تابلو هدایت مسیر از بهترین و مهم ترین تابلو هایی می باشد که تنوع گونه های مختلفی را به خود اختصاص داده است. این تابلو ها در راه ها و جاده های مختلفی نصب می گردند و به رانندگان کمک می کنند تا به راحتی سفر خود را انجام دهند. این گونه تابلو ها در نقاط مختلف ایران از جمله اهواز فروش فوق العاده بالایی دارند و در درجه یک ترین کیفیت ممکن عرضه می شوند که می توان به راحتی آنها را یافته و خریداری نمود و از کارایی ویژه آنها بهره مند شد.

فروشگاه انواع تابلو هدایت مسیر در اهواز

از انواع تابلو هدایت مسیر بیشتر بدانید

انواع تابلو هدایت مسیر شامل تنوع مختلفی می باشند و هر کدام نیز نشانه های مختلفی بر روی خود دارند. این تابلو ها جهت حرکت و مسیر درست را به رانندگان و افراد مختلف نشان می دهند و این افراد نیز در جاده ها باید با توجه به آنها رانندگی خود را انجام دهند.

این نوع تابلو ها سالانه به میزان بالایی برای جلوگیری از مشکلات مختلف رانندگی تولید می شوند و خرید و فروش بالایی را نیز باتوجه به کاربرد های مهم و حیاطی خود دارند. از بهترین مواد و ابزار ها نیز در تولید تابلو های فوق استفاده می شود تا در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی در خیابان ها هیچ گونه آسیبی به تابلو ها وارد نشود.

بهترین نوع تابلو های هدایت مسیر در اندازه های مشخصی تولید می گردند و از رنگ های مختلفی نیز در تولید آنها استفاده می شود. این تابلو ها دارای دوام بالایی نیز می باشند و از این رو می توان با اطمینان کاملی آنها را خریداری کرده و در جاده نصب نمود و سفری راحت و بدون مشکل را برای رانندگان مختلف فراهم کرد.

از انواع تابلو هدایت مسیر بیشتر بدانید

شرکت تولید تابلو هدایت مسیر در اهواز

تولید تابلو هدایت مسیر همه ساله در نقاط مختلف ایران انجام می گیرد. اهواز نیز یکی از نقاطی می باشد که بهترین مراکز تولید انواع مختلف تابلو های فوق را به خود اختصاص داده است. و درجه یک ترین تابلو ها در این استان تولید می گردند. شرکت تولید انواع مختلف تابلو های هدایت مسیر در اهواز دارای نام های تولیدی معتبری هستند. که با مجوز های قانونی فعالیت خود را انجام داده و همه ساله درجه یک ترین نوع تابلو ها را با عالی ترین کیفیت ممکن تولید می نمایند.

انواع مختلف تابلو های فوق را که تولید شرکت های تولیدی معتبر در اهواز می باشند. می توانید با قیمت مناسب در تمامی نقاط ایران به راحتی یافته و آنها را با قیمت مناسبی خریداری کنید. و کالا را به درست ترین شکل ممکن در جاده و خیابان های مختلف کشور نصب نمایید.

شرکت تولید تابلو هدایت مسیر در اهواز

تابلوهای ترافیکی هدایت مسیر

تابلوهای ترافیکی هدایت مسیر اطلاعات مورد نیاز رانندگان را برای یافتن مسیر مورد نظر فراهم می سازد. این تابلو ها زیر مجموعه تابلوهای اخباری محسوب می شوند. طراحی صحیح تابلو هدایت مسیر نقش بسیار مهمی در ایمنی و دستیابی آسان تر به مقصد برای رانندگان دارد. این نوع تابلو ها در تمامی مناطق شهری یا برون شهری کاربرد دارد. عموما مستطیل شکل هستند و فقط در خروجی ها به شکل پرچمی برای اشاره به جهتی مشخص طراحی می شوند. آدرس دهی در این تابلو ها باید به گونه ای باشد که رانندگان ناآشنا با مسیر بتوانند با آسانی به سمت مقصد خود راهنمایی شوند.

این تابلو ها شامل اطلاعاتی مانند امکانات مسیر حرکت، شرایط معبر و در مواردی شامل دستورات انتظامی می باشند.

تابلو کنار جاده

تابلو کنار جاده عموما در جاده ها و مسیر های برون شهری قرار می گیرند. و نشان دهنده ی قوانین راهنمایی و رانندگی، جهت های جغرافیایی ،نام مقصد و نوع مسیر هستند. نبود این نوع تابلو هدایت مسیر موجب سردرگمی و هرج و مرج در جاده ها می شود. استفاده از تابلوهای شبرنگ و استاندارد به ایمنی جاده می افزاید و میزان تصادفات در شب نیز کاهش می دهد. و راننده می تواند از وجود مکان های ضروری بین راهی مثل مراکز رفاهی اطلاع پیدا کند. به علت قرار گیری این تابلو ها در هوای آزاد‌ باید مقاومت بالایی در تغییر شرایط آب و هوایی داشته باشند و تخریب نشوند، استفاده از مواد اولیه با کیفیت امری ضروری است.

تابلو هدایت مسیر

تابلوهای راهنمایی رانندگی

به طور کلی تابلوهای راهنمایی رانندگی به ۷ دسته تقسیم می شوند. تابلوهای اخطاری، انتظامی، اخباری، راهنمای مسیر، مکمل و محلی البته بیشترین تعداد تابلوهای هدایت مسیر در سه دسته اول قرار می گیرند که به شرح زیر می باشند‌.

  • تابلو های انتظامی
    نشان دهنده نوعی از ممنوعیت هستند‌ و بیشتر به شکل دایره با حاشیه قرمز می باشند.
  • تابلوهای اخطاری
    نوعی از خطر را هشدار می دهند ‌و عمدتا به شکل مثلث با زمینه سفید و حاشیه قرمز می باشند. البته ۷ تابلو در این دسته قرار دارند که مثلث نیستند.
  • تابلوهای اخباری
    این نوع تابلو توصیه های عمومی بوده به رنگ ها و اشکال مختلف نصب می شوند و پیام مورد نظر به صورت تصویر و یا نوشته نشان می دهند.

خرید تابلوهای ترافیکی هدایت مسیر

برای خرید تابلوهای ترافیکی هدایت مسیر باید به کیفیت مواد اولیه ای که در تولید استفاده شده است توجه کنید‌ تا دوام آن ها تضمین شود. زیرا این تابلو ها در شرایط جوی مختلف مثل باد ،باران ،رطوبت و آفتاب مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که می دانید هرچه کیفیت مواد اولیه تابلو هدایت مسیر بالاتر باشد. روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد .مجموعه ما برای حفظ ایمنی در شهر و برون شهر و جهت یابی راحت تر رانندگان محصولات خود را به صورت تک و عمده به فروش می رساند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان مجموعه ما در بخش فروش در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *