خرید لوازم ترافیکی شهری | انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای فروش

خرید لوازم ترافیکی شهری | انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای فروش، با رشد روز افزون شهر ها ساخته شدن برج ها و مجتمع های مسکونی بزرگ، افزایش تعداد وسیله های نقلیه شخصی و موتور سیکلت ها،مسئله تراکم، ترافیک و تصادفات به عنوان یک مسئله ی جدی در مدیریت شهری مطرح شد که منجر به پایه ریزی علمی به نام مهندسی ترافیک گردید.

از آنجا که اصلاح ترافیکی شبکه راه ها و جاده ها در مقایسه با توسعه فیزیکی و گسترش آنها بسیار مقرون به صرفه تر است، لذا مدیریت ترافیک لازمه آرامش و اطمینان خاطر افراد جامعه برای سفر های درون شهری و برون شهری محسوب می شود.مدیریت ترافیک عبارت است. از مجموعه ای از وسائل و تجهیزات کنترل ترافیک، مقررات، ضوابط و شیوه ی اعمال آن ها که جریان حرکت وسائل نقلیه موتوری را کنترل و تسهیل می کند. و موجبات حرکت منظم و روان ترافیک را مهیا می سازد که بارزترین وسایل پایه های ترافیکی است.

انواع تابلوها

خرید فروش ساخت تولید و پخش و نصب و عرضه کلیه علائم راهنمایی و انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی بصورت شهری و جاده توسط سازنده تابلو های راهنمایی و رانندگی اعم از ریلی و یا با قالب فریم دار توسط تولیدی انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی در تهران و کرج و اصفهان و مشهد و دیگر نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

استفاده از تجهیزات کنترل ترافیک در معابر و خیابانها می تواند. در کنترل عبور و مرور خودروها و کاهش آسیب ها و تصادفات احتمالی نقش بسزایی داشته باشد.از این رو ایمن ترافیک کالا انواع تجهیزات کنترل ترافیک، انواع آینه محدب ترافیکی، انواع جداکننده ها، رنگ و برچسب ترافیکی با ساختار های مختلف و متنوع گرم و یک جزئی و چند جزئی و… .را در همین راستا عرضه می کند.

معمولا خرید لوازم ترافیکی شهری به نوعی با معابر وجاده ها ارتباط مستقیم و غیر مستقیم خواهد داشت .که این امر سبب میشود از مناسب ترین مواد اولیه برای ساخت. محصولاتی مثل تابلو های ترافیکی ،شبرنگ ترافیکی،تجهیزات ایمنی پارک و…استفاده گردد.در گروه ماشین آلات راهسازی، دستگاه خط کشی خیابان، دستگاه نصب گاردریل و دستگاه خط کشی عابر پیاده ارائه میگردد.

خرید لوازم ترافیکی شهری | انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای فروش

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی سه دسته میباشند:

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی سه دسته میباشند:

  1. تابلوهای بازدارنده یا انتظامی
  2. تابلوهای هشداردهنده یا اخطاری
  3. تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری    

 1-تابلو های باز دارنده با تابلو های انتظامی:به جهت اهمیت ودقت بیشتر رانندگان به صورت هشت ضلعی با زمینه کاملا قرمز رنگ و کلمه ایست در نظر گرفته شده است.

از این گروه تابلو ها می توان به بوق زدن ممنوع،منطقه ایستادن ممنوع و توقف ممنوع اشاره کرد که مهمترین آن تابلوی ایست است.

2-تابلوهای هشدار دهنده یا خطر:از نشان های راهنمایی و رانندگی هستند که بیشتر به صورت مثلثی شکل با نوار های حاشیه قرمز رنگ و زمینه سفید رنگ یک راس آن هابه طرف بالا بوده و نوع خطر در داخل آن با رنگ مشکی نمایش داده شده است.

جاده باریک می شود،گذرگاه عابر پیاده و کارگران مشغول کار هستند از این دسته علائم اند.

3-تابلوهای اخباری یا آگاهی دهنده:دارای توصیه های عمومی بوده و در رنگ های سفید سبز قهوه ای زرد آبی و به شکل مثلث،دایره، مستطیل،مربع ،ویا پنج ضلعی میباشند و پیام مورد نظر را به صورت تصویر یا نوشته نشان میدهند.

پایان منطقه،محدوده سرعت،تونل و بیمارستان در این منطقه قرار دارند،جزء تابلو های آگاهی دهنده یا اخباری هستند.

مطابق استاندار های بین المللی تابلو های ایمنی (ISO7010) و (BS5499) جدیدترین استاندارد های حوزه ایمنی و سلامت هستند.این استاندارد ها کلیه علائم ایمنی و نماد های گرافیکی هستند که دارای مفهوم یکسانی بوده و به پنج گروه زیر تفسیم می شوند.

مفاهیم

۱_ممنوعیت:این نماد ها دایره هایی باریک با قطر بزرگ و قرمز رنگ با زمینه ی سفید هستند که عناوین و پیکتوگرام های مشکی درون آن قرار می گیرند.این تابلو های ایمنی ممنوعیت عمل خاصی را نشان می دهند.

۲_خطر:این تابلو های مثلثاتی زرد رنگ با اضلاع سیاه رنگ هستند که به عنوان یک علامت ایمنی،وجود یک خطر را هشدار می دهند.

۳_الزام:تابلوهایی به شکل دایره آبی رنگ به همراه یک نماد سفید که نشان دهنده ی الزام انجام کاری هستند.

۴_تجهیزات مقابله با آتش:تابلو های مستطیلی یا مربع شکل و قرمز رنگی هستند که به همراه یک نماد سفید محل تجهیزات مقابله با آتش را نمایش می دهند.

۵_وضعیت ایمنی:تابلو های مستطیلی و یا مربع شکل به رنگ سبز و همراه نماد و یا نوشته سفید هستند که اطلاعاتی درباره وضعیت ایمنی مجموعه می دهند.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی |تابلوهای بازدارنده یا انتظامی:

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی |تابلوهای بازدارنده یا انتظامی:شامل مجموعه ای از علائم است که وسیله عملی ساختن. احکام مربوط به مقررات عبور و مرور می گردند.این علائم درباره کاری که رانندگان باید انجام دهند. دستور می دهند. و در مورد کاری که نباید انجام دهند. هشدار می دهند.

محل نصب این گونه تابلو ها در نقطه شروع محدودیت می باشد.ماهیت دستوری این علائم گاهی در همان نقطه و بعضا در فاصله مشخص(مثل توقف ممنوع)و یا در طولی از محور بوده و با علامت پایان آن تابلو،محدوده اعمال شده خاتمه می یابد.

تابلو های انتظامی بازدارنده با نوار حاشیه قرمز رنگ هستند و نوع ممنوعیت را به وسیله علامت خاص نشان می دهند.

تابلو های انتظامی حکم کننده معمولا به شکل دایره و آبی رنگ هستند.

تذکر 1: از تابلوهای بازدارنده، تابلوی ایست و… به جهت اهمیت و دقت بیشتر رانندگان،
به صورت هشت ضلعی با زمینه کاملاً قرمز رنگ و با نوشته «ایست» یا «STOP» در نظر گرفته شده است.

 

تذکر2: به لحاظ اهمیت تابلوی رعایت حق تقدم تنها رأس این تابلو به سمت پایین است، یا میتوان گفت قاعده آنها به سمت بالاست.

به صورت هشت ضلعی با زمینه کاملا  قرمز و نوشته ایست میباشند.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی |هشداردهنده یا اخطاری:

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی |هشداردهنده یا اخطاری:

این تابلوها بیشتر به صورت مثلث با نوارهای حاشیه قرمز رنگ و زمینه سفید رنگ که یک رأس آن به طرف بالا بوده،
و در داخل آن نوع خطر را بوسیله علائمی خاص با رنگ مشکی نشان می دهد که توسط تولید کننده تابلو علائم ترافیکی
تولید و ارائه می شوند.

به صورت مثلث با نوار حاشیه قرمز رنگ و زمینه سفید که یک راس آنها به طرف بالا هست. و در داخل آن ها نوع خطر و هشدار با نقش و رنگ مشکی ترسیم شده است .

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی |آگاهی دهنده یا اخباری:

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی |آگاهی دهنده یا اخباری:تابلوهایی هستند که دارای توصیه های عمومی بوده،
و در رنگ های سفید، سبز، قهوه ای، زرد، آبی و به شکل های مثلث، دایره، مستطیل، مربع و یا پنج ضلعی به تناسب نیاز نصب می شوند،
و پیام مورد نظر را به صورت تصویر یا نوشته نشان می دهند.

تبعیت از این تابلو ها الزامی است. و در صورت عدم توجه، راننده مرتکب تخلف و نقض قانون می شود .به طور مثال تابلوهای خیابان یک طرفه ،جهت نما،تعیین مسیر و حداقل سرعت از این دسته اند.

تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری به دو دسته تقسیم می شوند:
عرضه علائم ترافیکی رانندگی بصورت تابلوهای آگاهی دهنده. و یا اخباری نیز میتواند صورت پذیرد.
که به دسته های زیر تقسیم میشوند:

  1. آگاهی دهنده دستوری:
    تبعیت از این تابلوها الزامی بوده و در صورت عدم توجه، راننده مرتکب خلاف و نقض قانون می گردد.
  2. آگاهی دهنده غیر دستوری:
    تابلوهایی هستند. که رانندگان را جهت دسترسی به مسیر مورد نیاز و یا سایر احتیاجات دیگر راهنمایی می نماید.
معرفی انواع لوازم ترافیکی شهری

معرفی انواع لوازم ترافیکی شهریامروزه رسیدگی به وضعیت جاده های درون شهری و برون شهری یکی از عوامل پیشرفت کشور های در حال توسعه به شمار میرود که در راستای اقدامات لازم جهت استاندارد سازی. وبالا بردن سطح کیفی شبکه راه های کل باید مد نظر قرار گرفته شود. از این رو استفاده از تجهیزات ایمنی راه و تجهیزات ترافیکی نقش بسزایی در جهت افزایش ضریب امنیت راه ها ایفا می نماید.

از میان محصولات ایمنی راه انواع تابلو ترافیکی ،بشکه های نیوجرسی و بشکه ایمنی ،کاشن تانگ،استوانه ایمنی،مخروط ایمنی،جداکننده مسیر،انواع گل میخ و چشم گربه ای و همچنین انواع سرعت گیر ها از جمله محصولات تخصصی تولید شده توسط شرکت های مختلف محسوب می گردند.

موانع ترافیکی از ابتدا تا به حال،نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در برقراری نظم ترافیکی و محل هایی که به المان های باز نیاز داشته اند،ایفا کرده اند. استفاده. از موانع ترافیکی در محل های مختلف با کارایی های متعدد در سراسر جهان امری متداول است.با این حال موانع باز دارنده. مانند موانع فلزی U شکل در کشور هایی که فرهنگ رانندگی در آنها اندکی ضعیف تر از کشور های دیگر است،نقش بسیار تعیین کننده ای را ایفا می کنند.

استوانه ترافیکی یا همان سیلندر ترافیکی وسیله ای است. که با استفاده از آن می توان مسیر تردد وسایل نقلیه را مشخص نمود.گاه از استوانه ترافیکی و کله قندی در کنار جاده ها برای مشخص کردن مرز جاده ها استفاده می شود.

فروش ویژه انواع تجهیزات ترافیکی

فروش ویژه انواع تجهیزات ترافیکیجهت دریافت قیمت فروش و برای خرید لوازم ترافیکی شهری در ابعاد و مشخصات مختلف جهت ایمن سازی معابر مطابق با استاندارد های سازمان ترافیک و اداره راه استان مربوطه اعم از انواع تابلو های ترافیکی و علائم جاده و مانع و جداکننده. ترافیکی و گل میخ و رفلکتور و بشکه و استوانه ایمنی و شبرنگ ترافیکی  و سرعتگیر و راهبند و… در تهران مشهد اصفهان و سایر شهرهای ایران از فروشگاه لوازم ترافیکی ترافیک ساز در ارتباط باشید . در صورت قطعی شدن خرید هایتان نیز میتوانید. از تخفیفات خوبی بهره مند شوید.

لیست قیمت بهترین لوازم ترافیکی و هشدار

لیست قیمت بهترین لوازم ترافیکی و هشدار

با توجه به رقابت تولید کنندگان تجهیزات ترافیکی جهت تولید با کیفیت ترین محصول با ارزانترین قیمت،مجموعه ترافیک ساز مفتخر است. با ارائه نازلترین و ارزان ترین قیمت فروش تجهیزات ترافیکی به مصرف کنندگان خود ،جهت انجام بهینه پروژه های ترافیکی اقدامات خود را کامل کرده باشد.

یکی از پرکاربرد ترین وسائل کله قندی است .خرید کله قندی ترافیکی برای مشتریان هم با صرفه هست. و هم در خیابان ها کاربرد و نفع زیادی برای استفاده کننده این محصول دارد.

مرکز فروش انواع تابلو های راهنمایی و رانندگی

مرکز فروش انواع تابلو های راهنمایی و رانندگیترافیک ساز یکی از مراکز فروش انواع علائم راهنمایی و رانندگی و وسائل کنترل ترافیک میباشد. و باتوجه به حاشیه سود پایین پروژه ها وعدم تعیین نیاز های نقدینگی هر پیمانکار ،وعدم جذابیت در گرفتن پروژه های ترافیکی در وضعیت بد اقتصادی و کمبود اعتبار کارفرما های مختلف،تامین. نیارها پیمانکاران از جمله دریافت ارزانترین لیست قیمت فروش تجهیزات موجود دربازار ،میتواند یکی از بهترین فرصت های ایجاد شده جهت برنده شدن در استعلام و یا مناقصه برگزار شده توسط کار فرماهای مختلف باشد.

9 دیدگاه

  • با سلام و ممنون از توضیحات کامل و دقیق در سایت،تابلوها خیلی وقتها زبان گویا هستن، خیلی جاها شبرنگ اون کنده شده ،بعبارتی لازمه با استفاده از تولیدات باکیفیت که جایگزین تابلو بی کیفیت بارنگ و شبرنگ ضعیف هست،این وضعیت رو جبران کنیم،انشا الله،

  • سلام من توزیع کننده لوازم ترافیکی در استان بوشهر هستم ، از محصولات شما خریداری کردم دارای کیفیت خوبی بود.

  • با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید.

  • سلام. ممنون از مطالب عالی و کاربردی شما. من برای آموزشگاه رانندگی میخوام. اگر ممکنه زودتر پاسخگو باشید. ممنون از شما

  • سلام روز بخیر میخواستم بدونم شما به کدام شهر ها ارسال دارید؟؟ و بیشتر با کدام ارگان ها همکاری میکنید؟

  • سلام خسته نباشید
    تابلو های باز دارنده با تابلو های انتظامی به جهت اهمیت ودقت بیشتر رانندگان به صورت هشت ضلعی با زمینه کاملا قرمز رنگ و کلمه ایست در نظر گرفته شده است. از این گروه تابلو ها می توان به بوق زدن ممنوع،منطقه ایستادن ممنوع و توقف ممنوع اشاره کرد که مهمترین آن تابلوی ایست است

  • سلام. وقتتون بخیر. اینکه از خود تولیدی خرید کنی خیلی فرصت خوبیه. چون هم قیمت ها خيلي مناسبه وهم خیالت از کیفیت راحت تره. من برای آموزشگاه رانندگی از محصولات شما تهیه کردم. خوش عهدی شما باعث شد که حتماً به دیگران هم معرفی تون کنم. پایدار باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *