قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی

قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی، جهت دریافت قیمت استوانه ترافیکی و کله قندی  و دیگر تجهیزات ترافیکی اعم از انواع تابلوهای ترافیکی و علائم جاده ای و رفکتور چشم گربه ای و گلمیخ و استوانه ایمنی و سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی و انواع جداکننده و راهبند و نیوجرسی در تهران مشهد اصفهان و…باما درارتباط باشید.

استوانه ترافیکی و کله قندی

استوانه ترافیکی و کله قندی از جمله محصولات پر کاربرد و پر استفاده ترافیکی می باشد. هریک از این تجهیزات ترافیکی دارای ویژگی هایی می باشد که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. استوانه ایمنی یکی از محصولات ترافیکی می باشد که برای مدت زمان های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و ثابت در یک محل است اما کله قندی های ترافیکی برای مدت زمان های کوتاه و موقتی استفاده می شوند. کله قندی ها به آسانی قابل حمل هستند و برای علامت گذاری کردن به کار می روند و دارای قیمت مناسبی هستند اما استوانه ایمنی در مدل ها و سایز های متنوع تری تولید می شوند و کاربرد بیشتری دارند. همچنین باید به این نکته توجه کنیم که برای استفاده کردن از کله قندی های ترافیکی نیازی نداریم که مجوز کسب کنیم.

ارائه انواع استوانه ایمنی

استوانه ایمنی قابل عرضه در دو جنس PU و Co Polymer و ساخته شده از انواع شبرنگ های لانه زنبوری و پارچه ای، و همچنین مقاوم در برابر اثرات جوی و خورشیدی بوده و همچنین با رنگ مخصوص و مقاوم در برابر نور خورشید قابل ارائه میباشد. قیمت برچسب شبرنگ لانه زنبوری استفاده شده در تولید استوانه ترافیکی تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده محصول خواهد داشت.

قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی

قیمت مانع ترافیکی

اگر بخواهیم یکی دیگر از تجهیزات ترافیکی را به شما معرفی کنیم، مانع ترافیکی یکی دیگر از آن محصولات می باشد که علاوه بر قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی می شود. از کاربرد هایی که این محصول دارد می توان به دادن هشدار به راننده ها، مشخص کردن محدوده ای که کارگران در آن مشغول به کار هستند، علامت گذاری کردن مسیر ها و راه ها، ایجاد کرون محدودیت در مسیر رفت و آمد خودرو ها و هدایت گردن ها در مسیر و… اشاره کرد. عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت مانع ترافیکی اثر می گذارد و آن مواد اولیه مصرف شده در تولید این محصول می باشد.

از دیگر عوامل می توانیم، برند سازنده این مانع های ترافیکی و ابعاد آن را نام ببریم. میزان شهرت تولید کننده این مورد از تجهیزات ترافیکی باعث می شود تا قیمت این محصول نسبت به دیگر مانع های ترافیکی که توسط شرکت های معمولی ساخته شده است، بالاتر باشد.

 

تنوع ابعاد در استوانه ایمنی

ابعاد استوانه ایمنی بر اساس نیاز کارفرما متفاوت می باشد، استوانه ایمنی که در بعضی موارد با نام کله قندی یا میل باتومی ترافیکی شناخته می شودT همیشه مورد تقاضای پیمانکاران ترافیکی در سطح مناطق شهرداری و یا سازمان ترافیک استان ها بوده، و در بحث ایمن سازی معابر و همچنین در بحث ایمنی جاده ای مورد توجه بوده است.

 

  • از آنجا که استوانه ایمنی یکی از محصولات پرطرفدار از سری محصولات تجهیزات ترافیکی می باشد،در مجموع ترافیک ساز بسته به نیاز کارفرما انواع استوانه های ایمنی وبسته به نوع مصرف،استوانه ایمنی با کیفیت های متفاوت در برندهای مختلف ارائه می شود.

خرید کله قندی استوانه ای

همانطور که بیان کردیم کله قندی ترافیکی یا استوانه ایمنی از آن دسته از تجهیزات ترافیکی است‌ که‌ از وقوع حادثه و خطر جلوگیری می کند و سلامت راننده ها و همچنین عابران را تضمین می کند.  وجود این تعداد فروشنده باعث شده است تا خرید کله قندی استوانه ای و دیگر تجهیزات ترافیکی به آسانی انجام شود و شما برای خریدن این محصولات ترافیکی دچار دردسر نشوید. به همین دلیل می توانید با رفتن به این فروشگاه ها به راحتی استوانه ایمنی و محصولات ترافیکی دیگر را بخرید.

علاوه بر این که تولید کننده های زیادی در زمینه تولید این محصول در حال فعالیت هستند، فروشندگان فراوانی نیز در زمینه فروش قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی مشغول بوده و آن را به فروش می رسانند. به همین خاطر در قسمت های مختلف هر شهر و استانی شما می توانید چندین مغازه و فروشگاه فروش لوازم و تجهیزات ترافیکی را مشاهده کنید.

"</p

 

تولید کننده استوانه ترافیکی

تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید محصولات ترافیکی مشغول به فعالیت می باشند و تجهیزات ترافیکی مختلفی را طراحی و تولید کرده و روانه بازار می کنند. این موضوع نشان دهنده این است که استفاده از این محصولات بسیار مهم می باشد. از جمله محصولات ترافیکی استوانه ایمنی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد‌. یک تولید کننده استوانه ترافیکی به خوبی می داند که کیفیت مواد اولیه بر روی محصول نهایی بسیار تاثیر می گذارد و به همین منظور از مواد اولیه درجه یک و عالی برای تولید محصولات ترافیکی همچون کله قندی ترافیکی، استوانه ایمنی و… استفاده می کند.

تولید کننده ها در حقیقت با انجام این کار به شهرت و معروف شدن برند خود و محصولات تولید شده و افزایش فروش خود کمک می کنند.

توجه در انتخاب محصولات ترافیکی از جمله استوانه ایمنی

پایین‌ترین قیمت استوانه ایمنی که معمولا با مواد کهنه و غیر قابل اعتماد ساخته شده، و عموما پس از چند روز از نصب آن، استوانه در اثر برخورد های متداول خودروها، از محل جدا شده و و یا پاره می شود که قابلیت تایید نظر کارفرما را نخواهد داشت.

  • استوانه‌های ایمنی معمولا به دلیل نیاز به انعطاف بالا به دلیل برخوردهای متداوم با خودروهای سبک و سنگین، نیاز به استفاده از مصالح انعطاف پذیر دارد. بدین سبب استفاده از مواد مرغوب جهت تولید استوانه ایمنی پیشنهاد می شود .

خرید استوانه ترافیکی

شاید خرید استوانه ترافیکی برای شما که دارای یک مجموعه بزرگ با پارکینگی وسیع هستید یک دغدغه باشد و در نحوه خرید و حتی انتخاب فروشنده مناسب دچار تردید و نگرانی باشید. اما با دقت و توجه به یک نکته می توانید به آسانی و بدون نگرانی استوانه ایمنی را تهیه کنید. شما در زمان خرید استوانه ترافیکی فقط باید این نکته را به یاد داشته باشید که آن را از تولید کننده اصلی اگر خریداری کنید، می توانید محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب پیدا کرده و آن را تهیه کنید.

این بزرگ ترین مزیت این شیوه از خریداری کردن قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی به حساب می آید. علاوه بر این مورد شما می توانید از تولید کننده بخواهید که با توجه به نیاز شما این محصول را بسازد و دقیقا آن محصولی را تحویل خواهید گرفت که بتواند نیاز شما را بر طرف کند و این نیز از دیگر ویژگی های این شیوه خرید می باشد.

"</p

قیمت کله قندی ترافیکی

همانطور که در قسمت بالایی بیان کردیم یکی از انواع محصولات ترافیکی تولید شده، کله قندی های ترافیکی می باشند که همانند دیگر محصولات از وقوع خطر و حادثه جلوگیری می کنند. دقت داشته باشید که کله قندی ترافیکی با استوانه ایمنی متفاوت است. قیمت کله قندی ترافیکی به عوامل همچون کیفیت مواد اولیه، ابعاد و سایز، مدل، رنگ و… بستگی دارد. قیمت کله قندی های ترافیکی که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشند در مقایسه با دیگر کله قندی های ترافیکی ساخته شده با مواد درجه دو و… ، بیشتر می باشد.

همچنین ابعادی بزرگ تر این محصول به دلیل استفاده از مواد بیشتر برای ساخت دارای قیمت بیشتری نسبت به محصولات کوچک تر دارد. در ساخت کله قندی ترافیکی نیز از شبرنگ استفاده شده و میزان کیفیت این شبرنگ ها و این موضوع که توسط چه برندی تولید شده اند، بر روی قیمت این محصول پر کاربرد تاثیر گذاشته است.

با توجه به دارا بودن مجموعه ترافیک ساز از تجربه استفاده از چندین تامین کننده و تولید کننده تجهیزات ترافیکی، بخصوص استوانه های ایمنی، برآن شده ایم تا تجربه استفاده از این برندها را در اختیار مشتریان و همکاران خود قرارداده، و با پیشنهاد پایین ترین قیمت همکاری در جهت ایجاد همکاری مداوم و همیشگی با مجموعه های مختلف،ارتباطات خود را به بهترین شکل گسترش دهیم.

انواع کله قندی

از دیگر تجهیزات ترافیکی که تولید کنندگان زیادی به تولید آن اشتغال دارند، کله قندی های ترافیکی می باشد. نام دیگری که برای کله قندی های ترافیکی وجود دارد و گاهی با آن نام به فروش می رسند، استوانه ایمنی است. کله قندی های ترافیکی شبیه به یک مخروط هستند که رنگ هایی همچون نارنجی و زرد تولید شده و دارای نوار هایی هستند که در شب نورانی شده و می درخشد و از خطرات جلوگیری می کند. انواع کله قندی ترافیکی به آسانی در فروشگاه های عرضه کننده محصولات ترافیکی وجود دارد و می توان آن ها را تهیه و خریداری کرد.

این وسیله ترافیکی در انواع مختلفی تولید می شود اما عامل اصلی که در ساخت مدل و نوع آن موثر است، نیاز مصرف کننده یا خریدار می باشد که ساخت و ابعاد و نوع آن را مشخص می کند. تولید این کله قندی ها در ابعاد و سایز های مختلف باعث شده تا افراد متناسب با عملکردی که مد نظر دارند و نیازی که به این وسیله ترافیکی دارند ، آن را تهیه کنند.

"</p

تاثیر شرایط آب و هوایی بر کیفیت استوانه ایمنی

از آنجا که استوانه ایمنی به دلیل نصب شدن در مکانهای پر درد و به دلیل شرایط آب و هوایی که در مناطقی با بارش زیاد و یا رطوبت بالا باعث ایجاد چرک پذیری و همجنین کم شدن خاصیت رفلکت ویا چسبندگی برچسب شبرنگ آن می‌شود، و به همین سبب استفاده از شبرنگهایی باسازگاری بالا در شرایط آب و هوایی پرباران و هم در شرایط آب و هوای بیابانی مورد نیاز خواهد بود.

خرید استوانه ایمنی

استوانه ایمنی یکی از انواع مختلف تجهیزات ترافیکی بوده که بسیار از آن استفاده می شود و از جمله وسایل پر کاربرد در این زمینه می باشد. به همین منظور خرید استوانه ایمنی حائز اهمیت بوده و می تواند از بسیاری از حوادثی که امکان وقوع آن ها وجود دارد، جلوگیری‌ کند. این استوانه ها بدین منظور در سایز های مختلف و رنگ های سبز و زرد و قرمز تولید می شوند که خریداران با توجه به نیاز خود و کاربرد این محصول، رنگ مورد نظر و ابعاد مد نظر خود را خریداری می کنند. استوانه ایمنی به دلیل داشتن نوار های شبرنگی که در زمان ساخت بر روی آن قرار داده شده است، در هنگام شب می درخشد و با آگاه کردن افراد، سلامت آن ها را تضمین می کند.

با توجه به مطالبی که بیان کردیم خرید این محصول با استقبال مشتریان رو به رو شده است و بسیار در چند سال اخیر مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت استوانه ایمنی

استوانه ایمنی یا استوانه ترافیکی که جدیدا به نام بولارد نیز شناخته می شود؛ یکی از مهم ترین محصولات در زمینه ایمنی به شمار می رود و در مواقع بسیاری کاربرد دارد. به طور کلی از این استوانه ها برای هدایت خودرو ها یا جدا کردن قسمتی از جاده و خیابان استفاده می شود و همچنین انواع و ابعاد مختلفی نیز دارند. به دلیل تنوع بالای استوانه ایمنی نمی توان قیمت استوانه ایمنی را به طور قطع تعیین کرد.

همچنین این استوانه ها غالبا از جنس پلاستیکی می باشند و در برابر ضربه خوردگی، شرایط جوی گوناگون و تابش مستقیم نور خورشید مقاوم هستند؛ این محصولات عموما با رنگ روشن و نوار های شبرنگ تولید می شوند که در تاریکی، نور را بازتاب کنند و رانندگان از وجود آنها در خیابان آگاه شوند. اما در نهایت با داشتن این همه ویژگی و کاربرد، به طور کل در قیاس با دیگر انواع این محصولات ترافیکی، قیمتی مقرون به صرفه دارند.

"</p

قیمت کله قندی ژله ای

کله قندی ژله ای امروزه به یکی از پر استفاده ترین محصولات ایمنی و ترافیکی در کنار استوانه ایمنی تبدیل شده است و بدون شک رسیدن به این جایگاه، به دلیل کاربرد بی نظیرش می باشد. کله قندی ژله ای یکی از دو نوع معروف و پر استفاده کله قندی ها می باشد و بیشترین استفاده از آن مربوط به پروژه های راه سازی می باشد. این محصولات به دلیل جنس خود که نرم و منعطف است؛ کله قندی ژله ای نام گرفته اند و به عنوان یکی از مهم ترین مزایای آنها نیز می توان به قیمت کله قندی ژله ای و همچنان انعطاف آن اشاره کرد که در نهایت هم باعث مقاومت در برابر ضربه می شود و هم طول عمر بالایی را برای این محصولات به ارمغان می آورد.

به دلیل ساختار این نوع استوانه ایمنی، قیمتش کمی بیشتر از نوع دیگرش است؛ اما این به معنا نمی باشد که قیمت کله قندی ژله ای بسیار گران است. چرا که به طور کل قیمت این نوع محصولات ترافیکی بسیار بالا نیست و کله قندی ژله ای نیز در قیاس با تمام ویژگی ها و کاربردش، بسیار مقرون به صرفه است.

نصب استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی یا همان استوانه ایمنی، هم به صورت دائم و هم به صورت موقت در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تنها روش نصب استوانه ترافیکی، استفاده از چسب یا پیچ در انتهای آنها می باشد. بیشترین کاربرد این استوانه ها مربوط به جلوگیری از عبور خودرو ها می باشد و همچنین برای جلوگیری از ورود موتور سیکلت ها به مکان هایی مشخص نیز از زنجیر هایی برای متصل کردن چند عدد استوانه ترافیکی استفاده می کنند.

این نوع استوانه ایمنی به طور کل محصولاتی ثابت هستند و قابلیت جا به جایی ندارند و به همین دلیل بیشتر در مکان هایی برای مشخص کردن راه ها و جاده ها یا جدا سازی جاده ها از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل جنس و ساختارشان، هنگام برخورد با خودرو ها، آسیبی به آنها وارد نمی کنند. بسیار مهم است که در فرایند نصب استوانه ترافیکی دقت لازم را به کار گیرید تا محصول به درست ترین حالت ممکن نصب شود و از بروز مشکلات احتمالی در آینده، جلوگیری شود.

"</p

استوانه ترافیکی فلزی

به طور معمول، بیشترین استوانه ایمنی که مورد استفاده قرار می گیرند، جنسی پلاستیکی دارند و همین امر نیز موجب حفظ سلامت بدنه ماشین یا موتور، هنگام برخورد با آنها می شود. اما بیشتر مورد استفاده قرار گرفتن انواع پلاستیکی این محصولات، به این معنا نیست که استوانه ترافیکی فلزی وجود ندارد یا کاربرد کمی دارد. به طور معمول بیشترین مکان هایی که می توان استوانه ترافیکی فلزی را در آنها یافت، مرز بین پیاده رو و خیابان می باشد. این محصول نیز برای دید بهتر رانندگان در تاریکی، خطوطی شبرنگ روی خود دارند و همچنین به طور کلی، ابعادشان کمی بزرگ تر از دیگر انواع تجهیزات ترافیکی می باشد.

بدون شک استوانه ترافیکی فلزی اکثرا به صورت دائم نصب می شوند و مراحل و فرایند نصب آنها، نسبت به دیگر انواع استوانه ایمنی، با دردسر بیشتری همراه است.

قیمت مانع ترافیکی

مانع های ترافیکی فقط در استوانه ایمنی یا کله قندی ها خلاصه نمی شوند و انواع بسیار متنوعی دارند و همین امر یکی از مهم ترین دلایلی است که نتوان قیمتی مشخص را به عنوان قیمت مانع ترافیکی معرفی کرد. این محصولات به دلیل تنوع بالای خود در موارد بسیار زیادی نیز کاربرد دارند که قادر به نام بردن تمامی آنها نیستیم؛ اما عموما قیمت بسیار بالایی ندارند، یکی از مهم ترین دلایل این امر جنس آنها می باشد که غالبا پلاستیکی هستند و به همین دلیل می توان آنها را نسبت به کاربردشان جزء محصولات ارزان دانست.

همچنین ساختار ساده ی آنها و نداشتن پیچیدگی های بسیار در طی مراحل تولید، از دیگر دلایلی هستند که در نهایت موج می شوند این محصولات از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار باشند. اما در نهایت برای آگاهی از قیمت هر کدام از این تجهیزات ترافیکی یا استوانه ایمنی، بهتر است به مراکز یا مجموعه های مورد اطمینان مراجعه کنید تا علاوه بر اطمینان از کیفیت نهایی محصول، قیمت واقعی آن را به شما اعلام کنند.

"</p

قیمت تجهیزات ترافیکی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم تجهیزات ترافیکی طیف بسیار گوناگون و متنوعی دارند. با توجه به آنچه پیش تر اشاره شد احتمالا اکنون با شنیدن نام آنها، ذهنتان به صورت ناخودآگاه تنها به سمت انواع مختلف استوانه ایمنی برود؛ اما تجهیزات ایمنی، موارد خیلی گسترده تری هستند. به عنوان مثال، جدا از استوانه های ترافیکی و کله قندی ها که قبل تر راجع به آنها به بررسی کامل پرداختیم، انواع سرعت گیر ها، بشکه های ایمنی و حتی تابلو های هشدار دهنده از مهم ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آیند و قیمت تجهیزات ترافیکی همانطور که خودتان شاهد می باشید.

تنوع بسیاری در این محصولات به کار رفته و ما قادر به گفتن قیمت تجهیزات ترافیکی به صورت مجزا نیستیم اما همانطور که بار ها اشاره کردیم، تجهیزات ترافیکی قیمت چندان بالایی ندارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. برای اطلاع دقیق تر از قیمت هر کدام از آنها، بهتر است که به فروشندگان معتبر مراجعه کنید.

تولید مخروط ایمنی

مخروط ایمنی ترافیکی وسیله‌ای برای حفظ ایمنی، هشدار و جهت دهی در خیابان‌ها، جاده‌ها و بزرگراه‌ها برای افراد در حال رانندگی است و به طور موقت از آن‌ها استفاده می‌شود. برای استفاده طولانی مدت از این تجهیزات، باید موانعی با استحکام بیشتر و سنگین‌تر استفاده کرد. این موانع ممکن است در طول روز، بارها با خودروها برخورد کرده و تحت فشار قرار گیرد، پس در تولید مخروط ایمنی باید از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ساخته شود و از یک سری ویژگی‌ها برخوردار باشد.

ویژگی‌هایی از قبیل مقاوم بودن در برابر فشار ضربه، مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوایی متنوع، مقاومت در برابر رطوبت، انعطاف پذیری و …. بدنه مخروط ایمنی ترافیکی از جنس پلاستیک و پلیمرهای مقاوم با انعطاف پذیری بالا است تا هنگام برخورد به خودرو آسیبی به خودرو وارد نشود، علاوه بر آن کیفیت و جنس خوب، باعث طول عمر بیشتر محصول نیز می‌شود.

تولید کننده استوانه ایمنی

قیمت استوانه ایمنی در فروشگاه تجهیزات ترافیکی از جمله تجهیزاتی است که از بروز بسیاری از حوادث و تصادفات جلوگیری می کند. این وسیله ترافیکی جزو پر کاربرد ترین وسیله ها در این زمینه می باشد. استوانه ترافیکی با داشتن نوار هایی که در شب می درخشند و شب تاب هستند، رانندگان را از وجود خطر آگاه می کند. از این وسیله برای هدایت کردن و جدا کردن مسیر ها و جاده ها و پارکینگ ها و… استفاده می شود. تولید کنندگان زیادی نیز در زمینه تولید استوانه ایمنی فعالیت می کنند. یک تولید کننده استوانه ایمنی در زمان ساخت این محصول باید به نکاتی توجه کند تا محصولی که می سازد دارای استاندارد های لازم باشد و بتواند از حوادث جلوگیری کند و سلامت راننده ها و عابران پیاده را تضمین کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *