قیمت روز آینه محدب استیل ترافیکی قطر 80 سانتیمتر

قیمت روز آینه محدب استیل ترافیکی قطر 80 سانتیمتر

قیمت روز آینه محدب استیل ترافیکی قطر 80 سانتیمتر، در گذشته به علت نقاط کور و همچنین عدم دید در پیچ جاده ها تصادفات بسیاری رخ می‌داد. و آسیب های جانی و مالی جبران ناپذیری را ایجاد می کرد. اما امروزه با استفاده از آینه های محدب این مشکل حل شده است. زیرا می توان نقاط کور را در جاده ها و به طور کلی در پارکینگ ها و انبار ها مشاهده کرد.

آینه محدب استیل بسیار مقاوم است. و برای تمام مکان‌ های بسته و باز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز آینه محدب استیل ترافیکی قطر 80 سانتیمتر

9 ویژگی انواع آینه محدب استیل

قیمت روز آینه محدب استیل ترافیکی قطر 80 سانتیمتر آینه های محدب ویژگی های زیادی دارند. که آن ها را در بین مردم مشهور کرده به در جا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

آیینه محدب آینه ای است. که برخلاف آینه مقعر سطح خارجی آن نور را انعکاس می دهد.

میدان دید بسیار گسترده تری نسبت به سایر آینه ها دارد. به همین دلیل برای پیچ ها و نقاط کور جاده بسیار مناسب است.

فاصله تصویر تا آینه نسبت به فاصله جسم تا آینه کمتر است. و تصویری که ایجاد می شود کوچک تر از جسم خواهد بود.

تصویر تشکیل شده نسبت به جسم واقعی مستقیم است در حالی که در برخی از آینه ها تصویر ایجاد شده. معکوس و وارونه هستند.

تصویر ایجاد شده از جسم مجازی است  زیرا این آیینه واگرا است و امتداد پرتوهای نوری به هم می‌رسند و خود پرتو ها به هم نمی رسد و همچنین تصویر در فاصله های کمتری نسبت به اندازه واقعی نشان داده می شود. و باید در هنگام رانندگی به این نکته دقت کنیم.

ما در این قسمت سعی کردیم. تعدادی از ویژگی های انواع آینه محدب را خدمت شما عزیزان ذکر کنیم

کارخانه انواع آینه محدب استیل ترافیکی در شیراز

قیمت روز آینه محدب استیل ترافیکی قطر 80 سانتیمتر تولید آینه هایی که روی کار بسیار دشواری نیست. و نیاز به تکنولوژی خاصی ندارد بنابر این کشور عزیزمان ایران نیز یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان آینه های کروی است.

اگر آینه در داخل کشور تولید شود قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی و وارداتی دارد اما این به معنای بی کیفیت بودن آینه های داخلی نیست، باید بدانید که محصولات خارجی و وارداتی وابستگی شدیدی به نوسانات ارزی دارند و قیمت آن ها هر سال تغییر می کند و علاوه بر این برای وارد کردن محصول باید مراحلی گذرانده شود که تمامی این مراحل بر روی قیمت نهایی آینه تاثیر می گذارد.

کارخانه آینه محدب در شیراز از باکیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند و به همین دلیل قیمت نسبتا بالاتری دارد زیرا کیفیت یکی از عواملی است که به قیمت نهایی یک محصول تاثیر به سزایی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *