قیمت روز چراغ چشمک زن چشم گربه ای

قیمت روز چراغ چشمک زن چشم گربه ای

قیمت روز چراغ چشمک زن چشم گربه ای، امروزه به نسبت رشد و تنوعی که وسایل نقلیه پیدا کرده اند، به همان نسبت نیز میزان تصادفات بیشتر شده است. این اتفاق ناخوشایند که روزانه جان بسیاری را می گیرد می تواند در خیابان، بزرگراه ها و جاده ها پیش بیاید. در حال حاضر برای کاهش تصادفات، ابزار و وسایل بسیاری تولید شده است. این نوع ابزار سهم زیادی در جلوگیری از رشد تصادف و بالا بردن ایمنی و دید رانندگان ایفا کرده اند. قیمت روز چراغ چشمک زن چشم گربه ای

چراغ چشمک زن چشم گربه ای چیست؟

قیمت روز چراغ چشمک زن چشم گربه ای پیش از آن که به ساختار و چیستی این نوع چراغ بپردازیم ذکر این نکته لازم است. که اصلی ترین و مهمترین کاربرد این چراغ ها این است. که کمک می کنند. رانندگان هنگام شب و یا در فضای مه آلود دید بهتری داشته باشند. چراغ های چشم گربه ای کمک می کنند تا هنگامی که هوا تاریک می شود و یا به دلیل شرایط جوی در جاده های کوهستانی که مه و برف و باران آن ها را در بر می گیرد، بتوانند مسیر خود را به راحتی پیدا کنند.

اما ساختار این نوع چراغ ها چگونه است؟ بدنه این محصول از جنس آهن تهیه شده. و بنابراین بسیار محکم می باشد. و با عبور خودروها و وسایل نقلیه از روی آن دچار آسیب نمی شود. ساختار این محصول به این صورت است. که دارای دو چراغ در دو سمت می باشد. و به کمک پایه ای در حدود 5 سانتی متر که در پشت آن تعبیه شده. و قطری به اندازه 2.5 سانتی متر دارد، روی سطح خیابان یا جاده متصل شده و محکم به آن می چسبد.

تنها منبع انرژی که این چراغ ها از آن استفاده می کنند، نور خورشید است. این چراغ ها در طول روز از نور خورشید استفاده کرده. و در هنگام شب از این ذخیره نوری برای پخش نور به صورت چشمک زن استفاده می نماید. بنابراین نیازی به استفاده از برق نخواهد داشت.

سوالی که ممکن است. برای برخی خریداران پیش آید این است. که آیا برای مناطقی که ممکن است. چند روز پی در پی برفی، بارانی و یا ابری باشند. این چراغ ها کارایی لازم را خواهند داشت یا خیر؟  بله. زیرا سلول های خورشیدی این محصول از نور روز تغذیه می کنند. و نیازی به کسب نور خورشید به طور مستقیم نیست.

فروشنده چراغ چشمک زن چشم گربه ای در کرج

قیمت روز چراغ چشمک زن چشم گربه ای  در حال حاضر شرکت های تولید کننده بسیاری در حوزه تولید علائم ایمنی، چراغ های هشدار و چراغ های چشمک زن گربه ای و .. فعالیت می کنند. یکی از این مجموعه ها که فروشنده چراغ چشمک زن می باشد. در کرج است و شما می توانید. این محصول را با کیفیت بالا از این مجموعه خریداری نمایید.

همچنین می توانید. برای خرید آنلاین و اینترنتی چراغ های چشمک زن گربه ای و سایر تولیدات این شرکت با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصول خود را انتخاب کرده. و آن را در محل مورد نظرتان دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *