قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی، همان طور که میدانید چراغ راهنمایی و رانندگی در انواع مختلفی وجود دارد که متداول ترین مدل آن همان چراغ های سه رنگ میباشد
علاوه برآن چراغ های راهنمای عابر و چراغ های تک رنگ یا دو رنگ نیز شامل همین دسته میباشند.

چراغ راهنمایی و رانندگی :

قرمز، سبز، زرد… چراغ های راهنمایی سه رنگ امروزه بخشی از زندگی هر انسان است. این چراغ سه رنگ با تنظیم جریان های رقابتی ترافیک در یک تقاطع ، یک عملکرد اساسی انجام میدهد. علائم راهنمایی و رانندگی برای کمک به وسایل نقلیه و عابران پیاده در سفر حیاتی است. چراغ راهنمایی و رانندگی یکی از کاربردی ترین لوازم برای علامت دادن در دنیا است که باعث شده است عابر های بسیاری در تمام دنیا به دلیل وجود آن جان خود را حفظ کنند و از آسیب در امان باشند و همچنین موجب کنترل ترافیک و جلوگیری از اتفاقات ناگوار جاده ای میشود.

قیمت چراغ راهنمایی رانندگی بسته به شرایط می تواند متفاوت باشد .کیفیت و نوع چراغ دو عامل تاثیر گذار بر قیمت هستند اما علاوه بر این اگر بخواهیم چراغ های راهنمایی جاده ها را در نظر بگیریم که در دسته ی چراغ های راهنمایی عمومی قرار میگیرند و به یک سیستم گسترده احتیاج دارد قطعا قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی متفاوت خواهد بود.

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

مزایای استفاده از چراغ راهنمایی و رانندگی:

علائم راهنمایی و رانندگی دارای مزایا و معایب زیادی است. مزایای استفاده از چراغ راهنمایی و رانندگی عبارت است از:
علائم راهنمایی و رانندگی به حرکت ایمن ترافیک بدون هیچ گونه برخورد کمک می کندو آنها می توانند تعداد تصادفات در جاده ها مانند تصادف عابر پیاده و برخورد دو خودرو از زاویه راست را کاهش دهند. چراغ ها می‌توانند ظرفیت مدیریت ترافیک در تقاطع را افزایش دهند و علائم راهنمایی و رانندگی با قطع کردن ترافیک سنگین در فواصل زمانی معین به حرکت ایمن ترافیک آهسته کمک می کند. قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی را با قیمت کارخانه از ما بخواهید.

نشانه‌های چراغ ها را می‌توان در هوای مه آلود یا در شب به راحتی مشاهده کرد. بدون سیستم راهنمایی ، کنترل ترافیک توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در شب یا در هوای مه آلود یا در یک روز بارانی بسیار دشوار است وکنترل ترافیک توسط علائم در مقایسه با کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی دقیق و مقرون به صرفه است.

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

معایب علائم راهنمایی و رانندگی

یکی از معایب اولیه علائم راهنمایی و رانندگی این است که منجر به افزایش تصادفات خودرو از عقب می شود. هنگامی که راننده به طور ناگهانی پشت چراغ زرد یا قرمز توقف می کند، برخورد خودروهای عقب بیشتر اتفاق می افتد که باعث می شود راننده پشت سر او به سمت عقب ماشینش برخورد کند.
برخوردهای از عقب معمولاً برخوردهای به شدت گسترده ای نیستند، بنابراین می توان این اتفاق را مزیت آن نیز دانست. با این حال، در تقاطعی که تصادفات عرضی نگران کننده نیست، نصب چراغ راهنمایی می تواند به معنای افزایش تصادفات در تقاطع باشد.
مهندسان باید هم مزایا و هم معایب علائم راهنمایی و رانندگی را بسنجند و با توجه به شرایط آن تفاطع تصمیم بگیرند که آیا نصب چراغ مفید تر هست یا خیر. در بسیاری از موارد، با وجود افزایش جزئی در تصادفات خودروهای عقب، هنوز نصب یک چراغ راهنمایی و رانندگی و دارا بودن قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی پایین و کیفیت بالا ارزش بسیار بالایی دارد.

-تاخیر بیش از حد در ترافیک است

در حالی که چراغ راهنمایی و رانندگی به مدیریت جریان ترافیک وسایل نقلیه کمک می کنند، یکی از معایب دیگر علائم راهنمایی و رانندگی این است که می توانند باعث تاخیر در ترافیک شوند. انتظار برای سبز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی یا منتظر ماندن خودرو در خط پیچ برای عبور ایمن از یک تقاطع می تواند منجر به ترافیک های طولانی شود. تأخیر بیش از حد می تواند منجر به هدر رفتن سوخت، آلودگی هوا و هزینه برای رانندگان شود. اینها اغلب هزینه های پنهانی هستند که همیشه برای رانندگان واضح نیستند.

-رانندگی تهاجمی، بی حوصله

در نتیجه ترافیک بیش از حد و علائم راهنمایی و رانندگی ناموجه یا عملکرد نامناسب، رانندگان می توانند در هنگام رانندگی بی حوصله و پرخاشگر شوند. وقتی این اتفاق بیفتد، ممکن است در چراغ راهنمایی و رانندگی، چراغ‌های قرمز بیشتری روشن شود، قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر نقض شود و رانندگان ممکن است به خیابان‌های اطراف منحرف شوند. رانندگی تهاجمی می تواند به معنای افزایش تصادفات، ازدحام و آلودگی هوا و آلودگی صوتی باشد. اینها تنها برخی از معایب متعدد عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یا ناامید شدن از علائم راهنمایی و رانندگی هستند.

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

مشخصات فنی چراغ راهنمایی:

در رابطه با مشخصات فنی چراغ راهنمایی باید گفت چراغ راهنمایی و رانندگی از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که یک بدنه است که برای قرار گیری قسمت های مختلف چراغ از جمله سیم و برد و کابل ها شمارشگر را در بر میگیرد و یک دیود نوری ال ای دی را شامل میشود و هر کدام از این قسمت ها با ساز و کار های مختلف و همچنین اشکال مختلف در کنار هم قرار میگیرند و یک چراغ راهنمایی را برای ما تشکیل میدهند.
قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی متناسب با چراغ های راهنمایی مشخصات مختلفی دارند متفاوت میباشد زیرا این محصولات از رنگ و ظاهر و جهت بندی گرفته تا نوع چراغ ها که برای کاربرد های مختلف تهیه شده است.

تابلو های ترافیکی شهری:

نوع دیگری از هشدار دهنده ها تابلو های ترافیکی شهری میباشد. علائم راهنمایی و رانندگی برای دادن اطلاعات مسیرها، مسیرها و هشدار به رانندگان ضروری است. اینها باید واضح باشند تا پیام مورد نظر را برای درک کاربران جاده منتقل کنند. تابلوهای ترافیکی در اغلب نقاط دنیا یکسان است و تلاش شده است تا به صورت واضح نکته ی مورد نظر را به راننده اطلاع دهد و توانسته است تا مانع بسیاری از تصادفات ناگوار بشود .
این تابلو ها شامل علائمی مانند توقف و تسلیم، محدودیت سرعت، هشدار، مقررات پارکینگ و تابلوهای نام خیابان و … را شامل میشود و برخی از این تابلو ها که پیچ های جاده یا انحرافات را نشان میدهد از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. برای خرید انواع تابلو ، اطلاع از قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی و سایر تجهیزات ترافیکی کافیست تا با ما تماس بگیرید.

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

فروش چراغ راهنمایی و رانندگی:

چراغ راهنمایی در حالت کلی به شکل های لامپی ، LED و سولار در دسترس است . بدون وجود یک سیستم ایمنی و ترافیکی کارآمد مانند چراغ عابر پیاده، چراغ های چشمک زن و انواع چراغ راهنمایی و رانندگی، که به رفت آمد خودرو ها و عابران پیاده نظم بخشد، امنیت ترافیکی خیابان ها به خطر می افتد . به همین خاطر پیشنهاد میکنیم از چراغ های راهنمایی برای نظم بخشی به خیابان ها و بخصوص تقاطع استفاده کنید . از آن جا که عناصر سازنده چراغ های راهنمایی با یکدیگر متفاوت است ،  فروش چراغ راهنمایی و رانندگی آن ا نیز با یکدیگر متفاوت است .

از امتیازات این چراغ ها که در جهان ترافیک تولید میشود، می‌توان به مقاومت بالای آن در شرایط جوی متفاوت و در دمای بالا و پایین اشاره نمود . قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان گرامی که در تقاطع خیابان ها یا مکان های خطر ساز پروژه هایی دارند برای اینکه از حوادث جلوگیری کنند لازم است تا از چراغ های راهنمایی و رانندگی استفاده کنند و همچنین برای ساخت پروژه های بزرگ شهری احتیاج زیادی به چراغ های راهنمایی پیدا میکنند و با این کار از جان بسیاری از نیرو های کار محافظت خواهند کرد و باعث کمتر شدن خسارات ناشی از تصادفات خواهد شد.

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

قیمت چراغ های راهنمایی و رانندگی:

یکی از معایب دیگر علائم راهنمایی و رانندگی هزینه آن است، مخصوصاً زمانی که یک تابلوی ایست ارزان قیمت بتواند کار آن را انجام دهد. هزینه نصب و نگهداری علائم راهنمایی و رانندگی بسته به مکان آن متفاوت است. هزینه های تعمیر و نگهداری یک علامت توقف به طور قابل توجهی کمتر از یک چراغ است، زیرا هیچ سیستم الکتریکی برای نگهداری آن وجود ندارد. هنگامی که نصب آنها منطقی است، علائم توقف ممکن است جایگزین مناسب تری برای کاهش هزینه های شهری باشد. قیمت چراغ های راهنمایی و رانندگی، قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی و سایر تجهیزات ترافیکی را با مناسب ترین قیمت ها از ما بخواهید.

مهندسان راهنمایی و رانندگی هنگام تعیین اینکه علائم راهنمایی و رانندگی را نصب می کنند، مزایا و معایب آن را در نظر می گیرند. هنگامی که آنها نصب می شوند، سیگنال ها به طور مداوم نظارت و تنظیم می شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها تا حد ممکن سودمند هستند. اگر مشخص شود که آنها آسیب بیشتری می‌رسانند، نصب یک علامت راهنمایی و رانندگی دیگر مجدداً ارزیابی می‌شود تا مطمئن شوند که بهترین گزینه است.

قیمت چراغ های مخصوص عابران پیاده:

علائم عابر پیاده به سرعت بعد از چراغ های راهنمایی سه رنگ ظاهر شدند. در ابتدا، آنها اشکال مختلفی داشتند. اما با رنگ های مورد استفاده وسایل نقلیه مطابقت داشتند: قرمز و سبز. گرد، مربع یا مستطیل، اغلب دستور «صبر کن» را با رنگ قرمز و «راه رفتن» را به رنگ سبز نمایش داده میشوند. قیمت چراغ های مخصوص عابران پیاده ، قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی ارائه شده. توسط مجموعه ما بسیار مقرون به صرفه می باشد. این چراغ در تقاطع جاده‌ها، پیاده‌روها، ورودی و خروجی معابر و برخی اماکن دیگر نصب می‌شود. و رفت و آمد را راهنمایی می‌کنند. عموماً نور قرمز شامل فام نارنجی رنگ و نور سبز شامل فام آبی رنگ است. تا مبتلایان به کوررنگی قرمز-سبز را به گمراهی نیندازد.
این چراغ ها نیز در قیمت های مختلفی وجود دارند که کیفیت وانواع مختلف آن را شامل میشود.

قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی 1401 شرکت فرتو ترافیک

قیمت چراغ چشمک زن سه خانه:

یکی از پرکاربردترین انواع چراغ های راهنمایی چراغ چشمک زن سه خانه است. که این چراغ را در بزرگراه ها و خرجی ها برای اعلام کردن. هشدار استفاده میشود، این چراغ از سه خانه تشکیل شده است. و میتواند هر دو رنگ زرد و قرمز را نمایش دهد. روشن شدن لامپ قرمز در خانه بالا و پایین و لامپ زرد در خانه وسط یکی از حالت هایی میباشد. که بیشتر به چشم میخورد .
قیمت چراغ چشمک زن سه خانه ، قیمت چراغ راهنمایی و رانندگی با توجه به نوع کاربرد و سایز و کیفیت آن متفاوت خواهد بود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *