کنند. تا جهت صحیح را در مسیر خود حفظ کنند. آنها نشان‌دهنده جهت‌های مختلف مانند شمال، جنوب، شرق، غرب و همچنین نام‌های خاص‌تری همچون شهرها، روستاها یا مناطق خاصی می‌باشند.

اطلاعات مسیر:
برخی از تابلوهای مسیر نما جاده‌ای شامل اطلاعات تکمیلی در مورد مسیر می‌شوند، مانند نام خیابان‌ها، حوزه‌های اطراف، نقاط جلوگیری و پیشنهادهای دیگر برای کاربران جاده‌ها.

نام یا شماره خروجی:
در بزرگراه‌ها و جاده‌هایی با شبکه بزرگ، تابلوها ممکن است. شماره خروجی‌ها را نمایش دهند. تا رانندگان بتوانند. به راحتی محل مورد نظر خود را پیدا کنند.

هدایت ترافیک:
تابلوهای مسیر نما جاده‌ای در صورت وقوع رویدادهای ویژه مانند ترافیک شدید، تصادف یا کاهش سرعت ممکن است. رانندگان را به جاده‌های جایگزین هدایت کنند.

تابلوهای مسیر نما جاده‌ای با هدف افزایش ایمنی و کاهش ناامنی‌ها و سوانح در جاده‌ها طراحی شده‌اند. آنها مهمترین محل هدایت رانندگان روی جاده‌ها بوده. و به کاربر اطلاعات مهمی را درباره مسیرش منتقل می‌کنند.

قیمت عمده تابلو مسیرنما جاده ای در یزد

قیمت عمده تابلو مسیرنما جاده ای در یزد  استعلام قیمت تابلو مسیرنما به صورت عمده،  بر اساس استاندارد های لازم و معتبر و کارایی بالا،  از طرق مختلف امکان پذیر است.  در هنگام خرید،  حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید. و فروش. دریافت نمایید. خرید به طور مستقیم،  بسیار مقرون به صرفه است. و هزینه پرداختی. بسیار مناسب تمام می شود.

13 دیدگاه

  • با تشکر فراوان ،این تابلوها نقش بسزایی رو تو مسیر دارند ،ممنون از مجموعه پر تلاش شما در جهت راحتی حال هموطنان ،به امید موفقیت هر چه تمام تر برای تیم غنی فرتو.

  • سلام و درود بر شما و تیم خوبتون آرزو دارم در سال جدید کسب و کارتون بهتر و بهتر تر باشه سال پر موفقیتی را در کنار هم رقم بزنید
    این تابلو ها نقش زیادی تو مسیر واسه رانندگان زحمت کش دارند. انشالله همه ی تابلو ها درست و دقیق در سر جاهاشون باشه تا شاهد اتفاق های نا گواری نشویم.از شما هم متشکریم اطلاعاتی که در اختیار هموطنهامون گزاشتید

  • این تابلو ها خیلی خوبه، هم از نظر شکل ظاهری و نوع نوشتار عالیه و تو مسیریابی خیلی مفیده. تشکر

  • با سلام و احترام
    تابلوی مسیر نمای جاده ای برای تردد و عبور و مرور بسیار حائز اهمیت است‌.
    سپاس از مجموعه ی شما که امکانی را فراهم کردید این محصولات به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری شوند.
    به امید موفقیت روزافزون برای شما

  • مشاوره و فروش
    خرید و فروش تجهیزات ترافیکی | ترافیکی
    عرضه کنندگان تابلو مسیرنما جاده ای
    آنچه در این مقاله می خوانید…
    از تابلو مسیرنما جاده ای بیشتر بدانید
    قیمت عمده تابلو مسیرنما جاده ای
    طرح و اجرای تابلو مسیرنما جاده ای، زیر نظر سازمان راهداری است. این تابلوها در قالب فلش یا شبرنگ طراحی شده و تاثیر بسزایی در هدایت و مانع از گم شدن رانندگان دارند. عرضه کنندگان تابلوی مسیرنمای جاده ای، همواره سعی می کنند، که بهترین محصولات را با توجه به کیفیت و آلیاژ های مرغوب تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. به طور معمول، سفارش و خرید این تابلوها به طور عمده انجام می گیرد. عرضه کنندگان تابلو مسیرنما جاده ای در یزد
    از تابلو مسیرنما جاده ای بیشتر بدانید
    از تابلو مسیرنما جاده ای بیشتر بدانید تابلو مسیرنما اگر به درستی طراحی شده باشد، تردد و عبور و مرور در جاده ها، با ایمنی بیش تری انجام می پذیرد. در طراحی و ساخت این تابلو ها، باید یک سری از اصول و فاکتور ها رعایت گردد.

    یکی از این فاکتور ها، این است که قابل خواندن و رؤیت از فواصل معینی باشد. نوع نوشته به گونه ای باشد، که قابل فهم باشد، به طوری که راننده با خواندن آن، به موقع تصمیم مورد نظر را بگیرد. مقصد های مهم در آن ذکر شده باشد و همچنین تعداد کلمات کم باشد.

    انواع تابلو مسیرنما جاده ای، به رانندگان کمک می کند، که در کوتاه ترین زمان ممکن، خط حرکتی خود را برای رسیدن به مقصدی خاص، به راحتی و بدون هیچ مشکلی انتخاب کنند. به طور کلی شماره گذاری جاده ها و راه ها، بر اساس قرارداد هایی که برای خود تعیین نموده اند، اجرا می گردد. شماره راه، موجب آسانی و راحتی رفت و آمد و انتخاب مسیر درست از مبدأ به مقصد می شود. اغلب در بسیاری از کشورها برای بزرگ راه ها و جاده های شریانی از اعداد دو رقمی استفاده می شود.

    در تابلو های مسیرنما، سمت و سوی حرکت با حروف S ،N ،W و E نشان داده می شود. همچنین، برای مسیرهای شرقی به غربی، از اعداد زوج و برای مسیر های شمالی به جنوبی از ارقام فرد استفاده می گردد. نصب این تابلو ها آسان است و در مدت زمان کوتاهی انجام پذیر است. در ساخت این تابلو ها از گالوانیزه استفاده شده است و هرچه سریعتر سفارش دهید

  • سلام وقت بخیر ببخشید در ساخت این تابلوها از ورق گالوانیزه استفاده شده؟؟شبرنگ مورد استفاده درآن لانه زنبوری هست؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • سلام مسلما در هر کشوری تابلو های مسیرنما کارای خود را دارن ولی مسعله مهم کیفیت و جنس این محصول میباشد. موفق و پایدار باشید

  • سلام. این تابلو ها خیلی خوبه. باوجود این تابلو ها دیگه کسی از مسیر مورد نظر خودش منحرف نمیشه.

  • تابلوهای مسیر نما ی جاده ای کاربرد ترین وسایل در جاده ها محسوب میشه ممنون از مجموعه و تیم زحمتکش و با تجربه که برای رفاه حال هموطنان همچنان در تلاشند و واقعا رعایت نکاتی مثل تابلو مسیرنما اگر به درستی طراحی شده باشد، تردد و عبور و مرور در جاده ها، با ایمنی بیش تری انجام می پذیرد. در طراحی و ساخت این تابلو ها، باید یک سری از اصول و فاکتور ها رعایت گردد.
    یکی از این فاکتور ها، این است که قابل خواندن و رؤیت از فواصل معینی باشد.از اهمیت بالای برخوردار است

  • سلام .خسته نباشین .این تابلوهای مسیر یاب که تو جاده ها میبینین .در برابر نور آفتاب وباران خیلی مقاومند وراه رو برای راننده راحت میکنه که مسیرش رو گم نکنه

  • سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام وقتتون بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *