واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه

واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه

واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه، چراغ چشمک زن جاده ای،این وسیله برای حفظ ایمنی بیشتر و  به عنوان چراغ راهنمای و کنترل ترافیک استفاده می شود.، که به منظور هشدار دادن و آگاهی  رانندگان از موقعیتهای خطرناک ، بالا بردن دقت و توجـه راننده   بـه علایـم ترافیکـی و یـا کنتـرل در تقاطع  و رعایت حق تقدم به کار برده می شود.باید توجه کنید که چراغ چشمک زن  در سطح شهر به دو رنگ زرد و قرمز  طراحی شدن .چراغ چشمک زن زرد  برای دقت راننده در تقاطع مجاز به حرکت هستند اما با احتیاط کامل ، چراغ چشمک زن قرمز: در این  شرایط وسایل نقلیه ورودی به تقاطع باید در خط توقف مشخص شده، اقدام به توقف نمایند و حرکت نکند.

مشخصات فنی انواع چراغ چشمک زن جاده ای

از ویژگی‌های مهم این دستگاه تحمل دمایی بین 50- تا 60+ درجه است. به همین دلیل این چراغ چشمک زن یکی از بهترین انواع چراغ‌ها برای جاده‌های ایران است جنس بدنه پلی کربنات است.ابعاد ۳۵*۴۲*۳۵سانتی متر.وزن ۸ کیلوگرم.تعداد ال ایی دی ۱۲۰ .هفت شبانه روز در تاریکی و ۱۴ شبانه روز در هوای ابری عملکرد دارد.رنگ زرد و قرمز وارد بازار می شود. مقاوم در برابر ضربه. مقاوم در برابر شرایط جوی و توانایی شارژ در هوای ابری.ابن چراغها معمولا به عنوان نماد برخی از هشدارها استفاده می شود. که با استفاده از پنل خورشیدی به عنوان هشدار دهنده جهت ایمنی جاده ها به کار می رود.

واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه

هیچ نیازی به برق ندارد.دوام و عمر بالایی دارد.چراغ چشمک زن جاده ایی  تک خانه ،دوخانه و سه خانه دارد.چراغ راهنمایی رودخانه جز اولین چراغهای فانوسی است.که قیمت پایین و سهولت در نگه داری و عمر طولانی و صرفه جویی در مصرف انرژی برای بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار دارد.چراغ راهنمایی رودخانه دارای لامپ های ال ایی دی به رنگ های قرمز و زرد است. که دو رنگ در بین چراغهای ترافیکی کاربرد بیشتری دارد.از دیگر ویژگی این چراغ ترافیکی مصرف برق بسیار پایین است و در گرما مقاوم است. چراع راهنمای سه خانه نیز ال ای دی و پوشش مقاوم پلی کربنات دارد.از مهمترین ویژگی این چراغ راهنما  ترافیکی قیمت مناسب آن نسبت به کارکرد محصول دیگر است.

قیمت روز چراغ چشمک زن جاده ای در تهران

قیمت چراغ چشمک زن  جاده ای (خورشیدی) که با توجه به نوع آن قیمت متفاوتی دارد. چراغ چشمک زن سولار. (خورشیدی)،تک خانه با قیمت ۶۰۰ هزار تومان،دو خانه با قیمت ۱/۲۰۰هزار تومان سه خانه به قیمت ۱/۷۰۰هزار تومان به فروش میرسد .البته باید توجه داشت این قیمت ها تقریبی هستن .انواع چراغ چشمک زن نام میبریم. چراغ راهنمایی. با زمان ثابت.چراغ راهنمایی با زمان متغیر و چراغ راهنمایی با زمان نیمه متغیر. مزایای چراغ راهنمایی با زمان ثابت از نظر قیمت اولیه و هزینه نگهداری نسبت به چراغ های متغیر ارزان ترند.

واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه

قیمت چراغ چشمک زن دو خانه

همانطور که می دانید قیمت چراغ چشمک زن دو خانه با واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه دچار تغییر و تحول شد. با وارد کردن این چراغ های چشمک زن قیمت بقیه تجهیزات ترافیکی نیز دچار تغییر و نوسان قیمت شد. به همین علت تمامی سازندگان و فروشندگان چراغ های چشمک زن، نمی توانند قیمتی دقیق و قطعی به مشتریان خود بدهند. البته دلایل دیگری نیز در متغیر بودن قیمت این محصولات وجود دارد که در ادامه سعی داریم به صورت مفصل آن ها را بررسی کنیم. اما به طور کلی اگر شما قصد خرید این تجهیزات را دارید باید به صورت دقیق و حرفه ای به دنبال لیست قیمت ها، نوع جنس، کیفیت و سایر ویژگی این محصول باشید تا بتوانید بهترین محصول را تهیه نمایید.

چراغ چشمک زن راهنمایی رانندگی

چراغ چشمک زن راهنمایی رانندگی از جمله تجهیزات رانندگی هستند که بسیار کاربردی بوده و نبود این وسیله موجب هرج و مرج و حتی بروز تصادفات جاده ای می شود. جالب است بدانید که حتی واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه بر روی قیمت این چراغ های چشمک زن راهنمایی رانندگی نیز تاثیر گذاشته اند. این چراغ های چشمک زن معمولا خورشیدی بوده و انرژی بازتاب دهنده خود را از طریق نور آفتاب تامین می کنند. این وسیله به علت کارایی زیادی که دارد به تولید انبوه رسیده، هرچند که گاهی اوقات واردات نیز انجام می گیرد.

قیمت پایه چراغ راهنمایی

قیمت پایه چراغ راهنمایی با توجه به نوسانات بازار، متغیر بوده و همیشه دستخوش تغییر بوده است. البته این نکته که جنس و سایز این تجهیزات نیز متفاوت بوده بر متغیر بودن قیمت آن تاثیر داشته و باعث می شود، فروشندگان تجهیزات ترافیکی نتوانند قیمت دقیقی را به صورت آنلاین ارائه دهند. به همین علت است که ما همیشه از شما تقاضا داریم تا برای دریافت قیمت تجهیزات مد نظر خود با ما تماس بگیرید. واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه همراه چراغ راهنمایی انجام می شود و بهتر است بدانید که این تجهیزات از جنس فوق العاده و مرغوبی ساخته و وارد بازار می شوند.

واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه
چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی

چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی از جمله لوازم ترافیکی می باشد که بسیار کاربردی و البته اقتصادی می باشد. چرا که این محصول با جمع آوری نور خورشید، انرژی خود را تامین می کند و باعث حفظ منابع ملی نیز می شود. واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه نیز بر این اساس استوار بوده است که پنل خورشیدی در آن وجود داشته باشد تا بتواند نیروی خود را از خورشید دریافت نماید و بتواند انرژی بیشتری ذخیره و در نهایت بازتاب کند. در واقع وجود پنل های خورشیدی در این وسیله ها نکته و کارایی مثبتی در مقایسه با سایر تجهیزات ترافیکی به حساب می آید.

لیست قیمت چراغ راهنمایی

برای داشتن لیست قیمت چراغ راهنمایی، بهتر است با شماره هایی که در این صفحه درج شده است تماس بگیرید تا به طور دقیق و کامل اطلاعاتی در مورد قیمت و حتی دیگر موارد تجهیزات ترافیکی دریافت نمایید. کارشناسان زبده و ماهر ما به صورت آنلاین و شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. شما حتی می توانید سوالات مربوطه به واردات چراغ چشمک زن جاده ای تک خانه را نیز از کارشناسان مطرح ما بپرسید و راهنمایی و مشاوره ای رایگان در این مورد دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که به عنوان نکته آخر این را نیز بگوییم که شرکت ما نیز در عرصه فروش لوازم ترافیکی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فعال می باشد.

خرید چراغ راهنمایی رانندگی

شما مشتریان عزیز برای خرید چراغ راهنمایی رانندگی راه های مختلفی را پیش رو دارید. به عنوان مثال شما می توانید به صورت حضوری به شعب دلخواه خود که در عرصه فروش لوازم ترافیکی مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنید. شما با این کار می توانید جنس محصول، سایز، کیفیت و دیگر ویژگی های مربوط به آن را از نزدیک مشاهده کنید و سپس خرید دلخواه خود را انجام دهید. شما حتی می توانید با مراجعه به سایت های فروش آنلاین نیز سر بزنید و معتبر ترین سایت و فروشگاه اینترنتی محبوب خود را پیدا کنید و خرید خود را از آن فروشگاه با صرف وقت کمتر انجام دهید. همانطور که در بخش قبل نیز ذکر کردیم، شما می توانید با تماس گرفتن با شماره های درج شده در صفحه، خیلی راحت خریدی ایمن و مطمئن داشته باشید.

1 دیدگاه

  • سلام من خیلی ساله تو بازار کار میکنمم کارمم همیشه لامپ و چراغ و روشنایی بوده بازار رو خیلی خوب میشناسم و اطلاعاتم کامله میتونیم با هم در زمینه ی فروش چراغ چشمک زن فعالیت داشته باشیم من براتون مشتری صادراتی میارم تا بتونین کارتون رو ارسال کنین به خارج و تمام مراحلش رو هم خودم پیگیری میکنم سالها تجربه شو دارم و از این بابت خیالتون راحت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *