به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی، دسترسی آسان به ارزانترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای تولید شده با مواد باکیفیت درجه1 همچون خرید انواع موانع پلاستیکی ترافیکی و فروش سرعت گیرهای لاستیکی و استوانه ایمنی پلاستیکی در اصفهان ,مشهد ودیگر نقاط ایران از طریق مجموعه ما فراهم میباشد.

به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

قیمت تجهیزات ترافیکی

خرید وسایل ترافیکی برای رانندگان ضروری می‌باشد. همچنین در خرید این محصولات قیمت بسیار متفاوت می‌باشد. بنابراین به روزترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین مورد موثر در قیمت تجهیزات ترافیکی نوع متریال مورد استفاده می‌باشد. چرا که برخی از مواد قیمت بالایی دارند و با توجه به چوبی، پلاستیکی و یا فلزی بودن می‌توانند هزینه‌های متفاوتی داشته باشند. از طرفی ابعاد و سایز وسایل ترافیکی نیز در قیمت آن موثر هستند. تجهیزات کوچک قیمت کمتری دارند.

کیفیت تجهیزات ترافیکی نیز از موارد موثر در به روزترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی موثر است. به طوری که طول عمر، میزان تحمل ضربه، دوام در برابر شرایط آب و هوایی و… همگی از موارد موثر بر قیمت این تجهیزات می‌باشند.

به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

تولید کننده تجهیزات ترافیکی

به عنوان یک تولید کننده تجهیزات ترافیکی، شرکت فرتو ترافیک با افتخار به تأمین نیازهای شهرها و جاده‌ ها در حوزه امنیت و رفاه عمومی می‌ پردازد. ما ارائه دهنده‌ ی مجموعه‌ ای گسترده از تجهیزات ترافیکی با بهترین کیفیت و استانداردهای بین المللی هستیم. علاوه بر این، ما لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی را با استفاده از روش‌ های به‌روز و شفاف تنظیم می‌ کنیم تا بهترین مقدار ارزش و کیفیت را برای مشتریانمان فراهم آوریم. با تکیه بر تجربه و تکنولوژی برتر، ما مفتخریم که به عنوان یکی از عوامل اصلی در بهبود ترافیک و ایجاد شرایط ایمنی در جاده‌ ها شناخته شده ایم.

به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

لیست قیمت تابلوهای ترافیکی و جاده ای

از جمله تجهیزات ترافیکی با کیفیت ساخته شده شهری و جاده ای در ایران میتوان به تجهیزات ترافیکی مشهد و
تجهیزات ترافیکی اصفهان و تجهیزات ترافیکی تبریز که شامل کلیه تجهیزات ترافیکی جدید نیز میشود.
قیمت تجهیزات ترافیکی همیشه متناسب با نوع مواد اولیه به کار برده شده در آن متنوع خواهد بود.
لذا باید همیشه متناسب با اعتبار و هزینه پیش بینی شده برای پروژه نسبت به انتخاب و خرید بهینه اینگونه تجهیزات اقدام نمود.
به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکیبه روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

قیمت کله قندی استوانه ای

قیمت کله قندی استوانه‌ ای، به عنوان یکی از عوامل اصلی در صنعت تجهیزات ترافیکی، اهمیت بسیاری دارد. این تجهیزات قادرند به طرز چشمگیری تنظیم و کنترل ترافیک را بر عهده بگیرند. قیمت مناسب کله قندی استوانه‌ای باعث می‌ شود تا امکان بهبود ایمنی و راحتی رانندگان فراهم شود. علاوه بر این، از طریق استفاده این تجهیزات، می‌ توان به بهبود عبورگاه‌ ها و تسهیل ترافیک شهری نیز کمک کرد. بنابراین، بررسی و مقایسه قیمت‌ ها و انتخاب بهترین گزینه امری کلیدی و ضروری است تا از آینده روشن و منطبق بر نیاز ها استفاده شود.

لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی شهری

از جمله مبلمان شهری قابل استفاده در سطح معابر شهری. میتوان به انواع تجهیزات ترافیکی شهری نصب شده در سطح آسفالت و معابر فرعی و اصلی داخل شهر اشاره نمود. که جهت برقراری هرچه بیشتر نظم و ایمنی برای شهروندان اقدام به خرید لوازم ترافیکی در سطح معابر می شود. و معمولا میزان زیادی از اعتبارات شهرداری ها و سازمان های استان صرف هرینه در خرید و اجرای هرچه بهتر پروژه های ترافیکی شهری میشود.

به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

کله قندی بزرگ

کله قندی بزرگ یکی از پر فروش‌ ترین تجهیزات ترافیکی بوده و در لیست قیمت فروش این تجهیزات جایگاه بسیار ممتازی دارد. با استفاده از کله قندی بزرگ، می‌ توان راهبنده‌ ها و رانندگان را به صورت موثر هدایت کرده و ترافیک را بهبود بخشید. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته است. این تجهیز از یک ستون با ارتفاع قابل تنظیم و نمایشگر های LED بزرگ تشکیل شده است. با استفاده از نرم‌افزار های قدرتمند مدیریتی، کله قندی بزرگ ترافیکی قادر است به طور پویا اطلاعات مختلف را نمایش دهد.

مانع پلاستیکی ترافیکی

مانع‌های پلاستیکی ترافیکی به عنوان ابزاری کارآمد در مدیریت ترافیک، در جهت هدایت و کنترل جریان خودرو ها و عابران مورد استفاده قرار می‌ گیرند. مانع پلاستیکی ترافیکی با ارائه‌ ی ویژگی‌ هایی نظیر سهولت نصب و جا به‌ جایی، دیداری بالا، مقاومت در برابر ضربه و هوای سخت، جایگزینی مناسبی برای مانع‌ های سنتی محسوب می‌ شوند. فروش تجهیزات ترافیکی، از جمله مانع‌ های پلاستیکی ترافیکی، با توجه به لیست قیمتهای مختلف، پیشنهادات بسیاری را برای مشتریان ارائه می‌ دهد. که ما سعی کرده ایم این لیست قیمت ها را برای شما بر روی وبسایت های خود قرار دهیم.

قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی در لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی :

لزوم تسریع در بهره برداری از پروژه های ترافیکی اجرا شده توسط شرکت ترافیکی موجب شده است که پیمانکاران جهت برآورد قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی در کوتاه ترین زمان ممکن جهت سفارش تولید یا خرید آن اقدام نمایند.
به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی
پوشیده نیست که قیمت مانع پلاستیکی ترافیکی متاثر از شرایط بازار در خرید مواد اولیه مورد نیاز آن خواهد بود.
به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

قیمت کله قندی ترافیکی در لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی 

از جمله موانع ترافیکی مورد استفاده در سطح معابر میتوان به انواع کله قندی ترافیکی اشاره نمود.
که با اسامی متداول دیگری همچون مخروط ترافیکی مخروط ایمنی شناخته میشود. که برای ایجاد دید مناسب تر در شب. کله قندی تراافیکی را با استفاده از برچسب شبرنگ های ترافیکی و ایجاد درخشش و بازتاب مناسب در شب بهینه سازی میکنند.

و مشخصا قیمت شبرنگ ترافیکی مورد استفاده در ساخت کله قندی پلاستیکی در قیمت تمام شده ساخت کله قندی ایمنی تاثیر خواهد داشت.
به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

فروش تجهیزات ترافیکی

در حال حاضر با افزایش وسایل حمل و نقل استفاده از علائم ترافیکی استاندارد نقش مهمی در قبال حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایفا می نماید. بسیاری از پیمانکاران و مسئولان راه و جاده ها ترجیحشان خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی می باشد. همانطور که میدانید امروزه برای صرف جویی در زمان و با شرایط کرونایی بوجود آمده بیشتر خرید ها و بیزینس ها به سمت اینترنتی شدن متمایل شده اند.

که از این قائده تجهیزات کنترل ترافیک مستثنا نیستند. شرکت فرتو ترافیک تولید کننده تجهیزات ترافیکی و محصولات ایمنی ترافیکی می باشد. البته آن دسته از همکاران و مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند میتوانند به دفتر شرکت مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران مراجعه نمایند. محصولات ما هر ساله در نمایشگاه تجهیزات ترافیکی به نمایش گذاشته می شود.

بسیاری از فروشگاه های تجهیزات ترافیکی محصولات خود را از ما خریداری می کنند حال با واسطه یا بدونه واسطه پس با خرید از ما به شما این نوید را می دهیم که از دست اول ها خرید می کنید.برای مثال فروشگاه تجهیزات ترافیکی در شیراز و بسیاری دیگر از مشتریان و همکاران خوب ما محسوب می شوند. قیمت های ما بسیار مقرون به صرفه است به نسبت به کیفیت محصولاتمان برای مثال قیمت استوانه ترافیکی که میتوانید با مراجعه به لیست قیمت های تجهیزات ترافیکی ما از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید.

قیمت استوانه ترافیکی

استوانه ایمنی یا همان میله ترافیکی انواع مختلفی دارد یکی از این استوانه های ترافیکی استوانه 45 سانتی می باشد.که با ارتفاع ۴۵ سانتی متر، در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم است، از جنس ایوا یا همان پلی اورتان ساخته شده و خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری بالایی دارد.

برای اطلاع از قیمت استوانه ایمنی و قیمت استوانه ترافیکی اصفهان انواع موانع ترافیکی پلاستیکی، استوانه ترافیکی فلزی، مانع ترافیکی یو شکل، کله قندی فلزی، استوانه ترافیکی بارز و استوانه ترافیکی و کله قندی کافیست با متخصصان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت فرتو ترافیک تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی و پارکینگی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت میباشد. با ما بهترین خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی را تجربه کید نمایندگان ما در دفتر رسمی شرکت در تهران آماده پاسخگویی به شما عزیزان جهت اخذ قرار داد به صورت حضوری نیز میباشند.به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران

تجهیزات ترافیکی یکی از ملزومات اصلی برای حفظ امنیت. کنترل عبور و مرور خودروها و همچنین کاهش آسیب‌ و تصادفات احتمالی است. باتوجه به افزایش جمعیت در دهه های اخیر استفاده از تجهیزات ترافیکی شهری. به خصوص در کلان شهرهایی مانند تهران اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

در حال حاضر که وقت برای همه حکم طلا را دارد. سعی ما بر آن است تا شما به وسیله خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی از وقت خود بهترین استفاده را انجام دهید. شرکت فرتو ترافیک با سالها سابقه با کادری مجرب به تولید تجهیزات ترافیکی و پارکینگی می پردازد.

تولید انواع وسایل تجهیزات ترافیکی. از قبیل موانع راهنمایی و رانندگی، قیف پارک ممنوع و … با بالا ترین کیفیت انجام می شود. در شرکت ما علاوه بر دارا بودن استاندارد های مورد نیاز. با نازلترین قیمت به نسبت کیفیت خود به دست مشتریان ما می رسد. ما میخواهیم شما از دست اول ها خرید کنید. این در حالی است که اکثر مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران، فروشگاه تجهیزات ترافیکی در شیراز، تجهیزات ترافیکی در کرج و… خرید های خود را از ما می کنند.

قیمت مانع ترافیکی

مانع های راهنمایی جاده ای مانند تجهیزات ترافیکی، به عنوان راهکارهایی برای افزایش ایمنی در جاده ها استفاده می شوند. هدف از استفاده از این تجهیزات، تامین امنیت کامل برای وسایل نقلیه و عابران پیاده، کنترل ترافیک و سایر اهداف مرتبط است. موانع ترافیکی (تجهیزات ترافیکی) به دلیل کاربردهای مختلفی که دارند، شامل محصولات گوناگونی هستند. که ما در شرکت فرتو ترافیک سالهاست که اقدام به تولید تمامی موانع ترافیکی می نماییم برای خرید و اطلاع از قیمت مانع ترافیکی مدنظر خود کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

قیمت استوانه ترافیکی

استوانه های ترافیکی ایمنی که به آن سیلندر ترافیکی هم گفته می شود. از جمله تجهیزات ترافیکی پرکاربرد در سراسر جهان به حساب می آیند. که اغلب از آنها برای مشخص کردن مسیر تردد وسایل نقلیه در معابر نیز استفاده می شوند. همچنین کله قندی فلزی نیز به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرند.

از لحاظ قیمتی قیمت استوانه ترافیکی. قیمت کله قندی ترافیکی و قیمت تابلو سرعت گیر تولید شده توسط شرکت فرتو ترافیک. به نسبت کیفیت محصولاتمان بسیار مقرون به صرفه می باشد. نصب استوانه ترافیکی بسیار آسان است و در زمان کم نصب می شوند. تجهیزات ترافیکی در کرج و تهران و همچنین سایر شهرهای داخل و خارج از کشور محصولات خود را از طریق شرکت ما تامین می کنند.
به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی

هر روزه ما انواع تجهیزات ترافیکی را در اطراف خود می بینیم که شاید توجهی به آن نکنیم. ولی این تجهیزات ترافیکی جز اساسی در آرامش و امنیت خیابان ها و جاده ها هستند. فرتو ترافیک مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران می باشد.

در واقع جزء بهترین و بزرگ ترین شرکت تجهیزات ترافیکی در ایران به شمار می آید. جهت خرید خرید تابلو ترافیکی، انواع بشکه ترافیکی، انواع موانع ترافیکی و غیره. کافیست با ما تماس بگیرید. قیمت محصولات ما از سایر فروشندگان و شرکت ها به صرفه تر است. به طور مثال قیمت تابلو سرعت گیر از سایرین پایین تر است. زیرا ما خودمان تولید کننده تجهیزات ترافیکی هستیم.

مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران

در حال حاضر سیستم حمل و نقل شهری. با توجه به پیشرفت بشر و افزایش تعداد جمعیت، افزایش حمل و نقل شهری. یکی از مهم ترین و اصلی ترین موضوعات حل کردن مشکلاتی مانند ترافیک و … می باشد. در واقع حمل و نقلی که با پیشرفت پایدار شهری رابطه بسیار مستقیمی دارد. یکی از نیاز های هر جامعه ای است که برای مهار کردن شرایط حمل و نقل آن جامعه. به خصوص حمل و نقل عمومی اش آن کع باید اقدامات مهم و اساسی صورت گیرد.

البته که پیاده سازی و اجرای درست و اصولی. باعث خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان می شود. که این موضوع نیازمند آن است که استفاده از تجهیزات ترافیکی بیشتر برای افزایش نظم در سطوح شهر ها و راهها به منظور کاهش تصادفات و ترافیک ها می باشد.

به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی

نقش تجهیزات ترافیکی

در واقع تجهیزات ترافیکی در حال حاضر نقش بسیار با اهمیتی را در سیستم حمل و نقل شهری و بین شهری دارند. برای توضیح بیشتر باید از دیگر کاربرد های تجهیزات ترافیکی این مصداق را بیان کرد که کاربرد هشدار و اعلام خطر این تجهیزات ترافیکی در سطوح شهری و جاده ها را بیان کرد که در ادامه نیز بیشتر در این رابطه و به طور جداگانه با هر کدام از این موارد آشنا می شویم.

در حال حاضر تجهیزات ترافیکی با ازدیاد جمعیت که نتیجه آن نیز افزایش تخلفات رانندگی است و همچنین با وجود مشکلات جاده ای، استفاده از این تجهیزات ترافیکی و مجهز کردن جاده های بین شهری و سطوح شهری واقعا امری ضروری است تا بتوان میزان خسارت های جانی و مالی ناشی از این تصادفات و …را کاهش داد.

در حال حاضر شرکت فرتوترافیک مفتخر است که به عنوان مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران شناخته می شود. زیرا ما خود تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی هستیم و برایمان کیفیت محصولاتمان و رضایت مشتریانمان اولویت است.

خرید مانع ترافیکی

در حال حاضر موانع ترافیکی از جمله مهم‌ترین محصولات درون یک جامعه به شمار می آیند. به این دلیل و که تصادف های رانندگی و حوادث بوجود آمده ناشی از آن ها. در واقع یکی از عوامل بسیار مهم و همچمین هائز اهمیت در کل دنیا محسوب می شود.
این اتفاق ها به خصوص در کشورهای پیشرفته. و در حال توسعه مانند کشور ما اهمیت بسیار زیادی دارند. این به این علت است که حدود 90% از تلفات رانندگی که در کشورهای بزرگ و در حال توسعه یا پیشرفته اتفاق می‌افتند.

حل مشکلات ترافیکی

در واقع باید در نظر داشت. که تصادف های رانندگی نیز بیشتر در قسمت حمل و نقل اتفاق می‌افتند. ولی نتایج و اتفاق های ناگوار ناشی از آن تنها به بخش حمل و نقل ختم نمی‌شوند. و بر روی سایر بعدهای جامعه از قبیل بخش اقتصادی و اجتمـاعی، سلامت و بهداشت و … تأثیرات بسیار مهمی می‌گذارند.به همین دلیل است که حـل کردن ایـن مشکل. همیاری کردن و همکـاری کردن تمـامی بخش ها و دستگاه های مسئول و مربوطه در این زمینه را نیازمند است. و هیچ دستگاه و بخشی به تنهایی توانایی حل کردن این مشکل  را نخواهد داشت.  همچنین نمی‌تواند پاسخگو باشد و یا به تنهایی عامل بهبود در زمینه ایمنی رانندگی باشد.
به روز ترین لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی
به همین علت است که افراد برای پیشگیری از حوادث و تصادفات رانندگی. و ایمن کردن راه‌ ها و جاده‌ ها به این فکر افتادند که تولید و استفاده از محصولاتی کنند. که کاهش دهنده این خطرات احتمالی در راه ها و جاده ها باشند. و آنها را به رانندگان گوش‌ زد کنند و همچنین به بهبود دادن وضعیت راه‌ ها و جاده ها کمک کنند. جهت خرید موانع ترافیکی که انواع مختلف دارند. کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. برای موانع تولید شده در شرکت فرتو ترافیک از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می شود.

مخروط ترافیکی
مخروط ترافیکی یکی از تجهیزات اساسی در صنعت ترافیک و راهسازی است که برای کنترل و هدایت ترافیک، ایمنی رانندگان و افراد موجود در محیط کار به کار می‌رود. مخروط‌های ترافیکی با طراحی خاص و رنگ‌های زاهد، نقش مهمی در هشدار دادن به رانندگان بازی می‌کنند و توانایی تشخیص آنها را در شرایط مختلف جاده‌ای افزایش می‌دهند. لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی نیز اطلاعات مفیدی در خصوص هزینه‌ها و گزینه‌های مختلف مخروط‌ها را ارائه می‌دهد. با استفاده از مخروط‌های ترافیکی با کیفیت و استاندارد، می‌توان به طور مؤثری حوادث و تصادفات ناشی از عدم رعایت قوانین ترافیکی را کاهش داد.

12 دیدگاه

  • سلام وقت شما بخیر
    تجهیزات ترافیکی تو سایت شما با قیمت خیلی خوب ارائه شده ممنون از تلاشتون.
    موفق باشید

  • با سلام و عرض خسته نباشید،ممنون از سایت جامع و کاملتون،و اینکه لیست قیمت ها رو هم لحاظ فرمودین،کمک بزرگی به خریداران محصولات نمودین،به امید موفقیت روز افزون برای تیم پرتلاش فرتو

  • باسلام،وقتتون بخیر و سلامتی،این ارائه تولیدات همراه با قیمت بسیار ر خوبی هست بشرطی که روزانه قیمت‌ها بررسی و بروز شوند و هرکسی خواست با مراجعه به سایت و دیدن قیمت و نوع وسیله برای خرید از سایت تصمیم بگیره

  • با سلام
    مطالب داخل سایت بسیار جالب و خواندنی بود از همه بهتر این که همراه با لیست قیمتهاست که خرید و انتخاب رو برای مشتری آسان تر میکند
    از جمله مزایای این تجهیزات ترافیکی این است که با به همراه داشتن این ملزومات به رانندگان در جاده‌ها و بزرگراه در صورت نقص فنی میتواند کمک کند
    به آرزوی موفقیت

  • سلام. وقتتون بخیر
    این قیمت هایی که گذاشتید واقعاً خیلی خوب بود نسبت به جاهای دیگه. من برای ثبت سفارش باید چیکار کنم؟

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • چقدر خوبه که مجموعه شما قیمت به روز محصولات رو داخل سایت میزاره تا خریداری که دنبال خرید آنلاین هست بتونه راحت انتخاب و ثبت سفارش کنه

  • سلام درود بر شما همیشه تجهیزات ترافیکی در شهرها و جاده ها باعث سهولت رفت و آمد خودروها می شود و خوب است که این محصولات در داخل کشور تولید و به عرصه فروش میرسد از مجموعه شما سپاسگزارم قیمت ها را مناسب و به رویت گذاشتید موفق باشید۰

  • سلام ارض و ادب
    تجهیزات ترافیکی نقش بسیار مهمی را در سیستم حمل و نقل شهری دارند. با تشکر از توضیحات به درد بخورتون.

  • ادب و احترام دارم خدمت عزیزان در برند فرد تو و همینطور سایت ترافیکی دات ir ممنونم از سایت شما که همیشه قیمتهای مناسب و محصولات درجه یکی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهید خواستم تشکر کنم از قسمت مشاوره و فروش برند فردا و سایت ترافیکی پاینده باشید

  • سلام محصولاتتون واقعا واسه هم ترافیک و هم کاهش تصادفات عالی بوده و واقعا ممنون از لطف های بی نظیر آراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *