قیمت آینه محدب پارکینگی قطر 60 سانتیمتری

قیمت آینه محدب پارکینگی قطر 60 سانتیمتری

قیمت آینه محدب پارکینگی قطر 60 سانتیمتری،  آینه محدب پارکینگی در ابعاد مختلف و گوناگون به فروش می رسد و دارای قیمت های متغیری را شامل می شود. بستگی به نوع سفارشات و مدل های آینه می باشد و قیمت ثابتی ندارد و به علت صادرات و واردات آن نمی شود قیمتی را گفت . قیمت آینه های محدب پارکینگی در ابعاد یا قطر شصت سانتی متری قابل نصب به روی تمامی مکان های پارکینگ است .

قیمت آینه محدب پارکینگی قطر 60 سانتیمتری

خصصوصیات انواع آینه محدب پارکینگی

خصصوصیات انواع آینه محدب پارکینگی از خصوصیات انواع آینه محدب پارکینگی می توان فقط گفت که برتری خاصی دارد و از یک آینه گرد یا هر شکلی است که درون یا داخل این آینه از جیوه می باشد و همین طور نور را پخش خواهد کرد یعنی بر عکس آینه های مقعر و صاف .

خصوصیات آینه محدب پارکینگی :

  • بیشتر جسم آینه پلاستیکی می باشد و قابل حمل است .
  • شکل هندسی معمولا و بیشتر دایره مانند است و در پارکینگ ها و خودرو ها به کار می رود .
  • برای محیط های داخلی و به خصوص بیرونی می باشد .
  • تصاویر مجازی می باشند .
  • تصویر ها کوچک تر از جسم می باشد .
  • تصویر از جسم به آینه نیز نزدیک می باشد .
  • قیمت مناسب تری را شامل است .
  • وزن کم تری را دارد .
  • دید فرد را بیشتر می کند یعنی زاویه دید را گسترش می دهد .

آینه های محدب به دلیل این که برآمده می باشد. و سطح محدب یا کوژی را که دارا می باشد ،می تواند تصاویر اجسام و اطراف را با کیفیت بالا و وضوح خوبی را نشان بدهد .

بزرگترین فروشگاه آینه محدب پارکینگی در تهران

قیمت آینه محدب پارکینگی قطر 60 سانتیمتری
آینه محدب در پارکینگ ها بسیار امری واجب می باشد زیرا در خروجی های پارکینگ ها و یا ورودی ها قرار می گیرد و کاربرد های فراوانی را به همراه دارند . فروش بسیار فوق العاده آینه محدب در ابعاد گوناگون از قبیل چهل سانتی متری ،پنجاه سانتی متری ، شصت سانتی متری و هفتاد سانتی متری به بالا در تهران ، برای خرید و مشاوره این محصول به فروشگاه آینه محدب مراجعه فرمایید و از انواع مدل های آینه دیدن نمایید .

فروشگاه های آینه محدب پارکینگی در تهران با هدف کسب رضایت مشتری و ارایه محصولی با کیفیت تمامی محصولات آینه محدب یا به اسم دیگر کوژ را به فروش عالی می رساند . جهت اطلاعات بیشتر در مورد آینه و اطلاعاتی از قبیل آخرین قیمت با مراجعه کردن. به فروشگاه آینه های پارکینگی در تهران اطلاعات کامل را دریافت نمایید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *