لیست قیمت، مجموعه فرتو ترافیک فعالیت خود را از شهر مقدس مشهد شروع کرد. این مجموعه، در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف لوازم و تجهیزات ترافیکی جاده ای و شهری فعالیت می کند که از جمله خدمات آن ها می توان به فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی. از جمله خرید انواع علائم و تابلوهای ترافیکی ،تابلو ترافیکی ال ای دی led ,تابلو راهنمایی و رانندگی , سولار ,تابلو ترافیکی گالوانیزه ,تابلو ترافیکی گاردریل، فریم تابلو ترافیکی، انواع شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن و شبرنگ اوری امریکا و شبرنگ تری ام امریکا و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و پریسماتیک اشاره کرد.

کارخانه تجهیزات ترافیکی

با وجود پیشرفت چشم گیری که تکنولوژی و فناری در این دنیای مدرن و هوشمند امروزی داشته اما هنوز هم در سراسر جهان ما به تجهیزات ترافیکی برای افزایش امنیت و کنترل ترافیک نیازمندیم. با افزایش جمعیت و وسايل نقلیه روز به روز به نیاز خیابان ها و جاده ها به تجهیزات ایمنی و ترافیکی افزوده می شود و نصب محصولات با کیفیت و استاندارد در سطح جاده ها بسيار حائز اهمیت می باشد. کارخانه تجهیزات ترافیکی ما با ساخت و تولید محصولات استاندارد و با کيفيت ترافیکی سعی بر افزایش امنیت شهروندان در تمام نقاط برون شهری و درون شهری کشور داشته و شما عزیزان برای اطلاع از ليست قیمت می توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

این شرکت محصولات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری( آنلاین یا اینترنتی) ارائه می کند. همچنین برای آگاهی از لیست قیمت انواع محصولات این شرکت می توان به وب سایت های مربوط به خود شرکت به آدرس های trafficsaz.com
و traffici.ir یا وب سایت هایی که به فروش محصولات این شرکت فعالیت می کنند مراجعه کنیم برای اطمینان از قیمت ها و تقلبی نبودن محصولات نیز می توانیم با شماره های ارائه شده در وب سایت ها تماس تلفنی برقرار کنیم. مجموعه فرتو با فروش تجهیزات ترافیکی شهری به قیمت تولیدی توانسته است با کاهش قیمت محصولات به واسطه عرضه مستقیم و بی واسطه نقش خود رابه عنوان عرضه کننده ای بزرگ و مطرح از محصولاتی باکیفیت و به صرفه به خوبی ایفا نماید.

تولیدی تجهیزات ترافیکی با لیست قیمت کامل

لیست قیمت تجهیزات ترافیکی پلاستیکی :

شرکت فرتو ترافیک با ارائه لیست قیمت مناسب خرید تجهیزات ترافیکی به پیمانکاران و شرکت های ترافیکی و مشتریان مداوم خود امکان برنده شدن شرکای تجاری خود در استعلامات و مناقصات برگزار شده در ادارات و سازمان های داخلی و خارجی را فراهم کرده است. و با ارائه مناسب ترین محصولات در زمینه فروش تجهیزات ترافیکی و پخش لوازم پارکینگی توانسته است رضایت مشتریان خورد را بدست آورد.

لیست قیمت تجهیزات ترافیکی :
شرکت تراس راه طوس از جمله شرکت های زیر مجموعه فرتو ترافیک با مدیریت مستقیم مدیر سایت ترافیکی، توانسته است با جلب نظر و رضایت مهندسین مشاور ترافیک، و مهندسان ناظر پروژه های ترافیکی در معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان ترافیک استان، و مهندسین ناظر در ادارات حمل و نقل و ترافیک مناطق شهرداری ،با ارائه به روز لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی در ارائه هرچه بهتر و بیشتر محصولات تولیدی تجهیزات ترافیکی بکوشد.

سازنده تجهیزات ترافیکی

بدیهی است که سازنده تجهیزات ترافیکی زیادی وجود دارند. یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی، شرکت فرتو ترافیک می باشد که شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت تجهیزات ترافیکی به این مجموعه مراجعه فرمایید. از این شرکت می توان محصولاتی همچون استوانه ترافیکی، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تابلوهای هشدار دهنده، آینه های ترافیکی و … خریداری کرد. در ساخت تجهیزات ترافیکی معمولا از رنگ های هشدار دهنده و روشنی همچون قرمز، زرد و نارنجی استفاده می شود. زیرا رانندگان می توانند آنها را از مسافت دور نیز تشخیص دهند.

شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی، از بهترین مواد اولیه در ساخت آن استفاده می کنند. چرا که این محصولات معمولا در محیط باز مورد استفاده قرار می گیرند و باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

متداول ترین آیتم های موجود در لیست قیمت تولیدی تجهیزات ترافیکی :

از جمله تجهیزات ترافیکی قابل ارائه در شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی جهت تسهیل در خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. فروش انواع تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای
  2. تابلوهای اطلاعاتی (راهنمای مسیر)
  3. تابلوهای اسامی معابر و اماکن
  4. خرید انواع جداکننده و موانع ترافیکی
  5. فروش رفلکتور چشم گربه ای و گلمیخ ترافیکی
  6. چراغ ها و تجهیزات ترافیکی الکترونیک
  7. پایه چراغ راهنمایی رانندگی هشت وجهی
  8. ساخت و تولید انواع رنگ های ترافیکی
  9. پخش و فروش عمده شبرنگ ترافیکی
  10. فروش انواع محافظ ستون گاردکرنر پارکینگ
  11. فروش انواع کار استوپر ( کار استاپر ) و متوقف کننده خودرو
  12. فروش انواع استوانه ایمنی
  13. فروش انواع مخروط ترافیکی
  14. فروش انواع بشکه ایمنی
  15. فروش انواع نیوجرسی پلاستیکی

متداول ترین آیتم های موجود در لیست قیمت تولیدی تجهیزات ترافیکی :

لیست قیمت فروش انواع چراغ های راهنمایی رانندگی و تجهیزات ترافیکی الکترونیک :

شرکت فرتوترافیک با تولید انواع چراغ های راهنمایی رانندگی جهت استفاده در معابر درون شهری و جاده بعنوان تولید کننده چراغ راهنمایی رانندگی با ایجاد تنوع در محصولات خود شرایط انتخاب و فروش انواع چراغ راهنمایی را برای مشتریان داخلی و صادراتی فرام نموده است.
انواع چراغ های راهنمایی رانندگی همچون چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدیبا بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از مجموعه تولیدی ما قابل تامین میباشد.


جهت استعلام قیمت چراغ چشمک زن راهنمایی رانندگی و دیگر انواع چراغ راهنمایی مطابق لیست فوق میتوانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید تا متناسب با تعداد آیتم های مورد نیاز پروژه پیش فاکتور فروش تجهیزات تقدیم گردد.

دریافت لیست قیمت فروش انواع تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای از شرکت فرتو ترافیک :

دریافت لیست قیمت فروش انواع تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای از مجموعه فرتو ترافیک :
با توجه به فعال بودن شرکت فرتو ترافیک در زمینه های مجازی و حضوری، مشتریان راه های مختلفی برای به دست آوردن اطلاعات جهت خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی و دریافت لیست قیمت فروش انواع تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای دارند که از جمله مراجعه به فروشگاه، تماس تفلنی و ارتباط از طریق انواع شبکه های مجازی فعال را می توان نام برد.

لیست قیمت تابلوهای راهنمایی و رانندگی شهری

لیست کامل قیمت تابلو علائم راهنمایی رانندگی جاده ای ورقی :

شرکت ترافیکی فرتوترافیک با حضور خود بعنوان یکی از شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی در ایران که با در اختیار گذاشتن لیست قیمت فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی خود در فضای مجازی امکان بررسی قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی را برای سایر همکاران فعال در حوزه ترافیک فراهم نموده است میتواند معیاری برای سنجش میزان کیفیت ساخت تابلو علائم و تابلو شبرنگ جهت  فروش علائم ترافیکی در مقیاس وسیع کشوری همچون خرید تابلو ایست و دیگر تابلو های حق تقدم و دایره ورود ممنوع و تابلو حاشیه نما و تابلو بال کبوتری که از جمله تابلوهای ترافیکی جاده ای  پر مصرف در بازار ترافیک میباشند.


لیست قیمت تابلوهای اطلاعاتی (راهنمای مسیر) :

با ارائه لیست قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی به پیمانکاران شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی استعلام قیمت محصولات همپوشان همچون قیمت تابلو معابر در کمترین زمان ممکن مورد انتظار همکاران ما بوده است در نتیجه کارشناسان شرکت فرتوترافیک جهت تسریع در استعلام قیمت تابلو خیابانی و تابلوهای ترافیکی شهری اقدام به برآورد هزینه ها و قیمت تمام شده فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی در کمترین زمان ممکن نموده است که با توجه به نوسانات شدید قیمت در بازار ورق و آهن و نیز ثابت نبودن نرخ دلار و به تبع آن نوسان قیمت شبرنگ ترافیکی ،اهتمام و دقت هرچه تمام تر کارشناسان جهت برآورد دقیق تر قیمت تابلو معابر شهری را میطلبد که ضمن برآورد مناسب ترین قیمت تابلو راهنمایی رانندگی ، همکاری مشتریان و شرکای تجاری در ارائه لیست دقیق تجهیزات ترافیکی و دیگر محصولات و لوازم ترافیکی مورد نیاز را میطلبد.

تاثیر تسهیل شرایط حمل و تحویل بار جهت خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی در لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی :

شرایط حمل و تحویل بار از تولیدی به مشتری متقاضی خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی ارتباط مستقیمی با لیست قیمت فروش تجهیزات  از جمله تجهیزات ترافیکی دارد و هر چه شرایط حمل جاده ای آسان تر باشد قیمت حمل و تحویل و در نهیت قیمت تمام شده فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی پایین تر می آید و بالعکس

ارتباط سرعت تولید تجهیزات ترافیکی و زمان تحویل به موقع کالا در لیست قیمت تجهیزات ترافیکی :

ارتباط سرعت تولید تجهیزات ترافیکی و زمان تحویل به موقع کالا در لیست قیمت تجهیزات ترافیکی :

کسب بیشترین جایگاه های گوگل توسط مجموعه فرتو ترافیک :

با رعایت اصول مشتری مداری توسط پرسنل شرکت فرتو ترافیک که از کارشناسان حمل و نقل و ترافیک سابق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری میباشند. و با استفاده از تجریه و سابقه چندین ساله حضور خود در شهرداری مناطق 13گانه کلان شهر مشهد بعنوان کارشناسان حمل و نقل و ترافیک و نیز با توجه به حضور چندین ساله در شرکت های مشاور ترافیکی توانسته اند. با تاسیس شرکت فرتو ترافیک و به دنبال آن تشکیل تیم های تخصصی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات ترافیکی فعال در قسمت های ساخت و تولید تجهیزات ترافیکی و معرفی مناسب ترین محصولات مطابق با نوع مصرف
و در نظر گرفتن ملاحظات کارفرمای اصلی پروژه و بدنبال آن کسب رضایت حداکثری مشتریان خود و دریافت بالاترین میزان بازخورد از مشتریان خود در خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی یالاترین میزان سرچ تولیدات لوازم ترافیکی ودر نهایت بهترین جایگاه های موتور جستجوی گوگل را توانسته است از آن خود گرداند.
فروش اینترنتی تجهیزات ترافیکی

فواید بکارگیری نیروهای بومی نصب تجهیزات ترافیکی در شرکت ترافیکی :

به دلیل گستردگی نصب و فروش تجهیزات ترافیکی شهری در اصفهان ,مشهد و دیگر شهرهای ایران استفاده از اکیپ های اجرایی مختلف همچون چندین مجری رنگ ترافیکی و اکیپ های نصب تجهیزات باید همیشه مورد نظر قرار بگیرد و در نتیجه همیشه سعی بر این بوده است که از نیروهای بومی در آن منطقه و شهر جهت اجرای پروژه های ترافیکی به کار گرفته شود که در این صورت سرعت عمل اکیپ های نصب تجهیزات کنترل ترافیک به دلیل آشنا بودن نیروهای بومی به معابر شهری بالا رفته و ضمن آشنایی اکیپ های پیمانکار ترافیکی به شرایط کار ترافیکی و متبحر شدن اعضای اکیپ اجرا و نصب
به طور مثال به نحوه نصب استوانه ترافیکی و دیگر موانع پلاستیکی ترافیکی نسبت به رفع موانع اجرای پروژه های ترافیکی گام خواهد برداشت.

نصب تجهیزات ترافیکی

خرید اینترنتی رنگ ترافیکی و دسترسی آسان به لیست قیمت رنگ ترافیکی :

خرید اینترنتی رنگ ترافیکی باعث شده است که با ایجاد دسترسی آسان شهرهای کوچک و روستاهای دور افتاده به لیست قیمت رنگ ترافیکی انواع رنگ های ترافیکی تولید شده همچون تولیدات رنگ ترافیکی الوان و مهیا شدن امکان خرید رنگ ترافیکی با ارزانترین قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی و رنگ سرد موجود در بازار بصورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده رنگ ترافیکی نسبت به اجرای آن توسط نیروهای شرکت های ترافیکی و پیمانکاران ترافیکی اقدام نمایند.

ولی از آنجا که به دنبال دریافت رنگ ترافیکی سفید و زرد با نحوه اجرای رنگ ترافیکی آشنایی کافی ندارند. همیشه با پیشنهاد مشاورین ما در بخش فروش رنگ ترافیکی در تهران اقدام به دریافت قیمت اجرای رنگ ترافیکی مینمایند.

لیست قیمت رنگ ترافیکی

فواید بکارگیری نیروهای بومی مجری رنگ ترافیکی در شرکت ترافیکی :

به دلیل بالا رفتن هزینه ها به دلیل استفاده مجری رنگ ترافیکی از اکیپ های غیر مقیم اکثر اوقات پیشنهاد به آموزش اکیپ های بومی اجرای رنگ آمیزی معابر با رنگ چند جزئی در شهرهای بزرگتر اطراف منطقه اجرا شده است تا جهت آشنایی باحلال رنگ ترافیکی و نحوه ی ترکیب مایع و سخت کننده یا پودر هاردنر در هر سطل رنگ به شرکت های ترافیکی با توجه به بالا بودن قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی نسبت به کاهش هزینه های اجرا و ریخت و پاش رنگ و درآوردن سطحی صاف بدون افتادن رد کاردک تلاش شده باشد.


مجری رنگ ترافیکی

لیست قیمت تولید کننده استوانه ترافیکی فرتو ترافیک :

قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی همچون خرید کله قندی ترافیکی و فروش استوانه ایمنی و سرعت گیر پلاستیکی و سرعت گیر لاستیکی و سرعت گیر جاده ای و سرعت گیر پارکینگ که از جمله موانع پلاستیکی ترافیکی مورد مصرف در لیست قیمت تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای بین شهری میباشند. همیشه در راس نیازهای مناطق شهری بعنوان وسایل کنترل ترافیک بوده است.
لیست قیمت تولید کننده استوانه ترافیکی

فروش انواع موانع ترافیکی تولیدی در شرکت ترافیکی فرتو ترافیک :

قیمت مانع ترافیکی میتواند بصورت فروش مانع ترافیکی فلزی و یا خرید مانع پلاستیکی ترافیکی در لیست قیمت فروش موانع ترافیکی قرارگیرد.
که از جمله آن میتوان به لیست قیمت استوانه ترافیکی و قیمت سرعت گیر جاده ای و قیمت کله قندی ترافیکی ونیز تولید بشکه ایمنی یا بشکه ترافیکی پلاستیکی با شبرنگ اصل و دیگر تجهیزات ترافیکی تولید شده از این نوع بعنوان موانع ایمنی و ترافیکی در مشهد اصفهان تهران و دیگر نقاط ایران اشاره نمود.
فروش انواع موانع ترافیکی تولیدی در شرکت ترافیکی فرتو ترافیک

لیست قیمت سرعت گیر تولیدی در شرکت ترافیکی فرتو ترافیک :

از جمله موارد لیست قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی میتوان به لیست قیمت سرعت گیر جاده ای و فروش سرعت گیر پلاستیکی جهت نصب سرعت گیر پلاستیکی و لاستیکی در سطح جاده و یا معابر شهری و پارکینگ اشاره کرد. در تولید سرعت گیر لاستیکی شاهد میزان بالای مصرف مواد پلاستیکی و لاستیکی در صنعت تجهیزات ترافیکی جهت تولید موانع پلاستیکی ترافیکی در بالاترین سطح خود خواهیم بود.

لیست تجهیزات ساخت و ساز

لیست تجهیزات ساخت و سازاز جمله تجهیزات ساخت و ساز می توان به نوار نقاله، فیدر زنجیری سنگین، سنگ شکن مخروطی hpc، سنگ شکن چکشی و سنگ شکن مخروطی hpt اشاره کرد لیست کامل تجهیزات ، قیمت ها و کاربرد های آن ها را نیز می توان از شرکت های تولیدی به دست آورد

رقابت تولید کنندگان تجهیزات ترافیکی جهت تولید با کیفیت

رقابت تولید کنندگان تجهیزات ترافیکی جهت تولید با کیفیتافزایش راه های روستایی و شهری باعث شده نیاز به استفاده از علائم و تجهیزات ترافیکی نیز افزایش پیدا کند خریداران این تجهیزات نیز برای خرید با کیفیت و رعایت اصول ایمنی در آن ها هنگام تولید دقت می کنند و همین عامل باعث شده رقابت بین تولید کنندگان از نظر تولید محصول ایمن و با کیفیت افزایش پیدا کند

خرید لوازم ترافیکی اعم از انواع تابلوهای ترافیکی و علائم جاده ای و راهنمایی و چشم گربه ای و گلمیخ و استوانه ایمنی

خرید لوازم ترافیکی اعم از انواع تابلوهای ترافیکی و علائم جاده ای و راهنمایی و چشم گربه ای و گلمیخ و استوانه ایمنی و

شرکت های تولیدی تجهیزات ترافیکی معمولا انواع تابلو های ترافیکی، علائم جاده ای و راهنمایی( اعم از چشم گربه ای و گلمیخ و استوانه ایمنی) را تولید و به بازار عرضه می کنند. خریداران متقاضی این محصولات نیز به نیاز های خود از راه های گوناگون می توانند به خرید برند هایی که تمایل دارند بپردازند

معرفی شرکت های تولیدی تجهیزات ترافیکی

افزایش میزان خودرو ها و وسایل نقلیه سنگین و سبک و با توجه به گسترش حمل و نقل در سطح کشور و جهان استفاده از علایمی که به طور جهانی قابل فهم باشد از اهمیت ویژه ای برخودار است از طرفی سطح نیاز جاده ها به علائم به منظور  کنترل عبور و مرور خودروها و کاهش آسیب ها و تصادفات احتمالی چندین برابر شده است بنابر این تجهیز جاده ها صرفا با علایم الکترونیکی از لحاظ مالی غیر ممکن شده است و به همین دلیل استفاده از گزینه های جایگزین مطرح می شود که از جمله روش های جایگزین می توان علایم ترافیکی پلاستیکی و لاستیکی را نام برد. علایم پلاستیکی قیمت مناسب تری نسبت به علایم الکترونیکی دارند. و میتوان از آنها حتی در جاده های روستایی نیز استفاده نمود .

افزایش استفاده از علائم ترافیکی

در حال حاضر  در کشور ما استفاده از این علایم افزایش پیدا کرده است . از این رو شرکت های بسیاری در سطح جهان اقدام به طراحی و تولید انواع علایم ترافیکی پلاستیکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب نموده اند. از شرکت های مهم فعال در کشور می توان به آلما ساین، علائم گستر کاسپین و فرتو ترافیک را نام برد. خودروی دنا یکی از موفق ترین پروژه های تولید خودرو در ایران خودرو می باشد. که دارای طراحی بی نظیری در ظاهر و بدنه خودرو توسط مهندسان کشور عزیزمان می باشد.

این خودرو از لحاظ ایمنی، عملکرد، شیک و مدرن بودن و سایر ویژگی هایی که دارد در بین بهترین خودروهایی ایرانی قرار گرفته است. خودرو دنا در سه مدل اصلی ارائه شده است که عبارتند از ال‌ایکس با موتورهای ای‌اف۷ بنزینی و پایه گازسوز و ای‌ال‌ایکس با موتور ای‌اف۷ توربوشارژ. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو دنا بدین صورت است که ۵۵ درصد مبلغ ارزش اصلی آن را به صورت پیش پرداخت در زمان عقد قرارداد و تحویل؛ و مابقی قیمت آن را به صورت اقساط ۳۰ ماهه پرداخت نمایند. وب سایت هایی وجود دارند که تخفیف های روزانه دیجی کالا و فروشگاه اینترنتی های دیگر را ارائه می دهند .

تاثیر تسهیل شرایط حمل و تحویل بار در لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی :

فرتو ترافیک

یکی از این وب سایت ها، وب سایت فرتو ترافیک است که در زمینه خرید و فروش همه ی انواع محصولات نیز فعالیت می کند به همین دلیل می تواند برای همه ی کسانی که خرید اینترنتی را به حضوری ترجیح می دهند کاربردی باشد برنامه ترب ايفون و اندروید قابل دانلود و نصب برای بسیاری از سیستم عامل ها قابل دانلود و نصب می باشد برای گرفتن کد تخفیف ترب نیز می توان به این وب سایت مراجعه کرد. سامسونگ به عنوان یکی از برند های معتبر در زمینه ی انواع گوشی طرفداران بسیاری در کشور دارد. برای دسترسی به قیمت های این گوشی به صورت آنلاین و لحظه ای می توان به وب سایت هایی مانند تاج موبایل سامسونگ مراجعه کرد. وب سایت دیجی کالا نیز گاهی محصولات شرکت سامسونگ را با تخفیف و قیمتی ارزان تر به مشتریان ارائه می نماید.

که قیمت گوشی سامسونگ دیجی کالا در آخرین اعلام این وب سایت در محدوده ی تقریبی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۱۷۰۰۰۰۰ قرار دارد به دلیل فراگیر بودن و پر طرفدار بودن انواع گوشی در کشور بازار آن نیز همواره داغ بوده و وب سایت های بسیار متنوعی نیز در این زمینه مشغول اند. و گزینه های بسیاری در زمینه ی خرید اینترنتی گوشی پیش روی مشتریان هست. که برای خرید اینترنتی گوشی ارزان باید همه ی وب سایت های فعال را جست و جو کرد. و در صورت اطمینان از معتبر بودن وب سایت اقدام به خرید کرد. زیرا ممکن است به عنوان مثال قیمت موبایل هواوی در بازار موبایل تهران با وب سایت دیجی کالا به دلیل تخفیف یا فروش ویژه، تفاوت هایی داشته باشد

خرید سرعت گیر جاده

همانطور که میدانید یکی از کاربرد های مهم سرعت گیرها در آرام سازی سرعت و حجم وسایل نقلیه عبوری از مسیرهای پر ترافیک است. با توجه به اینکه انواع سرعتگیر در بازار وجود دارد و متناسب با ویژگی های هر نوع پیمانکاران برای هر سطح از یک نمونه استفاده میکنند. برای مثال اکثرا برای سرعت گیر جاده ای از سرعت گیر آسفالتی استفاده می شود. اما در سطح خیابان ها بیشتر از سرعتگیر رمپ استفاده می شود. برای اطلاع ازقیمت سرعتگیر پلاستیکی و سایر سرعتگیر ها همچنین قیمت تابلو سرعت گیر و قیمت فروش سرعت گیر پلاستیکی اصفهان وتهران با همکاران ما تماس بگیرید‌. همکاران ما در شرکت فرتوترافیک همه روزه آماده پاسخگویی و مشاوره به شما مشتریان عزیز می باشند.

لیست قیمت

تولید کننده سرعتگیر پلاستیکی

با افزایش روز افزون وسایل نقلیه نیاز به سرعت گیر ها برای کاهش سرعت وسیله های نقلیه و اخطار دادن به رانندگان برای کاهش سرعت بیشتر شده است. در واقع سرعت گیر ها موانعی هستند. که باعث میشوند گره های ترافیکی نیز بهتر کنترل شود. تصادفات ناشی از سرعت های بالا کاهش پیدا کند. در شرکت فرتو ترافیک ما که تولید کننده این سرعتگیر ها هستیم. جهت کسب اطلاعات انواع سرعت گیر و اصلاع از قیمت محصولات ما کافیست با متخصصین ما تماس بگیرید متخصصین ما همه روزه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.

قیمت تابلو سرعت گیر

با مبنای تجربه و کیفیت برتر، شرکت فرتو ترافیک بزرگترین تولیدکننده تجهیزات ترافیکی، از جمله تابلوهای سرعت گیر، در بازار است. با تکنولوژی پیشرفته و استفاده از بهترین مواد اولیه، تابلوهای سرعت گیر ما از دقت و عمر طولانی برخوردارند. درخواست قیمت تابلو سرعت گیر یکی از مهمترین اقدامات پتانسیل مشتریان محترم ماست. شرکت فرتو ترافیک با افتخار اعلام می‌کند که لیست قیمت سرعت گیرها در دسترس مشتریان قرار دارد. این لیست شامل جزئیات فنی، ابعاد، و البته قیمت های جذاب برای انواع تابلوهای سرعت گیر ماست.

همچنین به عنوان تولیدکننده برجسته، ما در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با تیم فنی ما در ارتباط باشید و هرگونه سوال یا استعلامی که در ذهن دارید را با ما مطرح کنید. شفافیت و رضایت مشتریان برای ما اولویت است و ما با افتخار به تامین نیازهای ترافیکی شما خواهیم پرداخت.

مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران

امروزه با افزایش نیاز به وسیله نقلیه و رانندگی استفاده از تجهیزات ترافیکی باعث بالا رفتن امنیت راه ها می شود. تابلو ها و علائم ترافیکی علاوه بر حفظ امنیت، باعث زیباسازی فضای شهر و مدرن بودن آن نیز می شوند. با افزایش روز به روز خرید های آنلاین و غیر حضوری بازار خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی نیز در حال حاضر داغ می باشد. شرکت فرتو ترافیک خود تولید کننده تجهیزات ترافیکی و انواع لوازم راهنمایی رانندگی می باشد. برای خرید موانع ترافیکی، علائم ترافیکی، تجهیزات ایمنی ترافیکی کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. شرکت فرتو ترافیک با پخش انواع تجهیزات ترافینگی و پارکینگی در شهر های مختلف از قبیل فروشگاه تجهیزات ترافیکی در شیراز، تجهیزات ترافیکی مشهد و تهران و سایر نقاط کشور در حال فعالیت می باشد. با خرید از ما دست اول خرید کنید.


تولید کننده تجهیزات ترافیکی

امروزه با توجه به افزایش روز افزون حمل و نقل در سطح بین الملل استفاده از علائم و تجهیزات ترافیکی که به طور جهانی قابل فهم باشد از اهمیت ویژه ای بر خودار است از طرفی نیاز جاده ها به علائم و تجهیزات ترافیکی چندین برابر قبل شده است لذا تجهیزات ترافیکی جاده ها صرفاَ فقط با علائم الکترونیکی از لحاظ مالی غیر ممکن است در اینجاست که اسم علائم ترافیکی پلاستیکی و لاستیکی به میان می آید.شرکت تجهیزات ترافیکی فرتو ترافیک با تولید کننده تجهیزات ترافیکی و لاستیکی توانسته پیشتاز در این این حرفه باشد.

لیست قیمت چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضر شرکت فرتو ترافیک در تمامی وب سایت های خود چه در زمینه تولید و چه در زمینه فروش می کوشد که رضایت مشتریان خود را جلب کند. ما با ارائه بهترین و مناسب ترین نرخ ها در مورد انواع رفلکتورها و چشم گربه ای ها با کیفیت بالا  به اطلاع افراد خریدار میرساند. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و روند نرخ ها به صورت لحظه ای و آنی کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. برای مشاهده لیست قیمت چشم گربه ای ترافیکی کافیست به لیست قیمت تجهیزات ترافیکی پلاستیکی که در بالا قرار دادیم مراجعه کنید.

لیست قیمت

موانع ترافیکی فلزی

یکی ازتجهیزات ترافیکی، موانع ترافیکی فلزی u شکل هستند تاثیرزیادی دربرقراری نظم ترافیکی دارند. درمکانهایی که به تعیین کردن محدوده رفت وآمد رانندگان نیازاست. ازاین موانع استفاده می‌شود. این محصول ازجنس فلزاست و از لوله‌ی شماره ۶ وبا ضخامتی حدود ۲ میلیمترتولید می‌شود. در لیست قیمت موانع فلزی u شکل به علت جنس فلزی که دارد درمقابل ضربات و برخوردهای وسایل نقلیه‌ای بسیارمقاوم هستند. و شرایط آب وهوایی هم بر روی آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد.

رنگی که دراین محصول بکار رفته‌ است به علت درخشندگی که دارد موجب افزایش دید رانندگان درهوای بارانی، مه آلود وهمچنین درطول شب می‌شود. اندازه این موانع فلزی به طوراستاندارد ۸۰، ۹۰، ۱۲۰ سانتی متری هستند. استحکام این مانع ها بسیارزیاد است و به آسانی با استفاده از پیچ و رولپلاک به زمین متصل می شوند. این محصولات به دلیل جنس فلزی که دارند، دوام وماندگاری بالایی دارند. برای دید بهتر، رنگ این موانع زرد می باشد و بر روی آنها برچسب های آبی رنگ و به شکل فلش هم قرارداده شده است. تا درهنگام شب، مکان های تاریک و مه آلود به آسانی قابل دیدن باشند.

قیمت بشکه ترافیکی پلاستیکی

امروزه درزندگی ماشینی و پراز ترافیک شهری، دراکثر راهها به جداسازی ویا مسدود کردن خیابان برای انجام کارهای اجرایی و تعمیراتی مانند: ترمیم آسفالت، تعویض لوله‌های آب شهری، خط کشی خیابان‌ها و…نیازاست. و انجام این‌ها با موانع ترافیکی که به صورت موقت و متحرک هستند قابل اجرامی‌باشد. بعضی ازاین محصولات به صورت همیشگی و ثابت هستند. و به آنها موانع ترافیکی ثابت می‌گویند. اما بعضی دیگرموقتی وقابل جابجایی می‌باشند که به آنها موانع ترافیکی متحرک می‌گویند. لیست قیمت بشکه ترافیکی پلاستیکی متناسب با اندازه ودرجه کیفیت مواد اولیه آنها متفاوت است.

لیست قیمت

همیشه محصولاتی وجود دارند که ظاهرا با کیفیت هستند ولی دراصل جنس آنها تقلبی است و از مواد درجه دو درساخت آنها بکار رفته‌است. برای خرید بشکه‌های پلاستیکی ترافیکی و تشخیص دادن اصل بودن جنس آن هاهمواره معیارهای بسیاری وجود دارد، ولی بهترین راه خرید بشکه‌های ترافیکی از فروشگاه‌های معتبر می‌باشد. کاربرد اصلی بشکه‌های ۸۵ سانتی نصب در ابتدای بلوارها و یا محل جداشدن مسیر حرکت است. تا از برخورد کردن خودروها با بلوکهای سیمانی تفکیک کننده پیشگیری شود.

بشکه‌های ترافیکی زرد رنگ دارای ارتفاع ۸۵ سانتیمترو قطرپایین آن ۵۰ سانتیمتروقطربالایی ۳۳ سانتیمتر، ازجنس پلی اتیلن نشکن یا ضد ضربه ساخته می‌شوند. وازلحاظ استحکام برای حفظ تعادل، بسیارمطمئن تراز مخروط‌های ترافیکی هستند.

چراغ‌های راهنمایی ترافیک

چراغ‌های راهنمایی سه خانه و در کل چراغ‌های راهنمایی ترافیک  دارای تاریخچه طولانی می‌باشد. ازچراغ‌های راهنمایی ابتدا در خطوط راه آهن بکار برده می‌شد وامروزه درمیان مردم به عنوان چراغ راهنمایی ورانندگی کاربرد دارد. لیست قیمت در نمونه‌های خورشیدی آن با استفاده از نور خورشید وهمچنین شارژ باتری ازطریق پنل خورشیدی کار می‌کند. این چراغ‌ها به نام چراغ تک خانه، چراغ دوخانه وسه خانه وجود دارند.

این چراغ‌ها درطول زمان درشکل‌های گوناگونی مثل: سوخت گازومشعل بجای برق و چراغ LEDو یا جنس فلزی بدنه به جای پلی کربنات امروزی بهره مند بوده‌اند. نخستین چراغ‌های راهنمایی ورانندگی که درایران نصب شد در شهر تهران بوده‌است. همه چراغ‌های راهنمایی دارای یک کانال، دو کانال وسه کانال هستند. تغذیه این چراغها به دو صورت برقی وخورشیدی تقسیم می‌شوند. در مدل برقی ازبرق شهرAC استفاده می‌شود.

لیست قیمت

موانع پارکینگی

نصب موانع پارکینگی، روشی است که با استفاده از آن می‌توان مانع پارک کردن خودروهای مزاحم در مکانی که قانونا متعلق به خودمان است، بشویم. با نصب موانع پارکینگی می‌توان مکان ایمن ومناسبی برای پارک خودرو شخصی بوجود آورد. و ازتلف شدن وقتمان برای پیدا کردن جای پارک پیشگیری کرد.
استوانه ترافیکی، وسیله بسیارکاربردی است که برای جلوگیری از پارک خودروهای مزاحم بکار برده می‌شود و برای لیست قیمت واستفاده از آن تنها به مقدار کمی زمان وپول نیازاست تا بتوانیم جای پارکینگ خودمان را حفظ کنیم.

استفاده کردن از این وسیله کاملا قانونی است. برای استفاده بهینه ازآنها ولیست قیمت لازم است تا با شرایط و ضوابط آن به طورکامل آشنا شد تا در صورت استفاده ازاین موانع موجب ایجاد مزاحمت در کوچه وخیابان نشوید.

انواع تقسیم کننده پارکینگ

انواع تقسیم‌کننده پارکینگ یکی از‌ پرکاربردترین تجهیزات پارکینگی به حساب می آیند. که بجزبرقراری نظم وایجاد انضباط، محدوده پارک هرخودرو را به طورمشخص از پارکینگ‌های کناری جدا می‌کند. وبه این صورت با حفظ حریم پارک هر خودرو، کارآیی مطلوبی درایمن‌سازی محیط پارکینگ خواهد داشت. دیوایدرها یا همان تقسیم کننده‌های پارکینگ لیست قیمت وانواع مختلفی دارند. که شامل: استوانه ایمنی پارکینگی، راه‌بند پارکینگی، مخروط پارکینگی، قفل پارکینگی، پارکینگی، گل‌میخ، چشم گربه‌ای می‌باشد.

وجه اشتراک همه تقسیم کننده‌های پارکینگی، محدودیت مسیرومشخص کردن حریم خودروها درمحیط پارکینگ است. پیشگیری ازوارد شدن ضربه مستقیم تقسیم کننده‌های لاستیکی یا پلاستیکی که دارای کیفیت ومقاومتی بالا هستند. با تعیین حریم پارک برای خوردوها، از برخورد وسایل نقلیه با دیوار پارکینگ و یا دیگرخودروها پیشگیری کرده. همینطوربه خاطرخاصیت ارتجاعی بالا، با پیشگیری از ورود ضربه مستقیم، نقش مهمی را درحفظ آنها، سهولت رانندگی برای افراد وافزایش ایمنی پارکینگ‌ها دارد.

"لیست

سرعت گیر

سرعت گیر یا دست انداز، محصولی است که در طی مدت های طولانی همواره در صنعت نقش داشته و احتمالا در سال های اخیر به واسطه ی بیشتر شدن رفت و آمد به کمک اتوموبیل ها با آن آشنایی کافی داشته باشید. در واقع سرعت گیر ها از انواع متنوعی برخوردارند و دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. در ادامه بیشتر با نوع و لیست قیمت آنها آشنا خواهیم شد.

تولید کننده سرعت گیر لاستیکی

سرعت گیر لاستیکی رایج ترین نوع دست انداز می باشد که بدون شک حداقل یک بار با آن موجه شده اید. سرعت گیر لاستیکی قیمت مقرون به صرفه ای دارد و همین امر یکی از مهم ترین دلایل برای محبوبیت فراوان آن می باشد. لیست قیمت سرعت گیر لاستیکی متنوع است و به همین علت قادر به گفتن عددی مشخص به عنوان قیمت آن نیستیم. چرا که لیست قیمت ها تحت تاثیر عواملی از جمله تولید کننده سرعت گیر لاستیکی، یا جنس سرعت گیر که از مهم ترین آنها به شمار می رود تغییر می کنند.

کارخانه های مختلفی در حال تولید سرعت گیر لاستیکی هستند و اگر قصد خرید آن را دارید پیشنهاد می کنیم که ابتدا از نوع کیفیت محصولات و سپس لیست قیمت سرعت گیر مد نظر خود آگاه شوید تا با توجه به آن بتوانید بهترین تصمیم گیری را در انتخاب خود داشته باشید.

سرعت گیر متحرک

سرعت گیر متحرک کمی پیشرفته تر از دیگر انواع سرعت گیر است و به طور کل، به عنوان مهم ترین مزیت آن می توان به قابل حمل بودن سرعت گیر اشاره کرد. با استفاده از سرعت گیر متحرک، همانطور که از اسم آن نیز پیدا است؛ در صورت لزوم قادر به جا به جایی آن هستید. این نوع سرعت گیر ها بر روی پایه های خود به جاده متصل می شوند و این مهم ترین وجه تمایزشان نسبت به دیگر سرعت گیر ها می باشد.

معمولا به دلیل قابلیت حمل و جا به جایی راحت سرعت گیر متحرک، از آنها در مکان هایی که فاقد سرعت گیر مناسب می باشند استفاده می کنند و به همین علت، این سرعت گیر ها اقلب رنگی روشن دارند تا توجه رانندگانی که انتظار حضور آن را در آن مکان ندارند، جلب کنند. برای اطلاع از لیست قیمت سرعت گیر متحرک می توانید با تولیدکنندگان آن ارتباط بر قرار کرده و از قیمت روز آن مطلع شوید.

لیست قیمت

سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی نیز از یکی از انواع کاهش دهندگان سرعت اتوموبیل ها می باشد. البته که سرعت گیر ترافیکی نیز به خودی خود از انواع گوناگونی بهره مند است اما در صورت کلی کاربرد آنها بیشتر در نزدیکی محل عبور عابرین پیاده یا پارکینگ ها به چشم می خورد. این سرعت گیر ها که با هدف جلوگیری از سرعت زیاد و تصادفات رانندگی ساخته و به بازار عرضه می شوند نیز مانند دیگر انواع خود از محدوده قیمت بزرگی برخوردار هستند و بنابراین شما برای اطلاع از لیست قیمت سرعت گیر باید با مراجعه به مراکز معتبر، خواستار لیست قیمت آن شوید تا در نهایت بتوانید با توجه به اولویت های خود در خرید یکی از آنها را انتخاب کنید.

همچنین به یاد داشته باشید سرعت گیر ترافیکی به طور معمول برای کاهش سرعت در مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. و انتخاب مناسبی برای استفاده در هر نقطه از شهر نمی باشند.

سرعت گیر کوچک

سرعت گیر کوچک هم یکی از صد ها مدل سرعت گیر ها می باشد. که بر خلاف دیگر انواع آنها، تفاوت هایی شایان با بقیه سرعت گیر ها دارا است. این تفاوت ها هم از نظر کاربرد و هم از نظر ظاهری بسیار قابل تشخیص هستند. و همچنین به طور کلی از نظر لیست قیمت نیز مقرون به صرفه تر می باشند. بدون شک سرعت گیر کوچک در هر نقطه که مد نظر شما باشد کاربرد ندارد. و اکثرا بیشترین کاربرد سرعت گیر کوچک مربوط به خیابان های فرعی می شود.

همچنین با توجه به ابعاد کوچک این نوع سرعت گیر نسبت به دیگر انواع خود، به راحتی می توان حدس زد که قدرت کاهش سرعت بسیاری ندارند. بنابراین به طور معمول در مکان هایی که ورودی ماشین دارند نیز، انتخاب مناسبی است. چرا که می تواند سرعت ماشین را تا حد نیاز کم کند.

لیست قیمت

فروش دست انداز پلاستیکی

دست انداز یا همان سرعت گیر پلاستیکی نیز نوعی دیگر از سرعت گیر است. پیش از هرچیز لازم است هشدار بدهیم که این نوع سرعت گیر را با نوعی که پیش تر به معرفی آن پرداختیم. یعنی همان سرعت گیر لاستیکی یکی ندانید. چرا که این دو تفاوت هایی با هم دارند و به صورت کلی در مکان های مختلفی نیز کاربردی هستند. اما برای خرید دست انداز پلاستیکی باید چه کرد؟ مهم ترین نکته در خرید، توجه به اعتبار مرکز فروش دست انداز پلاستیکی می باشد.

چرا که با خرید از مکانی معتبر از کیفیت و سلامت محصول مد نظر خود نیز اطمینان کافی خواهید داشت. و همین امر موجب می شود بتوانید در نهایت خریدی دلپذیر تر داشته باشید. همچنین لازم است که پیش از خرید از لیست قیمت سرعت گیر پلاستیکی نیز اطلاع پیدا کنید. تا بتوانید نسبت به اولویت ها و قدرت خرید خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

انواع سرعت‌گیر ترافیکی

به طور کلی سرعتگیر به مانعی جهت کاهش سرعت وسایل نقلیه در سطح جاده‌ها و خیابان‌ها گفته می‌شود. از این محصول و انواع سرعت‌گیر ترافیکی بیشتر در مکان‌هایی مانند پارکینگ‌ها، خط عابر پیاده، مراکز خرید، ایستگاه اتوبوس و. . . استفاده می‌شود. با توجه به مواد تشکیل دهنده‌ی سرعت‌گیر، این محصول به انواع خاصی تقسیم می‌شود که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر است که لیست قیمت هر کدام از این انواع با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

سرعت‌گیر لاستیکی

جنس این نوع سرعت‌گیر از لاستیک بوده و بسیار منعطف و نرم می‌باشد. در واقع در بین سایر انواع سرعت‌گیر این نوع با تایر وسایل نقلیه سازگاری بیشتری دارد. در مواقعی که تایر ماشین با سرعت و شدت زیادی به سرعت‌گیر لاستیکی برخورد می‌کند، این محصول کمتر دچار آسیب و ترک خوردگی می‌شود. لازم به ذکر است که این نوع سرعت‌گیر دارای وزن بسیار سبکی است و در برابر شرایط آب‌وهوایی متفاوت، مقاوم عمل می‌کند. لیست قیمت این محصول در بالا قرار داده شده است.

لیست قیمت

سرعت‌گیر پلاستیکی

از دیگر انواع سرعت‌گیر، نوع سرعت‌گیر پلاستیکی آن است. جنس این محصول از پلی اتیلن مستحکم بوده در برابر ضربات مقاومت بالایی دارد. این محصول در زمانی که دچار شکستگی شود مانند قطعات پازل جدا شده و به راحتی قابل تعویض و تعمیر است. برای دریافت لیست قیمت سرعتگیر های پلاستیکی کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. و با مشاوران و کارشناسان ما صحبت کرده و سفارش های خود را ثبت کنید.

سرعتگیر آسفالتی

به صرفه‌‌ترین نوع از انواع سرعت‌گیر، سرعت‌گیر آسفالتی است. در واقع این محصول از جنس آسفالت می‌باشد. این نکته را نیز مد نظر داشته‌باشید که شکل‌دهی آسفالت برای ساخت این محصول کمی سخت و دشوار است.

قیمت تابلو سرعت‌گیر

همانطور که در مطالب قبلی نیز بیان نمودیم یکی از انواع پر کاربرد تجهیزات ترافیکی، سرعت‌گیر است. به طور معمول در جاده‌ها و خیابان‌ها برای آگاه‌سازی و هشدار به رانندگان برای وجود سرعتگیر از تابلوهای سرعت‌گیر استفاده می‌شود. این تابلوها در رنگ‌ها و سایزهای متفاوتی و توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی تولید و ساخته می‌شوند، در واقع از این تابلوها در مکان‌هایی که از سرعتگیر استفاده می‌شود نیز به کار گرفته می‌شود و نقش و وظیفه‌ی اصلی آن، آگاه سازی رانندگان از وجود انواع سرعت‌گیر است، با توجه به اینکه در سطح جاده‌ها و خیابان‌ها از سرعتگیر به تعداد بالا به کار گرفته می‌شود، متناسب با آن خرید تابلو سرعت‌گیر نیز افزایش می‌یابد و کاربران به دنبال آگاهی از لیست قیمت تابلو سرعت‌گیر هستند. به همین منظور سایت‌های فروش این محصول، روزانه لیست قیمت آن را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

لیست قیمت

لیست قیمت سرعتگیر پلاستیکی

از مهم ترین عواملی که جزو دلایل به وجود آمدن تصادفات می باشد، می توان به سرعت بالای رانندگان اشاره کرد، سرعت گیر ها از ابزار های ایمنی و ترافیکی می باشند که به منظور پیش گیری از همین حوادث در خیابان ها به کار برده می شوند. تا از سرعت بالای وسایل نقلیه در مناطق شلوغ جلوگیری شود. سرعت غیر قانونی در بسیاری از معابر می تواند باعث حوادث بسیاری شود که جان سرنشینان خودرو و عابران پیاده را تهدید می کند.  سرعت گیر ها انواع مختلفی دارند و در طرح های متنوعی تولید می شوند که برای اطلاع از لیست قیمت سرعتگیر پلاستیکی و لیست قیمت دیگر سرعت گیر ها می توانید به پشتیبانی سایت ما مراجعه کنید.

دست انداز خیابان

دست انداز خیابان به مانعی گفته می شود که به منظور کاهش سرعت وسایل نقلیه و حفظ شرایط ایمنی افراد، در قسمت هایی از کوچه و خیابان ها نصب می شود، ولی خب گاهی در برخی مناطق مثل نزدیک پارک ها و مدارس که رفت و آمد مردم بسیار است، ارتفاع دست انداز ها را بیشتر می کنند تا از تصادفات و اتفاقات احتمالی پیش گیری کنند، دست انداز ها در سه مدل طراحی و ساخته می شوند. و در سر تا سر دنیا از آن استفاده می شود. به عبارتی دست انداز ها معمولاً به خاطر ارتفاع کمتر آن ها نسبت به سرعت گیر ها نرم تر از سرعت گیر ها عمل می کنند. که این سه مدل به شرح زیر می باشد:

      • دست انداز معمولی
      • دست انداز بالشتکی
      • دست انداز جدولی

همان طور که گفتیم دست انداز ها مدل های مختلفی دارند و در ابعاد و جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال خرید دست انداز هستید و می خواهید از لیست قیمت آن ها مطلع شوید می توانید با همکاران ما در پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

لیست قیمت

رفلکتور سولار پلاستیکی

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین تجهیزات ترافیکی اشاره کنیم رفلکتور سولار پلاستیکی یکی از آنها می باشد. این وسیله بیشتر در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای این وسیله می توانیم به افزایش ایمنی راننده و کاهش تصادفات اشاره کنیم.. هم چنین برخی از انواع آنها با داشتن برجستگی هایی بر سطح رفلکتورها، باعث ایجاد لرزش در خودرو می شوند. که موجب هوشیارسازی راننده می گردد. این محصول ترافیکی دارای وزن سبکی می باشد و با انعکاس نور به راننده این پیام را می دهد که مسیر خود را جدا کند.

اگر به لیست قیمت رفلکتورها در سایت های مختلف توجه کنید به مقرون به صرفه بودن این محصول نسبت به سایر محصولات ترافیکی نیز پی خواهید برد.

تولید تجهیزات ترافیکی

تجهیزات ترافیکی برای ایجاد نظم و انظباط شهری و همچنین جلوگیری از تصادف خودروها و یا حتی عابرین پیاده به کار گرفته می شود، از این رو تولید تجهیزات ترافیکی در جوامع بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. از لوازم و تجهیزات ترافیکی در زمان ترافیک، در اطراف ساختمان های در حال ساخت، آگاه سازی از خطرات، جلوگیری ازصدمه ها و آسیب های جبران ناپذیر و… استفاده می شود. با توجه به نیاز روز افزون این نوع محصولات در کشور و نیاز به تولید داخلی انواع تجهیزات ترافیکی، شرکت فرتو ترافیک توانسته است در تولید تجهیزات ترافیکی با کیفیت و قیمتی مناسب، در این صنعت پیشقدم باشد.

ساخت تجهیزات ترافیکی

در ساخت تجهیزات ترافیکی از متریال های گوناگونی استفاده میشود که به عنوان مثال می توان فلز، چوب، پلاستیک های نرم و سخت و همچنین پلی اتیلن و… را نام برد، که امروزه به دلیل صرفه اقتصادی و همچنین کیفیت مناسب و سبکی محصولات، از انواع پلاستیک در ساخت تجهیزات ترافیکی استفاده می شود. رنگ هایی همچون زرد، قرمز و نارنجی از مسافت های دور قابل تشخیص هستند و چشم آنها را زودتر تشخیص می دهد، از این رو در ساخت تجهیزات از چنین رنگ های روشن و هشدار دهنده ای، استفاده می شود. فرتو ترافیک در تولید و ساخت تجهیزات ترافیکی با به روز ترین تکنولوژی و امکانات به تجهیز جاده ها می پردازد.

شما می توانید لیست قیمت انواع تجهیزات ترافیکی را در این سایت مشاهده نمایید.

لیست قیمت

تولید تابلوهای راهنمایی و رانندگی

در واقع تولید تابلوهای راهنمایی و رانندگی با توجه به مطالبی که در ادامه خواهیم گفت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تابلو های راهنمایی رانندگی به منظور کنترل و هدایت ترافیک و افزایش ایمنی جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند. نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی که شامل تابلو های بازدارنده، هشدار دهنده و… می باشد، در مناطق پر خطر برای کاهش خسارات و پیشگیری از حوادث، کاری ضروری می باشد. محل نصب این تابلو های ترافیکی و ویژگی های آن ها در مکان های حادثه خیز به منظور جلب توجه رانندگان به ویژه در محیط های کم نور اهمیت زیادی دارد.

لیست قیمت این محصولات نیز بعد از تولید و برآورد هزینه ها تعیین می گردد.

تولید کننده تابلوهای راهنمایی رانندگی

تولید کننده تابلوهای راهنمایی رانندگی در ساخت و تولید تابلو های راهنمایی رانندگی باید به یک سری نکات توجه داشته باشد. این نکات شامل مواردی از جمله رعایت استاندارد های لازم و ضروری در تولید این تابلو ها، استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت این محصولات، استفاده از شبرنگ و… می باشند. استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید تابلو های راهنمایی رانندگی باعث می شود. که عمر این محصولات طولانی تر بوده و در برابر عوامل محیطی همچون نور مستقیم خورشید دچار رنگ پریدگی و آسیب نشوند. استفاده از شبرنگ نیز باعث می شود که رانندگان در شب با دید بهتری بتوانند علائم راهنمایی رانندگی را ببینند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که هر تولید کننده ای بسته به مواد اولیه ای که در ساخت محصولات خود به کار برده است، لیست قیمت مختص به خود را دارد.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

امروزه با وجود افزایش روز به روز وسایل نقلیه شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی نیز در حال افزایش می باشد. اما شرکت هایی موفق خواهند بود که محصولات با کیفیت و استانداردی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و علاوه بر جلب اعتماد مشتری خود، اعتبار خود را نیز بالا ببرند. تابلو ها و علائم راهنمایی رانندگی تنوع زیادی در اندازه، شکل، رنگ و… دارند و هر کدام نیز کاربرد اختصاصی خود را دارند. و شرکت های فروش این تابلو ها با در نظر گرفتن این موارد لیست قیمت خود را به مشتریان خود ارائه می دهند.

سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکیاستوانه ایمنیانواع تابلوهای راهنمایی و رانندگیبشکه ایمنیپارکینگتابلو اطلاع رسانیتابلو ایمنیتابلو ترافیکیتابلو جاده ایتابلو و علائمتابلوهای ایمنیتابلوهای ترافیکیتابلوهای ترافیکی شهریتابلوهای راهنمایی و رانندگیتابلوهای معابرتابلوی معابرتابلوی هدایت مسیرتجهیزات پارکینگتجهیزات ترافیکیچراغ راهنمایی و رانندگیخرید تجهیزات پارکینگیرنگ ترافیکیشبرنگشبرنگ ترافیکیفرتو ترافیکقیمت تابلوهای ترافیکیکار استاپرکفپوش پارکینگکله قندی پلاستیکیگارد کرنرلوازم پارکینگلوازم ترافیک شهریمانع و جداکنندهمحافظ ستون پارکینگمخروط ترافیکی

ارزان ترین تابلو ترافیکیارزان ترین تابلوی راهنمای مسیرانواع تابلو ترافیکیانواع تابلوهای ترافیکیانواع تابلوی معابربازرگانی مخروط ترافیکیپخش تابلو ایمنیتابلو اسامی معابرتابلو ایمنی مرغوبتابلو ترافیکی باکیفیتتابلو جاده ای باکیفیتتابلو جاده ای درجه یکتابلوهای راهنمایی و رانندگیتابلوهای هدایت مسیرتابلوی هدایت مسیر جاده ایتجهیزات ایمنی پارکینگتجهیزات پارکینگ عمومیتجهیزات ترافیکی اصفهانتجهیزات ترافیکی تبریزتجهیزات ترافیکی شهری اصفهانتجهیزات ترافیکی شهری مشهدتجهیزات ترافیکی مشهدتجهیزات کنترل ترافیکترافیکی شهریتولید تابلو ترافیکیتولید تابلوهای راهنمایی و رانندگیتولید علائم ترافیکیتولید علائم راهنمایی و رانندگیتولید کننده استوانه ترافیکیتولید کننده بشکه ترافیکیتولید کننده تابلو علائم ترافیکیتولید کننده تابلوهای ترافیکیتولید کننده تابلوهای راهنمایی رانندگیتولید کننده تجهیزات ترافیکیتولید کننده علائم راهنمایی و رانندگیتولید کننده کله قندی ترافیکیتولید کننده لوازم ترافیکیتولیدی بشکه ترافیکی 105 سانتی متریتولیدی تابلو آزادراهتولیدی تابلو بزرگراهتولیدی تابلو ترافیکیتولیدی تابلوهای ایمنیتولیدی تابلوهای ترافیکیتولیدی تابلوهای راهنمایی و رانندگیتولیدی تجهیزات ترافیکیتولیدی علایم ایمنیتولیدی لوازم ترافیکیخرید استوانه ترافیکیخرید اینترنتی برچسب شبرنگخرید اینترنتی تجهیزات ترافیکیخرید اینترنتی رنگ ترافیکیخرید تابلو ترافیکیخرید تابلو کوچهخرید تابلوهای ایمنیخرید تابلوهای ترافیکیخرید تابلوهای ترافیکی شهریخرید تابلوهای راهنمایی و رانندگیخرید تابلوی پارک ممنوعخرید تابلوی هدایت مسیرخرید تجهیزات ایمنی پارکینگخرید تجهیزات پارکینگخرید تجهیزات ترافیکخرید تجهیزات ترافیکیخرید تجهیزات ترافیکی شهریخرید شبرنگ ترافیکیخرید علائم ایمنیخرید علائم راهنمایی رانندگیخرید علائم شهریخرید کله قندی ترافیکیخرید لوازم ترافیکیخرید لوازم ترافیکی شهریخریدار تابلو جاده ایخریدار عمده تابلورانندگی فروش علائم راهنمایی و رانندگیساخت تابلو جاده ایساخت تابلو راهنماییساخت تابلو راهنمایی و رانندگیساخت تابلو کوچهساخت تابلو معابرساخت تابلو های جاده ایساخت تابلوهای ترافیکیساخت تابلوهای جاده ایساخت تابلوهای راهنمایی رانندگیساخت تابلوهای راهنمایی و رانندگیساخت علائم ایمنیساخت علائم شهریسازنده تابلو های جاده ایسازنده علایم ایمنیشرکت تابلو ایمنیشرکت تابلو ترافیکیشرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکیصادرات تابلو ترافیکیصادرات مخروط ترافیکیصادرات مخروط ترافیکی به ترکیهعرضه تابلوی هدایت مسیرعرضه مخروط ترافیکیعلائم راهنمایی و رانندگیفروش آنلاین تابلوفروش استوانه ترافیکیفروش انواع تابلوفروش تابلو ترافیکيفروش تابلو ترافیکیفروش تابلو جادهفروش تابلو علائمفروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگیفروش تابلو های سر کوچهفروش تابلو ی جاده ایفروش تابلوهاي ترافيکيفروش تابلوهای ایمنیفروش تابلوهای ترافیک شهریفروش تابلوهای ترافیکیفروش تابلوهای ترافیکی شهریفروش تابلوی معابرفروش تابلوی هدایت مسیرفروش تجهیزات پارکینگفروش تجهیزات پارکینگ عمومیفروش تجهیزات پارکینگیفروش تجهیزات ترافیکفروش تجهیزات ترافیکیفروش تجهیزات ترافیکی شهریفروش شبرنگ ترافیکیفروش علائم ایمنیفروش علائم ترافیکیفروش علائم راهنمایی و رانندگیفروش علائم شهریفروش فریم خام تابلوفروش لوازم ترافیکیفروش لوازم ترافیکی شهریفروش مخروطی ترافیکیفروشگاه تابلو ایمنیفروشگاه تجهیزات ترافیکیفروشگاه تجهیزات ترافیکی شهریفروشگاه علائم ایمنیفروشگاه علائم ترافیکیفروشگاه علایم ایمنیفروشگاه لوازم ترافیکیفروشگاه لوازم ترافیکی شهریقيمت تابلو ترافيکيقيمت تابلو ترافيکیقيمت علاِئم ترافيکيقيمت علائم ترافيکیقیمت استوانه ترافیکیقیمت انواع شبرنگقیمت انواع شبرنگ بازارقیمت بشکه پلاستیکی ترافیکیقیمت بولارد ترافیکیقیمت تابلو ترافیکیقیمت تابلو جادهقیمت تابلو جاده ایقیمت تابلو راهنمایی رانندگیقیمت تابلو راهنمایی و رانندگیقیمت تابلو علائم ایمنیقیمت تابلو علائم ترافیکیقیمت تابلو کوچهقیمت تابلو معابرقیمت تابلو های ترافیکیقیمت تابلو های راهنمایی و رانندگیقیمت تابلوهاي ترافیکيقیمت تابلوهای جاده ایقیمت تابلوی راهنمای مسیرقیمت تجهیزات پارکینگقیمت تجهیزات ترافیکیقیمت تجهیزات ترافیکی شهریقیمت جداکننده ترافیکیقیمت خرید چسب اپوکسیقیمت رول شبرنگقیمت شبرنگ ترافیکیقیمت شبرنگ جاده ایقیمت شبرنگ لانه زنبوریقیمت علائم ایمنیقیمت علائم ترافیکیقیمت عمده تجهیزات ترافیکیقیمت کله قندی ترافیکیقیمت لوازم پارکینگیقیمت لوازم ترافیکیقیمت لوازم ترافیکی شهریقیمت مانع پلاستیکی ترافیکیقیمت مانع مخروطیقیمت موانع پلاستیکی ترافیکیلیست قیمت تابلولیست قیمت تابلو ترافیکیلیست قیمت تابلوهای ترافیکیلیست قیمت تجهیزات ترافیکیلیست قیمت خرید رنگ ترافیکیلیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکیمانع ترافیکی مخروطیمخروط ترافیکی درجه 1 صادراتیمخروط ترافیکی عمدهمراکز تابلو ترافیکیمرکز تجهیزات پارکینگمرکز خرید تجهیزات پارکینگمرکز خرید رنگ ترافیکیمرکز خرید علاِئم ترافيکيوسائل کنترل ترافیک

205 دیدگاه

  • با سلام و وقت بخیر. محصولات ترافیکی شما اعم از تابلو اطلاعاتی،استوانه و سرعت گیر بسیار باکیفیت و بادوام هستش و راجع به قیمتش هم باید بگم که از خیلی جاهای دیگه به صرفه‌تر و مناسب تره.

  • سلام وقت بخیر من هم ازاین سایت چراغ تک خانه سولاری خریدارکردم کیفیتش هم عالیه قیمت مناسبی هم هست

  • سلام، از تجهیزات ترافیکی سایت شما خرید کردم، از خریدم بخاطر کیفیت محصولات رضایت دارم.

  • سلام وقت بخیر ازسایت فارتو سرعت گیر خریداری کردم واقعا خیلی قوی عالی بودجنسی درجه یکه مدت طول عمرش زیادترجیح میدم به دوستان هم خریدشون ازاین سایت کنن

    • روزتون بخیر چقدر عالی که قیمت ها در سایت هم نوشتید اتفاقا همین الان میخواستم قیمت بپرسم چون محصولات دیگه شما قیمت نداشت ولی سوالی که برام پیش اومد این قیمت ها به روز هستند؟ یا اینکه مجدد باید تماسبگیرم و قیمت جدید رو بپرسم؟

  • سلام وقتتون بخیر. محصولاتتون هم تنوع زیادی داره هم از لحاظ قیمتی تقریبا مناسبه، با آرزوی موفقیت بیشتر برا شما عزیزان

  • سلام پایه تابلو پروفیل رو خریداری کردم خیلی عالی بود حتما به شما هم پیشنهااد میکنم شک نکنید تو خریدتون

  • سلام خدا قوت این تجهیزات با توجه به تنوع زیادی که دارن مورد استقبال قرار گرفتن ولی به دلیل کیفیت پایین محصولات خیلی زود مستهلک میشوند ./

  • باسلام محصولات خوب هستند ولی خیلی باید بهتر و مقاوم تر باشند به خصوص کله قندی های ترافیکی باید مقاوم تر باشند تابلوها و شبرنگ ها کیفیت قابل قبولی دارند به امید کیفیت بهتر محصولات.

  • سلام به نظر قیمت هاتون خوب میاد ! فقط به روز هست دیگ قیمتاتون بخام سفارش خودمو ثبت کنم؟؟؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت باشما عزیزان ارتباط برقرار میکنند .

  • سلام و عرض ادب.
    من از تابلو های این سایت خرید کردم خیلی به کارم امد جنس عالی است تابلو های متنوع هم دارد.

  • سلام بابت اینکه از محصولات شما خرید کردم خوشحالم و می خواهم باز هم ازین محصولات خوبتون خرید کنم.

  • سلام بابت اینکه از محصولات شما خرید کردم خوشحالم و می خواهم باز هم ازین محصولات خوبتون خرید کنم بسیااار تشکر.

  • سلام، اول از همه وقتی به قیمت ها نگاه میکنم قیمت های خوبی داشت وحتما تجهیزات مربوط به ترافیک و غیره….. ، کیفیت خوبی دارند و به کسانی که میخواهند از قیمت مناسب و کیفیت بالا دست پیداکنند از این شرکت خرید کنند

  • سلام علیکم
    تجهیزات ترافیکی تون جنسش خیلی عالیه
    من از سرعت گیری سفارش داده بودم بسیار راضیم ♥️?

  • سلام وقت بخیر
    میتونیم شبرنگ های هایی با رنگ دلخواه خودمون سفارش بدیم حاضر کنید؟

  • سلام ،چقدر خوب که وسایلی ترافیکی و تابلوها علائم رو وارد نمی‌کنیم، حداقل تو این زمینه فرتو ارز رو خارج نمیکنه ،

  • سلام.
    قیمت ها بسیار عالی و منصفانه هستند.فقط چرا لیست قیمت ها ماله دو سال پیشه تغییر نکرده؟

    • سلام مرتضی عزیز
      برای استعلام قیمت فرم را تکمیل کنید همکارانم اطلاعات لازم را خدمت شما ارائه می دهند.

  • سلام شبتون بخیر
    من یع سرعت گیر به عرض 6متر میخاستم
    لطفا اطلاعات بدین بسیار ممنون میشم
    و یک تابلو راهنمای مسیر برای مزرعه ام میخاستم سفارش بدم

    • سلام محمد عزیز
      برای ثبت سفارش فرم مشاوره را تکمیل نموده همکارانم در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

    • سلام مرتضی عزیز
      جهت اطلاع از تخفیفات و جشنواره ها فرم را تکمیل نموده همکارانم با شما تماس می گیرند.

  • با سلام
    ممنون از شما
    سرعتگیر های پلاستیکی خیلی بهتر از سرعتگیر های اسفالتی هستن.

  • با سلام، تشکر میکنم از شرکت فرتو ترافیک،پیمانکاران جاده ای از سرعت گیرهای پلاستیکی شرکت اعلان رضایت کردند، دوام وکیفیت مناسبی دارند،

  • سلام و عرض خسته نباشید. من از محصولات آسیابی درجه یکتون خرید کردم برای جلو در مغازه جنس خوبی دارد و پیشنهاد میکنم تا شما هم خریداری کنید.

  • سلام من از محصولات شرکت تجهیزات ترافیکی آسیابی خریداری کردم واقعا عالی بود برای جلوی اداره خریداری کردم واقعا عالی بود.

  • سلام
    نکته قابل توجه برای استفاده از سرعت گیرها گذاشتن تابلو قبل از رسیدن به محل سرعت گیر است و راننده را نسبت به آن سرعت گیر آگاه کنیم . بسیاری از جاده‌های درون شهری نیاز به سرعت گیر دارن مخصوصا جادهای کنار مدارس .
    با تشکر

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کادر تجهیزات ترافیکی
    ما برای کاهش سرعت خودرو های محله مان به چند سرعت گیر نیاز داریم چطور می‌توانیم نصب کنیم

    • سلام محمد عزیز
      فرم مشاوره را تکمیل نموده همکارانم اطلاعات درخواستی را خدمت شما ارائه می دهند.

  • با عرض سلام و خسته نباشید بنده از سایت شما خرید کردم واقعا محصولتون عالی بوده چه از نظر کیفیت چه از نظر قیمت. با تشکر فراوان

  • با عرض سلام و احترام بنده از سایت شما خرید کردم واقعا محصولتون عالی بوده چه از نظر کیفیت چه از نظر قیمت. با تشکر فراوان

  • با سلام و عرض خسته نباشید به مجموعه تولیده کننده فتوترافیک
    واقعا کار بسیار مفید و ارزشمندی انجام میدید
    اگه این وسایل ترافینگی نباشند واقعا جان خیلی از هموطنان ما به خطر میوفته ممنونیم ازتون
    با قیمت مناسبی ک محصولاتتون دارن میشه راحت خرید کردخوش حالم ک با مجموعه آشنا شدم وبه بقیه هم معرفی میکنم

  • سلام و خسته نباشید
    خیلی ممنون که کالاهاتون رو با بهترین قیمت عرضه میکنین
    با آرزوی موفقیت ?

  • نسبت به قیمتش بعد چند خرید این بهترین محصولیه که خریدم عالیه پیشنهاد میکنم بخرید

  • تمام محصولات هم به لحاظ کیفیت هم کارایی فوق‌العاده هستن . فقط چند مورد از نظر قیمتی کمی بالا هستند

  • سلام وقت بخیر.من شخصا از محصول مانع ترافیکی فرتو ترافیک استفاده کرده ام و بسیار راضی هستم.

  • سلام من به صورت آنلاین ازشرکت فرتو ترافیک خرید کردم و راضی هستم جنس محصولات خیلی مرغوب بود و به شما پیشنهاد میکنم

  • سلام.محصولاتتون خیلی عالیه من استفاده کردم کیفیتش خیلی بالاتر از اجناس داخل بازار هستش..مرسی از اعضای شرکتتون

  • سلام علیکم وقتتون به خیر
    محصولات ترافیکی که میزنید بسیار باکیفیته
    خیلی ممنون از کیفیت کار هاتون
    از خرید هایی که کردم راضیم

  • با سلام خدمت کادر تجهیزات ترافیکی
    من از محصولات قبلی تون خریداری کردم و بسیار تشکر میکنم
    به چند راهنمای مسیر نیاز دارم لطفا اطلاعات بدین

    • سلام محمد عزیز
      فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  • خسته نباشید
    آیا سرعت گیرهای محصولات ترافیکی
    از جنس پلاستیک هستش یا از جنس لاستیکی

  • بنده سری پیش از شما خرید کردم ۶عدد استوانه
    کیفیتش خوبه باورم نمیشه تو کشورما هم کسایی هستن که اینجوری با کیفیت تولید کنند تو این چند سالی که ساخت و ساز میکنم دومین شرکتی هستید که ازتون هروقت خرید میکنم راضی هستم

  • سلام وقت بخیر. واقعا هم برای زیبا سازی به خاطر زنگ بندی شهر کاربرد داره هم برای امنیت

  • سلام وقت بخیر.من از تجهیزات ترافیکی استفاده کردم هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت خیلی عالیه.به شماهم توصیه میکنم استفاده کنید

  • با سلام. ضمن خسته نباشید، ممنون از خدمات و کالاهای که در زمینه تجهیزات ترافیکی عرضه می فرمایید و هم چنین به تمامی دوستان که به دنبال خدمات ترافیکی هستند سایت شما را توصیه می کنم.

  • با سلام
    محصولات شرکت فرتو ترافیک یکی از نیازهای امروز تمامی جاده های شهری و روستایی، اتوبان‌ها، بزرگراه ها می باشد.‌از ویژگی های بارز این شرکت وجود تنوع بی نظیر از انواع تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت گیرهای استاندارد. یکی دیگر از ویژگی ها محصولات شرکت فرتو ترافیک استفاده از مواد اولیه مرغوب و رنگ های مناسب در تابلو ها و علائم می باشد. توصیه بنده به شرکت های راهسازی استفاده از محصولات این شرکت است. چون با یکبار خرید مشتری دائم این شرکت می شوید. نکته مثبت دیگر این شرکت ارسال به موقع سفارشات به تمامی نقاط کشور می باشد. که باعث شد بنده از میان شرکت‌های مختلف از محصولات این شرکت استفاده کنم.

  • سلام.من قبلا از این سرعت گیر پلاستیکی برای روبه روی مغازم خرید کردم و عالیه حتما پیشنهاد میکنم بخرید پشیمون نمیشید

  • با سلام
    محصولات شرکت فرتو ترافیک یکی از نیازهای امروز تمامی جاده های شهری و روستایی، اتوبان‌ها، بزرگراه ها می باشد.‌از ویژگی های بارز این شرکت وجود تنوع بی نظیر از انواع تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت گیرهای استاندارد. یکی دیگر از ویژگی ها محصولات شرکت فرتو ترافیک استفاده از مواد اولیه مرغوب و رنگ های مناسب در تابلو ها و علائم می باشد. توصیه بنده به شرکت های راهسازی استفاده از محصولات این شرکت است. چون با یکبار خرید مشتری دائم این شرکت می شوید. نکته مثبت دیگر این شرکت ارسال به موقع سفارشات به تمامی نقاط کشور می باشد.

  • سلام. این موانع ترافیکی تولیدی فرتو ترافیک چه قیمت هستن ؟ روی زمین نصب میشن؟

    • سلام خانم احمدپور
      لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت باشما عزیزان ارتباط برقرار میکنند.

  • سلام تنوع محصولاتی که داره باعث میشه تمام خریدها را بشه یک جا خرید و نیاز نیست از چند جا سفارش داد این خیلی عالیهههه?

  • اظهار قدر دانی میکنیم از شرکت فرتو ترافیک بابت تولید تجهیزات لازم ترافیکی و همچنین با قیمت مناسب در همه محصول چه استوانه ایمنی، چراغ های رهنمایی، سرعت گیر و….

  • با سلام و خسته نباشی خدمت شما دوستان
    قیمت ها بسیار منصفانه با تشکر از تلاشی که برای این سرزمین میکنید

  • با سلام ، قیمت محصولات نسبت به دیگر سایت ها مناسب بود ، پیشنهاد میکنم که از محصولات سایت خرید بکنید .

  • با سلام و وقت بخیر، چقدر عالی که لیست وسایل با قیمت،لیست شرکت ها رو عنوان کردید ،این احترام به مصرف کنندگان هست که شما بصورت واضح قیمت‌ها را گذاشتید،خدا قوت

  • محصولات باکیفیت و خوبی ارايه میدن محصول به زمان مناسب رسید و راضی بودم ممنون از عوامل

  • سلام وقت بخیر از سایت و مطالب شما دیدن کردم در مورد محصولاتی که ارائه داده اید کامل و واضح توضیح داده اید
    فقط یه سوال داشتم برای خرید این محصولات در اصفهان میشه آدرس بدید

    • سلام خانم رضایی
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  • سلام من از سایتون خریدم کردم و خیلی راضی بودم پیشنهاد میکنم شما هم خرید کنید

  • با سلام و خسته نباشد بنده از سایت شما خریداری کردم واقعا عالیه چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت و واقعا جنسش عالیه

  • با سلام محصولات این شرکت واقعاً قیمت مناسبی دارن ما برای استفاده در اطراف محیط کارمون خریداری کردیم که کنار جاده بودن و واقعا راضی بودیم

  • سلام و خسته نباشید
    کیفیت محصولاتون خیلی خوبا قبلا خرید کردم کله قندی فقط یک سوال شما چه تعداد می تونید
    گل میخ پلاستیکی بفرستین برای اصفهان با پیچ و مهره

    • سلام حسین عزیز
      لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  • با سلام
    تجربه ی من از خرید :تجهیزات ترافیکی شرکت فوق از مواد اولیه با کیفیتی ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است بخصوص در برابر گرما و سرما. هم در فصل تابستان در مناطق گرمسیر ودر معرض تابش نور خورشید و همچنین در زمستان مناطق سردسیر مقاومت بالایی دارد و به راحتی آسیب پذیر نیست

  • سلام وقتتون بخیر از محصولات شما خریداری کردم کیفیتشان عالی بود و خیلی تشکر میکنم و از اینکه وقت برای جوابگویی می‌گذارید ممنونم

  • سلام خسته نباشید
    از نظر من هم جنسش خوبه و هم قیمت مناسبی داره خودم که از تجهیزاتشون راضیم

  • با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم شما نمایندگی هم میدید برای شهرستان تبریز یا نه

    • سلام یوسف عزیز
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • این محصول با دوام و باکیفیت است من از این محصول استفاده کرده ام و کاملا راضی هستم

  • با سلام.وخسته نباشید شرکت فرتو یکی از بی نظیر ترین ومجهز ترین تولیدکننده در تجهیزات ترافیک می باشد من خیلی قبول دارم از نظر کیفیت و استاندارد بودن کالاهای تولیدی درود بر شما

  • با سلام.واقعا کارتون عالی و بی نقصه
    با توجه به اطلاعاتی که در اختیار خریدار قرار میدین اعتماد اونها رو جلب میکنید موفق و موید باشید

    • سلام محمد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام وقتتون بخیر
    من اینه محدب خریدم برای پارکینگم ک دید کافی و لازمه رو داشته باشم و خیلی راضیم ازش ولی متاسفانه لازمه میدونستم که بگم یکم گرونه.
    از نظر من کالاتون عالیه و پیگیری دقیق دارین
    کاش میشد ایام بخصوص تعرفه یا تخفیفایی میزاشتین ک بتونن همه از این محصولات استفاده کنن و به دردشون بخوره و بخاطر قیمت صرف نظر نکنن
    با تشکر

  • من قبلا از این سرعتگیر ها خریدم خیلی بدردم خورد ماشینم تو جاده خراب شده بود اگع نبوده بود از عقب ماشینا به من میزدن تصادف میشد

  • من یه چند ماه میشه که یه آینه محدب خریدم واقعا کیفیت بالای داره خیلی هم شیک و باحال هس شفاف و براق هم هس

  • با سلام و احترام خدمت همه عزیزان
    تجهیزات ترافیکی این شرکت دارای کیفیت بالا و مقرون به صرفه می باشد

  • سلام خسته نباشین واقعا دست مریزاد به
    اونیکه این انواع لوازم های ترافیکی و خطرو راه اندازی کرده بااین هشدارهای تابلوها در خیابان ها باعث میشه تصادفات کمتر شه وهیچکس احساس خطرنکنه
    واقعا عالیه خیلی خیلی عالیه

  • سلام خسته نباشید
    تمام لوازم ترافیکی با کیفیت عالی درشرکت فرتو ترافیک با خواست مشتری با قیمت مناسب مشخص بدون زحمت و هدر رفتن وقت مشتری در اسرع وقت انتخاب مشتری مهیاست واقعا برای من ثابت شد مواد تان ده مقابل نور آفتاب و تغییرات محیطی همچنان مقاومت اش تاالان پابرجاست و تشکر فروان از شرکت فرتو ترافیک.

  • با سلام. از محصولات شرکت فرتو ترافیک خریداری کردیم .کیفیت خوبی داشت میتوان گفت توان رقابت با نمونه های خارجی را دارا است.توصیه خرید به شما دوستان وهمکاران گرامی را دارم.با تشکر

  • محصولات ترافیکی شرکت فرتو از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. من از استاپر، کله قندی، استوانه و شبرنگ بشکه استفاده کردم و بعد از حدود ۲ سال مشکلی نداشته اند.
    با تشکر و احترام

  • واقعا از تنوع محصولات لذت بردم و حتی از سرعتگیر شرکت شما در محله خودمون استفاده کردیم که خدا روشکر تا اینجای کار از لحاظ کیفی عالی بوده

  • سلام من از این آسیابی درجه یک برای ماشینم گرفتم خیلی خوبه برای توی شب که ماشینتون خراب بشه کاملا دیده میشه

  • سلام به نظر خیلی جالب و استاندارد هست و قیمت هارا که نگاه کردم خیلی مناسب بود و به نظرم مدارس غیر انتفاعی که در شهرهای بزرگ هستند می‌توانند از محصولات شما در جهت حفظ امنیت دانش آموزان استفاده کنند

  • سلام خسته نباشید ممنون از محصولات خوبتون که باعث جلوگیری از تصادفات جاده ای میشه

  • سلام وقت بخیر واقعا من از این سایت تشکر میکنم همش دقیق است و کامل
    به شما هم توصیه می کنم استفاده کنید
    ممنون روز خوبی داشته باشید

  • ممنون از شما عزیزان که با ابتکاروپشتکار تون باعث راحتی و آسایش مردم شدید بهتون خدا قوت میگم خسته نباشید

  • باسلام درود خدمت عزیزان
    واقعان قیمت هاش مناسبه بخصوص که هزینه های اضافی را حذف کردن واقعان مقرون به سرفه هست

  • سلام واقعا دستتون درد نکنه جنساتون عالی بودن .من استفاده کردم عالی بودن تشکر از زحماتتون

  • سلام وقت شما بخیر من از این سایت فارتو خرید کردم محصولات بسیار خوب باکیفیت بودن واز خرید راًضی هستم

  • باسلام وعرض ادب امیدوارم روز خوبی داشته باشید، ازتابلوهای علائم راهنمایی ورانندگی وسرعت گیرجاده خریداری کردم، کیفیت فوق العاده پیشنهاد میکنم شما هم ازتجهیزاتfarto خریداری کنید

  • سلام تشکر میکنم بابت محصولات شما, لوازم ترافیکی نقش اصلی درکاهش تصادفات دارد،واینکه بنظرم بهترین نقطه قوت محصولات شما سفارش به صورت آنلاین هسته و استحکام بالا محصولات شما

  • واقعا جنسش عالی بود و از سازندش و شما آقای یوسفی که مشاوره دادین نهایت قدر دانی رو دارم

  • در دنیای امروز با ازدحام خودروهای سطح‌شهر‌نیازبه‌ این قبیل وسایل روز‌‌به‌روز‌ بیشتر‌مورد‌استقبال‌قرار میگیرد

  • باسلام وخسته نباشید من قبلا هم از محصولات وتجهیزات ترافیکی این سایت خرید کرده ام وبسیار راضی هستم

  • با سلام خدا قوت خدمت عوامل مجموعه فرتو ترافیک تمام لوازم جاده اییتون کاربردی و با کیفیت هستن
    موفق باشید

  • سلام وعرض ادب و احترام.محصول شماراخریداری کردم.بسیار عالی بود،واقعا ازشماسپاسگزارم بخاطر محصول عالی که دراختیارهم وطن های عزیز وبزرگوارقرارمیدهید.

  • سلام به همگی من واقعا از محصولات شما راضی هستم و پیشنهاد می کنم که اگر خرید خاستین بکنین شما هم از مشاوره عالی این مجموعه استفاده کنید

  • سلام
    به احتمال خیلی زیاد ، در زمان درج قیمتها ، قیمت کالای کد ۱۰۱۳ ( پایه تابلو ۳۰×۳۰ ) اشتباه تایپ شده باشه.
    قیمت این کالا، در مقایسه با دیگر اقلام به هیچ وجه منطقی بنظر نمیرسه.

  • سلام عرض میدارم هر من شما و تهیه کننده گان محصول تون . واقعا عالیه این وسایل ترافیکی برای ایجاد و نظم و امنیت کشور و شهر ها میگردد . بیشتر از افراد که ماشین دارد با استفاده از وسایل ترافیکی باعث امنیت آن می شود . در بیشتر شهر های کشور ازین محصولات با کیفیت ترافیک استفاده می کند . خیلی ممنون ازین که تمام اطلاعات کامل رو در مورد محصول تون در مقاله خیلی زیبا ارائه کردید تا اعضای ترافیک ازین محصولات زیبایی تون و با کیفیت تون استفاده عالی برای امنیت خود و کشور خود ازش استفاده کند موفق باشید

  • با تشکر وسلام فراوان خدمت تک تک کارمندان تون خیلی ممنونم واسه زحمات تون
    و انشاءالله خداوند حفظ تون کنه که با تولید هم چون وسائل با کیفیت برای مردم ایران خدمت بزرگ میکنید.

  • سلام وقت بخیر تجهیزات و لوازم ترافیکی برای بالا بردن امنیت وکاهش تصادفات وخطرات بسیار عالی هستند و پیشنهاد میکنم حتما لوازم ترافیکی را بخرین. تا خود و خانواده وسایر افراد در امنیت و به دور از خطرات باشند

  • سلام وقت بخیر از محصولات این سایت بازدید کردم نسبت ب جاهای دیگه قیمت ها فوق‌العادس

  • سلام دوستان. این ابزار ها باظرافت دقیقی ساخته میشه وبه هیچ وجه شکستنی یا قلابی نیست. وبرای هرنو کاری مورد استفاده. ابزار هست. باتشکر

  • باسلام به نظرم همیشه از اینا لازمه واسه جای پارک و در مغازه واقعا چیز خوبیه حتما پیشنهاد میکنم شما هم بخرید

  • سلام وقتتون بخیر،
    به نظر من یکی از کامل ترین محصولاتی که میشه پیدا کرد در بازار، محصولات شما از نظر کامل بودن محصولات، و با کیفیت ترین، واز نظر قیمت یکی از بهتریناست که در بازار میشه پیدا کرد،
    ممنون از شما و سایت و محصولات خوبتان.

  • سلام خدمت دوستان در شرکت فرتو واقعا ممنون و سپاسگزارم که به فکرتولید همچین چیزی بودید خداازتون راضی باشه چون الان بااین سرعتایی که ماشینا میرن خطرتصادف چندین برابر شده امیدوارم که این اختراع شما کاهنده تصادفات بشه ممنون از زحماتتون

  • با سلام، واقعا قیمت های عالی داره تجهیزات ترافیکی فراتو ، دیگه لازم نیست کلی بگردم برای خریدشون.

  • با سلام . مطالب رو خوندم این تجهیزات ترافیکی رو استفاده کنید تا از تصادف و کشته شدن خودمون جلوگیری کنیم .

  • سلام محصولات زیبایی دارید وازکیفیت خوبی برخوردارهست ازاینکه درشهرخودم متوجه شدم محصولات ترافیکی باکیفیت تولیدمیشه خوشحالم وازاینکه اینهمه زحمت میکشیدتامحصول درجه یک بدست مابرسه خسته نباشیدمیگم روزتان خوش

  • سلام.دستتون دردنکنه برا وسایل جذاب وخوبی ک ساختین.فقط یه سوال چیکارمیتونیم بکنیم ک شهرداری یا هراداره ای ک مسئول زیبا سازی شهرهاست،از محصولات زیبای شماخریدکنن؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند.

  • باسلام و روزتون بخیر وشادی من از این محصول خریداری کردم والان هم کاملا از خریدم راضیم بهتون پیشنهاد میکنم از این محصول بی نظیر خریداری کنید مطمئنم بهترین انتخاب رو میکنیند

  • با سلام بنظر من این سایت بسیار امنیت بالایی داره جهت خرید محصولات ترافیکی یا تابلو های رانندگی و سایر موارد و هم قیمتشون نسبت به بعضی از جاهای دیگه مناسب تره و بسته بندی بهتری دارن

  • سلام خدمت شما مطالب سایت بسیار عالی و روشن بود ممنون که همه اطلاعات رو در اختیار ما قرار دادین

  • سلام وقت بخیر. محصولات تجهیزات ترافیکی این مجموعه وشرکت کیفیت بالایی داردودارای ضخامت محکم هست .راهنمایی ورانندگی از محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا استفاده می کند.

  • سلام
    استفاده این محصول را به دوستان پیشنهاد میکنم بسیار محکم و با دوام و میتونه با برندهای خارجی رقابت کنه

  • کیفیت این سرعتگیر ها بالاست و این خیلی مفیده که از متریال با کیفیتی استفاده میکنم.

  • با سلام. من محصولات فرتو ترافیک رو از نزدیک مشاهده کردام با نمونه های که در کشورهای دیگه دید ام هیچ فرقی نمیکنه

  • سلام من از سرعتگیرهای این سایت خرید داشتم به شما هم پیشنهاد خرید میدهم با تشکر فراوان از سایت خوبتون

  • سلام عرض خسته نباشید میگم بهتون بابت چنین محصولاتی سرعتگیرهای پلاستیکتون حرف نداشت میشه همه محصولاتتون رو در سایت قرار بدین

  • شما بهترین کار را میکنید که امنیت رو به جامعه هدیه می‌دهید این محصول به رانندگان این امکان را می‌دهد که مراقب اطراف خود باشند.

  • سلام بنده از شرکت پرتو ترافیک‌ خرید کردم و بسیار از کیفیت محصولات راضی هستیم همچنین قیمت مناسبی داشتن

  • سلام من مقالتون رو خوندم و خیلی واسم جذاب بود

    خواستم ببینم ارسال به سراسر کشور هم دارید

  • سلام و عرض ادب
    ممنون از توضیحات جامع و کاملتون
    مطالب رو خیلی واضح توضیح دادید و تفکیک کردید
    همچنین ممنون از اینکه قیمت جزئی ترین محصولات رو در سایت گذاشتید و کار ما مشتریان رو راحت کردید

  • ببخشید یه سوال داشتم
    سفارش گل میخ به صورت جزئی هم قبول میکنید یا سفارش فقط به صورت عمده باید باشه
    برای پارکینگ آپارتمان میخواستم
    ممنون میشم جواب بدید

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • سلام از محصولات این سایت خرید کردم ،وکاملا هم راضی هستم، به شما دوستان عزیز حتمآ توصیه میکنم، دیدن فرمایید

  • با سلام به شما عزیزان ظحمت کش و خسته نباشید عرض میکنم،
    میخاستم بگم شکرت شما از نظر کیفیت و مهترین چیز که قیمت هستش خیلی خیلی عالی هست و من خیلی راضی هستم از محصولات شما و از قیمتاتون،
    و پیشنهادم به عزیزانی که میخوان با شما کار کنن بدون هیچ شکی خریدشونو انجام بدن با خیال کاملا راحت حتما راضی میشن از خریدشون

  • سلام وقت بخیر،
    میخواستم بدونم شرکت شما به صورت سفارشی هم تولید دارین یا ن،
    ممنون میشم کمک کنید، و اگر انجام میدین میخواستم یه سری چیزو سفارش بدم ممنون و خسته نباشید

  • با سلام
    به شما هموطنان عزیز توصیه میکنم که از این سایت دیدن کنید و از کیفیت محصولاتش باخبر شوید

  • افزایش وسایل نقلیه باعث افزایش درخواست تجهیزات ترافیکی شده و مورد نیاز پلیس های محترم هست

  • سلام وقت بخیر به نظرمن این تجهیزات عالی وبا کیفیت هستند اگر به نحو احسن از آنها استفاده شود واقعا یک شهر بدون ترافیک وبانظمی خواهیم داشت

  • با سلام واقعآ تنوع زیادی در مورد محصولات هست،برا شهرک جدید محلمون عالی هستش با عوامل شهرداری صحبت خواهم کرد، و حتما مشخصات سایت خوبتون رو بهشون میفرستم

  • سلام وقت بخیر چه خوب میشه از سایت بدون واسطه خرید کرد از لحاظ تنوع محصول و قیمتها مناسبه حتما الان سفارش میدم

  • سلام خسته نباشید خدا قوت من بسیار رازی هستم که با شرکت فاردو خریداری کردم از جنس عالی تولید می شوند بخصوص قیمت مناسبی از لحاظ شرکت های دیگری دارند انواع سرعتگیر های استاندارد تولید می شوند

  • سلام انواع پیچ واشر رو پلاک های این شرکت بسیار اندازه های خوبی دارند و نه بزرگ هستند نه کوچک .و همچنین روی آسفالت که زده میشه سفت در جای خودش ثابت میمونه و دو سال هم ضمانت داره این خیلی عالیه

  • تنها و بهترین سایتی که قیمت تجهیزات ترافیکی رو بصورت کامل قرار داده, ممنون از زحماتتون.

  • با سلام درود تشکر لازم به عمل انجام میدم که بابت محصول گل میخ با پیچ مهره رو پلاک که به شکل های متنوعی و ظاهری شیک و جنس مقاومی که تولید میکنید .سپاس

  • با سلام از خریداران محترم مواظب خریدن هر محصولی باشید. .انواع استاپرگرد های این شرکت قیمت مناسبی به طور دقیق بگم که یک سوم قیمت مشابه این محصول بیرون عرضه میکنند .و جنس متفاوتی با بقیه دارد .حواسمان در خریدن و جیبمان باشیم

  • من عرضی ندارم فقط میگم اگه امکان خرید دوباره دارید .انواع چشم گربه ای نگین پلاستیکی بابت کنترل ترافیک شهری منظورم بود.امکان خرید داشته باشید من که خیلی مشتاق هستم این اشتیاقی که منو گروه هم پیدا کردیم شما هم داشته باشید و لذت ببرید.جنس عالی تعریف هم دارد .

  • اگه انواع بشکه برای کنترل اطراف و برای انواع پیست دوچرخه سواری ماشین و…. میخواهید با شبرنگ و بدون شبرنگ و حتی استوانه ایمنی به ارتفاع ۷۵ به شما توصیه میکنم خریداری کنید .پشیمان نمیشید قیمت منصفانه است از بقیه جاها

  • هرچی بگم گم گفتم تو این وضعیت آشوب بازار این شرکت محصولات از لحاظ قیمتی خیلی باور نکردنی میباشد شرکت های دیگه نیوجرسی یک متری حدودا ۶۹۵ هزار تومان بفروش میرسد اما این شرکت نیوجرسی یک متری ۲۹۶ هزار تومان عرضه میکنند دارم بال در میارم

  • درود درود به خودم که از این شرکت خرید کردم و دورد گفتم به خودم چون از لحاظ سفتی بینظیر و لحاظ ظاهری بی نقض میباشد بالا رو یک طرفه شبرنگ لانه زنبوری قیمت بیرونی ۷ هزار تومان اختلاف دارد .کاشن تانک ۹۰*۹۰*۹۰با زیر شبرنگ اختلاف قیمتش ۵۵۰ هزار تومان و بقیه اجناس کنترل ترافیک.

  • سلام وقت بخیر باتوجه به افزایش جمعیت و از طرف دیگه گسترش صنعت خودرو سازی و زیاد شدن ماشین ها در سطح شهر نیاز ب این محصولات بشدت حس میشه
    کیفیت بالای محصولات این سایت هم باعث شده از تولیدات شرکتهای خارجی بی نیاز باشیم..ممنون از محصولات خوب و کاربردیتون

  • سلام وقت بخیر.
    دیدن محصولاتتون تو سطح شهر حس امنیت و اسایش و راحتی ب ادم منتقل میکنه.
    مرسی

  • سایت خوبتون رو به یکی از اشناهامون تو شهرداری معرفی کردم، واقعا راضی بودن از کیفیت و قیمتاتون،خدا خیرتون بده

  • سلام.
    واقعا چه محصولات خوب و کارامد و متنوعی دارین.
    جای خالی خیلی از محصولات شما تو سطح شهر احساس میشه..
    پرفروش باشین

  • عرض سلام و وقت بخیر.
    چند وقت پیش اتفاقی برامون افتاد داخل جاده، اگه این نیوجرسی های شما اونجا وجود داشت ماشینمون ایقد صدمه نمیدید و متضرر نمیشدیم، عجب سایت خوبی عجب محصولات بدرد بخوری دارین

  • با سلام خسته نباشید.
    با دیدن سایتتون این استوانه های ایمنی رو تهیه کردیم برای ایستگاه تاکسی، واقعا خوب و باکیفیت هستن.
    معرکه این شما

  • دانشگاه ما کنار جاده اصلی بین دوتا شهر قرار داره.و مسیر بسیار پرتردده.و سرعت ماشینا خیلی زیاد.
    بدلیل نبود سرعتگیر یکی از رفقامون رو جلو دانشگاه تو تصادف از دست دادیم ،
    پیگیری های ما برای نصب سرعتگیر زیاد جواب نداد .
    دیگه خودمون از سایت شما سفارش دادیم و بچه های شهرداری نصب کردن قبل از دانشگامون…
    خدا اجرتون بده. پربرکت باشین

  • با سلام وسایل طرح ترافیک بسیار متنوع و کاربردی میباشد با توجه ب این که از قیمت مناسبی هم برخوردار هست موفق باشید

  • با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید.

  • سلام ودرود من از تجهیزات این سایت خریداری کردم تجهیزات فوق العاده عالیه داره توصیه میکنم شما هم بخرید

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • سلام و وقت بخیر ، محصولات فرتو ترافیک تنوعشون عالیه . در خیابونها و جاده ها سرعت گیرهایی که با آسفالت درست می شن و ارتفاعشون استاندارد نیست خیلی ماشین ها ر داغون می کنه. ما چندین بار به طرز وحشتناکی بالا و پایین شدیم هم خودمون و هم ماشینمون. برای جلوی کوچه هایی که خونه دارن و ماشین تردد داره عالیه

  • سلام
    خسته نباشید
    میشه بپرسم حداکثر سرعتی که این سرعت گیرها میتونن کنترل کنن چه سرعتی هست
    ممنون میشم
    و برای ثبت سفارش باید چه کاری انجام داد

    • سلام وقت بخیر خانم خدائی
      لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعاتی راجع به قیمت ها و سوالات مورد نیاز شما بدهند

  • سلام خرید کردم خیلی راضی هستم
    ممنون از اینکه هم قیمت کمی دارید هم کیفیت بالایی دارد ممنون ?

  • سلام. وقتتون بخیر. خواستم تشکر کنم از مجموعه ی کامل شما. از معدود سایت هایی هستین که هم خیلی کامل توضیح دادید و هم محصولات کاربردی خیلی باکیفیتی دارید و از همه مهم تر اینکه لیست قیمت رو قرار دادید تا بهتر برای خرید تصمیم بگیریم. ممنون

  • سلام خسته نباشید میگم بهتون
    باعث افتخاره که میتونین با این کیفیت محصولاتی رو توی کشور تولید کنین که میتونن با مورد های مشابه تولیدات روز اروپا هم رقابت داشته باشن و مزیت هاشون در قیمت حتی باعث بشه بازار خیلی بهتری از این محصولات پیدا کنن براتون آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون دارم

  • من آیتم های مختلف مثل، سرعت گیر و استوانه از این مجموعه گرفتم و با توجه به قیمت، کیفیت این آیتم ها واقعا خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *