کارخانه چراغ چشمک زن ترافیکی خورشیدی

کارخانه چراغ چشمک زن ترافیکی خورشیدی

کارخانه چراغ چشمک زن ترافیکی خورشیدی، برای کنترل ترافیک و رعایت حق تقدم نصب می شود و رانندگان را از وجود موقعیت خطر آگاه و ایمنی را افزایش می دهد.

کارخانه چراغ چشمک زن ترافیکی خورشیدی

چراغ چشمک زن ترافیکی چیست؟

کارخانه چراغ چشمک زن ترافیکی خورشیدی   در مکان هایی که سیم کشی خطوط برق وجود ندارد، چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی نصب می کنند. این چراغ ترافیکی سلول های خورشیدی نور را در طول روز جذب کرده.  و در شب بطور یکنواخت پخش می کند. و با تبدیل انرژی خورشیدی به الکتریکی، میزان مصرف برقی شهری را کاهش می دهد. این چراغ به گونه ای ساخته شده که طول عمر بسیار زیاد و مصرف کمی دارد و ذرات گرد و غبار و آب نمی تواند به آن نفوذ کند .

از انواع چراغ چشمک زن می توان : چراغ چشمک زن کنترل تقاطع، چراغ چشمک زن هشدار دهنده، چراغ چشمک زن مکمل تابلو ایست و چراغ چشمک زن مکمل تابلو محدودیت سرعت را نام برد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد برای مثال راهداری از چراغ چشمک زن هشدار دهنده استفاده می کند.

چراغ های ترافیکی در راهنمایی و رانندگی حق اجازه عبور و مرور را به افراد و خودرو ها می دهند و همگان موظف هستند تا تابع آن باشند این کار باعث می شود تا هر کس زمان حرکت خود را بداند و سردر گم نباشد.

چراغ های چشمک زن به صورت تک خانه، دوخانه، چشمک زن سه خانه، جهت نما، چشمک زن نه خانه وجود دارد که جزء تجهیزات ترافیکی محسوب می شود و با توجه به مکان استفاده و اهمیت آن مورد استفاده قرار می گیرد.به عنوان مثال برای تعیین مسیر خودرو ها ، اعلام خطر در داخل و خارج شهر از چراغ چشمک زن تک خانه استفاده  می کنند.

این چراغ ها  دارای قطعاتی نظیر : منبع تغذیه، فلاشر، پنل خورشیدی، عدسی ، ماژول و پایه است. که هر کدام وظیفه ای را بر عهده دارند.

فروش عمده چراغ چشمک زن ترافیکی در تهران

کارخانه چراغ چشمک زن ترافیکی خورشیدی یکی از وسایل نور و روشنایی در خیابان ها و جاده ها، چراغ چشمک زن است. که به صورت عمده به فروش می رسد. و در کنترل ترافیک نقش مهمی ایفا می کند. به همین دلیل به صورت استاندارد  تولید می شود. تا ایمنی را تضمین کند. رعایت نکات ایمنی بر طبق اصول علمی که درساخت این چراغ ها توسط سازندگان اعمال شده است  باعث افزایش کیفیت و در نتیجه افزایش میزان فروش شده است. فروش چراغ چشمک زن علاوه بر  اینکه در داخل کشور صورت می گیرد. به کشور های همسایه از جمله عراق صادر می شود. این محصول بعد از تولید. در کارخانه از طریق نمایندگی های فروش، پخش اینترنتی و آنلاین، پخش انحصاری  به سراسر کشور فرستاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *