رفلکتور پلاستیکی یک طرفه یک وسیله ایمنی بازتابنده است که در نشانه گذاری راه ها و جاده ها از آن استفاده می شود و جزو علائم افقی راه ها می باشد. معمولا به همراه خط کشی از رفلکتور یکطرفه به عنوان مکمل برای بهتر مشخص شدن محدوده خطوط عبور و مرور استفاده می شود. رفلکتور چشم گربه‌ای لاستیکی در مناطقی که نور کمتر است نصب می شود. و به هنگام شب این علائم به بهتر نشان دادن راه ها به راننده ها کمک می کنند.

رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

استفاده از تجهیزات ترافیکی، برای حفظ امنیت لازم است. در تولید برخی از تابلوها و نشانه های ترافیکی از فریم خام تابلو استفاده می شود. رفلکتور پلاستیکی یک طرفه نیز یکی از تجهیزات ترافیکی است. رفلکتور پلاستیکی یک طرفه وسیله ای بسیار ضروری و پرکاربرد برای رانندگان می باشد که از تصادفات و حوادث خطرناک در جاده جلوگیری می نماید. در واقع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه باعث می شود که دید رانندگان در جاده بیشتر شده و این امر سبب می شود که آنها در زمان درستی واکنش نشان داده و از ترمز ناگهانی و خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

این محصول به کمک نگین های ریز خود، در هنگام شب نور خودروها را منعکس کرده و به این طریق مسیر حرکت را به رانندگان نشان می دهد.

مختصری درباره فرآیند تولید رفلکتور پلاستیکی

در حال حاضر، ما به طور کلی از رفلکتور پلاستیکی بازتابنده سطح منحنی آزاد استفاده می کنیم. فرآیند مهر زنی سنتی قادر به برآورده کردن نیازهای ما نبوده است. بنابراین تولید رفلکتور پلاستیکی معمولاً برای تولید اعمال می شود. رفلکتور پلاستیکی به عنوان نوعی ماده کامپوزیت ترموست پلی استر غیراشباع تقویت شده با الیاف شیشه، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. و به سرعت در حال توسعه بوده است و معمولاً از پلاستیک گرما سخت استفاده می شود.

خرید کلی رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

فرآیند قالب گیری رفلکتور پلاستیکی طی سه مرحله از جمله قالب گیری فشاری. قالب گیری انتقالی و تزریق به داخل انجام می شود. سه روش. که قالب گیری تزریقی دارای مزایای است. قالب گیری با درجه بالایی انجام می شود.

فرآیند تولید به دو مرحله تقسیم می شود. مرحله اول با همزن با برش بالا برای تهیه ، عامل ایجاد کننده، رنگدانه، رها کننده و خمیر پرکننده و بالاتر از همه گروه تقسیم شده در فیلر باید ابتدا اضافه شود. و گروه دیگر به طور یکنواخت مخلوط شود. سپس به آرامی ماده پرکننده را به طور یکنواخت پر کنید. مرحله دوم مخلوط کردن شکل دستگاه تغذیه برش یا مخلوط کن سیاره ای دستگاه مخلوط کن، و اضافه کردن فیبر شیشه ای کوتاه است.

مختصری درباره فرآیند تولید رفلکتور پلاستیکی

پخش انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

عرضه کنندگان زیادی در سر تا سر کشورمان ایران مشغول به عرضه و پخش رفلکتور پلاستیکی یک طرفه هستند. این عرضه کنندگان رفلکتورها را به بازار عرضه می کند. شرکت های تولید رفلکتور پلاستیکی یک طرفه، دو روش مسقیم و غیر مستقیم و اینترنتی را برای خرید در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند.فروش رفلکتور باعث رونق کسب و کار و اشتغال زایی برای جوانان شده است.

روش اینترنتی و غیر حضوری یک روش خوب و بسیار به صرفه است . چرا که شرکت های توزیع رفلکتورها در سایت های فروش خود انواع رفلکتور پلاستیکی را ارائه می دهند. و خریداران می توانند با مراجعه به سایت محصول مورد نظر را در سریعترین زمان ممکن و با کمترین قیمت خریداری کنند. می توان آن را به تمام‌کشور و حتی به کشورهای همسایه صادر کنند. و تاثیر مثبتی بر رونق اقتصادی کشور داشته باشند.

رفلکتور سولار

در واقع رفلکتور سولار از جمله لوازم ترافیکی پرکاربردی است که در جاده ها به رانندگان و شهروندان برای جلوگیری از بروز سوانح کمک می کند. رفلکتور سولار آلومینیومی  از طرح ها و اندازه های متنوعی ساخته شده که همگی نقش یکسانی دارند. جنس این رفلکتور ها بسیار مرغوب بوده و در برابر ضربات ماشین ها و دیگر عوامل طبیعی و محیطی بسیار مقاوم هستند. امروزه در سراسر جهان از رفلکتور به خصوص رفلکتور پلاستیکی یک طرفه به عنوان مانعی در برابر بروز تصادفات و آسیب ها استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که بگوییم این قطعه با توجه به جنس فوق العاده ای که دارد، از قیمت پایین و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

پخش انواع رفلکتور پلاستیکی یک طرفه

رفلکتور سولار آلومینیومی

رفلکتور یکطرفه وسیله ای است که با تابش نور آفتاب، نوری را از خود بازتاب می کند تا رانندگان مسیر خود را تشخیص دهند و ترافیک ایجاد نشود. این رفلکتور ها نور تابیده شده از خورشید را در طی روز ذخیره می کنند و در شب از خود بازتاب می کنند. تا رانندگان دید بهتری در شب داشته باشند و مسیر خود را بشناسند. این وسیله جنس پلاستیکی نیز دارد اما جنس آلومینیومی آن به طبع مقاوم تر از پلاستیک می باشد. همچنین طول عمر بالاتری نسبت به رفلکتور پلاستیکی یک طرفه نیز دارد. رفلکتور ها به علت اینکه از صفحه یا پنل های خورشیدی پوشیده شده اند. در مناطق کوهستانی و مرطوب نیز استفاده خواهند شد.

رفلکتور دو طرفه سولار آلومینیومی

همانطور که گفتیم رفلکتور دو طرفه سولار آلومینیومی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این رفلکتور سولار آلومینیومی انرژی جذب شده از خورشید را تا چهار ماه ذخیره می کنند. که این آپشنی فوق العاده در این‌ محصول به حساب می آید. این قطعه از جمله لوازم مهم در دسته تجهیزات ترافیکی به حساب می آید که بسیار مقرون به صرفه می باشد. این رفلکتور ها به دو صورت یک طرفه و دو طرفه تولید می شوند که هر دو مدل آن از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. چراغ های این رفلکتور ها نیز از طول عمر بالایی برخوردار بوده و پخش نور عالی را در شب دارند.

رنگ های مختلفی از چراغ های رفلکتور وجود دارد. که به طور معمول ما رنگ های قرمز، زرد، سفید و آبی را مشاهده می کنیم.

رفلکتور پلاستیکی یکطرفه

رفلکتور پلاستیکی یکطرفه یکی از تجهیزات بسیار عالی در حیطه لوازم ترافیکی می باشد. در واقع  رفلکتور پلاستیکی یک طرفه از جمله محصولات ترافیکی است که از قیمتی بسیار عالی برخوردار است. این رفلکتور ها در سطح جاده نصب می شوند و باعث بازتاب نور در شب می شوند. این کار موجب تشخیص راحت تر مسیر برای رانندگان می شود. به طور معمول رفلکتور ها را در جاده ها و خیابان هایی که عریض هستند نصب می کنند تا دید بهتری به رانندگان بدهند و امنیت دیگران را نیز حفظ کنند. رفلکتور ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که از لحاظ جنس، ابعاد و مدل ساخت آنها متفاوت هستند.

اما کارایی همه این رفلکتور ها به طبع یکسان بوده و همه در راستای حفظ دید بهتر رانندگان در جاده ها نصب می شوند.

2 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    رفلکتور پلاستیکی به عنوان نوعی ماده کامپوزیت ترموست پلی استر غیراشباع تقویت شده با الیاف شیشه، توجه زیادی را به خود جلب کرده است و به سرعت در حال توسعه بوده است و معمولاً از پلاستیک گرما سخت استفاده می شود.

  • رفلکتور پلاستیکی یک طرفه یک وسیله ایمنی بازتابنده است که در نشانه گذاری راه ها و جاده ها از آن استفاده می شود و جزو علائم افقی راه ها می باشد. معمولا به همراه خط کشی از رفلکتور به عنوان مکمل برای بهتر مشخص شدن محدوده خطوط عبور و مرور استفاده می شود. رفلکتور چشم گربه‌ای لاستیکی در مناطقی که نور کمتر است نصب می شود، و به هنگام شب این علائم به بهتر نشان دادن راه ها به راننده ها کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *