قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی، قع قیمت تابلوهای معابر اعم از انواع تابلوهای ترافیکی ال ای دی led ,تابلو ترافیکی vms , سولار ,تابلو ترافیکی گالوانیزه ,تابلو ترافیکی گاردریل , و فریم تابلو ترافیکی ,تابلو علائم ترافيكي درمجموعه ماقابل دریافت میباشد.جهت دریافت لیست قیمت تابلوهای معابر و شبرنگ جاده ای در تهران ,اصفهان ,مشهد ودیگر نقاط باما درارتباط باشید.

قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

تابلو سرکوچه ای

تابلو سرکوچه ای از جمله وسایل و تجهیزات ترافیکی هستند که درون شهر و در نقاط مختلف از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند. اگر به دنبال قیمت تابلوهای معابر هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. این تابلو ها برای راهنمایی افراد و همچنین معرفی خیابانها مورد استفاده قرار می گیرد. شما نیز حتما این تابلو ها را در مکان های مختلف با کاربرد متفاوت دیده اید. این تابلو های راهنمایی بیشتر در ورودی کوچه ها، جاده، خیابان های کوچک و همچنین بزرگ، آزاد راه و بزرگراه ها و در مناطق گردشگری نصب می شوند. تابلو ها انواع مختلفی دارند:

  1. تابلو ترافیکی و رانندگی
  2. تابلو های خورشیدی
  3. تابلو راهنمای مسیر ها
  4. تابلو معرفی میدان
  5. تابلوهایی که نام کوچه و خیابان را نشان می دهد.

لیست قیمت فروش تابلوهای معابر سرکوچه ای :
( قیمت تابلوهای اسامی معابر و اماکن)
قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

قیمت تابلو اطلاعاتی

با فرتو ترافیک، شرکتی که در تولید تابلوهای ترافیکی، اطلاعاتی و تجهیزات مرتبط فعالیت می‌کند، قیمت تابلو اطلاعاتی و تابلوهای معابر را با بهترین پیشنهادات در اختیارتان قرار می‌دهد. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت، تابلوهایی با دوام و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی تولید می‌شوند. قیمت هر تابلو بر اساس کیفیت، طراحی، ابعاد و نیازهای مشتریان تعیین می‌شود. فرتو ترافیک به شما تضمین می‌کند که هر تابلوی تحویل می‌دهد، نماد قدرت و اطمینان برای شرکت شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت تابلوهای معابر، با ما تماس بگیرید.

قیمت تابلو کوچه

در واقع این چنین باید گفت قیمت تابلو کوچه با توجه به جنس و نوع و همچنین سایز آن متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت تابلوهای معابر، بهتر است با کارشناسان این حوزه مشورت داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر حضوری و همچنین به صورت آنلاین و تماس با کارشناسان زبده ی ما از قیمت تابلو های نصب شده در معابر اطلاعات کاملی کسب کنید. شما ابتدا باید نیاز و مکان نصب این نوع تابلو ها را مشخص کنید و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید‌. البته قیمت تابلوهای معابر مقرون به صرفه است و برای خرید جای نگرانی نیست.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید جستجوی کافی را در این حوزه داشته باشید.

لیست قیمت تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهری :

لیست قیمت تابلوهای ترافیکی فریم دار ضخامت 1.25 میلیمتر  با رنگ کوره ای الکترواستاتیک :
قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

خرید تابلو کوچه

تابلو های معابر از جنس فوق العاده محکم و مقاومی ساخته شده اند. از آنجایی که این تابلو ها به طور مداوم و همیشگی در برابر گرما و سرما و در تمام فصول سال در حال استفاده هستند، اما با این حال از لحاظ شکل ظاهری دچار تغییر و رنگ پریدگی نمی شوند و مانند روز اول تمیز و سالم باقی می مانند. این مقاومت بسیار بالا نتیجه استفاده از متریال مرغوب و منحصر به فرد است که در ساخت تابلو ها مورد استفاده قرار می گیرد.  قیمت تابلوهای معابر با توجه به نوع متریال و جنس آن متفاوت خواهد بود. بهتر است هنگام خرید تابلو کوچه به این نکته توجه کافی داشته باشید تا جنسی مرغوب، با قیمتی مناسب تهیه کنید.

البته که این جنس مرغوب باید طبق استاندارد های بین المللی باشد و از کیفیت مد نظر آنها برخوردار باشد اما گاهی اوقات برخی شرکت ها از متریالی نامناسب و نامرغوب در ساخت تابلو ها استفاده می کنند که باعث رنگ پریدگی و زنگ زدگی محصول می شود.

لیست قیمت تابلوهای جاده ای :

لیست قیمت خرید تابلوهای راهنمای مسیر شهری و و انواع تابلوهای جاده ای و تیپ شده تابلوهای راهداری جهت  ساخت تابلو شبرنگ با ضخامت 1.5 میلیمتر تولید شده از ورق گالوانیزه به شرح ریز میباشد:
قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

قیمت تولید و ساخت انواع تابلوهای اطلاعاتی (راهنمای مسیر) :

انواع تابلو های مسیر نمای شهری و جاده ای تولید شده از انواع برچسب شبرنگ های ترافیکی مهندسی استاندارد جهت هدایت مسیر عبور وسایط نقلیه به شرح زیر میباشد:
قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی
در این طبقه از تابلوهای راهنمایی و رانندگی که بعنوان تابلوهای ترافیکی شناخته میشوند،
ممکن است در آنها از انواع شبرنگهای با عمر کوتاه تر هم استفاده شود.
که در صورت گرفتن تضمین بابت شبرنگ های چند ساله پیشنهاد میشود به تاریخ شبرنگهای چسبانده شده برروی سرتابلوها دقت شود.

قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

بررسی تاثیر قیمت شبرنگ ترافیکی در قیمت تابلوهای معابر :

از آنجا که قیمت شبرنگ ترافیکی در قیمت تابلوهای معابر تاثیر بسزایی دارد بنابراین
بسته به تخصیص اعتبار کارفرما و  نیاز و سفارش مشتری و پیمانکار از شبرنگ ترافیکی
درانواع لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی
اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m
و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و شبرنگ پریسماتیک و غیره به صورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله نیز استفاده  میشود.

قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

تابلوهای ترافیکی شهری:
  1. تابلوهای انتظامی
  2. تابلوهای اخطاری
  3. تابلوهای اخباری
  4. تابلوهای محلی

تابلوهای ترافیکی نقش مهمی در کنترل عبور و مرور صحیح خودروها و همچنین هدایت هرچه بهتر  رانندگان ایفا میکند.

نصب صحیح و کاربردی تابلوهای ترافیکی شهری میتواند باعث هدایت هرچه بهتر رانندگان شده و تداخل و ترافیک و تصادف ها را کاهش میدهد.

قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

نکته مهم و حائز اهمیت تعمیر و نگهداری صحیح از آنهاست، زیرا این امر نه تنها به بهبود شرایط ترافیکی کمک میکند بلکه از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید تا لیست قیمت تابلوهای معابر به صورت عمده برایتان فکس و یا ایمیل گردد.

قیمت تابلوهای معابر مورد استفاده در علاِئم ترافیکی

قیمت تابلو معابر

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم عوامل مختلفی بر قیمت تابلوهای معابر نقش دارند، که از جمله آن ها مبحث متریال و سایز این نوع تابلو ها می باشد. قیمت تابلو معابر، از جمله کالاهایی است که مقرون به صرفه است و از هزینه زیادی برخوردار نیست. البته شما قبل از خرید باید اطلاعات کافی در همه حوزه ها داشته باشید. جنس مورد استفاده، رنگ مناسب و سایز مناسب از جمله نکاتی است که شما باید قبل از خرید از آن مطلع باشید.

شما می توانید برای اینکه خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید و همچنین دچار سردرگمی نشوید، با کارشناسان مطرح ما که همه روزه به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند نیز  تماس بگیرید. شرکت ما که جزو شرکت های بازرگانی علائم و لوازم ترافیکی می باشد، همه ساله اجناس با کیفیتی را همراه مشورت های دقیق و معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین می توانید به نزدیک ترین مرکز خرید لوازم ترافیکی مراجعه کنید و به صورت حضوری اجناس و سایز ها را مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *