کار استوپر پارکینگ جهت بالا بردن ایمنی در پارکینگ ها بین خودرو قرار می گیرد که دارای ابعاد و رنگ های مختلفی بوده و در جنس های متنوعی تولید و وارد بازار می شود. این محصول در اصفهان در انواع نمونه ها در بالاترین سطح کیفی تولید شده و وارد بازارهای سراسر کشور می شود که قیمت آنها بسته به کیفیت و جنس و نحوه فروش مختلف می باشد.

کار استوپر پارکینگ

نحوه نصب صحیح انواع کار استوپر پارکینگ

کار استوپر پارکینگ دارای سه نوع بتنی، پلاستیکی و لاستیکی است که نحوه نصب هر کدام فرق دارد نصب نوع بتنی بسیار سخت است چون این مدل سنگین بوده و به چند نفر، ماشین مخصوص و پیچ و مهره برای جابجایی و نصب آن نیاز می باشد. نصب استوپر پلاستیکی و لاستیکی آسان بوده چون سبک است و برای نصب تعدادی پیچ نیاز است که با دلیر در سطح مورد نظر سوراخ ایجاد نموده و در کف پیچ و پلاک می شود و بهترین این محصول در درجه اول لاستیکی و بعد پلاستیکی و بعد بتنی می باشد.

استوپر بتنی بیشتر در پارکینگ های بیرونی و گاراژ ها استفاده می شود چون در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بیشتری دارد و نوع پلاستیکی بیشتر در محیط های داخلی بکار می رود چون در محیط خارجی در برابر نور خوشید مقاومت کمتری دارد ولی با این حال در محیط های خارجی نیز استفاده شده است. استاپر لاستیکی نیز در محیط داخلی و خارجی استفاده می شود چون در برابر نور خورشید، حرارت، رطوبت، روغن دمای بالا مقاوم بوده و دوام و ماندگاری خوبی دارد.

تولید عمده کار استوپر پارکینگ در اصفهان

استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ، راهکاری ساده و کارآمد برای ساماندهی بهتر پارکینگ‌ها و بهبود جریان و نظم ترافیک در اصفهان است. در فرتو ترافیک، به عنوان تولید کننده رهیاب ها و تجهیزات ترافیکی معتبر، به شما استاپرهای پارکینگ با کیفیت بالا و استانداردهای دقیق ارائه می‌دهیم. کار استوپر پارکینگ فرتو ترافیک، با طراحی مدرن و قابلیت های منحصر به فرد، به شما کمک می کنند تا پارکینگ خود را به طور موثر و ایمن‌تر سازی کنید. از پنل‌های کنترلی ساده استفاده کنید تا راحتی کاربران را افزایش دهید و از طریق نورپردازی LED آنها را هدایت کنید.

همچنین، ما در فرتو ترافیک با مجهزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های بروز، به تولید استاپرهای پارکینگ با طول عمر بالا و عملکرد بهینه افتخار می‌کنیم. قیمت مناسب و خدمات پس از فروش حرفه‌ای نیز از دیگر مزایای ماست. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع استاپرهای پارکینگ در اصفهان و دریافت استعلام قیمت، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

تولید عمده کار استوپر پارکینگ در اصفهان

تولید کار استوپر پارکینگ در اصفهان مستقر است که با مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارد انواع مدل های این محصول را در بالاترین سطح کیفی و طرح و رنگ مختلفی تولید می کند که با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند. استوپر پارکینگ پلاستیکی قابلیت بازیافت بوده و با مواد بازیافتی نیز می تواند تولید شود. و نمونه های لاستیکی نیز با محیط زیست سازگار بوده و صد درصد بازیافتی است. و بهتر است برای پارکینگ های داخل و خارج ساختمان از این دو بهترین استفاده را نمود.

استوپر دارای ابعاد و سایزهای مختلفی بوده و در پارکینگ های بزرگ و کوچک استفاده می شود. که بسته به سایز و کیفیت دارای نرخ های مختلفی است و در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزان و باصرفه خواهد بود و از آنها می توان در مکان های عمومی و خصوصی استفاده نمود.

نحوه نصب صحیح انواع کار استوپر پارکینگ

قیمت استاپر پارکینگ

در حال حاضر از کار استوپر پارکینگ نیز برای اعمال محدودیت در راه ها و استفاده در پارکینگ ها آن هم به منظور مشخص کردن محدوده خودرو ها، ایجاد کردن مانع برای برخورد نکردن خودرو ها با یکدیگر و همچنین به ستون ها، دیوار ها ، موانع و … استفاده می شود. به همین دلیل می توان بزرگترین خریداران کار استاپر در کشور را مشتریان برای استفاده در پارکینگ ها، شرکت های راه سازی و حتی پلیس راهنمایی و رانندگی برای اعمال محدودیت های ترددی قلم داد کرد. برای خرید این محصول از شرکت فرتو ترافیک کافیست با ما تماس بگیرید محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را تحویل بگیرید. زیرا قیمت استاپر پارکینگ ما با قیمت تولیدی محاسبه می شود.

تولید استاپر پارکینگ

در واقع کار استاپر های تولیدی توسط تولید کنندگان این محصول دارای انواع مختلفی می باشند. که این محصولات نیز دارای تفاوت هایی نسبت به یکدیگر هستند.در تولید استاپر پارکینگ باید دقت داشت که یک کار استاپر با کیفیت باید قدرت تحمل بار بالایی را داشته باشد. از همین رو در هنگام خرید عمده به این نکته باید توجه زیادی کنید.

فروش استاپر پارکینگ

امروزه بسیاری از شرکت های تولیدی فروش کار استاپر پارکینگ را برای ارائه دادن خدمات بیشتر به مشتریان خود در دستور کار خود قرار داده اند. زیرا این محصول یکی از مهمترین محصولات مورد نیاز برای استفاده کردن در پارکینگ ها، راه ها و … می باشد. برای خرید کار استوپر پارکینگ مد نظر خود کافیست درنگ نکنیدو همین حالا با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

کار استوپر پارکینگ

مرکز خرید استاپر پارکینگ

خرید و فروش کار استوپر پارکینگ توسط بسیاری از نمایندگی های معتبر شرکت هابه صورت مستقیم انجام می شود. شرکت فرتو ترافیک به مرکز خرید استاپر پارکینگ این محصولات را که دارای نمونه های متعدد و متفاوتی هستند. را بر حسب نیاز مشتریان به آنها با قیمت درب کارخانه و به صورت ارزان تحویل می دهد. برای ما رضایتمندی مشتریانمان اولوویت اصلیمان است.

مرکز فروش استاپر پارکینگ

در حال حاضر کار استوپر پارکینگ یا متوقف کننده خودرو محصولی است. که از آن برای اعمال کردن محدودیت در تردد خودرو در راه ها، ایجاد مانع در پارکینگ ها برای جلوگیری از تجاوز کردن خودرو ها به محل های یکدیگر و بعلاوه ایجاد مانع هایی به منظور برخورد نکردن خودرو ها با دیوار ها، ستون ها و موانع استفاده می شود. شرکت فرتو ترافیک به عنوان مرکز فروش استاپر پارکینگ این محصول را با قیمت عمده به مشتریان خود تحویل می دهد.

کار استوپر پارکینگ

احتمالا شما هم درباره کار استوپر پارکینگ کنجکاو شده اید، استوپر پارکینگ که از مواد مختلفی مانند پلاستیک قابل بازیافت، بتن و لاستیک قابل بازیافت ساخته می شود. در مکان هایی مانند پارکینگ ساختمان های تجاری و اداری، گاراژ ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب افراد به دنبال موردی با هزینه ی کم می گردند اما لازم است به این نکته دقت کنید. که ممکن است موارد ارزان طول عمر، ماندگاری و در مجموع کیفیت پایینی داشته باشند.

شما می توانید از استوپر پارکینگ پلاستیکی در فضای داخلی یا خارجی ساختمان استفاده کنید. اما لازم است دقت کنید که در صورتی که در معرض گرمای شدید قرار بگیرند احتمال ذوب شدن آن ها وجود دارد.

کار استوپر پارکینگ

استوپر پارکینگ

فرتو ترافیک، به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته این صنعت، مجموعه‌ای چشمگیر از انواع کار استوپر پارکینگ را به شما ارائه می‌دهد. ما با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی‌های پیشرفته، محصولاتی با کیفیت بالا و عملکرد بهینه را به شما ارائه می‌دهیم. با استفاده از استوپر پارکینگ، به راحتی می‌توانید ترافیک پارکینگ را مدیریت کنید. استوپر پارکینگ، یک سیستم هوشمند است که به رانندگان کمک می‌کند تا به راحتی محل پارک خود را پیدا کنند و در زمان کوتاهی از پارکینگ خارج شوند.

این سیستم، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، باعث بهبود جریان ترافیک در مناطق پرتردد می‌شود.

نصب استاپر پارکینگ

شما برای نصب استاپر پارکینگ با جنس های مختلف به روش های مختلفی نیاز دارید. به عنوان مثال استاپر بتنی به خاطر وزن سنگینی که دارد به ماشین های مخصوص و حتی چندین نیروی انسانی و پوشش های محافظ فلزی و پیچ و مهره های مخصوص نیاز دارد. برعکس استاپر بتنی، کار با استاپر پلاستیکی آسان بوده و تنها با چند پیچ و مهره قابل نصب می باشد. از طرفی مواد اولیه بازیافتی آن باعث می شود به راحتی از محیط زیست حذف شود. و مورد آخر استاپر لاستیکی: میتوان گفت آسان ترین نصب و کار استوپر پارکینگ به استاپر لاستیکی تعلق دارد که تنها با یک نفر قابل انجام است.

جالب است بدانید که این مدل مانند مدل پلاستیکی قابل بازیافت بوده و هیچ آُیبی به محیط زیست نمی رساند.

تولید کننده استاپر پارکینگ

کار استوپر پارکینگ در پارکینگ ها اطمینان حاصل کردن از پارک خودرو ها در جای تعیین شده می باشد. از این رو تولیدکننده استاپر پارکینگ باید به کیفیت این محصول اهمیت ویژه ای دهد تا با برخورد اتومبیل مشکلی برای آن ها ایجاد نشود. احتمالا می دانید که خودرو هیچ آسیبی از برخورد با این محصول نمیبیند بلکه کار استاپر پارکینگ این است. که وسایل نقلیه را در حدود تعیین شده نگه دارد. استاپر ها از مقاومت بالایی برخوردارند و از برخورد با خودرو آسیب نمی بینند. با این حال بهتر است سفارش خود را به بهترین تولید کننده استاپر پارکینگ بسپارید.

کار استوپر پارکینگ

خرید استاپر پارکینگ

در صورتی که قصد خرید استاپر پارکینگ را دارید، بهتر است بدانید که این محصول در بازار با قیمت های متنوع به فروش می رسد. متریال استفاده شده در این محصول، برند شرکت تولید شده همگی در قیمت آن موثر هستند. از این رو نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت. از طرف دیگر بنا به تغییرات قیمت در مواد اولیه و همچنین نرخ ارز باعث شده تا قیمت این محصولات همواره در نوسان باشد. بهتر است در صورتی که قصد خرید کار استوپر پارکینگ را دارید. بعد از توجه به کار استاپر پارکینگ، مدل، رنگ، قیمت و غیره آن، با کارشناسان خبره در این زمینه صحبت کنید. تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارزانی دارند. شما می توانید از تیم فرتو ترافیک برای خرید خود کمک بگیرید.

استاپر خودرو

استاپر خودرو وسیله ای است که در قسمت انتهای محل پارک وسیله نقلیه نصب می شود. که محدوده ایستادن ماشین را به راحتی به راننده نشان می دهد. به وسیله کار استوپر پارکینگ از مشکلاتی نظیر توقف ماشین در محل پارک ماشین دیگر، پارک وسیله نقلیه در جلوی فضای ممنوع جلوگیری می شود‌. معمولا رانندگان برای پیدا کردن مکان مناسب جهت پارک کردن خودروی خود زمان زیادی را صرف می کنند. و دغدغه عدم برخورد ماشین به ستون و دیوار پارکینگ و ماشین های دیگر را نیز دارند. هم چنین اگر پارکینگ دارای نور مناسب و فضای کافی نباید مشکلات رانندگان را دوچندان می کند. استفاده از استاپر ها تمام دغدغه هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم را رفع می کند.

استوپر پارکینگ نیم متری

اگر بخواهیم به کار استوپر پارکینگ اشاره کنیم این وسیله برای ایجاد نظم در پارکینگ، تقسیم بندی درست فضای پارکینگ و جدا کننده پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. استوپر پارکینگ نیم متری به رانندگان کمک می کند تا به محض ورود به پارکینگ بتوانند محل مناسب برای پارک کردن وسیله خود را پیدا کنند‌. یکی دیگر از وظایف استوپر ها این است که از برخورد وسیله نقلیه به ستون ها و دیواره ها و هم چنین برخورد ماشین ها به یکدیگر جلوگیری می کند. خوب است بدانید که این وسیله برای کاهش سرعت نیز کاربرد دارد.

با نصب کار استوپر پارکینگ رانندگانی که خودروی بزرگی دارند و دیدشان کم می باشد. می توانند به صورت کاملا دقیق محل پارک خودروی خود را تشخیص دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *