تابلوهای خیابانی اصفهان یکی از برندهای محبوب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در ایران است که بر اساس استانداردهایی مشخص تولید می شوند. تابلوهای خیابانی اصفهان با توجه به کاربردهای گسترده و متنوعی که دارند، در طرح ها، رنگ ها و سایزهای مختلفی ساخته می شوند. قیمت تابلوهای خیابانی شبرنگ دار در اصفهان متناسب با نوع تابلوها و خصوصیات آنها متفاوت هستند.

 

تاریخچه انواع تابلوهای خیابانی

تابلوهای خیابانی نقشی مهم در نظم دادن به قوانین راهنمایی و رانندگی دارند. این تابلوها با پیام هایی مشخص، آگاهی های لازم را به رانندگان ارائه می دهند تا فرایند رانندگی را برای آنان ساده کنند. یکی از ویژگی های خاص انواع تابلوهای خیابانی (تابلوهای خیابانی اصفهان) این است که این تابلوها به صورت مشترک در تمام خیابان های دنیا به کار می روند. با لحظه ای تصور، می توان دریافت که مدیریت ماشین ها در خیابان ها بدون تابلو های راهنمایی و رانندگی کاملا غیر ممکن است.

تاریخچه انواع تابلوهای خیابانی

مدت زیادی هست که از تابلوهای خیابانی اصفهان استفاده می شود اما تاریخچه استفاده از تابلوهای خیابانی به دوران روم باستان باز می گردد. طبیعی است که تابلوهای آن دوره تفاوت بسیار عمیقی با تابلوها کنونی داشته باشد. این تغییر در تابلوهای خیابانی با مرور زمان و همراه با پیشرفت خیابان ها ایجاد شده است. علائم راهنمایی و رانندگی در دوران روم باستان، علائمی برای راهنمایی مسیر اسب ها و سپس دوچرخه ها بودند. با گذر زمان و با رایج شدن استفاده از خودرو، این علائم شکل جدیدی پیدا کرده اند.

دوران آغاز استفاده از تابلوهای خیابانی در ایران و تابلوهای خیابانی اصفهان را نیز می توان دوران هخامنشی و ساسانیان دانست. در حال حاضر انواع تابلوهای خیابان شامل سه دسته هستند:

  1. دسته اول: تابلوهای خیابانی بازدارنده که می تواند پیام هایی مانند «بوق زدن ممنوع»، «پارک ممنوع»، «دور زدن ممنوع» و… داشته باشند.
  2. دسته دوم: تابلوهای خیابانی هشدار دهنده که پیام هایی اخطاری مانند «گذرگاه عابر پیاده»، «مدرسه»، «کارگران مشغول کارند» و… دارند.
  3. دسته سوم: تابلوهای آگاهی دهنده هستند که در جهت بیان اخباری مانند آغاز یا پایان محدوده ای خاص نصب می شوند.

فروشگاه تابلوهای خیابانی شبرنگ دار در اصفهان

فروشگاه تابلوهای خیابانی شبرنگ دار در اصفهان تابلوهای شبرنگ دار یک ویژگی ارزشمند دارند و آن این است که در تاریکی شب به دید راننده کمک می کنند. به طور کلی بهترین تابلوهای خیابانی تابلوهای شبرنگ دار هستند که توسط تولیدکنندگان متنوعی عرضه می شوند. فروشندگان تابلوهای خیابانی در اصفهان (تابلوهای خیابانی اصفهان)، محصولات خود را به شکل اینترنتی به فروش می رسانند. این روش از فروش موجب می شود تا تابلوها با قیمت هایی مناسب و با برترین استانداردها به دست مشتریان برسد.

مشتریان با ثبت سفارشات خود به صورت اینترنتی، قادر خواهند بود تا این محصولات را تهیه کنند. مهمترین استانداردهایی که تابلوهای خیابانی نیاز دارند عبارتند از:

  • ابعاد مناسب داشته باشند
  • رنگ مناسب و با کیفیت داشته باشند.
  • علائم راهنمایی و رانندگی را به طور واضح و درست نشان دهند.
  • قابلیت رفلکس نور بالا را داشته باشند.

تابلوهای ترافیکی خیابانی

با توسعه صنعت حمل و نقل و راه سازی در جهان، ضرورت وجود قوانین احساس شد. با گسترش جاده ها و بروز حوادث یک سری قوانین ثبت شد. برای درک بهتر این قوانین احتیاج به زبان مشترک بود. تابلوهای ترافیکی خیابانی در اشکال مختلفی مانند مثلث ،دایره و مستطیل به وجود آمدند. هریک از این اشکال پیام خاص خود را می رسانند به طور کلی تابلوهای خیابانی اصفهان به دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • تابلوهای مثلثی که برای هشدار (پیچ تند یا ترافیک) به کار می روند.
  • تابلوهای دایره ای که برای محدودیت سرعت استفاده می شوند.
  • تابلو های مستطیلی برای ارائه اطلاعات مانند جهت اماکن توریستی، تفریحی و تاریخی مورد استفاده قرار می گیرند.

تابلوهای خیابانی اصفهان

خرید تابلوهای ترافیکی

متقاضیان برای خرید تابلوهای ترافیکی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرند. از مهم ترین آنها می توان به قیمت تابلوها اشاره کرد. این تابلوها با قیمت های متغیری در بازار به فروش می رسد. از این رو برای خرید تابلوهای خیابانی اصفهان با قیمت ارزان و به صرفه می توانید از مجموعه ما که با هدف کسب رضایت مشتری انواع تابلوها را با نازلترین قیمت به فروش می رساند مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما که آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند تماس بگیرید و با بررسی قیمت تابلو مورد نظر خود را از طریق سایتمان در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

قیمت تابلو خیابانی

به منظور کاهش و رفع مشکلاتی مثل ترافیک یا عدم رعایت قانون ما از تابلوها استفاده می کنیم به گونه ای که افراد با مشاهده این تابلوها واکنش های مختلفی را بروز می دهند. مثلا رانندگان با مشاهده ی تابلو بوق زدن ممنوع از زدن بوق در آن محیط امتناع می کنند. قیمت تابلو خیابانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال مواد سازنده تابلو، جنس، اندازه و ابعاد و همچنین برند سازنده تابلو از عواملی است که روی قیمت تابلوهای خیابانی تاثیر می گذارد. با این حال به دلیل جنس فلز تابلوهای خیابانی اصفهان از تابلوهای برون شهری آن گران تر است. قیمت این تابلوهای کاربردی را می توانید در مجموعه ما مشاهده کنید‌.

تابلوهای خیابان

یکی از وسایل ضروری درون شهری که در مکانهای مختلف استفاده می شود تابلوهای خیابان است. این تابلوهای خیابانی اصفهان برای راهنمایی افراد و معرفی خیابان ها کاربرد دارند و همانطور که در بالا ذکر کردیم نسبت به کیفیت قیمت های متفاوتی دارند. یکی از نکات مهم در تولید این تابلوها کیفیت مواد اولیه است زیرا برای راهنمایی معابر بر سردر خیابان ها و کوچه ها نصب می شوند و به طور مداوم در برابر نور آفتاب و باران، برف و باد قرار می گیرند تا در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی مانند خوردگی، زنگ زدگی و ضربه دوام داشته باشند و اگر جنسشان خوب نباشد خیلی زود باید تعویض شوند که این خود هر ساله برای شهرداری آن منطقه هزینه زیادی را ایجاد می کند.

تابلوهای خیابانی اصفهانتابلوهای خیابانی اصفهان

تابلو ترافیکی خیابانی

از مهمترین و کاربردی ترین علائم هشداری در جاده ها و سایر معابر، می توان به تابلو ترافیکی خیابانی اشاره کرد. استفاده از تابلو ترافیکی سابقه بسیار بیشتری نسبت به سایر تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای دارد و وجود آن در جاده ها و مسیرهای پر پیچ و خم و نا آشنا، بسیار ضروری است تا رانندگان با یافتن مسیر درست دچار سوانح ناگوار و خسارات جبران ناپذیر نگردند. تابلوهای خیابانی اصفهان از جمله وسایل ضروری درون شهری می باشد که از گذشته تاکنون در مناطق مختلف از آن ها استفاده می شود.

یکی از نکات مهم در تولید این تابلوهای خیابانی اصفهان حفظ کیفیت مواد اولیه با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه است.

قیمت پایه تابلو ترافیکی

از پایه تابلو ترافیکی برای نصب علائم راهنمایی و رانندگی نظیر تابلوهای ترافیکی و علائم و نشانه ها که یکی از زیر دسته های تجهیزات ترافیکی می باشد، استفاده می شود. برای تولید این محصول از پایه های فلزی چند وجهی در قطر و ارتفاع متفاوت استفاده می شود. معمولا جنس پایه تابلو ترافیکی خیابانی از ورق فولاد است تا در برابر آسیب های محیط مقاوم باشد و دوام زیادی نیز داشته باشد. قیمت پایه تابلو ترافیکی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به جنس محصول، ابعاد، مواد اولیه به کار برده شده در محصول، کارایی و… تابلوهای خیابانی اصفهان اشاره کرد.

تابلوهای خیابانی اصفهان

تابلو ترافیکی خیابانی

تابلو‌ ترافیکی خیابانی حکم راهنما را برای رانندگان دارند. این نوع تابلو‌ها در جهت دهی و پیدا کردن مکان‌های مختلف، بسیار پر کاربرد هستند. در شهر‌های بزرگ از جمله تهران مشهد و اصفهان نصب این تابلوها در اتوبان‌های بزرگ بسیار زیاد است. این به این معنا است که مثلا در تابلوهای خیابانی اصفهان که در جاده ها و خیابان‌ها نصب شده است به دلیل بزرگی و یا بودن پیچ خطرناک یا سبقت ممنوع، تعداد تابلوهای نصب شده زیاد می‌باشد که توجه بسیاری را از رانندگان جلب کند.

نکته حائز اهمیت در این مورد این می‌باشد که نصب تابلو‌ها برای معابر و خیابان‌ها از مواد اولیه و باکیفیتی تهیه شده باشد. زیرا این تابلوها به صورت مدام در برابر بارش باران و برف، وزش باد و همچنین نور خورشید قرار دارند. بنابراین اگر مواد به کار رفته در ساخت تابلو باکیفیت و خوب نباشد این تابلوها در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی مانند ضربه، به سرعت دچار آسیب شده و از بین می‌روند.

قیمت تابلو سرعت گیر

تابلو سرعت گیر کاربرد بسیار زیادی در جهت دهی دارند. همچنين قیمت تابلو سرعت گیر در بازارها متفاوت است زیرا بسته به نوع کیفیت و درجه شفافیت آن قیمت این محصول نیز تغییر می‌کند. در تابلوهای خیابانی اصفهان نیز این مسئله صدق می‌کند. سرعت گیر یا دست انداز اسمی رایج برای وسایلی است که از انحنایی عمودی برای کاهش سرعت وسایل نقلیه موتور دار به خاطر بهبود شرایط ایمنی رانندگان استفاده می‌کنند. از این تابلوهای ترافیکی در مسیر‌هایی که سرعت گیر وجود دارد جهت اطلاع دادن به رانندگان و کاهش سرعت استفاده می‌شود.

شکل این تابلوها به صورت مثلث است و به وسیله شبرنگ قرمز بر روی زمینه تابلو پوشیده می‌شود و بر روی آن برچسب شبرنگ سفید به صورت مثلث کوچک‌تر و علامت سرعت گیر به صورت برچسب رنگ مشکی بر روی این تابلو‌های ترافیکی نصب می‌شود.

قیمت تابلوهای خیابانی شبرنگ دار در اصفهان

تولید کننده تابلو‌های راهنمایی رانندگی

انواع مختلفی از شرکت‌ها و کارخانه‌ها تابلوهای راهنمایی رانندگی را در علامت و جهت‌های متنوع تولید می‌کنند‌. تولید کننده تابلو‌های راهنمایی رانندگی در ساخت این تابلوها مثل تابلو‌های خیابانی اصفهان، باید به فونت و اندازه مناسب تولید کنند تا رانندگان بتوانند از روی فونت آن، متن تابلو را از فاصله دور تشخیص دهند.

1 دیدگاه

  • غفوریان هستم قبلا یه سری تابلو بهتون سفارش دادم که کیفیتش اون چیزی نبود که میخواستم و شما بهم یه پیشنهاد بهتر دادین خواستم بگم من از کیفیت این کاری که فرستادین خیلی راضی ام هر کسی هم دیده مشتری شده و من شما رو بهشون معرفی کردم واقعا کارهاتون به نسبت قیمت عالی هستن و در مشتری مداری حرف اولو میزنین ازتون خیلی ممنونم و باز هم خریدمو از شما انجام میدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *