تابلو راهنما مسیر به عنوان یکی از ارکان اصلی و اساسی در جاده ها نیازمند تولید داخلی بوده ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان عظیم توانسته است. بزرگترین مراکز و کارخانجات تولید تابلو راهنما مسیر در تهران را داشته باشد. و با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته زیر نظر متخصصین خبره و با تجربه مفتخر است. تابلوهایی با کیفیت از نظر ابعاد و استقامت در برابر شرایط جاده ای و در رنگ های مورد نظر. نسبت به نیاز جاده را برگرفته از مواد اولیه مرغوب را به بازار و مصرف کننده دولتی و خصوصی با قیمتی منصفانه عرضه نماید.

 

تابلوهای هدایت مسیر

تابلوهای هدایت مسیر، دسته ای از تابلو های ترافیکی هستند که با ارائه اطلاعات درست و کافی، رانندگان را به سمت مسیر مورد نظرشان به درستی هدایت می کنند.
شایان ذکر است که تابلو راهنما مسیر در همه جاده ها، چه شهری و چه برون شهری نقش ویژه ای را ایفا می کند. در همین راستا باید به درستی و با کیفیت طراحی شود تا ایمنی رانندگان و عابرین پیاده را به دنبال داشته باشد و به کنترل ترافیک کمک کند.

لازم به ذکر است که هر تابلو راهنما مسیر در یکی از ۴ دسته تابلو های پیش آگاهی، تابلو های تاییدیه، تابلو های جهت نما و یا سایر تابلو های هدایت مسیر قرار می گیرد.

تولید کننده تابلو هدایت مسیر با جداکننده

همان طور که گفته شد،نصب تابلو راهنما مسیر در مناطق شهری و برون شهری به حفظ ایمنی و ترافیک جاده ای روان کمک می کند و به این دلیل که رانندگان را در پیدا کردن مقصدشان راهنمایی می کند، بسیار کاربردی است. در این میان لازم است این نوع تجهیزات ترافیکی از بهترین و معتبر ترین تولید کننده تابلو هدایت مسیر با جداکننده خریداری شود تا با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. مجموعه فرتو ترافیک این تابلو ها را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی عرضه می کند.

برای خرید این تجهیزات می توانید به مراکز خرید فرتو ترافیک مراجعه فرمایید و یا محصول مورد نظر خودتان را به شکل آنلاین و از طریق سایت خریداری کنید.

بزرگترین فروشگاه تابلو راهنما مسیر در تهران

قیمت تابلو هدایت مسیر با جداکننده

قیمت تابلو هدایت مسیر با جداکننده با توجه به شاخص های مختلفی مانند جنس تابلو و ابعاد آن، محل تولید و کیفیت ساخت تعیین می شود. اما شما می توانید تابلو راهنما مسیر را از مجموعه ما با کیفیت عالی و قیمتی کمتر سفارش دهید. چرا که شرکت فرتو ترافیک محصولات خود را بدون واسطه و مستقیما عرضه می کند. این موضوع باعث می شود قیمت نهایی هر محصول به صرفه تر تمام شود.

برای خرید تابلو های راهنما مسیر و سایر تجهیزات ترافیکی، کافی است با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری از کارشناسان مجموعه در مورد هر یک از محصولات فروشگاه دریافت کنید و از قیمت آن ها نیز مطلع شوید.

هر آنچه از تابلو راهنما مسیر باید بدانید

تابلو راهنما مسیر در جاده ها و در داخل شهرها یکی از ارکان اساسی بوده اند. که کمک شایانی را به افراد در حال تردد در جاده ها و در داخل شهرها می نماید. هنگامی که از شهر خود به شهر دیگری در حال سفر هستیم قطعا به کمک تابلوها می توانیم مسیر خود را تا مقصد بیابیم. از فاصله ما بین شهرها تا مقصد و یا پیچ و خم های داخل مسیر و همچنین سرعت در جاده و یا توسط علائم مختلف می توانیم. قوانینی که در جاده باید رعایت کرد را متوجه شویم. و یا داخل شهرها توسط تابلوها می توانیم از مسیری به مسیر دیگر رفت و آمد کنیم. و به مقصد خود مانند اماکن تفریحی اماکن مقدس و متبرکه اماکن عمومی و ….توسط علائم جهت ها و نوشته ها خواهیم رسید.

انواع تابلو راهنما را به چند دسته مختلف می توان تقسیم کرد حال که با کارآیی تابلو آشنا شده اید بهتر است انواع آن را بدانیم از جمله:

  • تابلو راهنمای مسیر به اسم تابلوهای بیرونی معروفند که در خیابان ها و بزرگراه ها و جاده ها استفاده می شوند از جمله آن ها:
  • تابلو راهنما مسیر بازدارنده که برای راهنمایی راننده در مسیر استفاده می شوند.
  • تابلو راهنما مسیر هشدار دهنده که در مورد خطرهایی که در جاده راننده را تهدید می کنند استفاده می شوند.
  • تابلو راهنما مسیر اخباری که در مورد اماکن عمومی مانند بیمارستان ها فرودگاه ها و ….کاربرد دارند.
  • تابلو راهنمای مسیر محلی که برای اطلاع رسانی در مورد جهت ها به کار برده می شوند.

معرفی پخش کنندگان انواع تابلو راهنما مسیر در تهران

معرفی پخش کنندگان انواع تابلو راهنما مسیر در تهران

پخش کنندگان تابلو راهنما در تهران پایتخت کشورمان ایران ارائه کنندگان انواع تابلو مسیر راهنما به صورت کلی و جزئی به مصرف کنندگان دولتی و خصوصی می باشند. تهران به عنوان پایتخت و قلب تپنده ی ایران و به عنوان بزرگترین شهر ایران از نظر وسعت و جمعیت و اولین شهر. با بیشترین تراکنش مالی دارای مراکز و شهرک صنعتی های بسیار بزرگ و گسترده یکی از تولید کنندگان عظیم تابلو راهنمای مسیر می باشد. پخش کنندگان با قیمت هایی ویژه و تخفیفات طلایی تابلوهای راهنمای مسیر داخل و برون شهری را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند. همچنین با خرید بصورت عمده می توان با قیمت پایین تر تعداد تابلوی بیشتری را خریداری نمود.

تابلوهای ترافيكی راهنمای مسیر

تابلوهای ترافيكی راهنمای مسیر جزو تجهیزات راهنمایی و رانندگی می باشند که با هدف راهنمایی و کمک به حرکت ایمن و صحیح رانندگان در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند. تابلو راهنما مسیر در مورد جاده ها، بزرگراه ها، مسافت و مسیر های مقصد مورد نظر ما اطلاعاتی را در اختیار ما می گذارد. همچنین این تابلو ها اطلاعاتی مربوط به اماکن، وسایل و امکانات مورد نیاز رانندگان را نیز در اختیار ما می گذارند. این تابلو های ترافیکی راهنمای مسیر در اشکال و رنگ های متنوعی تولید می شوند که هر کدام معانی و مفهوم منحصر به فردی را به رانندگان و شهروندان ارائه می دهند.

هر آنچه از تابلو راهنما مسیر باید بدانید

تابلو هدایت مسیر با جداکننده

تابلو هدایت مسیر با جداکننده جزو تابلو های هشدار دهنده در بین تابلو های راهنمایی و رانندگی می باشد. که این تابلو های هدایت مسیر، علاوه بر بالا بردن امنیت رانندگی، ایمنی خیابان ها را نیز افزایش می دهند. این مدل از تابلو راهنما مسیر در دو نوع تابلو جداکننده از راست و جداکننده از چپ وجود دارند. که به رانندگان اعلام می کنند که ادامه مسیر از سمت چپ یا سمت راست امکان پذیر بوده تا از انحراف رانندگان و تصادفات احتمالی جلوگیری کنند. این تابلو ها اغلب به شکل مثلث و با حاشیه قرمز رنگ تولید می شوند.

انواع تابلو مسیر

تابلو راهنما مسیر نقش بسیار مهمی در ایمنی و روان سازی ترافیک داشته و رانندگان را به سمت مقصد مورد نظرشان هدایت می کنند. انواع تابلو مسیر را می توان به گروه های زیر تقسیم بندی کرد:

  • تابلو های جهت نما: این تابلو ها نقاط خروج از مسیر و یا محل خروجی از تقاطع ها، فاصله تا هر مقصد، مقاصد محلی مثل روستا ها، اماکن تاریخی و توریستی و… را نشان می دهند.
  • تابلو های پیش آگاهی: این تابلو ها رانندگان را از نزدیک شدن شان به یک خروجی آگاه کرده و اطلاعاتی در خصوص محل تقاطع، قبل از رسیدن به آن در اختیار شهروندان می گذارند.
  • تابلو های تاییدیه: این تابلو ها بعد از ورود به مسیر جدید راننده را از انتخاب مسیر درست مطمئن می کنند و اطلاعات تکمیلی مانند فاصله تا مقصد بعدی را به رانندگان می دهند.
تابلو راهنمای مسیر
تابلوهای راهنمای مسیر شهری

تابلوهای راهنمای مسیر شهری جزو تابلو های اخباری بوده و از پر اهمیت ترین تابلو های راهنمای مسیر به حساب می آیند. تابلو های راهنمای مسیر شهری را به منظور مسیریابی سریع رانندگان و یا انتخاب درست ترین، مناسب ترین و کوتاه ترین مسیر برای صرفه جویی در زمان در محل های مناسب نصب می شوند. وجود تابلو راهنما مسیر در خیابان ها باعث می شود که افراد ناآشنا با مسیر و منطقه نیز بتوانند. به آسانی به سمت مقصد مورد نظرشان راهنمایی شوند. معمولاً تابلو های راهنمای مسیر به شکل مستطیل یا پیکانی بوده و به رنگ سبز با نوشته های سفید و یا به رنگ سفید با نوشته های مشکی می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *