سرعت گیر

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده، سرعت گیر از تجهیزات مهم کاربردی است، که در  برخی از خیابان ها  برای سرعت بیش از حد رانندگان نصب می شود.بهترین قیمت روز سرعت گیر پلاستیکی، بستگی به نوع و جنس آن دارد. و خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی به صورت عمده در مراکز معتبر با  قیمت مناسب عرضه می شود.

سرعت گیر رمپ

از آنجایی که سرعت گیر رمپ از انعطاف بالایی برخوردار بوده، برای استفاده در مکان هایی همچون رمپ پارکینگ و پایانه ی اتوبوس ها به کار میرود. برای داشتن. سرعت گیری طولانی میتوان به دلخواه به ابعاد قسمت میانی آن بیفزایید. یکی از مزیت های این نوع سرعت گیر ها، انعطاف بالا، مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه و آب و هوا و حرارت می باشد. این نکته را قبل از خرید مد نظر داشته باشید. که ممکن است پایین بودن قیمت سرعت گیر، نشان از مرغوب نبودن کالا باشد. سرعت گیر غیر اصولی و غیر استاندارد باعث صدمه به خودرو ها و وارد کردن آسیب جدی به آنها میشود.
قیمت سرعت گیر بستگی به نوع، مدل و سایز آن دارد.

اگر قصد خرید سرعت گیر دارید، پیشنهاد ما به شما این است که جستجوی فراوانی در این حوزه داشته باشید. همچنین شما می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری با کارشناسان و افرادی که در این حوزه مشغول به کار هستند مشورت داشته باشید.

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده

قیمت سرعت گیر پلاستیکی

براساس مواد اولیه تشکیل دهنده آن به سه دسته تقسیم می شود، که عبارتند از 1- سرعتگیر پلاستیکی  2-سرعتگیر فلزی ۳-سرعتگیر آسفالتی

قیمت سرعت گیر پلاستیکی نسبت به نوع آسفالت آن کمی گرانتر است. و از نظر زیبایی چهره ی شهر را شکیل تر می کند. جنس این سرعت گیر از پلی اتلین است، که از مقاومت بالایی در فشار خودرو برخوردار می باشد. این سرعت گیر مانند تکه های پازل و به صورت یکپارچه در عرض خیابان کنار هم قرار می گیرند. و  به هم متصل می شوند.

معمولا  ارتفاع این سرعت گیر ها بین 5 تا 7 سانتی متر هستند. و در راستای عرض خیابان نصب می شوند. و در مسیر های ترانزیتی و ماشین های سنگین ارتفاع آن به 8 سانتی متر نیز می رسند. سرعت گیرهای پلاستیکی، معمولا در جاده ها بسیار لازم و ضروری است. و در شب از نوع شبرنگ استفاده می شود. و در دید رانندگان بسیارعالی است و می تواند سبب کاهش تصادفات شود.

قابلیت های مهم این محصول

همچنین قابلیت مهم آن این است، که در صورت شکسته شدن و جدا شدن قطعه می توان به سرعت آن را تعویض کرد و نیاز به عوض کردن کل سرعت گیر نمی باشد. این کار باعث صرفه جویی در هزینه می شود. بهر حال سرعت گیر های آسفالتی به علت مقرون به صرفه بودن استفاده می شود. و گاهی شکل دادن آسفالت به سرعت گیر استاندارد، کمی دشوار است. سرعتگیر های فلزی بسیار قیمت بالایی دارند. و از نظر استحکام و مقاومت، عالی هستند.

همانطور که اشاره شد، سرعت گیر پلاستیکی یکی از ابزارهای مهم ترافیکی است. معمولا منحنی هستند، تا در زمان نزدیک شدن خودروها، سبب کاهش سرعت و توقف شود. به طورکلی، نصب سرعتگیر به منظور حفظ و امنیت جان عابرین پیاده می باشد. و باعث کاهش سرعت خودرو در مناطقی، که خطر برای عابرین پیاده وجود دارد، موثر می باشد. در حال حاضر رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند، که رنگ های روشن مانند زرد، سفید و قرمز می تواند در شب بسیار عالی باشد و معمولا هم از این رنگ ها بیشتر استقبال می شود و تولیدات آن بسیار بالا است.

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده

بسیاری از  کارخانجات و تولیدکنندگان انواع سرعت گیر را با بهترین کیفیت تولید می کنند. و نوع پلاستیکی آن بسیار متداول تر می باشد. خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی به صورت عمده، در بازار ها مشهود است و می توان با قیمت مناسب تری خریداری کرد. وجود سرعت گیر، زمان کافی را برای تصمیم گیری درست برای عابر پیاده و راننده خودرو به وجود می آورد. و در صورت نبودن سرعت گیر، امکان تصادفات زیادی در مناطق پر رفت و آمد بسیار زیاد می شود.

سرعت گیر ها با توجه به مزایایی که دارند، گاهی باعث معایبی نیز می شوند و می توان به زمان امداد رسانی اورژانس ها اشاره نمود و همچنین آلودگی های صوتی در زمان توقف ناگهانی سرعت گیر و افزایش سرعت دوباره خودرو می شود. برای عبور خودرو از سرعت گیر می بایست، راننده وسیله ی نقلیه خود را در زمان نزدیک شدن تا 20 کیلومتر کاهش دهد، تا از عبور آرام سرعت گیر سبب تصمیم گیری  عبور و مرور عابرین پیاده  فراهم شود و اگر این موانع در خیابان ها صورت نگیرد امکان خسارت مانند سیستم جلوبندی خودرو در زمان توقف ناگهانی به وجود می آید و شاید امکان خطر های جانی افراد پیاده آن ها را تهدید کند.

قیمت سرعت گیر بسته به مواد اولیه آن قیمت گذاری می شود و هرچه با کیفیت تر باشد. قیمت آن نیز بالاتر می رود. سرعت گیر های با کیفیت از شکسته شدن و حوادث مترقبه مانند زلزله و رد شدن ماشین های سنگین مقاوم است و این سرعت گیر ها عمر طولانی و دوام بالا دارند که معمولا 50 تن را می توانند متحمل شوند.

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده

بهترین قیمت روز سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر یا به عبارت دیگر سرعت کاه مانعی است. جهت کاهش سرعت خودروها که در مناطق مختلف نصب می گردد.  بهترین قیمت روز سرعت گیر پلاستیکی در سایت های معتبر می توان مشاهده کرد. معمولا کاربرد این سرعت گیر ها مانع ترافیک در شهر می شود. و بیشتر در محل هایی که محل عبور عابرین پیاده و عبور وسایل نقلیه بهم نزدیک بوده و باعث به خطر افتادن. جان افراد می شود. نصب می کنند. این خیابان ها مانند نزدیک خطوط عابر پیاده، مدارس، ایستگاه اتوبوس، مراکز خرید، بیمارستان ها و غیره می باشد.

سرعت گیر های پلاستیکی معمولا در عرض 30 در 90 ساخته می شوند و می توان. قطعات آن را کوچک تر کرد، که بستگی به امتداد خیابان دارد. حتما در نظر داشته باشید، سرعت گیرها باید به صورت اصولی و زیر نظر متخصصین کاربلد نصب شود. و در زمان حوادث، سریع باز نشوند، چون ممکن خطر برای رانندگان بسیار زیاد می شود. و جان رانندگان به خطر می افتد. این سرعت گیر ها به صورت پیچ و رو پلاک با مته در زمین نصب می شود.

در این راستا، مراکز و سایت های معتبری در تولید سرعت گیر های با کیفیت کرده اند. و با توجه به قیمت های مناسب توانسته اند، نمایندگی های بسیاری در سطح شهرهای ایران افتتاح کنند. شما در این سایت می توانید. سرعت گیرهای باکیفیت و عالی را با بهترین قیمت به صورت عمده و تک خریداری کنید.

قیمت سرعت گیر پارکینگ

سرعت گیر پارکینگ از انواع و سایز های مختلفی ساخته شده اند که همین امر نیز باعث نوسان قیمت سرعت گیر پارکینگ شده است. به طور کلی قیمت سرعت گیر به صرفه است و هزینه زیادی را شامل نمیشود. اما بهتر است. شما اول مکان مورد نظر خود را بشناسید. و سپس با توجه به مکان و ابعادی که دارید دست به خرید بزنید. در واقع مهمترین کار قبل از خرید، کامل کردن اطلاعات خود در مورد انواع سرعت گیر، جنس و سایز های مختلف آن می باشد. اگر میخواهید از جایی مطمئن خرید کنید و یا حداقل اطلاعاتی دقیق در این باره به دست آورید، به شما پیشنهاد میکنیم با تیم پشتیبانی ما که به صورت آنلاین آماده ی راهنمایی شما هستند تماس بگیرید.

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده

خرید از این سایت بدون واسطه و تخفیفات بی نظیر  انجام می پذیرد. و می توانید. پس از مشاهده  در صورت تمایل ثبت سفارش انجام داده. و در کوتاه ترین زمان ممکن در مقصد مورد نظر با ارسال رایگان تحویل بگیرید. همچنین این مجموعه با صادرات محصولات ترافیکی به کشورهای افغانستان و عراق و غیره، باعث جلب رضایت مشتریان عزیز شده است.

فروش سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر پلاستیکی. یکی از بهترین و اساسی ترین تجهیزات ترافیکی نیز به شمار می رود. قیمت سرعت گیر پلاستیکی ، با توجه به جنس این محصول ها متغیر می باشند. در واقع منظور ما نیز از جنس سرعت گیر دقیقاً اشاره به نوع و درجه کیفیت آن می باشد. که اگر کیفیت سرعت گیر بالا باشد، می توان گفت. از لحاظ قیمتی ارزش بیشتری دارد. تولید و فروش سرعت گیر پلاستیکی تخصص ماست. با خرید از ما از خریدتانت لذتی بیشتر از همیشه داشته باشید.

قیمت سرعتگیر پلاستیکی

با گسترش صنعت حمل و نقل و رانندگی های درون شهری و برون شهری، داشتن. یک قانون همگانی برای تمام ملیت ها ضروری شد. اینکه قانونی وجود داشته باشد. که هر فرد با هر زبان و ملیتی که دارد، این قانون رانندگی را بشناسد. و رعایت کند. بسیار مهم بود. به راحتی با کمی جستجو متوجه خواهید شد. که نصب کردن سرعت گیر در خیابان ها، جان خیلی از افراد را از مرگ و میر نجات داده است. برای خرید یک سرعت گیر مرغوب، ابتدا باید قیمت سرعتگیر پلاستیکی را بدانیم.

بودن سرعت گیر در جاده ها یکی از این قوانین ضروری به شمار می رفت. همانطور که میدانید، ما با دیدن سرعت گیر سرعت خود را کاهش میدهیم. و این امر باعث جلوگیری از خطرات و صدمات احتمالی میشود.پس افراد با ساخت سرعت گیر، در واقع خطرات احتمالی که منجر به مرگ و میر میشد. را کاهش دادند. پس اگر شما نیز به دنبال قیمت سرعت گیر میباشید، بهتر است. با افرادی که در این زمینه تبحر دارند. مشورت کنید. تا خریدی ایمن و مطمئن داشته باشید.

خرید و فروش سرعت گیر پلاستیکی عمده

سرعتگیر

در حال حاضر نقش و وظیفه اصلی سرعتگیر ها از روی نام آن ها کاملاً مبرض و مشخص می باشد. کنترل کردن سرعت؛ در واقع با توجه به گزارشات اگر سرعت زیاد را یکی از اصلی ترین عوامل در تصادفات بدانیم، باید به جرات این اعتراف را نیز انجام دهیم. که سرعت گیر، تاثیر بسیار مهمی. در کاهش یافتن حوادث و سوانح رانندگی دارند.

سرعت گیر پلاستیکی

همانطور که گفتیم، با گسترش حمل و نقل و رفت و آمد های زیاد خودرو ها لوازم و تجهیزات ترافیکی به بازار وارد شدند‌. در گذشته سرعت گیر ها فقط به صورت آسفالت و یا سیمانی بودند. اما با گذشت زمان، سرعت گیر پلاستیکی نیز تولید شد. و توانست فروش فوق العاده ای را کسب کند و بسیار مورد استقبال مردم قرار بگیرد. با توجه به گوناگونی سرعت گیر ها، قیمت سرعت گیر نیز متفاوت خواهد بود. سرعت گیر انواع مختلفی از قبیل : لاستیکی یا پلاستیکی، بتنی، آسفالتی، سیمانی و… دارد.

قیمت سرعت گیر جاده ای

سرعتگیر ، یکی از مهم ترین و اساسی ترین محصولاتی  است. که برای حفاظت از جان رانندگان در برابر سرعت بالا و خطرات ناشی. از آن در جاده ها طراحی و استفاده شده است. حتماً شما نیز بارها و بارها در طول جاده و سطح راه ها با این محصول روبرو شده اید. و قطعا می دانید. که به صورت کلی ای وسیله چه وظیفه ای دارد. در واقع قیمت سرعت گیر جاده ای بسته به کیفیت این محصول است. و هرچه کیفیت بالاتر باشد. قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر است.

خرید سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر پلاستیکی یکی از تجهیزات ایمنی محسوب می‌شود که برای حفظ امنیت جان عابرین پیاده با کاهش سرعت خودروهای در حال حرکت، با دادن زمان برای تصمیم گیری درست برای راننده و عابر، است. این مانع ترافیکی در محل‌هایی از جمله: ایستگاه اتوبوس، مراکز خرید، مدارس، خط عابر پیاده، مناطق بیمارستان‌ها، پارکینگ‌ها و از جمله موارد مشابه استفاده می‌شود. سرعت گیرها انواع مختلفی دارند. که هرکدام کاربرد و ویژگی‌های متفاوتی داشته. و قیمت سرعت گیر با توجه به ویژگی‌های آنان نیز متفاوت است. خرید سرعت گیر پلاستیکی به دلیل عمر طولانی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است.

سرعت گیر پلاستیکی به راحتی قابل نصب است. و در اندازه‌های استاندارد و مناسبی بوده. و سطح بادوام، مقاوم و غیر لغزش دارد. نیازی به نقاشی و رنگ آمیزی در سطح خیابان نیست. و رنگ‌هایی که در آن استفاده می‌شود، توجه رانندگان را به خود جلب می‌کند. و دارای طول عمر بالایی است.

سرعت گیر پلاستیکی چیست

ایمنی، یک مسئله بسیار مهم در همه‌ی کشورها است. البته همیشه افرادی هستند. که قوانین را نقض کنند. و با سرعت غیر مجاز رانندگی کنند، به همین دلیل از سرعت گیرها برای کاهش سرعت و پایبندی رانندگان به سرعت مجاز، استفاده می‌کنند. سرعت گیر پلاستیکی چیست؟ سرعت گر پلاستیکی یک مانع ترافیکی برای کاهش سرعت خودروها می‌باشد. که در مناطق گوناگون نصب شده. و جنس آن از پلی اتیلن سخت است. در برابر فشار از مقاومت بسیار خوبی بهره‌مند است. در تولید این تجهیزات باید به استانداردها توجه نمود.

انواع سرعت گیر

انواع سرعت گیر ترافیکی موجود، سرعت گیر و سرعت کاه هستند. که مانعی ترافیکی محسوب می‌شوند. و هر کدام از آن‌ها کاربردهای مختلفی دارند. با توجه به استانداردها، ارتفاع سرعت گیرها نباید بیشتر از ۳۰ سانتی متر بوده. و معمولا در محدوده‌ها و مکان‌هایی مثل مدارس، پارکینگ‌ها و مراکز خرید، که سرعت ماشین‌ها کمتر از ۱۵ سانتی متر است، استفاده می‌شود. نوع دیگر موانع ترافیکی، سرعت کاه است. که نام دیگر آن سرعت گیر ملایم می‌باشد و در خیابان‌ها و جاده‌ها نصب می‌شوند.

سرعت گیرها با توجه به کیفیت و جنس و ترکیبات استفاده شده در آن، انواع مختلفی داشته. که عبارتند از: سرعت گیر فلزی، پلاستیکی، آسفالتی یا بتنی که هر کدام با توجه به جنس، کاربرد و کارایی متفاوتی دارند. در صورت عدم توجه در طراحی و نصب سرعت گیر آسفالتی، می‌تواند. به خودروها آسیب زیادی وارد کند. سرعت گیرهای پلاستیکی بر اساس استانداردهای مورد نظر در کارخانه‌ها تولید شده. و از این نظر مشکلی ندارند، تنها در نصب آن‌ها باید به فاصله، نوع سرعت گیر پلاستیکی، مکان نصب و .. توجه نمود. این نوع در مقایسه با انواع دیگر از امنیت بیشتری برخوردار است، و با توجه به همه این موارد قیمت سرعت گیر متفاوت است.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی. از مهم ترین و یکی از بهترین ابزارها برای کنترل سرعت. و اتفاقات حوادث احتمالی. و کاهش خسارت‌های جانی و مالی است. که در اثر تصادفات ناشی از سرعت بالا اتفاق می‌افتد. نصب سرعت گیر. باید به صورت اصولی و استاندارد باشد. شهرداری‌ها در سطح شهر، و اداره راه و ترابری هر کشور در جاده‌های برون شهری، مسئولیت اجرا و نصب سرعت گیر پلاستیکی ترافیکی را برعهده دارند. هنگام نصب سرعت گیرها باید به استانداردها و ضوابط توجه کرد. تا باعث ناکارآمدی این تجهیزات نشود.

در غیر این صورت، ممکن است. تا خود سرعت گیرها باعث تصادفات خودروها و همچنین خسارت‌های مالی و جانی ناشی از تصادفات شود. در هر کشور با توجه به این نکات و قیمت سرعت گیر استاندارد، از آن‌ها استفاده می‌نمایند.

سرعت گیر پلاستیکی 33 *90

سرعت گیر پلاستیکی 33 *90، بدون رول و پلیت کفی و پیج، وزنی حدود 2700 گرمی داشته. و در رنگ‌های سفید و زرد. به بازار عرضه می‌گردد. این محصول که تولید. کشور داخل می‌باشد، از لحاظ کیفیت و ابعاد، مورد تایید وزارت راه است. این سرعت گیر. از پلی اتیلن که جنسی مرغوب و خوب محسوب می‌شود، ساخته شده. و در مقابل اشعه و تابش نور خورشید و تغییرات آب و هوا از مقاومت بالایی برخوردار بوده. در برابر سرمای شدید. و همچنین حرارت بالا دچار تغییر شکل و خمیدگی نمی‌شود. استحکام بالا و استقامت. و ماندگاری زیادی دارد. رنگ این وسیله ثابت است. و در برابر بارندگی، اصطکاک و رطوبت تغییر نمی‌کند.

قیمت سرعت گیر. پلاستیکی. با توجه به عمر طولانی آن بسیار مناسب می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *