هدف واقعی مثلث های خطر نارنجی بازتابنده

هدف واقعی مثلث های خطر نارنجی بازتابنده

مثلث خطر نارنجی بازتابنده برای ایمنی کردن و کنترل ترافیک، علامت گذاری خطر و مناطق خطرناک، برای پارکینگ‌ها و مناطق عمومی که نیاز به کنترل دارند استفاده می‌شود. همچنین اکثرا برای ایجاد خطوط جاده موقت، محافظت کردن از کارگران جاده، پارکینگ‌های رزرو و به عنوان پست‌های دروازه موقت فوتبال استفاده می‌شوند. حتما برایتان پیش آمده‌است که به دلایلی چون مشکل فنی مجبور به توقف در مسیرهای جاده‌ای پرخطر باشید. قرار گرفتن در تاریکی شب، نقطه کور جاده یا موقعیتی خطرناک نیز احتمال برخورد دیگر ماشین‌ها در حال حرکت را افزایش داده و در این شرایط است که ایمنی شما و سرنشینان به خطر می‌افتد.

در نتیجه به همراه داشتن مثلث خطر در تمام خودروها وسیله‌ای ضروری و مهم است. قرار دادن این وسیله در فاصله حداقل ۴۵ متری باعث می‌شود تا شبرنگ بکار رفته در آن به آسانی نور را در فاصله ۲۰۰ متری بازتاب بدهد و به دیگر رانندگان خودرو آگاهی و هشدار داده تا سرعت خود را کم کرده یا تغییر جهت بدهند. این عمل در بالا رفتن امنیت افراد و وسایل نقلیه شان و در نهایت جلوگیری از تصادفات ناگوار نقش مهمی را ایفا می‌کند. برای خرید مثلث خطر و بالا بردن ایمنی بیشتر کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

هدف واقعی مثلث های خطر نارنجی بازتابنده

مشخصات یک مثلث احتیاط شبرنگ دار

اگر بخواهیم مشخصات یک مثلث احتیاط شبرنگ دار را بررسی کنم. باید گفت یک مثلث خطر با کیفیت در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم بوده. و امکان دید در شب و تاریکی را بسهولت برای شما فراهم می‌کند. همچنین طراحی پایه مثلث احتیاط به گونه‌ای بوده که به راحتی می‌توانید. آن را روی زمین ثابت نمایید. برخورداری از قابلیت چرخش نیز باعث می‌شود. تا این مثلث بتواند به راحتی روی پایه به چرخش درآمده. و به هر سمتی که مایل باشید آن را تنظیم کنید.

مثلث خطر

مثلث خطر وسیله‌ای است. که می‌تواند در کنار جاده یا بزرگراه به استفاده شود. اجزای مثلث خطر به شکلی در کنار هم قرار داده شده‌است. که بتوان آن را جمع کرد. و در صندوق عقب خودرو گذاشت و هرموقع که احتیاج به آن داشتید. از آن استفاده کنید. این محصول مجهز به شبرنگ می‌باشد. و این موضوع باعث می‌شود تا به خوبی نور خودرو‌های دیگر را بازتاب کند و قابل رویت باشد.

ساخت مثلث خطر

امروزه با زیاد شدن آمار فوت ناشی از تصادفات رانندگی و مشاغل دشوار نیاز به ارائه راهکارهایی برای کم کردن آمار احتمالی، امری واجب و ضروری به نظر می‌رسد. چنانکه در آمارها میزان حادثه ایران در فهرست اولین در جهان قرار دارد و این امر به دلیل توجه نکردن رانندگان و کارفرمایان نسبت به زیاد شدن ضریب ایمنی خود و کارمندان خود است. تنها با رعایت کردن چند نکته ساده و ساخت مثلث خطر می‌توان از حوادث غیر قابل پیش بینی جلوگیری کرد.

از جمله تجهیزات ایمنی پرکاربرد به ویژه در زمان‌های تصادفات جاده‌ای و یا نقص فنی خودرو حساب می‌شود که با نصب در فاصله‌ی ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری محل توقف ماشین وظیفه آگاهی دهنده و هشداردهنده به دیگر رانندگان در جاده برای کم کردن سرعت و یا تغییر جهت را بر عهده دارد تا حادثه‌ای رخ ندهد و امنیت برای افراد و وسایل نقلیه به حداکثر رسد. در اینگونه موارد استفاده از مثلث‌های خطر می‌تواند بسیار مفید باشد. مثلث احتیاط با پایه‌های پلاستیکی و جعبه مخصوص جهت وصل در داخل خودرو عرضه می‌گردد و فضای کمی اشغال می‌کند و به سرعت در دسترس خواهد بود. کیفیت تولید بالایی دارد و نصب و راه اندازی آن سریع و آسان است.

هدف واقعی مثلث های خطر نارنجی بازتابنده

موارد استفاده مثلث خطر

هنگامی که ماشین شما در تپه‌ها یا پیچ‌ها دچار حادثه شد، تابلو مثلث خطر را به گونه‌ای قرار دهید که بقیه خودرو‌ها از فاصله ۲۰۰ متری متوجه خطر شوند. اگر ماشین شما در بزرگراه و آزادراه دچار مشکل فنی شده‌است، تابلو مثلث احتیاط را در فاصله ۱۵۰ متری ماشین خود قرار دهید تا رانندگانی که با سرعت زیاد در بزرگراه در حال حرکت هستند زمان مناسب برای عکس‌العمل جلوگیری خطر را داشته‌باشند. برای راه‌ها و جاده‌های بیرون شهری که اکثرا سرعت خودرو‌ها کمتر از بزرگراه‌ها است، تابلو مثلث خطر شبرنگ خودرو را می‌توانید در فاصله نزدیک‌تری قرار دهید. این فاصله برای این راه‌ها در ۷۰ متری محل خطر مناسب است.

کاربرد‌های اشتباه مثلث خطر

فاصله نامناسب برای وصل مثلث خطر در معابر جاده و خیابان ها… نصب کردن مثلث خطر در مکانی که قابل دید سایر رانندگان نباشد‌. قرار دادن تابلو کمتر از ۷۰ متری خودرو برای هشدار این مثلث باید در فاصله ۷۰ متری قرار دهد، زیرا راننده باید فرصت دیده شدن خود و اتومبیل دچار مشکل را به دیگر افراد بدهد. اگر این مثلث قرار نگیرد، شاید موجب تصادفات و عدم دید رانند‌های دیگر شود. ساختار تابلوی مثلث خطر شبرنگ از جنس ورق آهن بوده و به صورت قالبی ساخته می‌شود که این امر باعث می‌شود. طول عمر و استحکام تابلو ترافیکی زیاد شود.

پوشش رنگی بکار رفته در ساخت محصول، الکترواستاتیک بوده که باعث دوام و افزایش طول عمر علائم راهنمایی رانندگی می‌شود و همچنین موجب می‌شود تابلوهای راهنمایی رانندگی در برابر شرایط بد هوا مقاومت زیادی داشته‌باشد. ساخت تابلوهای معابر مطابق با اندازه های استاندارد تابلوهای راهنمایی و رانندگی باعث می‌شود تا تابلو به خوبی از فاصله دور قابل دید باشد.

هدف واقعی مثلث های خطر نارنجی بازتابنده

مزیت‌های مثلث خطر به ابزار‌های مشابه

از مزیت‌های مثلث خطر می‌توان به بازتاب بالای شبرنگ، قابلیت نصب کردن. در داخل ماشین و سبک و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. در شرایطی که به هر علتی مجبور به توقف اضطراری در جاده‌ها و معابر پر رفت و آمد باشید. استفاده از مثلث خط از اهمیت بسیاری برخوردار است. ما به شما استفاده کردن از مثلث خطر شبرنگ دار را توصیه می‌کنیم. این وسیله ایمنی پرکاربرد از جنس پلیمر بوده و شبرنگ بکار رفته. در آن درجلوگیری از تصادفات احتمالی نقش خیلی مهمی‌دارد.

نصب تابلوهای هشدار دهنده و تابلو خطر بازتابنده در مسیر رانندگان آنها را از خطراتی مثل وجود پیچ‌های تند، شیب جاده و یا اندازه مسافت تا نزدیک‌ترین شهر و روستا، مسیر پمپ بنزین ها، دوربرگردان‌ها و … آگاه می‌کند؛ بنابراین این تابلوهای خطر ضمن اینکه به عنوان یک راهنمای کاربردی ایفای نقش می‌کنند، از بروز تصادفات با سایر انسان‌ها و یا خودروها نیز جلوگیری می‌نمایند. و در رابطه با خطرات پیش رو به شکل تاثیر گذاری به ما هشدار می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *