قیمت انواع آدمک پرچم زن

قیمت انواع آدمک پرچم زن 1402، یکی از قطعات و تجهیزات مورد استفاده در ایجاد قوانین راهنمایی و رانندگی است. که نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد تصادفات برای رانندگان و عابران پیاده دارد. به کیفیت و عملکرد آن وابسته است. البته فرآیند های فروش این محصول نیز تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت نهایی آن دارد.

 

آدمک پرچم زن

ما با افزایش کیفیت تجهیزات ایمنی و ترافیکی و تولید تجهیزات ترافیکی بیشتر روز به روز می توانیم. به بهتر شدن وضعیت تردد وسایل نقلیه و امنیت افراد کمک کنیم. از حوادث ناگواری که ممکن بود بر اثر سرعت زیاد و خواب آلودگی رانندگان جان افرادی چون کارگران پرچم زن را به خطر بیاندازد پیشگیری کنیم. این محصول جایگزینی بسیار مناسب برای کارگران پرچم زن بوده است.  در پروژه های عمرانی ازانواع آدمک پرچم زن و یا  آدمک پرچم زن برای اطلاع رسانی و آگاه کردن رانندگان استفاده می شود که باعث حفظ ایمنی بیشتر مسیر و افراد مشغول به کار می شود.

آدمک ایمنی ترافیکی

قیمت انواع آدمک پرچم زن 1402، همان طور که گفتیم از آدمک ایمنی ترافیکی در جاده های پر تردد و پروژه های عمرانی استفاده می شود که باعث آگاهی رانندگان از خطرات احتمالی می شود. در طراحی ماکت آدمک ایمنی ترافیکی از لباس ها و پرچم های شبرنگ دار استفاده می شود و با وزن بسیار کمی که دارند جا به جایی آن ها نیز راحت است. آدمک پرچم زن را از جنس پلاستیک مستحکم و فشرده تولید می کنند. که بتواند در برابر وزش باد شدید، باران و… دارای مقاومت بالایی باشد‌.

این محصول را می توان در تمام فصول سال استفاده کرده و آن ها را در طولانی مدت می توان در پروژه های خود استفاده کرد بدون اینکه آسیبی ببینند یا بشکنند.

"قیمت

همه چیز درباره آدمک پرچم زن

همانطور که مستحضر هستید در برخی مواقع در جاده های بین شهری عملیات عمرانی و جاده سازی در حال انجام هستند. که در این شرایط کارگرانی به صورت پیاده یا با استفاده از ماشین آلات در حین فعالیت می باشند. و در راستای تردد شبانه روزی خودرو های مختلف در این جاده ها، آگاه کردن آنها از این فرایند امری ضروری و الزامی می باشد تا کارگران ایمن باشند.

برای انجام این فعالیت امروزه یکی از بهترین و در عین حال ارزانترین تجهیزات با نام آدمک پرچم زن مورد استفاده قرار گرفتند. این محصول در واقع به عنوان یک ربات عمل می‌ کند. که با یک لباس مخصوص در رنگ های قرمز، زرد یا نارنجی در جاده های بین شهری قرار داده می ‌شود. این محصول از نظر ویژگی ها و ساختار فنی به کمک مواد اولیه پلاستیک مقاوم تولید شده است. و در برابر ضربات احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید مقاومت بی نظیر به خود اختصاص می‌ دهد.

این نوع آدمک ها در بین انواع آدمک پرچم زن از نظر ارتفاع در حدود دو متر قد دارند. و بر روی آنها کلاه ایمنی قرار داده می شود که نشان دهنده قوانین راهنمایی و رانندگی می باشد. در قسمت میان تنه این نوع آدمک‌ ها دو تا پرچم قرار داده شده که به صورت متحرک در حال حرکت هستند. و با هدف آگاه‌سازی رانندگان از آنها استفاده می شود. نوع فعالیت آدمک پرچم زن به کمک باطری و برق شهری است.

تهیه ارزانترین انواع آدمک پرچم زن

آدمک پرچم زن درجه یک در ایران وجود دارد. برای تهیه ارزانترین انواع آدمک پرچم زن درجه یک متقاضیان باید بتوانند بهترین روش را انتخاب نمایند. زیرا این محصولات همانند دیگر کالاها در ایران هم با فرایند های حضوری و هم با فرایند های اینترنتی به فروش می ‌رسند. و انتخاب بهترین روش در این زمینه تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت نهایی این محصولات دارد. تا در هر صورت محصولات با قیمت های مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.تهیه ارزانترین انواع خوشبختانه مواد اولیه بسیار باکیفیت برای تهیه انواع <yoastmark class=


قیمت ربات پرچم زن

ربات های پرچم زن یا انواع آدمک پرچم زن ایمنی ترافیک جاده ای در واقع برای جایگزینی انسان به عنوان راهنمای وسایل نقلیه در محل های کاری یا زمان انجام پروژه و کار جاده ای معرفی شده اند. و قابل استفاده قرار می گیرند.از ربات پرچم زن جهت استفاده در ساخت و ساز ها، تصادفات یا در صورت وجود ترافیک شدید مورد استفاده قرار می گیرند. از لحاظ قیمتی  قیمت ربات پرچم زن  تولید شده در شرکت فرتو ترافیک به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این ربات های پرچم زن با استفاده از علائم یا پرچمی که در دست دارند و با تکان دادن آن در این مکان ها نقش بسیار حائز اهمیت را بازی می کنند.

"</p

مزیت های آدمک‌ پرچم زن

انواع آدمک پرچم زن در حال حاظر از پر استفاده ترین ربات ها به شمار می آیند. الخصوص که به تازگی در پروژه های عمرانی استفاده بیشتری از آنها میشود. در واقع آدمک پرچم زن مزیت های بسیاری دارند در اینجا ما برای شما چند تا از این مزایا را نام می بریم. این مزایا عبارت اند از:

  1. به حفظ ایمنی و کاهش ترافیک کمک بسزایی می کند
  2. از نظر اقتصادی به صرفه است زیرا جایگزینی برای حجم کار کارگران انسانی می باشد.
  3. این آدمک ها دارای لباس بارانی با دید بالا هستند، پرچم آنها نیز بازتابنده است، همچنین دارای کلاه ایمنی نیز می باشند.
  4. درون ای رباط ها باتری سنگین قرار داده شده است

"همه

لوازم جانبی ربات های پرچم زن

در انواع آدمک پرچم زن این آدمک های پرچم زن دارای آیتم لوازم جانبی هستنر که اما برای شما آنها را نام می بریم :

  • این آدمک ها یا رباط ها دارای لباس بارانی با دید بالا سنگین – دارای رنگ زرد
  • .کلاه ایمنی سخت با جنس پلاستیک – دارای رنگ زرد از دیگر لوازم جانب یاین ربات ها به حساب می آید.
  • همچنین دارای جلیقه ایمنی برای دید بهتر و بالا تر در شب که به این حاطر در این جلیقه از رنگ شب نما نارنجی استفاده شده
  • برخی از این آدمک ها دارای باتوم ترافیکی می باشند.
  • عینک ایمنی از دیگر لوازم جانبی محسوب می شود.
    "</p
قیمت آدمک پرچم زن

قیمت انواع آدمک پرچم زن 1402، در حال حاضر یکی از مکان هایی که در آن از آدمکهای پرچم زن یا ربات های پرچم زن در شهرهای شلوغ و پر تردد استفاده می شود. در ابتدای گذرگاه ها ترافیکی و مکان هایی که در حال انجام پروژه های عمرانی هستند. برای راهنمای مسیر خودرو ها است. برای خرید و اطلاع دقیق از قیمت آدمک پرچم زن کافیست با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش آدمک پرچم زن

در واقع انواع آدمک پرچم زن و به رباط های پرچم زن نیز معروف هستند. با لباسی زرد دارای کت بارانی شبنما همراه با عینک و پرچم تولید می شوند. شرکت فرتو ترافیک به امید اینکه رانندگان بتوانند با راهنمایی این آدمک ها از خطرات دور بمانند. و میزان تصادفات در این زمینه کاهش یابد. ما خود به طور مستقیم اقدام به فروش آدمک پرچم زن کرده ایم. برای استفاده از آدمک پرچم زن یا ربات پرچم زن در پروژه های عمرانی و ترافیکی در جاده ها و راه های پرتردد نیز، جهت ایمنی بیشتر مسیر و نیرو های کار استفاده می شود.

"</p

مشخصات و ابعاد این آدمک های پرچم زن

برای توضیح مشخصات و ابعاد این ربات های پرچم زن در واقع باید گفت. مشخصات انواع آدمک پرچم زن این ربات های پرچم زن به این گونه است. از لحاظ ارتفاع یا قدی ارتفاع ربات های پرچم زن 2 متر ، دیگر ابعاد این  آدمک ها 55*55 سانتیمتر می باشد، از لحاظ وزنی نیز وزنی حدود 50 کیلوگرم دارند. برای استفاده از نظر مدت زمان شارژی قابلیت این را دارند که با  ۸ ساعت شارژ کامل حدود 72 ساعت پرچم زنی را انجام دهند.

 

1 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب خداقوت به خاطر تولید این محصول
    میشه از این کار به صورت تکی برای خارج از ایران سفارش داد؟ و اگر احتیاج به تعمیر یا سرویس دهی در خارج از کشور داشته باشن شامل گارانتی میشن و مجموعه میتونه در این زمینه خدماتی برای خارج از کشور داشته باشه یا خیر؟ ممنون میشم در این زمینه من رو راهنمایی کنین تا بتونم با خیال راحت تری ثبت سفارش داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *