روزرنگ و شبرنگ

روزرنگ و شبرنگ، جهت دریافت لیست قیمت عمده و به روز روزرنگ و شبرنگ ترافیکی درانواع شبرنگهای لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و پریسماتیک و… بصورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله و شبرنگ ۱۰ساله با شماره های روی سایت تماس حاصل فرمایید.

روزرنگ و شبرنگ

روز رنگ چیست

روز رنگ، محصولی است که در پشت دارای برچسب است و برای برش آن از وسیله ای به اسم کاتر پلاتر استفاده می شود‌. روزرنگ ها دارای رنگ و اندازه های متنوعی هستند‌، از بین روز رنگ ها، دو رنگ اصلی طلایی و نقره ای یا مات و براق پرکاربرد هستند. چاپ روزرنگ و شبرنگ کاربرد های متفاوتی جهت پوشش مکان ها و اجسام مختلف دارد. اگر برای شما هم سئوال است که بدانید روز رنگ چیست؟ باید بدانید که این محصول نوعی PVC چسب دار است که در صنعت دکوراسیون و تبلیغات بیشترین کاربرد را دارد. این کالا برعکس شبرنگ قابلیت دیده شدن در تاریکی را ندارد و فقط در مکان هایی که نور کافی وجود داشته باشد نصب می گردد.

روزرنگ و شبرنگ در مرکز فروش شبرنگ تهران :

روزرنگ و تینر اپوکسی محصولی است پشت چسب دار که امکان برش با دستگاه کاتر پلاتر برای این محصول فراهم میباشد. روزرنگها در عرض های 60سانتیمتر و 1.2متر قابل ارائه میباشند. این محصولات همچون محصولاتی نظیر رنگ سرد ترافیکی به بهتر دیده شدن محل مورد تاکید کمک بسیار زیادی می نماید.

روزرنگ ترافیکی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم روزرنگ ترافیکی نوعی برچسب پلاستیکی است و در ضخامت های متفاوتی تولید می شود. برخی از آن ها ضد خش هستند، ویژگی مشترک این محصول قابل شستشو بودن است. دلیل این که روزرنگ نامیده می شود این است که در مقابل نور مصنوعی و طبیعی واکنش نشان نمی دهد. روزرنگ و شبرنگ تفاوت های عمده ای با هم دارند، از روزرنگ ها در تابلو های تبلیغاتی، برچسب اموال، علائم هشدار دهنده، انواع لوگو و … استفاده می شود. مجموعه ما تولید کننده انواع رنگ های ترافیکی و شبرنگ ها می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خریدی به صرفه می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید.

روزرنگ و شبرنگ

فروش عمده شبرنگ تهران درمجموعه ترافیک ساز :

مرکز فروش و پخش انواع روزرنگ و شبرنگ و تابلو معابر شهری و واکس داشبورد نانوسان در تهران و سایر نقاط ایران از طریق مجموعه ما امکان پذیر میباشد.

روز رنگ نواری

مزیت استفاده از روز رنگ نواری این است که رنگ های گوناگون و متنوعی را دارد و برای انتخاب دست مشتریان را با سلیقه های متفاوت باز می گذارد. این محصول در ۳۰ رنگ عرضه می شود. روز رنگ ها دارای قابلیت چاپ با دستگاه دیجیتال می باشند. نمونه های این کالا را می توانید در روی بدنه اتوبوس ها ملاحظه کنید. افراد خوش سلیقه می توانند با استفاده از روز رنگ ها محیط پیرامون خود را مانند لوازم خانگی، درب و پنجره ها، مبلمان و … تزئین کنند. از دیگر مزایای این محصول نصب آسان به کمک ابزار آلات نصب می باشد. برای خرید روزرنگ و شبرنگ باید به جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت محصول، دقت کنید.

شبرنگ و روز رنگ

شبرنگ ها خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارند که از آن ها به عنوان برچسب اموال نیز در سازمان ها و ادارات استفاده می شود. این محصول در ۲ نوع پاره نشو و شکننده تولید می شود. شبرنگ ها حاوی ماده فلورسانس هستند که در حضور یک منبع نور خاصیت درخشندگی می گیرند. نحوه تفکیک شبرنگ و روز رنگ از هم برای عامه ی مردم بسیار سخت است و هر دو را بیشتر به عنوان شبرنگ می شناسند‌. تفاوت روزرنگ و شبرنگ از هم شامل، برچسب پشت کاغذ که از شبرنگ جدا می شود زرد رنگ است. انگار که در سطح این محصول اکلیل پاشیده شده و بعد از چسباندن به سختی جدا می شوند.

شما متقاضیان گرامی برای خرید این کالا می توانید از طریق سایت مجموعه ما اقدام فرمایید. ممنون که همراهمان بودید.

روزرنگ و شبرنگ

نوار شبرنگ

مطمئنا تا به حال نوار های شبرنگ را در جاهایی که پروژه ای در حال ساخت بوده و یا در جاده یا خیابانی که حادثه ای رخ داده برای دور کردن مردم و همچنین اعلام خطر دیده اید، این نوار ها در دو مدل روزرنگ و شبرنگ تولید شده است. و کاربرد های بسیار زیادی هم دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. از نوار شبرنگ بسته به جنس و ابعاد آن در صنایع مختلفی می توان بهره برد. مثلا اگر جنس نوار شبرنگ پارچه ای باشد می توان از آن در طراحی لباس آتش نشانان و لباس های ایمنی استفاده کرد.

از این نوار های شبرنگ در پروژه های ترافیکی و راه سازی نیز برای هشدار و اعلام خطر استفاده شده و حتی در تجهیزات ترافیکی و پارکینگی نیزقابل به کارگیری می باشند.

برچسب شبرنگ

برچسب شبرنگ و روزرنگ کاربرد بسیاری دارند که یکی از موارد مصرف روزرنگ و شبرنگ، استفاده از آن ها به عنوان برچسب تبلیغاتی روی شیشه های مغازه ها و فروشگاه ها می باشد. در واقع برچسب های شبرنگ نسبت به برچسب های معمولی از کیفیت بهتری برخوردار بوده و مقاومت بیشتری هم در برابر پارگی، رنگ پریدگی و عوامل محیطی دارند. حتی چسبندگی این برچسب ها در حدی بالاست که بعد از چسباندن بر روی سطح مورد نظر دیگر امکان جدا کردن آن ها وجود ندارد و برای همین چسباندن آن ها کاری تخصصی بوده و به تمرکز زیادی هم احتیاج دارد.

از این برچسب ها می توان بر روی انواع وسیله نقلیه، تاکسی ها، آمبولانس ها و… استفاده کرد. حتی از آن ها در علائم راهنمایی و رانندگی نیز استفاده می شود تا در شب رانندگان دید بهتری داشته باشند.

روزرنگ و شبرنگ

برچسب ترافیکی

برچسب ترافیکی هم مصارف بالایی داشته و از آن ها در ساخت و تولید انواع مختلفی از تجهیزات پارکینگی و تابلو های جاده ای استفاده می شود. در واقع برچسب ترافیکی از مقاومت بسیار بالایی در برابر موادی چون بنزین، مواد نفتی و روغنی برخوردار است و در هنگام شستشو دچار تغيير رنگ نمی شود. برچسب ترافیکی در دو نوع روزرنگ و شبرنگ در بازار موجود بوده و در صنایع بسیاری همچون صنایع راه سازی، حمل و نقل، شهرداری، شهر سازی و… قابل استفاده می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *