پایه تابلو ترافیکی ، علائم راهنمایی و رانندگی یا تابلو ترافیکی علائمی هستند که در کنار یا بالاتر از جاده ها برپا می شود تا دستورالعمل یا اطلاعاتی را به کاربران جاده ارائه دهد. اولین نشانه ها چوبی یا سنگی ساده بودند. بعداً نشانه هایی با بازو های جهت دار به عنوان مثال، انگشت اشاره در انگلستان و همتایان چوبی آن ها در زاکسن معرفی شد. امروزه از فولاد ضدزنگ و … در تولید این علائم استفاده می گردد. یکی از مهم ترین اجزای این علادم پایه تابلو ترافیکی است.

"قیمت

معرفی کامل انواع پایه تابلو ترافیکی

"معرفیپایه تابلو های اتوبانی
این پایه ها به سبب استفاده در اتوبان ها و سخت تر بودن فرابند تعویض و … باید از مقاومت بالایی نسبت به سایر پایه های تابلو بهره مند باشند. همچنین در علائم اتوبانی به دلیلی سرعت بسیار بالا از نوشته های بزرگ و یا علامت های بزرگ استفاده می کنند تا راننده متوجه آن ها بشود. این نوشته ها به تابلو های بزرگ و تابلو بزرگ به پایه مقاوم احتیاج دارد. به همین دلیل از مستحکم فولاد در تولید این پایه ها استفاده می گردد.

پایه تابلو های شهری
این نوع از پایه های تابلو دارای مقاومت کمتری نسبت به انواع اتوبانی می باشد و همچنین اندازه نسبتا کوچکتری نیز دارند. معمولا این پایه ها در موارد مختلفی چون ایستگاه اتوبوس، تاکسی و علائم هشدار دهنده شهری استفاده می شوند.

پایه تابلو های خاص
این نوع تابلو ها به سبب خاص بودن معمولا از پایه های نسبتا قوی با رنگ روشن در اتصال آن ها به زمین استفاده می شود. برخی از این تابلو ها به دو پایه و یا سه پایه احتیاج دارند. مانند تابلو فرودگاه، بیلبورد های تبلیغاتی، اماکن خاص و … .

فروشنده انواع پایه تابلو ترافیکی در اردبیل

"فروشنده

پایه تابلو ترافیکی

شما چه راننده باشید چه عابر پیاده قطعا چشمتان به تابلوهای راهنمایی رانندگی کنار خیابان خورده است. تابلوهای راهنمایی و رانندگی همگی دارای پایه تابلوهای ترافیکی می باشند که جهت نگه داری تابلوها مورد استفاده قرار میگیرد. به منظور تولید این محصول از پایه های فلزی چند وجهی استفاده می شود. پایه تابلوهای ترافیکی در ارتفاع و قطر مختلف تولید می گردد. اغلب جنس این محصول از ورق فولاد بوده و نام دیگر آن استند تبلیغاتی خیابانی می باشد. پایه تابلو ترافیکی در شرکت فرتو ترافیک با بهترین متریال تولید و عرضه می گردد. برای خرید این محصول کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ئثبت کنید.

خرید پایه تابلو ترافیکی

قطعا برای اعلام هشدار به رانندگان خرید پایه تابلو ترافیکی یکی از مهم ترین اقدامات به شمار می رود. بهتر است که برای خرید پایه تابلو ترافیکی به برخی نکات توجه فرمائید تا انتخاب بهتری داشته باشید. دقت کنید که پایه تابلو انتخاب شده از نظر قطر یا ارتفاع با کاربرد مد نظر شما متناسب باشد. مکان استفاده از این پایه تابلوهای ترافیکی بسیار مهم است. در صورتی که شما قصد دارید از پایه های انتخاب شده در جاده ها استفاده کنید بهتر است پایه هایی به شکل پروفیل یا قوطی انتخاب کنید. جنس و متریال این پایه ها باید حتما از فلزات مستحکمی ساخته شده باشد تا بتواند در شرایط مختلف جوی همچنان سالم باقی بمانند.

قیمت پایه تابلو ترافیکی

همانند سایر محصولات ترافیکی، قیمت پایه تابلو ترافیکی بنا به متریال استفاده شده در آن متفاوت است. همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم باید متریال آن به گونه ای باشد که در برابر شرایط جوی متفاوت مقاومت کند. از این رو بهتر است که به خاطر قیمت پایین جنس بی کیفیتی انتخاب نشود. علاوه بر این محصول پایه تابلو  باید به گونه ای باشد که هنگام برخورد ناگهانی ماشین با آن ها آسیب زیادی به سرنشینان یا بدنه ی ماشین وارد نکند. از طرفی از نظر جوشکاری و مقاومت مناسب باشد. از این رو خریداری محصول از مراکز معتبر یکی دیگر از مواردی است که لازم است به آن توجه فرمایید.

شرکت فرتو ترافیک به عنوان تولیدکننده تجهیزات ترافیکی همواره در تلاش بوده تا با قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی را به مشتریان خود عرضه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *