ساخت تابلو های جاده ای  یکی از کارهایی مهمی است که امروزه در حوزه شهری و یا روستایی انجام میگیرد . لیست قیمت تابلو ترافیکی اعم از انواع تابلوهای ترافیکی ال ای دی led ,تابلو ترافیکی vms , سولار ,تابلو ترافیکی گالوانیزه .تابلو ترافیکی گاردریل , و فریم تابلو ترافیکی .تابلو علائم ترافيكي و تینر اپوکسی درمجموعه ما قابل دریافت میباشد. جهت دریافت لیست قیمت تابلو ترافیکی به فروشگاههای اینترنتی مراجعه کنید. با خرید از فروشگاههای اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد . در این طبقه از تابلوهای راهنمایی و رانندگی که بعنوان تابلوهای ترافیکی شناخته میشوند. ممکن است در آنها از انواع شبرنگهای با عمر کوتاه تر هم استفاده شود. تابلوهای جاده ای جهت هدایت صحیح رانندگان در تمامی جاده ها چه درون شهری و برون شهری نقش مهمی دارند .

 

 

بررسی تاثیر قیمت شبرنگ ترافیکی در لیست قیمت تابلو ترافیکی :

از آنجا که قیمت شبرنگ ترافیکی همچون رنگ سرد ترافیکی و رنگ اپوکسی پلی امین و تابلو معابر شهری مورد استفاده در جاده ها در قیمت تمام شده تابلوهای ترافیکی و در ساخت تابلو های جاده ای تاثیر بسزایی دارد. بنابراین بسته به تخصیص اعتبار کارفرما و نیاز و سفارش مشتری و پیمانکار از شبرنگ ترافیکی درانواع لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و شبرنگ پریسماتیک و غیره به صورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله نیز استفاده میشود. تابلوهای ترافیکی شهری:

  1. تابلوهای انتظامی
  2. تابلوهای اخطاری
  3. تابلوهای اخباری
  4. تابلوهای محلی

تابلوهای ترافیکی و رنگ آمیزی آنها با انواع رنگهای مشابه رنگ ساختمان بدون بو نقش مهمی در کنترل عبور و مرور صحیح خودروها ایفا میکنند . نصب صحیح و کاربردی تابلوهای ترافیکی شهری میتواند باعث هدایت هرچه بهتر رانندگان شده و تداخل و ترافیک و تصادف ها را کاهش میدهد. نکته مهم و حائز اهمیت تعمیر و نگهداری صحیح از آنهاست، زیرا این امر نه تنها به بهبود شرایط ترافیکی کمک میکند بلکه از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود .

تابلو های راهنمایی رانندگی

تابلو های راهنمایی رانندگی ما با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند، تا شما را در مسیر بهترین مسیر راهنمایی کنند و به مقصد خود برسانند. از تجربه و تخصص ما در طراحی و ساخت تابلوهای راهنمایی برای جاده‌ها، بزرگراه‌ها و شهرها بهره ببرید. مجموعه‌ای گسترده از تابلوها و نشانه‌های متنوع را برای نیازهای شما فراهم کرده‌ایم. ساخت تابلو های جاده ای توسط ما دارای ویژگی هایی همچون قدرت رنگ‌های جذاب، خوانایی عالی در شرایط روشنایی و تاریکی، و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت برخوردارند.

اگر به دنبال تابلویی هستید که رانندگان را به سمت راه صحیح هدایت کند، ما آماده همکاری با شما هستیم. با ما تماس بگیرید و به سفارشات خاص شما رسیدگی کنیم.

ساخت تابلو های جاده ای

ساخت تابلو راهنمایی رانندگی

تابلوهای راهنمایی و رانندگی از مهم ترین و پرکاربردترین علائم هشداردهنده در جاده ها هستند که از آن ها برای نشان دادن مسیرهای پر پیچ و خم جاده استفاده می شود. این تابلوها رانندگان را از مسیر پیش رو، پیچ های تند، مسیرهای فرعی و دوربرگردان، هشدارها، میزان شیب جاده و بسیاری اطلاعات دیگر نیز مطلع می سازد. شرکت فرتو ترافیک یکی از برترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید و ساخت تابلو راهنمایی رانندگی، ساخت تابلو های جاده ای و … در ایران می باشد که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهند.

شما می توانید برای استعلام قیمت، خرید محصولات و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

ساخت تابلو های جاده ای

جنس مواد برای تابلوهای که درون شهر نصب میگردند بصورت دور دار لبه گردان میباشد . بدنه تابلو از ورق روغنی با ضخامت ۵.۱ میلیمتر میباشد بمنظور استحکام بیشتر لبه های اطراف تابلو با دو خم عمود برهم و توسط قالب فرمدهی شده است . نتیجه اینکه اطراف تابلو بصورت یکپارچه دارای فریم بوده و استحکام زیادی دارند . ضمنا تابلو فاقد لبه های تیز و برنده است . در حالتی که تابلو مصروف برون شهری دارد از حالت دور دار لبه بردگردان برای آزاد راهها و بزرگراهها استفاده میشود و برای سایر راهها از ورق گالوانیزه بصورت ساده استفاده میشود بدیهی است استحکام تابلو ورق ساده به مراتب کمتر از حالت دوردار لبه برگردان میباشد . بناب این تابلوهای هدایت مسیر به این صورت ساخت تابلو های جاده ای انجام میشوند شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی نیز با این روشها ساخته میشوند .

ساخت تابلو های جاده ای

مزایای استفاده از تابلوهای جاده ای

استفاده از تابلوهای جاده ای در جاده ها یکی از عوامل مهم در کمک کردن به افراد در جاده ها می باشد استفاده از تابلو اسامی معابر نیز مزایایی برای افراد دارد . کلا استفاده از تابلوها مزایای زیر را دارد : به راننده در انتخاب بهترین مسیر کمک می کند – سرعت مجاز را به راننده گوشزد کرده و محل عبور کودکان ، حیوانات و … را به او هشدار می دهند – اسامی خیابان ها ، معابر ، مکان های عمومی و مقدار مسافت رسیدن به مقصد را عنوان می کنند – هشدارهای ترافیکی  ، وجود خطر را در هنگام شب امکانپذیر می سازند – اختلال ، گم شدن و زمان رسیدن به مسیر را به حداقل می رساند .

تفاوت تابلوهای جاده ای در چیست؟

تابلوهای جاده ای ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشند مثلا بعضی از تابلوها هستند. که برای نشان دادن مسیرهای پر شیب و یا مسدود استفاده می شود بنابراین تفاوت تابلوهای جاده ای در علائم بکار برده در آن می باشد. که در مسیرهای مختلفی در جاده های درون و برون شهری نصب می شوند . بسیاری از شرکت ها هستند که تولید کننده تابلوهای ترافیکی در ساخت تابلو های جاده ای و مسئول نصب در شهرهای بزرگ هستند . ممکن است تفاوت تابلوهای جاده ای در جنس بکار رفته برای ساخت آنها باشد.

مثلا جنس بعضی از تابلوها از فلزاتی هستند که استحکام کافی ندارند. و با وارد شدن ضربه به آنها دچار خمیدگی و یا شکستی می شوند. در مقابل تابلوهایی هستند که از استحکام‌کافی برخوردار بوده و در برابر ضربه های احتمالی مقاوم می باشند. بنابراین یکی از تفاوت های تابلوهای جاده ای می تواند در جنس تابلوهای ساخته شده باشد که خود نیز عامل مهمی بشمار می رود .

تفاوت تابلوهای جاده ای در چیست؟

تولید کننده تابلوهای راهنمایی رانندگی

از شرکت های معتبر ساخت تابلو های جاده ای و تولید کننده تابلوهای راهنمایی رانندگی می توان به شرکت فرتو ترافیک اشاره کرد که به تولید و ساخت تابلو های جاده ای نیز می پردازد. تابلوهای راهنمایی و رانندگی از مهم ترین تجهیزات ترافیکی محسوب می شوند که نقش پرکاربردی در حفظ جان عابران پیاده و رانندگان و تامین امنیت آن ها دارد. از کارایی دیگر این تابلوها می توان به کنترل ترافیک و جلوگیری از آن نیز اشاره نمود.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی شامل تابلوهای هشدار دهنده، تابلوهای بازدارنده، تابلوهای آگاهی دهنده، تابلوهای محلی، تابلوهای راهنمای مسیر، تابلوهای مکمل و برچسب ها می باشند که مجموعه فرتو ترافیک در زمینه تولید این محصولات نقش پررنگی در کشور ایران دارد.

مزایای استفاده از تابلوهای جاده ای

برند های مختلف تولید کننده تابلو های جاده ای

همانند دیگر محصولات که توسط برندها و شرکت های مختلف تولید می شوند تابلوهای جاده ای نیز از تولیدکنندگان مختلف تشکیل شده اند که هر کدام توانسته اند تبدیل به یک برند شناخته شده در حوزه کاری خود شوند شرکت های در کشور موجود بوده که اقدام به ساخت تابلو های جاده ای با کیفیت و جنس مرغوب کرده اند که این خود عاملی شده که به عنوان یک برند معروف در ذهن مشتریان باقی بمانند. بسیاری از برندهایی که اقدام به ساخت انواع تابلوهای جاده ای می کنند با هدف گسترش فرهنگ راهنمایی و رانندگی سعی دارند که بهترین تابلوها را با واضح ترین اشکال تولید کنند که سبب گمراهی رانندگان در طول مسیر نشوند .

پخش عمده تابلو های جاده ای

قیمت تابلو معابر و قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی بصورت عمده می تواند از لحاظ هزینه آن بصرفه تر باشد . پخش عمده تابلوهای جاده ای کاریست که امروزه توسط تولید کنندگان این محصول بصورت عمده بین خریداران پخش می گردد . یکی از خریداران عمده این تابلوهای جاده ای مراکز راهنمایی و رانندگی هستند که به دلیل داشتن کاراموزهای زیاد و آموزش آنها برای رانندگی لازم است تابلوهای جاده ای را بصورت عمده خریداری کنند و به کارآموزان خود هر کدام به تنهایی توضیح دهند . به دلیل گسترش راه های ارتباطی در کشور و شرایط بعضی ار جاده باعث شده که ساخت تابلو های جاده ای و استفاده از تابلوهای جاده ای ضرورت پیدا کند به همین دلیل مسئولین جاده ای اقدام به خرید عمده این محصولات کرده و آنها را با رعایت نکات لازم بین جاده های کشور پخش می کنند .

پخش عمده تابلو های جاده ای

تولید تابلو ترافیکی

ساخت تابلو های جاده ای و تولید تابلو ترافیکی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران از رونق و اهمیت بسزایی برخوردار هستند. نقش این علائم ترافیکی در کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث درون و برون شهری ضرورت و اهمیت آن ها را مشخص می سازد. نصب در مکان مناسب و همچنین جنس به کار رفته در این علائم ترافیکی در کارایی آن ها دخیل بوده. و در نهایت سبب بهره مندی از حداکثر کارایی آن ها می شود.

از جمله عوامل بسیار مهم در تولید انواع تابلو ترافیکی می توان به موارد ذیل اشاره نمود.
بهره گیری از آلیاژ مناسب و صفحات فلزی استاندارد.
با بهره گیری از شبرنگ های استاندارد با قابلیت رویت از فاصله ایمنی
بهره گیری از قابلیت نصب با پرچ برای قابلیت تنظیم در ارتفاع و زوایای مختلف
برخورداری از از رنگ الکترواستاتیک و با کیفیت
مقاومت و استحکام در مقابل نور خورشید، رطوبت و فرسودگی
خوانایی لازم از فاصله ایمن

سازنده تابلو ترافیکی

معیارهای شناسایی و تشخیص سازنده تابلو ترافیکی ایده آل و همچنین ساخت تابلو های جاده ای استاندارد به عوامل مختلفی بستگی دارد. با تشخیص و انتخاب صحیح انواع تابلوهای ترافیکی و رجوع به تولیدکننده مناسب می توان به حداکثر کارایی هر یک از آن ها دست یافته و مانع بسیاری از حوادث رانندگی و جاده ای شد. همواره می بایست به خاطر داشت که تهیه، سفارش و نصب به موقع هر یک از این تجهیزات ترافیکی سرمایه گذاری مناسبی در جهت کاهش هزینه های ناشی از انواع حوادث آتی خواهد بود. توجه به کیفیت ساخت تابلوهای ترافیکی مانع از ایجاد هزینه های اضافی ناشی از مواجهه با هر گونه شرايط آب و هوایی، بارندگي و برف خواهد شد. توجه و تمرکز تولید کننده این دسته از علائم ترافیکی در به کار گیری از رنگ الکترواستاتیک استاندارد مانع از فرسایش هر یک از آن ها در برابر عوامل فوق خواهد شد.

ساخت تابلو های جاده ای

ساخت تابلو شبرنگ

تابلو شبرنگ یکی از تابلو های ترافیکی است. در ساخت تابلو های جاده ای مانند تابلو شبرنگ باید به عواملی اشاره کرد. در ساخت این تابلو های جاده ای از ماده براق استفاده میشود. این ماده ها دارای قابلیت نورانی هستند که می‌توانند در تاریکی نور را از خود عبور دهند. در ساخت تابلو شبرنگ از دو ماده استفاده میشود. یکی  از ماده‌ها توانایی  ایجاد خاصیت درخشانی را دارد. بیشترین کاربرد این تابلو در ساخت تابلو های جاده‌ای به خصوص تابلوهای راهنمایی و رانندگی می‌باشد.

به طوری که از ترکیبات این ماده در تابلو ها برای دید بهتر رانندگان استفاده میشود تا از خطرات احتمالی جاده ها در امان باشند. از طرفی وجود این علایم به رانندگان در راه کمک شایانی میکند که از بروز تصادفات جلوگیری کنند. لازم به ذکر است که در این ساخت تابلو های جاده ای شبرنگ از فلور و فلورسئین استفاده میشود.

ساخت تابلو راهنمایی رانندگی

ساخت تابلو های راهنمایی و رانندگی از مهمترین مواردی است که در سلامت افراد و حفظ جان و مال رانندگان تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی در ساخت تابلو راهنمایی رانندگی مانند تابلو های راهنمایی و رانندگی به موارد زیادی توجه میشود. به طور مثال کاربر تابلو و نوع آن شکل تابلو را میتواند تعیین کند. در واقع به طوری کلی ساخت تابلو های جاده ای به شکل های متفاوتی همچون دایره، مثلث، پنج ضلعی و… هستند.

از طرفی در ساخت تابلوهای راهنمایی و رانندگی از رنگ های قرمز، آبی، سبز، زرد و نارنجی استفاده میشود.  در ساخت این تابلو ها مانند تابلو راهنمایی و رانندگی از  گالوانیزه استفاده میشود که بتواند در شرایط محیطی متفاوت  زنگ نزند. تابلو های راهنمایی و رانندگی به گونه ای طراحی میشوند که چند زبانه باشند، آلودگی  و گرد و غبار را جذب نکنند و قابلیت دید شب را  داشته باشند.

ساخت تابلو های جاده ای

تابلوهای ترافیکی جاده ای

از تابلوهای ترافیکی جاده ای میتوان به عنوان یکی از مهم ترین تابلوها نام برد از این رو ساخت تابلو های جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است. جالب است بدانید که امکان استفاده از این تابلوها در شهر وجود ندارد. تابلوهای ترافیکی جاده ای در سه دسته ی اخطاری، اخباری و انتظامی تولید می شوند. که هر کدام به نوبه خود وظایفی را از قبیل آگاهی دادن به راننده درباره ی مسیر، حفظ امنیت عابرین، هدایت راننده و غیره بر عهده دارند. از تابلو های ترافیکی جاده ای به منظور استانداردسازی جاده استفاده می شود. هر گونه بی توجهی و کوتاهی در ساخت تابلو های جاده ای یا استفاده از آن ها می تواند حوادث جبران ناپذیری را سبب شود.

شرکت ساخت تابلوهای ترافیکی

امروزه با افزایش جمعیت و به طبع افزایش وسایل نقلیه، استفاده از تجهیزات ترافیکی در خیابان ها و جاده ها نسبت به قبل اهمیت بیشتری پیدا کرده است تا با به کارگیری آن ها امنیت جاده ها و سرنشینان خودرو ها را افزایش یابد. تابلو های ترافیکی همان طور که می دانید دارای انواع مختلفی بوده و با رنگ ها و اشکال هندسی و اندازه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام کاربرد منحصر به فرد خود را دارند. شرکت ساخت تابلوهای ترافیکی ما نیز با هدف افزایش ایمنی افراد در ساخت تابلو های جاده ای فعال است و کیفیت و استاندارد تابلو ها همیشه اولویت مجموعه ماست.

تابلو ترافيکی جاده ای

تابلو ترافيکی جاده ای جزو تجهیزات و تابلو های ترافیکی می باشد که به نوبه خود در کاهش حوادث و افزایش ایمنی جاده ها ایفای نقش کرده و یکی از مهم ترین علائم هشداری در جاده‌ ها به شمار می رود که با استاندارد سازی جاده، رانندگان را در مسیر خود همراهی می کند. ساخت تابلو های جاده ای و نصب آن ها در جاده ها باعث عدم سردرگمی رانندگان و پیشگیری از بروز حوادث و تصادفات ناگوار می شود و این تابلو ها شامل اطلاعاتی مثل سرعت مجاز، خطرات پیش رو، مسیر نما و… هستند.

ساخت تابلو های جاده ای

قیمت تابلو راهنمایی رانندگی

تابلو های راهنمایی رانندگی از جمله تجهیزات ترافیکی می باشند که کاربرد و مصرف بی شماری داشته و مسلما به هنگام خرید تابلو های راهنمایی رانندگی یکی از فاکتور های حائز اهمیت، قیمت آن هاست. قیمت تابلو راهنمایی رانندگی به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه و تنوع بسیار زیادی که تابلو های راهنمایی رانندگی دارند به صورت ثابت نیست. عوامل بسیاری در تعیین قیمت تابلو های راهنمایی رانندگی نقش دارند که برخی از آن ها شامل کیفیت تابلو و نوع آلیاژ هایی که در تابلو به کار رفته است، ارتفاع، شکل و… می باشند.

شرکت ما همان طور که گفتیم در حوزه ساخت تابلو های جاده ای مشغول به کار بوده و شما عزیزان اگر قصد خرید تابلو های ترافیکی و راهنمایی رانندگی را دارید می توانید برای ثبت سفارش خود و یا اطلاع از قیمت ها با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

تابلو جاده

به طراحی و تولید انواع تابلو جاده ای فرتو ترافیک خوش آمدید! همراه با تیم حرفه ای ما، ما به تأمین نیازهای تابلوهای جاده ای شما افتخار می کنیم. آیا به دنبال ساخت تابلو های جاده ای هستید که نه تنها از خصوصیات ویژه و متنوعی برخوردار باشند، بلکه در عین حال با کیفیت بالا و قابلیت ماندگاری در برابر شرایط آب و هوایی سخت تضمین شوند؟ فرتو ترافیک این تمام ویژگی‌ها را در محصولات ماندگار و شکل‌دار خود ترکیب کرده است. از تابلوهای هشداردهنده راه  تا تابلوهای راهنمایی تقاطع ها، از تابلوهای محدوده سرعت تا تابلوهای اخطار برف و یخ، ما محصولاتی را ارائه می دهیم که با استفاده از آخرین فناوری ها و مواد با کیفیت تولید شده اند.

قیمت تابلو جاده ای

عوامل بسیاری بر قیمت تابلو جاده ای تاثیرگذار می باشند. که به عنوان مثال می توان به متریال و رنگ مورد استفاده در ساخت تابلو های جاده ای، برند تولید کننده، نوع شبرنگ به کار رفته و غیره اشاره کرد. نکته ی جالب توجه این است که جنس مورد استفاده برای ساخت تابلو های جاده ای بر اساس کاربری آن ها مشخص می شود. از آن جا در تابلوهای جاده ای و برون شهری امکان سرقت وجود دارد. شرکت ها این نوع تابلو ها را از ورق گالوانیزه ی ارزان می سازند. تابلوهای درون شهری هم به طبع از قیمت بالاتری برخوردار هستند. برخی تابلوها که دیده شدن آن ها در شب و تاریکی پراهمیت است، نوعی شبرنگ را دارا هستند.

همه ی این موارد می توانند باعث افزایش قیمت تابلو جاده ای شوند.

ساخت تابلو های جاده ای

خرید تابلو ترافیکی

همانطور که اشاره کردیم، امروزه استفاده از تابلو های ترافیکی بیشتر شده و در نتیجه افراد جهت خرید اینترنتی یا حضوری اقدام می کنند. شما جهت خرید تابلو ترافیکی بهتر است ابتدا قیمت ها و کیفیت ها را در این تابلوها با هم مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنید. شما با انتخاب شرکت فرتو ترافیک و اعتماد به این شرکت در ساخت تابلو های جاده ای می توانید. با خیال راحت خرید لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین کارشناسان این فروشگاه همواره برای پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در دسترس خواهند بود. تا تجربه ی خرید را برای شما به یاد ماندنی تر کنند.

تابلو های ترافیکی جاده ای

برای ساخت تابلو های ترافیکی جاده ای باید به جنس آن بسیار توجه کرد. از آنجایی که این تابلو ها در معرض نور مستقیم آفتاب و به طور کلی در برابر تمام عوامل محیطی و طبیعی می باشند، باید از جنس فوق العاده در ساخت آن استفاده کرد. این تاکید بر جنس مرغوب به این خاطر است که این تابلو ها نشان دهنده و هشدار دهنده راه می باشند پس باید تمام علائم آنها درست و دقیق باشد و در برابر آفتاب یا هر عامل دیگری از بین نرفته باشد. شما برای خرید تابلو های ترافیکی بهتر است ابتدا اطلاعات کاملی در این باره داشته باشید تا خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید.

برای این کار به شما پیشنهاد می دهیم با کارشناسان زبده ی ما که در این حوزه فعال هستند تماس بگیرید.

4 دیدگاه

  • با سلام و روز بخیر خدمت ادمین عزیز
    نصب تابلو های ترافیکی برای رانندگی صحیح و بدون خطر بسیار مهم است
    تابلوهای شب رنگ که در طرح های مختلفی هستند هنگام رانندگی در شب بسیارمهم هستند مخصوصا سر پیچ ها که راننده که دیده کافی ندارد با مشاهده ی این تابلوها میتواند سرعتش را در پیچ ها کنترل کند

  • ممنون از شما عزیزان و زحمتکشان در سایت ترافیکی بنده قبلا از سایت شما تابلوهای جاده‌ای سفارش داده بودم و خواستم تشکر کنم از شما و قسمت مشاوره و فروش تان.

  • عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان در سایت ترافیکی لطفاً در مورد قیمت تابلوهای جاده‌ای و همینطور آیا و ارسالتآن به چه صورت است

  • سلام عليكم تابلو هاي ترافيكي و جاده ايي نقش بسزايي در امنيت جاني مسافران و مردم دارند كاش بيشتر استفاده مي شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *