شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی، در حال حاضر به کار بردن تجهیزات هشدار و ترافیک در سطح شهرها و جاده ها می تواند. نقش به سزایی در کاهش تصادفات داشته باشد. و همچنین منجر به کنترل عبور و مرور و در نتیجه کاهش ترافیک می شود. بنابراین با وجود کارایی بسیار شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی به فعالیت های گسترده خود ادامه می دهند و آخرین قیمت تابلو های ترافیکی و شبرنگ جاده ای در دسترس خریداران قرار می دهند.

 

بررسی تاثیر قیمت شبرنگ ترافیکی در قیمت تابلوهای ترافیکی 

نیاز مبرم شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی به مدیریت هزینه های تمام شده تولید تابلوهای ترافیکی شهری سبب میشود تا ضمن کنترل قیمت تابلوهای ترافیکی تولیدی خود بتوانند مزیت رقابتی در بازار فروش مستقیم علائم راهنمایی و رانندگی از شرکت تولیدی میشود .
حفظ کیفیت تولیدات ترافیکی شهری شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی با مدیریت کیفیت و قیمت شبرنگ اصل خریداری شده برای تابلو شبرنگ میسر خواهد بود چرا که میتواند منجر به تولید انواع تابلو ترافیکی با نازلترین قیمت تابلو معابر اعم از
قیمت تابلو خیابانی  ,قیمت تابلوی راهنمای مسیر  ,قیمت تابلو معابر شهری وجاده ای خواهد شد و این میسر نخواهد بود مگر با استفاده از تجربه کارشناسان و متخصصانی که در حوزه فروش انواع شبرنگ های ترافیکی اعم از شبرنگ tat ,شبرنگ مکال و 3m ,شبرنگ اوری آمریکا و شبرنگ کیوالایت ژاپن و شبرنگ اورافول آلمان و رفلومکس کره و دیگر انواع برندهای معتبر شبرنگ های ترافیکی تاییده دارد.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی | آخرین قیمت تابلوهای ترافیکی و شبرنگ جاده ای

 

لیست قیمت شبرنگ های ترافیکی مورد نیاز در تولید تجهیزات ترافیکی توسط شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی :


فروش علائم ترافیکی
اگر در بین انواع مختلف تابلو های راهنمایی و رانندگی اگر اندکی جست و جو داشته باشیم. نمونه های متنوعی از محصولات را مشاهده می کنیم. که هر کدام از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند. در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.
از نمونه محصولات پر کاربرد شبرنگ ترافیکی است که در قیمت تابلو های ترافیکی تاثیر بسیار می گذارد. با توجه به کارایی عالی که شبرنگ ها در موقع تاریکی شب دارد. در بسیاری از جاده ها این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. که با این وجود قیمت دیگر تابلو ها با توجه به میزان تقاضای شان کاهش پیدا می کند.

بررسی تاثیر قیمت تابلو های شبرنگ ترافیکی در قیمت تابلو های ترافیکی از طریق سایت های آنلاین امکان پذیر است. زیرا در این سایت ها لیست از قیمت ها ارائه می گردد. که تغییرات بین قیمت ها را به نمایش می گذارد تا کار برای خریداران آسان شود.
از نظر کیفیت تابلو ها بات همدیگر فرق دارند که این موارد بستگی به جنس، اندازه، کارایی و تولید کننده تابلو ها دارد. که این پارامتر ها می توانند نرخ آن ها را افزایش و کاهش دهند.

معرفی انواع تجهیزات هشدار و ترافیکی

معرفی انواع تجهیزات هشدار و ترافیکیدر بازار های ایرانی وقتی دقت می کنید. مشاهده می کنید تجهیزات هشدار ترافیکی در نمونه های مختلفی به فروش گذاشته می شود، که هر کدام از آن ها را شرکت تولیدی خاصی ساخته که برای افزایش میزان فروش خود سعی می کنند، مرغوب ترین ها ذرا آماده نماید در این زمینه از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود. که تابل ها را طبق استاندارد های روز دنیا آماده می کنند.
معرفی انواع تجهیزات هشدار ترافیکی کمک بسیاری به انتخاب مشتریان می کند و خوب است. افراد قبل از هر اقدامی اطلاعات کامل در این زمینه کسب کنند. تا بدانند این تجهیزات را در چه مکان هایی می خواهند مورد استفاده قرار دهند.

شرکت های تولید کننده به منظور رفاه حال مشتریان فروشگاه های آنلاین را ایجاد می کنند. که انواع و اقسام محصولات را به نمایش می گذارند و خریداران با اطلاعات کامل می توانند به خرید اقدام کنند.
با وجود خدمات آنلاین افراد می توانند در کمترین زمان ممکن آن ها را تهیه کنند. و بدین صورت است که امکان فروش مستقیم علائم راهنمایی ورانندگی ازشرکت تولیدی فراهم میشود. بدون این که هزینه زیادی را صرف نمایند.
تجهیزات هشدار ترافیکی را با قیمت مشخصی می توان تهیه کرد. که این عامل را کارشناسان تولید در کارخانه ها تعیین می کنند و می توان آن ها را در بالاترین و پایین ترین نرخ تهیه نمود. در این خصوص پیشنهاد ما به شما جهت خرید لوازم ترافیکی و انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی مراجعه به وب سایت مجموعه فرتو میباشد این مجموعه با ارائه محصولاتی درخورتوجه با استانداردهای روز دنیا و تنوع در محصولات خود توانسته است نیاز عده کثیری از خریداران و مشتریان عزیز کشورمان را پاسخگو باشد.

انواع مختلف تابلو های راهنمایی و رانندگی

انواع مختلف تابلو های راهنمایی و رانندگیتابلو های راهنمایی و رانندگی در رانندگی افراد تاثیر بسیار می گذارد. و افراد با استفاده از آن ها می توانند سلامت جان و مال خود را تضمین کنند. زیرا هر کدام از تابلو ها حامل پیام خاصی هستند. که افراد با توجه به آن ها می توانند به خوبی رانندگی کنند.
بنابراین تابلو های راهنمایی و رانندگی در نمونه های مختلفی هستند. که می توان آن ها را در اندازه و شکل های مختلفی تهیه کرد. که از نظر رنگ و دیگر عوامل با هم فرق دارند که همین موارد پیام را به رانندگان منتقل می کند.
فروش علائم ترافیکی
تجهیزات ترافیکی شهری را شرکت های تولیدی زیادی آماده می کنند که برای افزایش میزان فروش خود سعی می کنند تنوع بسیاری را ایجاد کنند تا در زمینه های مختلفی مورد کاربری قرار بگیرند. معاملات این محصولات در بازار های شهری و اینترنتی انجام می شود که در هر کدام از آن ها خدمات خاصی ارائه می گردد که به نوبه خود منافع شرکمت های تولید کننده را افزایش می دهند.

لیست قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی | قیمت فروش علائم ترافیکی :

عموما فروش علائم ترافیکی مورد استفاده در معابر شهری خریداری شده توسط شهرداری شهرستان ها و یا شهرداری مناطق در کلان شهرها و یا دیگر ارگان ها همچون سازمان ترافیک استان ها بصورت فریم دار رنگ شده با رنگ کوره ای الکترواستاتیک میباشد.

که همراه با بست و پیچ و مهره و متعلقات کامل نصب جهت نصب بر روی پایه تابلو ترافیکی 3متری یا با ارتفاع 1.2 و 1.5متری بسته به نوع تابلو میباشد،که معمولا سفارش تولید پایه تابلو ترافیکی با لوله نمره 6 یا لوله قطر 7 رنگ آمیزی شده با رنگ کوره ای الکترواستاتیک میباشد،قیمت فروش علائم ترافیکی شهری در لیست فوق بسته به تعداد تابلو ترافیکی مورد سفارش متغیر خواهد بود چرا که تغییر قالب فریم تابلو های ترافیکی که دارای وزن سنگین هستند در حین ساخت تابلو ترافیکی روند تولید دیگر سفارشات را با وقفه ایجاد مواجه نموده و روند تولید و فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی را با هزینه مواجه خواهد نمود.لیست قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی


لیست قیمت فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی جاده ای :

قیمت به روز فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی جهت استفاده در معابر جاده ای با رعایت استانداردهای کیفی مربوط به خرید شبرنگ ترافیکی مورد نیاز و فونت تابلوهای راهنمایی رانندگی استاندارد با مناسب ترین قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی همچون خرید تابلو ایست و دیگر انواع تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای جهت فروش علائم راهنمایی و رانندگی اصفهان ,تهران ,مشهد ,تبریز ,شیراز و دیگر شهرها فراهم شده است.لیست قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی

لیست قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگیهمان طور که می دانید تابلو های راهنمایی و رانندگی در بازار ها در دنیایی از تنوع هستند. که با توجه به ساختار و پیامی که دارند در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این که برای ساخت تابلو ها شرکت های زیادی فعالیت می کنند. هر کدام مشخصات منحصر به فردی را برای محصولات خود بر می گزینند.

از نظر پارامتر های مختلفی تابلو ها با هم فرق دارند که در این جا به اندازه، رنگ، شکل و … اشاره می کنیم. که این موارد را تولیدی ها تحت نظر کارشناسان تعیین می کنند. مهم تری ن نکته در تولید تابلو های راهنمایی و رانندگی رعایت استاندارد های تولید است. که باید رعایت شود تا مشتری بتواند خرید مطلوبی را انجام دهد. در بازار شهر های مختلفی از کشورمان تابلو ها به فروش گذاشته می شوند. که با این وجود زمینه برای خرید حضوری فراهم می آید.

به منظور رفاه حال مشتریان تولید کنندگان لیستی از قیمت ها را ارائه می کنند. تا بالاترین و پایین ترین نرخ ارائه گردد و افراد بتوانند با مقایسه در بین نرخ آن ها مرغوب ترین ها را خریداری کنند.

قیمت تابلو معابر 

قیمت تابلو معابر بر اساس پارامتر های متعددی تعیین می شود که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • اندازه تابلو
  • جنس تابلو
  • رنگ تابل
  • نوع تابلو
  • تولید کننده تابلو
  • روش فروش تابلو

تجهیزات ترافیک شهری در بازار ها در دنیایی از تنوع ارائه می گردد. که با این وجود از آن ها می توان در زمینه های مختلفی استفاده کرد. در بازار های داخلی و خارجی محصولات به فروش می رسند. که می توان معاملات خارجی را صادرات نامید که نسبت به دیگر روش های داد و ستد سود بیشتری را ایجاد می کنند.

وجود خدمات آنلاین کار را برای معاملات آسان می کند که افراد در مدت زمان کوتاهی می توانند آن ها را تهیه کنند بدون این که هزینه زیادی را صرف کنند. کشور های متقاضی صادرات زیاد هستند که می توان به افغانستان، روسیه، ترکمنستان و عربستان اشاره کرد.

فروش ویژه انواع تجهیزات هشدار و ترافیک :

توسعه روزافزون معابر شهری و جاده ای نیاز به تولید انبوه انواع تجهیزات ترافیکی جهت خریداری و نصب توسط شرکت های ترافیکی را افزایش داده است.
شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی جهت مرتفع نمودن نیاز به تامین تجهیزات ترافیکی شهری شرکت های پیمانکار اقدام به ارائه لیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکی مینمایند تا شرکت های ترافیکی بتوانند با دسترسی به روز به قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی و موانع ترافیکی فلزی و دیگر وسایل کنترل ترافیک همچون خرید بشکه ترافیکی و موانع ترافیکی قسمتی از نیاز خود را برطرف نمایند.

شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی با تولید انواع تجهیزات ترافیکی و ایمنی اعم از انواع موانع ترافیکی پلاستیکی و فلزی و علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی و استوانه های ایمنی و بشکه ترافیکی و مخروط های ترافیکی و دیگر انواع لوازم و وسایل کنترل ترافیک در جهت تجهیز ترافیک پروژه های ایمن سازی معابر شهری و جاده ای گام برداشته تا ضمن همکاری با دیگر شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی و مبادی فروش همچون سایت ایمن ترافیک کالا نسبت به تعیین قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی و دیگر تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای اقدام نموده باشند.

لیست قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی

لیست قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی


لیست قیمت استوانه های ایمنی ترافیکی :

انواع استوانه ایمنی پلاستیکی در لیست قیمت استوانه ترافیکی به شرح زیر آورده شده است:

  1. استوانه ایمنی آسیابی درجه2
  2. استوانه آسیابی درجه1 Eva
  3. استوانه های ترافیکی ترکیبی ایرانی شکننده مواد نو
  4. استوانه ایمنی پلی اورتان
  5. استوانه صادراتی eva Exp

از انواع استوانه ایمنی ترافیکی و استوانه ترافیکی فلزی بعنوان موانع و جداکننده های ترافیکی استفاده میشود که در لیست فوق قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی آورده شده که با هم بصورت قابل حمل (پرتابل) و هم بصورت ثابت قابل نصب بر روی زمین میباشد.
نصب استوانه ترافیکی با استفاده از 3 عدد پیچ و مهره و رولپلاک صورت میگرد که قابل نصب در معابر و نیز در محل پارکینگ ها نیز میباشد.تولید کننده کله قندی ترافیکی با ارائه لیست قیمت استوانه ترافیکی در کنار قیمت کله قندی راهنمایی رانندگی میتواند بعنوان پیشنهاد محصول همپوشان در سبد خرید مشتریان خود قرار دهد تا با ارائه قیمت انواع کله قندی ترافیکی شرایط انتخاب را برای مشتریان خود فراهم ساخته باشد.


لیست قیمت کله قندی ترافیکی (مخروط ایمنی):فروش ویژه انواع تجهیزات هشدار و ترافیک


انواع تجهیزات هشدار و ترافیک از طریق خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی در دسترس خریداران قرار می گیرد و افراد با دریافت اطلاعات در این زمینه و در نظر گرفتن نیاز های خود اقدام به خرید می کنند. هر کدام از خریداران دارای شرایط خاصی هستند که برخی به اینترنتی دسترس دارند و برخی خیر که بر همین مبنا اقدام به معامله می کنند. افرادی که به اینترنتی دسترسی دارند از خدمات آنلاین استفاده می کنند و در کنار آن افرادی هستند که از طریق نمایندگی هااقدام می کنند تا احتیاجات خود را بر طرف کنند و در این زمینه کمبودی احساس نشود.

فروش شبرنگ ترافیکی در بازار ها به دو صورت جزیی و عمده انجام می شود. با وجود معاملات عمده تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای افراد می توانند با صرف هزینه کمتری نیاز های خود را بر  طرف کنند. زیرا اغلب این معاملات از طریق شرکت های تولیدی اعمال می گردد که فقط ارتباط در بین خریدار و تولید کننده است که در این بین واسطه ها حذف می شوند.

برچسب ترافیکی از جمله تجهیزات پر فروش است در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این تولیدات با توجه به این که چسبی هستند برای مدت موقتی در مکان نصب می شوند. به عنوان مثال جاده در دست تعمیر است که بعد از انجام تعمیرات آن برچسب جدا می شود.
روش هایی که برای فروش تجهیزات هشدار و ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد متنوع است که در این جا به فروش اینترنتی و فروش حضوری اشاره می کنیم که هر کدام با رویه خاصی اعمال می گردد و می تواند کار را برای خریداران آسان نماید و از این طریق بر میزان تولید خود می افزایند که با این وجود فعالیت شرکت های بازرگانی برای واردات کاهش پیدا می کند.


فروش علائم ترافیکی

فروش علائم ایمنی در تهران اکثرا توسط شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی صورت میگیرد.خرید علائم ایمنی معمولاً برای جلوگیری از خطر می باشد. علائم ایمنی در کارگاه ساختمانی و علائم ایمنی در آزمایشگاه ها برای جلوگیری از خطرهای جانی و مالی نصب می شود. تابلوهای هشدار دهنده و خطر مرگ جزء علائم ایرانی به شمار می‌آید قیمت شبرنگ تابلو در قیمت کلی تابلو نقش به سزایی دارد.زیرا بسته به جنس و چند ساله بودن شبرنگ قیمت تابلو نیز متغییر قیمت تابلو هشدار دهنده میباشد.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی


شبرنگ اورافول آلمان

شرکت اورافول با نمایندگی فعال در کشور های مختلف از قبیل المان، هلند. امریکا وتایوان محصولاتی همچون شبرنگ، شیت های چاپ. چسب، چسبهای دوطرفه و چندین نوع ملزومات دیگر از محصولات این شرکت می‌باشد. که کار تولید و پخش را انجام می دهند. شبرنگ اورافول نیز رقیب شرکت‌های آوری امریکا و تری ام امریکا می‌باشد.
شبرنگهای اورافول دارای استاندارد ASTM می‌باشد که بالاترین درجه استاندارد در جهان است. ‌شبرنگهای اورافول در ردهای ۷ ساله ،و ۱۰ ساله در ایران بفروش می‌رسد که ۷ ساله آن به در گروه مهندسی و لانه زنبوری تقسیم می‌شود هر دو در سایر ۱۲۳ سانت در ۵۰ متر تولید می‌شود . کیفیت و بازتاب و همچنین راحتی کار با این شبرنگ باعث شده بسیار از تولید کنندگان ملزومات ترافیکی به این شبرنگ روی بیاورند شبرنگ ۱۰ ساله یا HIP شبرنگی با بازتاب بسیار بالا در آبعاد ۱۲۳ سانت در ۵۰ متر شبرنگ ۱۰ ساله که پریسماتیک می‌باشد (الماسه در ساخت ان بکار رفته ) بازتابی فوق العاده در شب دارد از محصولات دیگر در شرکت اورافول شبرنگ یلوگرین می‌باشد که در ایران به اسم (سبز و زرد میشناسند ) این شبرنگ ۱۲ ساله هست و در همان ابعاد ۱۲۳ سانت در ۵۰ متر تولید می‌شود.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

فروش علائم ترافیکی

شرکت فرتو ترافیک تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی با تولید تابلو ترافیکی و فروش علائم ایمنی در تهران یکی از قظب های فروش در شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی شده است. با توجه به لزوم بهره وری بالای انواع تجهیزات ترافیکی و لوازم جاده ای بکار رفته در سطح معابر و جاده های کشور میتوان نسبت به تهیه و تولید و ساخت و فروش تابلوهای ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی با بالاترین کیفیت در سطح کشور اقدام نمود. قیمت تابلو های ترافیکی متناسب با قیمت پایه تابلو ترافیکی و قیمت شبرنگ تابلو متغییر بودهاست. البته ما سعی را بر این گذاشته ایم که برای شما لیست قیمت هایی به روز را ارائه دهیم. تا شما برای انواع خرید از قبیل خرید تابلو احتیاط ،خرید علائم ایمنی و … به آسانی بتوانید با ما بهترین تجربه خرید را داشته باشید.


فروش علائم ترافیکی تولید شده در تولیدی های شرکت فرتو:

با توجه به لزوم بهره وری بالای انواع تجهیزات ترافیکی و لوازم جاده ای بکار رفته در سطح معابر و جاده های کشور نسبت به تهیه و تولید و ساخت و فروش تابلوهای ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی با بالاترین کیفیت در سطح کشور اقدام به تولید کرده ایم. ما جدا از فروش به مشتریان به صورت مستقیم و بدونه واسطه با شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی اقدام به همکاری می نماییم. در جهت فروش علائم ایمنی در تهران نیز به صورت حضوری مشتریان ما میتوانند به دفتر شرکت مراجعه کنند. شرکت فرتو ترافیک تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی و سایر تجهیزات ترافیکی و پارکینگی میباشد.

در تولیدی های تابلو ترافیکی سعی ما بر آن است که علاوه برکیفیت بالای محصول قیمت تابلو براس شما به نسبت کیفیت آن مناسب و مقرون به صرفه باشد. در قیمت تابلو قیمت پایه تابلو ترافیکی وقیمت شبرنگ تابلو نقشه به سزایی دارند. برای خرید تابلو احتیاط، خرید علائم ایمنی و سایر تابلوها و محصولات کافیست با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید. ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان نیز میباشیم.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی


خرید تابلو علائم

در بین شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی شرکت فرتو ترافیک جزء برترین ها محسوب می شود. این به این دلیل است که عمرتابلوی ترافیکی و سایر علامت های ترافیکی تولیدی در شرکت فرتو ترافیک بالاتر از حد انتظار مشتریان ما است. یک علامت ترافیکی بستگی به کیفیت مواد مصرفی و رعایت اصول فنی در سـاخت و نـصب آن دارد. و به حمدالله این باعث شده کع مشتریان ما بعد از اولین خرید علائم ایمنی از شرکت ما به جمع مشتریان ثابت ما ملحق شوند.  برای خرید تابلو ترافیکی و تابلو ایمنی کارگاه کافیست با همکاران ما در حوزه فروش تماس بگرید. همچنین جهت خرید و اخذ قرار داد های کلان می توانید به دفتر شرکت واقع در تهران مراجعه کنید.

در واقع در فروش تابلو علائم رانندگی به خصوص تابلو ها شبرنگ تابلوهای ترافیکی یکی از مهم ترین فاکتور ها محصوب می شوند. زیرا قیمت شبرنگ تابلو به بسنت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

علائم ترافیکی

علائم راهنمایی و رانندگی که همان تابلوهای ترافیکی یا علائم و نشان‌های جاده‌ایی هستند. که معمولا در کنار خیابان‌ها یا در بالای جاده‌ها و بزرگراه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی و ایمنی بیشتر به راننده‌ها و عابرین نصب می شوند. شرکت فرتو ترافیک با فروش علائم ترافیکی و ایمنی با کمترین قیمت به نسبت کیفیتشان سعی میکند. تا نقشی در ایجاد ایمنی بیش تر راه ها و جاده ها داشته باشد. ما در خصوص فروش و صادرات علائم ترافیکی به انگلیسی به تولید این تابلو ها هم به زبان فارسی و هم انگلیسی می پردازیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی


شرکت تولید کننده تابلوهای ترافیکی

در حال حاضر تابلو های ترافیکی از اصلی ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آیند. این تابلوهای ترافیکی دارای انواع مختلفی هستند که با رنگ، اشکال هندسی مختلف و اندازه های گوناگونی تولید می شوند. که هر یک از این تابلو ها مفهوم خاص خود را دارند و نقش به سزایی در کاهش هرج و مرج درون شهری و کاهش دهنده خطرات برون شهری می باشند. فرتو ترافیک شرکت تولید کننده تابلوهای ترافیکی سالهاست در حال تولید این تابلو ها و دیگر تجهیزات ترافیکی و پارکینگی است. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند شما می توانید جهت پرسش هرگونه سوال و ثبت سفارش با آنها تماس بگیرید.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

علائم ترافیکی که از مهم ترین آنها تابلو های راهنمایی و رانندگی است و این تابلو ها در واقع زیر مجموعه تابلوهای راهنمایی نیز به شمار می آیند. تابلو ها و علائم ترافیکی یکی از مهم ترین عوامل ایجاد امنیت و نظم در معابر شهری و بین شهری بشمار می آیند. که در کل دنیا به سه دسته تقسیم میشوند: تابلو بازدارنده، تابلو آگاهی دهنده، تابلو هشداردهنده. برای خرید موانع ترافیکی، خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی، شبرنگ تابلوهای ترافیکی و غیره کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

فروش علائم ترافیکی

تا به راحتی ترین روش ممکن خرید خود را انجام دهید اکثر شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی و ایمنی ترافیکی اکثرا قیمت هایشان از ما بیشتر است. زیرا شرکت فرتو ترافیک خود تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. همچنین خود فروش علائم ترافیکی به طور مستقیم و بی واسطه انجام می دهد. از این رو قیمت محصولات ما کمترین و به صرفه ترین در بازار است زیرا به جای خرید از دست چندم از دست اول ها خرید می کنید. برای مثال قیمت محصولات ترافیکی از قبیل قیمت بشکه ترافیکی پایین تر از سایر همکاران است. فرتو ترافیک فروش علائم راهنمایی و رانندگی در مشهد، تهران و سایر شهر ها‌ انجام می دهد.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

خرید تابلو های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی

امروزه اکثرا از نظر ضخامتی بـراي تابلوهـاي ترافیکی بـا مـساحت کمتر از 1/0 مترمربع، ضخامت ورق 1 میلی متر مناسب است و براي مساحت بین 1/0 تا 75/0 متـر مربـع ورق بـا ضـخامت 5/1 میلیمتر و براي مساحت هاي بالاتر ضخامت ورق 2 میلیمتر یا ورق تقویت شده با پروفیل مناسـب است.  جهت خرید تابلو های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی، خرید تابلو ترافیکی یا خرید تابلو علائم راهنمایی و رانندگی کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. ساخت تابلو راهنمایی رانندگی، تابلو ترافیکی شبرنگ تخصص ماست.

خوشبختانه در بین شرکت های فعال در زمینه فروش علائم راهنمایی و رانندگی شرکت فرتو ترافیک توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند. از لحاظ قیمتی قیمت تابلو راهنمایی رانندگی،قیمت پایه تابلو، قیمت تابلو مسیر نما و غیره به نسبت کیفیت آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید تابلو ترافیکی

در حال حاضر تولید علائم راهنمایی و رانندگی به منظور كنترل کردن و هدایت ترافيک و همچنین افزایش ایمنی راه ها نیز صورت می گیرد. و در محل هایی نصب می شوند كه بتوان به آسانی به هدف های که در بالا گفته شد رسيد. برای خرید تابلو ترافیکی می توانید به شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی زیادی مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما خرید از شرکتی است که خود تولید کننده باشد. ما در شرکت فرتو ترافیک به تولید عمده انواع تابلو های ترافیکی می پردازیم از این رو خرید از ما برای شما از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

فروش تابلو ترافیکی

امروزه شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی اقدام به فروش تابلو ترافیکی می کنند. شرکت فرتو ترافیک نیز با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در این زمینه اقدام به تولید تابلو راهنمایی رانندگی و همچنین انواع محصولات تجهیزات ترافیکی و پارکینگی نیز می پردازد. برای خرید و ثبت سفارش تابلو های 

فروشنده تابلو ترافیکی

 در حال حاضر در بین شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی کمتر شرکتی نیز وجود دارد که در عین حال که خود فروشنده تابلو ترافیکی باشد نیز تولید کننده این محصول باشد. اما ما در شرکت فرتو ترافیک اقدام به هر دو عمل یعنی هم تولید و هم فروش زده ایم، تابلو های تولیدی ما از مواد اولیه با کیفیت و تضمین شده به بهترین نحو ممکن تولید می شوند.قیمت تابلو راهنمایی رانندگی و سایر تابلو های ترافیکی بسته به قیمت پایه تابلو و شبرنگ تابلوهای ترافیکی که بر روی آنها استفاده میشود و به جنسشان نیز بستگی دارد. تابلو هایی همچون احتیاط تحت تعلیم ، علائم ترافیکی راهنمایی رانندگی، علائم ترافیکی فروش همه جزء محصولات ترافیکی نیز محصوب می شوند.

 

فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی

علائم راهنمایی و رانندگی یکی از پرکابرد ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می روند. از این جهت فروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگی در سطح گسترده ای انجام می‌شود. به طوری که شرکت فروش علائم راهنمایی و رانندگی به طور زیادی یافت میشود. تابلو های راهنمایی و رانندگی در انواع زیادی وجود دارند. تابلوهای راهنمایی رانندگی به سه دسته تابلو های اخطاری، انتظامی و اخباری تقسیم بندی میشوند که هر کدام با توجه به مکان مورد نظر استفاده میشوند. فرتو ترافیک یکی از بهترین شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی در ایران می باشد.

فروش و قیمت این تابلو ها با توجه به مواردی همچون جنس تابلو، انواع و کابرد تابلو، ابعاد و اندازه و… تعیین میشود.  تابلوهای راهنمایی رانندگی با رنگ های متفاوتی همچون قرمز، زرد، سفید، آبی و نارنجی دیده میشود، این تابلو ها در شکل های هندسی متفاوتی همچون دایره، مثلث و مربع دیده میشوند.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

انواع تابلو ترافیکی

تابلو های ترافیکی انواع متفاوتی دارند. مانند تابلو راهنمایی و رانندگی از این جهت شرکت فروش علائم راهنمایی و رانندگی ارائه دهنده انواع تابلو ترافیکی می‌باشد. به طور کلی تابلو های ترافیکی به سه دسته بازدارنده، آگاهی دهنده و هشدار دهنده تقسیم بندی میشوند. که در  شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی به فروش می رسند.

تابلو های بازدارنده: این تابلو ها نشان دهنده محدودیت هایی برای رانندگان می‌باشند. تابلو پارک ممنوع، بوق زدن ممنوع و…  از تابلوهای بازدارنده هستند. این تابلوها به طور کلی به شکل دایره هستند و با حاشیه قرمز طراحی شده اند.

تابلوهای هشداردهنده: این تابلو ها به معنی اخطار نمی‌باشند. به طوری که افراد را از خطرها آگاه میکنند. تابلو پیچ نزدیک است، کارگران مشغول به کارند و… از انواع تابلوهشدار دهنده می‌باشند.

تابلو آگاهی دهنده: این تابلو ها متداول ترین تابلو ها هستند که نشان دهنده اماکن و یا امکاناتی به افراد هستند. این تابلو ها با رنگ زرد، سفید و سبز شناخته میشوند.

تابلو ترافیکی

تابلو ترافیکی نوعی از تجهیزات ترافیکی است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. شرکت فروش علائم راهنمایی و رانندگی ارائه دهنده تابلو های ترافیکی متعدد هستند. این تابلو ها با هدف هشدار دهنده و یا بازدارنده حوادث در خیابان های درون شهری و اتوبان و جاده های برون شهری نصب شده اند. بنابراین این تابلو ها در تامین امنیت و ایمنی شهر نقش مهمی دارند. به طوری که با نصب خود سبب کاهش تصادفات و حوادث جاده ای می‌ شوند. که توسط شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی به راحنی قابل خریداری هستند.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

جنس این تابلو ها از آهن گالوانیزه می‌باشد. چرا که تابلو های ترافیکی باید به گونه ای تولید شوند که بتوانند سال های سال در جاده ها دوام بیاورند و ماندگاری خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است که تابلو های ترافیکی با توجه به انواعی که دارند در اماکن متفاوت نصب میشوند.

قیمت پایه تابلو

برای نصب تابلو های ترافیکی متفاوت از پایه تابلو استفاده میشود. درواقع پایه تابلو در نصب تابلو های جاده ای کابرد اساسی دارد. لازم به ذکر است که در شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی پایه تابلو نیز وجود دارد. قیمت پایه تابلو به موارد متفاوتی بستگی دارد. یکی از این موارد جنس پایه می‌باشد. عموما متریال اولیه پایه تابلو فلزی است با این حال نوع فلز به کار رفته تاثیر فراوانی در قیمت پایه تابلو دارد. استحکام و ماندگاری پایه تابلو نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت پایه تابلو می‌باشد. از طرفی پایه تابلو باید به گونه ای طراحی و تولید شود که بتواند راحت نصب شود و جدا نشود. انواع پایه تابلو نیز در قیمت پایه تابلو موثر است چرا که پایه تابلو به سه دسته دروازه ای، صلیبی و کنسولی طراحی و تولید میشود.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی با فروش تابلو های متفاوت مانند تابلو های بازدارنده، آگاهی دهنده و هشدار دهنده در کاهش تصادفات نقش ویژه ای دارند. از این جهت تعداد این شرکت ها زیاد می‌باشد. هر شرکت با توجه به موارد متفاوتی هزینه تابلو های راهنمایی و رانندگی را تعیین میکند. از طرفی کارشناسان میتوانند با بررسی کیفیت تابلو های راهنمایی و رانندگی در شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی ان ها را از بالاترین هزینه به کمترین هزینه رده بندی کنند. 

شایان ذکر است که در فروش تابلو های راهنمایی و رانندگی شرکت ها به مواردی همچون نوع تابلو های ترافیکی ، جنس تابلو های ترافیکی، کاربرد تابلو ها، کیفیت، اندازه و… توجه میکنند. بنابراین شرکت های فروش تجهیزات ترافیکی برای فروش محصولات هر کدام هزینه های متفاوتی دارند. سپاس از همراهی شما در مطالعه این متن.

شبرنگ رفلومکس کره

امروزه با افزایش روز افزون وسایل نقلیه، از تجهیزات ایمنی و ترافیکی مختلفی برای افزایش نظم و ایمنی در سطح معابر استفاده می شود. شبرنگ رفلومکس کره یکی از این لوازم ترافیکی پرکاربرد می باشد که نقش مهمی در افزایش ایمنی در سطح خیابان ها و جاده ها دارد. این شبرنگ برای انواع معابر مناسب بوده و در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شود. این محصول با داشتن رنگ و جلوه ای خاص باعث افزایش دید و توجه رانندگان به سطح معابر می شود و در برابر عواملی چون رطوبت و نور مستقیم خورشید مقاومت و کیفیت بالایی دارد. شبرنگ رفلومکس کره را می توان از شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی تهیه کرد.

 

 

تابلوهای ترافیکیاستوانه ایمنیانواع تابلوهای راهنمایی و رانندگیبشکه ایمنیتابلو اطلاع رسانیتابلو ترافیکیتابلو جاده ایتابلو و علائمتابلوهای ترافیکی شهریتابلوهای راهنمایی و رانندگیتابلوهای معابرتابلوی معابرتابلوی هدایت مسیرتجهیزات پارکینگتجهیزات ترافیکیچراغ راهنمایی و رانندگیخرید تجهیزات پارکینگیسرعتگیر لاستیکی و پلاستیکیشبرنگشبرنگ ترافیکیفرتو ترافیکقیمت تابلوهای ترافیکیکله قندی پلاستیکیلوازم پارکینگلوازم ترافیک شهریمانع و جداکنندهمخروط ترافیکی

ارزان ترین تابلو ترافیکیارزان ترین تابلوی راهنمای مسیراستوانهانواع تابلو ترافیکیانواع تابلوهای ترافیکیانواع تابلوی معابرانواع شبرنگ ترافیکیبازرگانی مخروط ترافیکیپخش چراغ راهنمایی و رانندگیتابلو اسامی معابرتابلو ترافیکی باکیفیتتابلو جاده ای باکیفیتتابلو جاده ای درجه یکتابلوهای راهنمایی و رانندگیتابلوهای هدایت مسیرتابلوی هدایت مسیر جاده ایتجهیزات ایمنی پارکینگتجهیزات پارکینگ عمومیتجهیزات ترافیکی اصفهانتجهیزات ترافیکی تبریزتجهیزات ترافیکی شهری اصفهانتجهیزات ترافیکی شهری مشهدتجهیزات ترافیکی مشهدتجهیزات کنترل ترافیکترافیکی شهریتولید تابلو ترافیکیتولید تابلوهای راهنمایی و رانندگیتولید چراغ راهنمایی و رانندگیتولید علائم ترافیکیتولید علائم راهنمایی و رانندگیتولید کننده استوانه ترافیکیتولید کننده بشکه ترافیکیتولید کننده تابلو علائم ترافیکیتولید کننده تابلوهای ترافیکیتولید کننده تابلوهای راهنمایی رانندگیتولید کننده تجهیزات ترافیکیتولید کننده علائم راهنمایی و رانندگیتولید کننده کله قندی ترافیکیتولید کننده لوازم ترافیکیتولیدی بشکه ترافیکی 105 سانتی متریتولیدی تابلو ترافیکیتولیدی تابلوهای ترافیکیتولیدی تابلوهای راهنمایی و رانندگیتولیدی تجهیزات ترافیکیتولیدی علایم ایمنیتولیدی لوازم ترافیکیچراغ راهنمایی و رانندگی ارزانچراغ راهنمایی و رانندگی عمدهخرید استوانه ترافیکیخرید انواع شبرنگخرید انواع شبرنگ تهرانخرید اینترنتی تجهیزات ترافیکیخرید برچسب شبرنگخرید تابلو ترافیکیخرید تابلو کوچهخرید تابلوهای ایمنیخرید تابلوهای ترافیکیخرید تابلوهای ترافیکی شهریخرید تابلوهای راهنمایی و رانندگیخرید تابلوی پارک ممنوعخرید تجهیزات ایمنی پارکینگخرید تجهیزات پارکینگخرید تجهیزات ترافیکخرید تجهیزات ترافیکیخرید تجهیزات ترافیکی شهریخرید شبرنگ ترافیکیخرید شبرنگ لانه زنبوریخرید علائم ایمنیخرید علائم راهنمایی رانندگیخرید علائم شهریخرید کله قندی پلاستیکیخرید کله قندی ترافیکیخرید لوازم ترافیکیخرید لوازم ترافیکی شهریخریدار تابلو جاده ایرانندگی فروش علائم راهنمایی و رانندگیساخت تابلو راهنماییساخت تابلو راهنمایی و رانندگیساخت تابلوهای ترافیکیساخت تابلوهای راهنمایی رانندگیساخت تابلوهای راهنمایی و رانندگیساخت علائم ایمنیساخت علائم شهریسازنده علایم ایمنیشبرنگشبرنگ فروش عمده شبرنگشبرنگ لانه زنبوری 10 سالهشرکت تابلو ایمنیشرکت تابلو ترافیکیشرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکیشیک ترین مخروط ترافیکیصادرات تابلو ترافیکیصادرات عمده چراغ راهنمایی و رانندگی به ترکیهصادرات مخروط ترافیکیصادرات مخروط ترافیکی به ترکیهعرضه تابلوی هدایت مسیرعرضه مخروط ترافیکیعلائم راهنمایی و رانندگیفروش استوانه ترافیکیفروش اینترنتی شبرنگفروش تابلو ترافیکيفروش تابلو ترافیکیفروش تابلو علائمفروش تابلو علائم راهنمایی و رانندگیفروش تابلو های سر کوچهفروش تابلوهاي ترافيکيفروش تابلوهای ایمنیفروش تابلوهای ترافیک شهریفروش تابلوهای ترافیکیفروش تابلوهای ترافیکی شهریفروش تابلوی معابرفروش تجهیزات پارکینگفروش تجهیزات پارکینگ عمومیفروش تجهیزات پارکینگیفروش تجهیزات ترافیکفروش تجهیزات ترافیکیفروش تجهیزات ترافیکی شهریفروش چراغ راهنمایی و رانندگیفروش شبرنگ ترافیکیفروش شبرنگ لانه زنبوریفروش علائم ایمنیفروش علائم ترافیکیفروش علائم راهنمایی و رانندگیفروش علائم شهریفروش عمده شبرنگفروش فریم خام تابلوفروش لوازم ترافیکیفروش لوازم ترافیکی شهریفروش مخروطی ترافیکیفروشگاه تجهیزات ترافیکیفروشگاه تجهیزات ترافیکی شهریفروشگاه علائم ایمنیفروشگاه علائم ترافیکیفروشگاه علایم ایمنیفروشگاه لوازم ترافیکیفروشگاه لوازم ترافیکی شهریقيمت تابلو ترافيکيقيمت تابلو ترافيکیقيمت علاِئم ترافيکيقيمت علائم ترافيکیقیمت استوانه ایمنیقیمت استوانه ترافیکیقیمت انواع شبرنگقیمت انواع شبرنگ بازارقیمت بشکه پلاستیکی ترافیکیقیمت بولارد ترافیکیقیمت تابلو ترافیکیقیمت تابلو جاده ایقیمت تابلو راهنمایی رانندگیقیمت تابلو راهنمایی و رانندگیقیمت تابلو علائم ایمنیقیمت تابلو علائم ترافیکیقیمت تابلو کوچهقیمت تابلو معابرقیمت تابلو های ترافیکیقیمت تابلو های راهنمایی و رانندگیقیمت تابلوهاي ترافیکيقیمت تابلوهای جاده ایقیمت تابلوی راهنمای مسیرقیمت تجهیزات پارکینگقیمت تجهیزات ترافیکیقیمت تجهیزات ترافیکی شهریقیمت جداکننده ترافیکیقیمت رول برچسب شبرنگقیمت رول شبرنگقیمت شبرنگقیمت شبرنگ tatقیمت شبرنگ tat تی ای تیقیمت شبرنگ اوریقیمت شبرنگ ترافیکیقیمت شبرنگ جاده ایقیمت شبرنگ چینيقیمت شبرنگ چینیقیمت شبرنگ دی ام DMقیمت شبرنگ لانه زنبوریقیمت شبرنگ و روز رنگقیمت شبرنگ و روزرنگقیمت علائم ایمنیقیمت علائم ترافیکیقیمت عمده تجهیزات ترافیکیقیمت کله قندی پلاستیکیقیمت کله قندی ترافیکیقیمت کله قندی ورزشیقیمت لوازم ترافیکیقیمت لوازم ترافیکی شهریقیمت مانع پلاستیکی ترافیکیقیمت مانع مخروطیقیمت موانع پلاستیکی ترافیکیلیست قیمت تابلو ترافیکیلیست قیمت تابلوهای ترافیکیلیست قیمت تجهیزات ترافیکیلیست قیمت شبرنگلیست قیمت فروش تجهیزات ترافیکیمانع ترافیکی مخروطیمخروط ترافیکی درجه 1 صادراتیمخروط ترافیکی عمدهمراکز تابلو ترافیکیمرکز تجهیزات پارکینگمرکز خرید تجهیزات پارکینگمرکز خرید علاِئم ترافيکيمرکز فروش شبرنگ

60 دیدگاه

  • وجود علائم راهنمایی ورانندگی در کاهش تصادفات تاثیر بسیار زیادی داره
    ممنون از سایت عالی شما
    موفق باشید با تشکر

  • سایت بسیار خوبی دارین اطلاعات کاملی در مورد تجهیزات ترافیکی دادین.
    ارسال محصول با تعداد کم هم دارین یا خیر؟ محصولات شبرنگتونو برای تجهیزات کشاورزی لازم داریم

    • سلام میلاد عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران با شما تماس حاصل نمایند.

  • سلام روز خوش. قیمت ها رو چک کردم نسبت ب قیمت بازار واقعا منصافه تر است هم از نظر کیفیت و از نظر قیمت!

  • سلام خسته نباشید!!!
    استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی لازمه یک سفر بی خطر هستش. پیشنهاد میکنم حتما چک بفرمایید.

  • سلام. برخی جاده های کشورمان ایران خالی از علایم هستش باید از این شرکت همکاری لازم را بفرمایند تا به ایمنی سفر افزوده شود…

  • سلام وقت بخیر از سایت شما دیدن کردم و برایم جالب بود که فروشنده علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی هستید.برای ایده فروش علائم بشما تبریک میگویم.سوالی داشتم از شما؛ آیا خریدار محصول شرکت شما فقط اداره های پلیس راهنمایی و رانندگی هست؟ ایا دارندگان اتومبیل شخصی نیز باید از این علائم بهمراه داشته باشند؟ اگر جواب مثبت هست لطف کنید بفرمایید کدومیک از علائم را میباید تهیه نمایم؟ با تشکر

    • سلام خانم حسینی
      برای پاسخ سوال خود با مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را خدمت شما ارائه دهند.

  • سلام و وقت به خیر خدمت شما عوامل فروش
    علائم راهنمایی و رانندگیتون خیلی قیمتهاش مناسب هست واقعا
    تمام شرکتها به خیلیاش احتیاج دارند و بهترین گزینه برای خرید علائم هست .
    خسته نباشید

  • آقا من با شرکتم یه پروژه گرفتم نصب علایم راهنمایی در یه شهرکی در آذربایجان شرقی اگر خرید کنم نحوه ارسالش چگونه است؟

    • سلام خسرو عزیز
      فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند.

  • با سلام بسیار واقعا خیلی جامع و کامل توضیح دادید،ممنون از شما این محصولات ترافیکی بسیار ضروری و واجب هستند،خدا قوت به تیم پر تلاش فرتو که همیشه در این زمینه میدرخشند

  • سلام و خسته نباشید تابلو های راهنمایی رانندگی نقش زیادی تو امنیت کلی کشور هستن و باعث میشه که از خطرات هنگام رانندگی کاهش پیدا کنه و سفری ایمن برای مسافران به همراه داشته باشه و نکته ای که راجبع این تابلو ها مهمه اینکه واضح باشن و علائم روشون معلوم باشه که راننده از فاصله دور هم بتونه کامل مشاهده کنه
    مرسی از محصولات با کیفیتتون موفق و موید باشید

  • سلام و خسته نباشید و ممنون از راهنماییتون پس یعنی این شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی شرکت فرتو ترافیک جزء برترین ها محسوب میشه؟
    پس حتما حتما باید از سایت شما افراد خرید کنن

  • سلام وقت بخیر و ایام به کام.
    خیلی خوبه که قیمت محصولات گفته شده.
    واقعا تو خرید آنلاین، پرسیدن قیمت از فروشنده،دغدغه ی خیلیا شده.
    ممنون.

  • با سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز، چقدر این شرکت فرتوترافیک کیفیت کارش زیاده،تابلوهای شبرنگی خیلی باکیفیت هست و عمر بالایی داره،به لطف خدا در این زمینه خیلی پیشرفت کرده ایم و باعث افتخار مردم هست،سپاس از زحمات شما

  • سلام وقتتون بخیر
    اینکه تمامی محصولات را با قیمت در سایت قرار داده اید ،سپاسگزاریم.ما حتما برای همکاری مزاحمتان خواهیم شد چون هم سایتتون کامل و نمونه است و هم خودتان
    با تشکر از شما

  • با سلام و خسته نباشید ‌.علایم راهنمایی و رانندگی یار دوم و کمک راننده محسوب میشه برای تمام رانندگان گرامی .این محصولات راهنمایی و رانندگی کارایی خیلی فوق العاده ای به خاطر شبرنگ بودن در شب دارن که مانع گمراهی و تصادفات در شب میشن .

  • تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی به طور جدی در کاهش تصادفات کمک می‌کنند و بهتر است از تابلوهایی استفاده شود که کیفیت خوبی داشته باشند و در شب و نور آفتاب پیدا باشند

  • وجود این علائم راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات جاده ای بسیار موثر است که سایت شما خرید این‌محصول را به صورت مستقیم در دسترس مشتریان قرار داده است.

  • سلام علائم وتابلو های ترافیکی نقش بسزایی در جلوگیری وکاهش تصادفات جاده ای وخیابانها وکم شدن ترافیک دارد از اینکه قیمت راهم در سایت قرار دادید بسیار ممنونم یه سوال نمایندگی انحصاری هم برای فروش در شهر مشهد قبول میکنید؟

    • سلام خانم جلالی
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام وقتتون بخیراطلاعات مفیدی درسایت قرارداده بودیدتابلوهای راهنمایی ورانندگی تاثیربسزایی درکاهش تصادفات جاده ای دارند
    ممنون ازسایت عالی شما

  • باسلام به کار بردن تجهیزات هشدار و ترافیک در سطح شهرها و جاده ها می تواند. نقش به سزایی در کاهش تصادفات داشته باشد. و همچنین منجر به کنترل عبور و مرور و در نتیجه کاهش ترافیک می شود. بنابراین با وجود کارایی بسیار بهترین آنهارا میتوانید از این فروشگاه اینترنتی سفارش دهید.

  • سلام و عرض ارادت خوشحالم که با محصولات شما آشنا شدم امیدوارم روزی از یکی از محصولات شما خریدکنم وبه جمع مشتریان شما بپیوندم

  • با سلام عجب سایت کامل و خوبی دارید تقریبا میتونم بگم کامل ترین سایتی است که در مورد وسایل ترافیکی و راهنمایی و رانندگی تا به امروز دیدم تا به امروز وسایل ترافیکی انقدر برام جالب نبود اگر کسی سر و کارش با این گونه وسایل شد حتما شما را بهش پیشنهاد می کنم با تشکر از سایت عالیتون

  • سلام. خسته نباشید. قیمت های فرتو ترافیک از هرجایی مناسب تره. کسب و کارتون پر از موفقیت

  • سلام. ما از محصولات فرتو ترافیک برای آموزشگاه رانندگی استفاده کردیم و لازم دونستم که تشکر داشته باشم.

  • سلام و خسته نباشید
    به چند تابلو پارک ممنوع احتیاج دارم چجوری میتونم سفارش بدم؟
    ممنون از سایت خوبتون

    • سلام خانم ناظری عزیز
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • باسلام آیا دربرابر نور خورشیدوضربه مقاوم هستن جنسشون ازچیه؟از چ شبرنگی در تولید اونها استفاده شده درشب کاملا قابل دید هستن؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • سلام وقت بخیر خسته نباشید، ممنون که قیمت هارو گذاشتید ، من میخواستم از بعضی از تابلوها بصورت تکی خرید کنم. ایا امکان هست سفارش بدم واسم ارسال کنید؟ممنونم

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام و خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و خدمات عالیتون
    تابلو های راهنمایی رانندگی یکی از کاربردی ترین هاست و تو کاهش تصادفات و خطرهای ناشی از رانندگی واقعا خوبه و نکته ای که راجبع این تابلوها وجود داره اینکه واضح و شفاف باشه که راننده ها بتونن از فاصله دور تشخیص بدن که چه علامتی و رعایت کنن
    مرسی از خدمات خوبتون موفق و موید باشید

  • سلام آدمین محترم ممنون بابت جواب های که به سایر دوستان بابت این علائم راهنمایی دادین میخواستم بدونم چجوری میتونیم سفارش بدیم واینکه چه تامی از زمان باید صرف بشه تا این تابلوها به دستمون برسه

  • بودن علائم ترافیکی در سطح راه و جاده نقش بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای دارد . سایت شما واقعا عالی و محصول ارائه شده کمک زیادی به کاهش خسارت و تصادفات میکنه . همینطور استفاده از مواد با کیفیت در علائم ترافیک کمک شایانی در نگداری این تجهیزات خواهد داشت.

  • سلام و خسته نباشید واقعا الان برای جاده ها و خیابان های ما که اینقدر تصادف و حادثه داریم خیلی نیاز هست این محصولات ممنون از تلاشتون

  • سلام و خسته نباشید رنگ بندی شبرنگ هایتان چند نوع هست؟ ممنون میشم از تنوع رنگبندی این محصولات مطلب بزارید و راهنمایی کنید

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • سلام وقتتون بخیر نمونه محصولات رو چجوری می تونیم قبل از خرید ببینیم؟ امکان خرید حضوری هم دارید؟

    • سلام وقت بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  • سلام خسته نباشید محصولات پلاستیکی شما در چه حد مقابل نور خورشید مقاوم هستن؟ چون ما طرف اهواز هستیم و محصولات علائم بیشتر جلو خورشید می مونن

  • سلام وقت بخیر
    علائم راهنمایی و رانندگی تاثیر به سزایی در کاهش و جلوگیری از تصادفات دارد
    ممنون بابت تولید این علائم
    اگر علائم راهنمایی و رانندگی نبود چه تصادفات و هرج و مرجی رخ میداد هرچند با اینکه شما عزیزان با زحمت فراوان تولیدمیکنید و به فروش میرسانید عده ای طوری وانمود میکنن که انگار تابلوی علائمی وجود ندارد و کار خودشان را انجام میدهند به امید روزی که فرهنگ سازی بشه این تابلو علائم برای قشنگی نصب نشده و دارد مفهومی از علائم رانندگی را به ما نشان میدهد

  • سلام
    اطلاعات بسیار عالی بود و چقدر عالی که میتوانیم این تابلو هارا به صورت آنلاین نیز خریداری کنیم.

  • سلام. چقدر کامل و واضح اطلاعات در این حوزه را قرار دادین همراه با لیست قیمت. تشکر از زحماتتون

  • با سلام وخداقوت به عزیزان،که این علایم ترافیکی برای جاده ها میسازندوبروزسازی میکنندچون واقعا خیلی از جاده های برون شهری نیاز مبرم به این علایم دارند و باعث نجات جان آدم ها میشه،که این خودش یه کار خیلی مهم و حیاتی برای ماست

  • با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید.

  • علایم راهنمایی و رانندگی و استفاده تجهیزات و هشدار های ترافیکی در سطح شهر و جاد ها نقش بسزایی در کاهش تصافات داشته و دارد .بخصوص تابلوها و علایم ر انندگی شبرنگی که در جاده ها نصب شده و در هنگام شبکه دیدکم است هشدار دهنده عالی هستن .همچنین خرید این تابلو ها از طریق همه رانندگان وسایل نقلیه سنگین و سبک هنگام مسافرت یا در خیابانها بعنوان تابلوهای هشدار دهننده هنگام تعمیرات و پنچر گیری اتومبیلها کاربرد دارد .علاوه بر شهر ها و جادها در کارگاهها و ازمایشگاههاهم بعنوان تابلوهای هشدار دهنده کار برد دارند .

  • سلام و واقعا علایم ها و گارد ریل هاتون تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات داره ولی بعضی جاهای خیلی خطرناک میبینیم که اصلا از تابلوها و علایم و حتی خط کشی جاده ها هم مشخص نیست و این کم کاری شهرداری ها رو نشون میده و باید بررسی بشه چون اگه تابلو نباشه اصلا نمیدونی چندمتر جلوتر چه خبر هست و این کلی تلفات جانی و مالی در پی داره

  • با عرض سلام
    ممنون از اطلاعات جامع شما و سایت خوبتون تجهیزات ترافیکی خیلی لازم و ضروری است و نیاز همه مردم است با تشکر

  • باعرض سلام احترام
    خدمت مجموعه ی فروش علایم راهنمایی ورانندگی
    ممنون از اینکه استفاده ی صحیح ازاین علایم رو رواج میدهید وکمک شایانی به خسارات وایجاد تصادفات جانی ومالی میکنید
    چون خیلیا نمیدونن چگونه باید این تابلوهارو تهیه کنند ممنون از اینکه این امکان رو به صورت اینترنتی فراهم میکنید‌.
    باتشکر ازشما

  • سلام وقتتون بخیر
    به کار بردن تجهیزات هشدار و ترافیک در سطح شهرها و جاده ها می تواند. نقش به سزایی در کاهش تصادفات داشته باشد. و همچنین منجر به کنترل عبور و مرور و در نتیجه کاهش ترافیک می شود

  • سلام و عرض ادب خسته نباشید و خداقوت به تیم پر تلاش شما
    من محتوای صفحه رو خوندم کمتر سایتی رو دیدم با این جزئیات و دقت تمام اطلاعات محصول رو قرار داده باشه و از این لحاظ شما یک گام جلوتر از بقیه هستین و کیفیت و قیمتتون هم یک مزیت بزرگ رقابتی برای شما ایجاد کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *