ضربه گیر لاستیکی ستون یکی از پرکاربردترین نوع ضربه گیر می باشد که مصرف آن در پارکینگ ها برای جلوگیری از خسارت به خودروها نصب می‌شود و البته زیبایی فوق‌العاده‌ای را به نمای پارکینگ می‌دهد به همین دلیل است که مراکز خرید ضربه گیر لاستیکی ستون امروزه در سراسر کشور ایران در حال فعالیت هستند تا بتوانند این محصول را به بهترین شکل ممکن در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهند.

"</p

مزیت های قابل توجه ضربه گیر لاستیکی پارکینگ

نصب ضربه گیر لاستیکی پارکینگ مزایای قابل توجه بسیار زیادی دارد که ما در این مقاله به چند نمونه از آنها برای شما عزیزان اشاره خواهیم کرد که این نمونه ها عبارتند از:

  • همانطور که قبلا هم گفتیم ضربه گیر لاستیکی پارکینگ این امکان را به وجود می‌آورد که از خسارت ناشی از ضربه خوردن خودرو به پارکینگ به طرز تضمین شده ای جلوگیری کند.
  • ضربه گیر لاستیکی پارکینگ می تواند نمای پارکینگ شما را شکیل تر از قبل کند و رضایت شما را به دنبال داشته باشد.
  • ضربه گیر لاستیکی پارکینگ در واقع یک نوع ایمن سازی محیط پارکینگ نیز می باشد که به شما عزیزان این امکان را می دهد که فضای ایمن تری را برای خودروهای خود به دست بیاورید.
  • مقاومت بسیار بالایی که این نوع ضربه گیرها دارند باعث شده است که خیال تمامی مصرف کنندگان از این بابت راحت شود.
  • ضربه گیر لاستیکی پارکینگ به دلیل اینکه از آن از شبرنگ برای شب ها استفاده شده است باعث می‌شود که شما عزیزان در شب نیز هیچ گونه مشکلی برای خودرویتان به وجود نیاید.

این فقط بخشی از مزایای استفاده از ضربه گیر لاستیکی یک پارکینگ بود که برای شما عزیزان بیان کردیم و در مقاله های بعدی به نکات بیشتری اشاره خواهیم کرد.

توزیع مستقیم ضربه گیر لاستیکی ستون

 <yoastmark class=توزیع مستقیم ضربه گیر لاستیکی ستون امروزه به دلیل استقبال تمامی مشتریان در سرتاسر کشور ایران رونق بسیار زیادی به خود گرفته است و تمامی مشتریان خواهان خرید مستقیم ضربه گیر لاستیکی ستون هستند چون با خرید مستقیم می توانند یک خرید با کیفیت و تضمین شده را داشته باشند. در حال حاضر توزیع ضربه گیر لاستیکی ستون به روش های بسیار زیادی در حال انجام می باشد تمامی مشتریان بتوانند به راحت ترین شکل ممکن خرید این نوع ضربه گیر را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام دهند.

توزیع مستقیم ضربه گیر لاستیکی از طریق اینترنت یعنی همان آنلاین نیز در حال انجام می باشد و برای راحتی حال تمامی مشتریان به وجود آمده است تا کسانی که نمی توانند به صورت حضوری و مستقیم به مراکز توزیع مراجعه کنند بتوانند از طریق اینترنت خرید خود را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهند.

یکی دیگر از روش های توزیع مستقیم ضربه گیر این است که شما عزیزانی که نمی توانید از طریق ارتباط اینترنتی و حضوری برای خرید این نوع ضربه گیرها بهره بگیرید می توانید از روش تلفنی استفاده کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

"</p

ضربه گیر لاستیکی ستون

ضربه گیر ستون محافظی است که در اطراف ستون وجود دارد و از جنس لاستیک می‌باشد. در واقع ضربه گیر لاستیکی مانع از آسیب و خراش خودرو می‌شود. ضربه گیر لاستیکی ستون با نام‌های دیگری همچون کرنر گارد، گارد ستون و… شناخته می‌شود. ضربه گیرهای لاستیکی ستون در بیشتر موارد برای پارکینگ‌ها استفاده می‌شوند. چرا که پارکینگ‌ها محل عبور خودرو‌ها هستند. بنابراین در این مکان‌ها احتمال برخورد وسایل نقلیه با ستون وجود دارد. این موضوع سبب شده است که از ضربه گیر‌های ستون برای جلوگیری از خراش و یا آسیب در ستون پارکینگ استفاده شود. در ستون‌های لبه تیز استفاده از این ضربه گیر‌های لاستیکی ضروری است.

قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ

یکی از موارد موثر که هنگام خرید ضربه گیر لاستیکی باید به آن توجه کرد قیمت ضربه گیر ستون پارکینگ است. چرا که استفاده از این محصول اهمیت زیادی دارد و برای بیشتر پارکینگ‌ها ضروری و لازم است. با این حال قیمت ضربه گیر لاستیکی ستون دقیق نیست و با توجه به عواملی متغیر است. در واقع بررسی این عوامل به شما کمک می‌کند که قیمت ضربه گیر ستون را به طور تقریبی تخمین بزنید. از موارد موثر در قیمت این محصول می‌توان به انواع ضربه گیر لاستیکی اشاره کرد. ضربه گیرهای لاستیکی در دو نوع زاویه‌دار و گرد تولید می‌شوند. همچنین قیمت ضربه گیر زاویه دار نسبت به گرد بیشتر است.

"</p

ضربه گیر دیوار پارکینگ

ضربه گیرهای لاستیکی علاوه بر ستون در دیوار پارکینگ نیز کاربرد دارند. به طوری که ضربه گیر دیوار پارکینگ برای نصب در دیوارهای پارکینگ‌های پر تردد تولید می‌شود. همچنین ضربه گیر لاستیکی ستون و دیوار پارکینگ بیشتر در پارکینگ‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که در این پارکینگ‌ها خودرو‌ها به میزان زیادی تردد می‌کنند. لازم به ذکر است که ضربه گیر لاستیکی دیوار پارکینگ از طرح‌ها و همچنین ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند. ضربه گیر دیوار دارای خاصیت ارتجاعی فراوان بوده و انعطاف پذیر است.

بنابراین می‌توان گفت که نقش ضربه گیر دیوار در پارکینگ‌ها به طور کلی ایمن سازی است. این ضربه گیر از قطعاتی همچون شاسی فلزی تشکیل شده است.

ضربه گیر ستون پارکینگ مشهد

همانطور که گفته شد ضربه گیر ستون پارکینگ مانع از آسیب خودروها به پارکینگ و خسارات می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که استفاده از ضربه گیر لاستیکی ستون ضروری است. همچنین ضربه گیر ستون پارکینگ مشهد دارای ویژگی‌هایی است. به طوری که برخی از ضربه گیرها از خاصیت انعطاف پذیری برخوردار هستند.این ضربه گیرها برای استفاده در ستون‌های استوانه‌ای مناسب هستند. برخی از ضربه گیر‌های لاستیکی از خاصیت انعطاف پذیری برخوردار نیستند و ثابت می‌باشند. این ضربه گیر‌ها برای استفاده در ستون‌های چند ضلعی، مستطیلی و مربعی مناسب می‌باشند.

همچنین ظاهر ضربه گیر ستون می‌تواند پهن یا صفحه مانند باشد. ضربه گیرهای پهن برای پارکینگ‌های بزرگ مناسب هستند.

"</p

خرید اینترنتی ضربه گیر ستون پارکینگ

اهمیت ضربه گیر لاستیکی پارکینگ سبب شده است که فروش این محصول به صورت حضوری و اینترنتی انجام شود. با این حال خرید اینترنتی ضربه گیر ستون پارکینگ در انواع سایت‌ها و فروشگاه‌ها امکان پذیر است. خرید و استفاده از ضربه گیر لاستیکی ستون دارای مزایای زیادی می‌باشد. این ضربه گیر از ایجاد خسارات ناشی از برخورد خودرو‌ها با ستون پارکینگ جلوگیری می‌کند.
همچنین مانع از ایجاد خراش، شکستگی‌ و شیار در ستون‌ پارکینگ‌ها می‌شود. استفاده از ضربه گیر لاستیکی تا حد زیادی از ساییدگی و یا خراش روی بدنه خودرو‌ها جلوگیری می‌کند.

از طرفی خرید ضربه گیر لاستیکی نمی‌گذارد سپر خودرو در اثر ضربه با ستون بشکند و یا جلوبندی خودرو آسیب ببیند. از دیگر مزایای خرید این محصول می‌توان به ایجاد نظم، ایمنی، زیبایی و… اشاره کرد. بنابراین خرید این ضربه گیر لازم و حائز اهمیت است.

1 دیدگاه

  • سلام وقت شما بخیر نمونه هایی که عکسش رو گذاشتین توی صفحه با نمونه هایی که میخواین تحویل مشتری بدین یکسانه؟ ممکنه عکس از کالاهای ارسالی یا به دست مشتری رسیده رو هم توی سایت بزارین تا بشه با اعتماد بیشتری برای خرید اقدام کرد و نمونه ای که اینجا دیده میشه دقیقا همون چیزی باشه که تحویل مشتری میدین تا اعتمادش جلب بشه
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *