رفلکتور سولار آلومینیومی، انواع رفلکتور سولار  آلومینیومی ترافیکی با کیفیت و کارآیی بسیار خوب با هدف کاهش تصادفات جاده ای و دید بهتر رانندگان از طریق فروشگاه های غیر حضوری با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی و ضربه را دارند. نور عالی و قابل ملاحظه ای از خود ساطع می کنند و در چند رنگ مختلف با چراغ ال ای دی می باشد.

رفلکتور سولار آلومینیومی

یکی از وسیله های مهم و پرکاربرد تجهیزات جاده و ترافیک، رفلکتور سولار آلومینیومی می باشد که به شهروندان کمک می کند تا از خطرات احتمالی در جاده جلوگیری شود. رفلکتور سولار وسیله ای است که با تابش نور باعث می شود راننده ها جاده و اطراف آن را بهتر ببینند. و از ایجاد ترافیک در جاده ها جلوگیری می کند. این وسیله می تواند با ذخیره انرژی و نور آفتاب در طول روز و تبدیل آن به نیروی الکتریسیته باعث ایجاد تابش در شب شود. که بسیار مقرون به صرفه می باشد و کاملا از برق استفاده نمی شود. همچنین رفلکتور سولار از جنس آلومینیومی در برابر تابش آفتاب، برف و باران بسیار مقاوم است و امکان ندارد مانند جنس پلاستیکی فرسوده شود.

بهترین رفلکتور چه مشخصاتی دارد؟

هدف از تولید و عرضه رفلکتور کاهش شدید تصادفات و  ایجاد دید بهتر برای رانندگان می باشد. این محصول در انواع مختلفی به بازار روانه می شود. نیروی الکتریسته از طریق نور خورشید ذخیره می شود و و در تاریکی موجبات روشنایی چراغ چشمک زن را فراهم می کند. جنس بدنه از آلومینیوم  یا پلاستیک است و کاملا مقاوم  می باشد و  اغلب خاصیت ضد زنگ نیز دارند. برای حداقل دو ساعت دارای شارژ ذخیره شده هستند. جنس شیشه به کار رفته از پلی کربنات است.

استانداردهای جهانی اصولا در ساختار تولیدی آن ها به کار رفته است قابلیت نصب خوبی دارند به طوری که هیچ کدام از شرایط جوی قادر به حرکت دادن و جابجایی آن نیستند. برای خرید بهتر است از نوع آلومینیومی و قابی با جنس پلی کربنات باشد. به لحاظ مدل روشنایی و رنگ استاندارد باشد و میزان مقاومتش نیز در نظر گرفته شود و همچنین سیستم تغذیه ای لحاظ شود به هر صورت چون بحث ایمنی افراد  و سلامتی آنان مطرح می باشد بهترین و با کیفیت ترین این محصول در زمان خرید باید مد نظر گرفته شود.

عرضه انواع رفلکتور سولار آلومینیومی ترافیکی

رفلکتور دوطرفه سولار آلومینیومی

اگر شما هم در حوزه ی محصولات ترافیکی مشغول به کار هستید یا به این حوزه علاقه دارید قطعا اسم رفلکتور دوطرفه سولار آلومینیومی به گوشتان خورده است. این محصول که جنسی آلومینیومی را داراس در معابر، جاده های بارانی یا کوهستانی مورد استفاده قرار می گیرد. تا راننده ها بتوانند در شرایط مه آلود یا در تاریکی پیچ را تشخیص دهند و عکس العمل به موقعی داشته باشند. رفلکتور سولار آلومینیومی که در گروه تجهیزات ایمنی راه دسته بندی می شود. همواره در کنار پرتگاه ها، مسیر عبور پیاده راه ها، کنار پل ها، خط کشی های جانبی خیابان ها و مواردی از این قبیل قرار دارد.
رفلکتور سولار آلومینیومی از انرژی خورشیدی تغذیه می کند و امکان 60 ساعت کار بعد از هر بار شارژ کامل خازن را داراست. این مدل می تواند تا حدود 5 سال کار کند که زمان بسیار معقولی می باشد.

توزیع عمده رفلکتور سولار آلومینیومی ترافیکی

توزیع عمده رفلکتور سولار آلومینیومی ترافیکی

توزیع عمده رفلکتور سولار آلومینیومی ترافیکی با کیفیت مناسب و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان خرید خوبی را برای مشتریان و خریداران فراهم نموده است. اصولا مراکز نمایندگی و عمده فروش ها به عنوان مشتریان دائمی این مراکز به لحاظ صرفه اقتصادی و مدیریت هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت اقدام به خرید کلی با حذف واسطه ها می نمایند. کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب این محصول آمار فروش بسیار خوبی را به خود در بازار اختصاص داده است.

عرضه انواع رفلکتور با بدنه ای از آلومینیوم و چراغ های ال ای دی و نور فوق العاده از طریق وب سایت با قیمتی که مقرون به صرفه است امکان پذیر می باشد. با برقراری تماس با واحد فروش می توانید این محصول را با قیمت عمده و بسیار مناسب در تعداد مورد نظر خود تهیه و خریداری نمایید. سفارش شما بعد از ثبت در اولین فرصت و به نحو احسن به آدرس اعلام شده ثبت خواهد شد قیمت فروشنده نازل ترین قیمت موجود در بازار است که در جهت رضایتمندی شما مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

بهترین رفلکتور چه مشخصاتی دارد؟

قیمت رفلکتور 5 کاره

رفلکتور های 5 کاره مفیدترین و پرکاربردترین وسیله جانبی برای عکاسی هستند. این محصول قابلیت تعویض پوشش را دارند و با روکش های اضافی به رنگ نقره ای، مشکی، سفید، طلایی و دیفیوزر تولید می شوند. قیمت رفلکتور 5 کاره به عوامل متعددی بستگی دارد. که از بین این موارد می توان به جنس و کیفیت کالا، میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد.  دیفیوزر پرکاربرد ترین لایه می باشد و پخش کننده نور است. همچنین لایه سیاه موجب حذف نورهای اضافه و مزاحمی که از وسایل موجود در فضا میتابد، می شود. اگر قصد خرید انواع رفلکتور سولار آلومینیومی و پلاستیکی و 5 کاره را دارید می توانید با مراکز فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

استفاده لایه سفید در رفلکتور باعث تولید نور خنثی می شود و کیفیت نور را بهتر می کند. لایه طلایی برای عکاسی در فضای آزاد هاله نور زیبایی را ایجاد می کند. لایه نقره ای نور شدید تر روی سوژه ایجاد می کند و باید در فاصله بیشتری قرار بگیرد.

رفلکتور سولار آلومینیومی

رفلکتور یکطرفه سولار پلاستیکی

رفلکتور یکطرفه سولار پلاستیکی یکی از کاربردی ترین محصولات ترافیکی هشدار دهنده می باشد. این وسیله ترافیکی در طول روز با جذب کردن نور خورشید و تولید نیروی الکتریسیته، چراغ های ال ای دی خود را به صورت چشمک زن در شب روشن می کند. رفلکتور های سولار در دو نوع پلاستیکی و آلومینیومی تولید می شوند. جنس شیشه رفلکتور سولار آلومینیومی از نوع پلی کربنات می باشد و در برابر رطوبت، برف و باران مقاوم است و زنگ زدگی در آن ایجاد نمی شود. رفلکتور ها در دو نوع یکطرفه و دوطرفه و در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

می توان در مناطق مختلفی مانند مناطق مرطوب، جاده ها، خیابان ها و… استفاده کرد . از دیگر مزایای این وسیله نصب  آسان و به صرفه می باشد.

رفلکتور سولار پلاستیکی

رفلکتور سولار پلاستیکی یکی از تجهیزات ترافیکی می باشد که با تابش نور در شب ها سبب می شود. که رانندگان به اطراف و جاده ها دیده بهتری داشته باشند و از تصادفات جلوگیری می کند و نوعی هشدار دهنده به حساب می آید. این محصول در ۲ نوع رفلکتور سولار آلومینیومی و پلاستیکی تولید می شود جنس آلومینیومی این کالا از جنس پلاستیکی مقاوم تر است و در برابر آفتاب شدید و برف باران طول عمر بیشتری دارد. این وسیله با ذخیره انرژی و نور آفتاب و تبدیل آن به الکتریسیته باعث ایجاد تابش در شب می شود. استفاده از این کالا واجب و ضروری است و در سطح بازار به فراوانی موجود می باشد تا تهیه آن راحت تر باشد.

خرید رفلکتور یکطرفه سولار پلاستیکی

پیشنهاد ما به شما برای خرید رفلکتور یکطرفه سولار پلاستیکی این است که ابتدا اطلاعاتی در این مورد کسب کنید. برای اینکار شما راه های مختلفی دارید. شما می توانید هم به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر و هم به صورت آنلاین از سایت های مختلف این وسیله را خریداری نمایید. البته باید این نکته را نیز ذکر کنیم که شرکت ما نیز در حوزه فروش این رفلکتور های پلاستیکی در حال فعالیت است و شما می توانید به راحتی با تماس گرفتن با شماره های درج شده در زیر اقدام به خرید کنید. رفلکتور سولار آلومینیومی از آن دسته تجهیزات ترافیکی است که بسیار اهمیت داشته و از خریداران زیادی برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *