تابلوی معابر

تابلوی معابر در انواع مختلف به طور عمده در بازار ها به فروش گذاشته می شود. این تابلو ها با توجه به تنوعی که دارند در بازار ها می توانند نیاز بازار ها را در هر سطحی بر طرف کنند. از نمونه تابلو هایی که در جاده های داخل شهری مورد استفاده قرار می گیرد تابلو های معابر است که در بازار ها می توان در انواع و اقسام مختلف آن ها را جست وجو کرد.

انواع تابلوی معابر

تابلوی معابر

در معابر داخل شهر که با وسایل نقلیه و یا پیاده راه می رویم تابلو هایی را می بینیم که به آن ها تابلوی معابر می گویند. این تابلو ها در نمونه های مختلفی هستند که می توانند اطلاعاتی را از محیط و کوچه و خیابان ها در اختیارمان بگذارند. این تابلو ها را می توان در رنگ های متفاوت چون آبی، سفید، قرمز و سبز تهیه کرد که هر کدام از رنگ ها بیانگر یک پیامی می باشد. در ادامه چند نمونه از این موارد را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • تابلوی پارک ممنوع
  • تابلوی نام کوچه و خیابان
  • تابلوی ورود ممنوع
  • تابلوی ایست
  • تابلوی بوق زدن ممنوع

جنس تابلو های معابر

شرکت های تولیدی بسیاری در زمینه تولید تابو ها اعم از تابلو معابر و تابلو جاده ای و … فعالیت می کنند. بازار های فروش پر رونق برای این تابلو ها سبب شده تا شرکت های تولید کننده به فکر تولید عمده این تولیدات باشند تا از این طریق بتوانند سود هاتی کلانی به دست آورند. از جمله وجوه تمایز در بین تابلوی معابر جنس آن ها است که در ادامه به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • تابلو معابر ال ای دی
  • تابلوهای معابر سولار
  • تابلوهای معابر گالوانیزه
  • تابلوهای معابر گاردیل

فروش تابلوی معابر

تابلوی معابر

کارایی گسترده ای که در تابلوی معابر در نمونه های مختلف وجود دارد. سبب جذب بازار های بسیاری می شود. به همین سبب در بازار ها بیشتر شاهد فروش عمده این تابل ها هستیم. روش های فروش تابلو ها متنوع است. زیرا هر کدام از خریداران دارای شرایط خاصی هستند که با توجه به آن ها در بازار اقدام می کنند. در ادامه روش های فروش را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • فروش اینترنتی تابلوهای معابر
  • فروش سنتی تابلوهای معابر
  • فروش مستقیم تابلوهای معابر

قیمت تابلو های معابر

تابلوهای معابر مانند دیگر تابلوهای موجود در بازار دارای قیمت مشخص شده ای هستند که در شهر های مختلف کشور مان به فروش گذاشته می شوند. روش های فروش تابلوی معابر در قیمت ها تاثیر بسیاری دارد که می تواند سبب کاهش و یا افزایش قیمت ها شوند.

تابلو معابر

به آن دسته از تابلوهای ترافیکی که دربردارنده نام کوچه، خیابان و دیگر خدمات و امکانات می‌باشد، تابلو معابر گفته میشود. این محصول از ورق روغنی و رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است که در برابر سرما، گرما، بارندگی، رطوبت و…. بسیار مقاوم و مستحکم عمل می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به پوسته پوسته نشدن و حفظ رنگ در مدت زمان طولانی اشاره نمود. نوع نوشتار روی این تابلوها برش کامپیوتری بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد.

وظیفه‌ی اصلی این تابلوها راهنمایی و هدایت عابرین پیاده و رانندگان وسایل نقلیه است. در واقع این محصول با اطلاع رسانی در مورد کوچه‌ها و خیابان‌ها و همچنین سایر امکانات نقش آگاه‌کننده‌ای در بین تجهیزات ترافیکی ایفا خواهد کرد."</p

خرید تابلو کوچه

با توجه به اینکه تابلوی معابر و از جمله تابلو کوچه نقش مهمی در اطلاع رسانی مسیرها و هدایت افراد دارند، در سطح وسیعی خریداری می‌شوند. بنابراین لازم است که در هنگام خرید فاکتورهایی از جمله نوع رنگ و شبرنگ در نظر گرفته شود. نکته‌ای که لازم به ذکر است این است که تابلو کوچه به صورت جداگانه از پایه‌ی خود به فروش می‌رسد. بدین معنی که اگر قصد خرید تابلو کوچه را دارید باید تابلو و پایه‌ی آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید. از طرف دیگر با توجه به کاربرد مهم تابلو کوچه، فروش و عرضه آن در فروشگاه‌های مختلفی صورت میگیرد. از این رو بهتر است که خرید خود را از یک فروشگاه مطمئن انجام دهید.

ساخت تابلو کوچه

تابلوی معابر را می‌توان یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی دانست که نقش اساسی در هدایت و راهنمایی افراد دارد. ساخت تابلو کوچه در دسته تجهیزات ترافیکی قرار گرفته و توسط شرکت‌های تولید کننده صورت می‌گیرد. از این رو ساخت و عرضه تابلو کوچه در تعداد بالایی صورت می‌گیرد. تابلوهای معابر با توجه به کاربرد آن در رنگ‌های سبز، نارنجی، آبی و قهوه‌ای تولید می‌شود. اصولا ساخت تابلو کوچه در رنگ آبی بوده که بر روی آن نام و شماره کوچه درج می‌شود. لازم به ذکر است که این نوشته در مدت زمان طولانی رنگ خود را حفظ کرده و به آسانی پاک نمی‌شود. سایز تابلو کوچه به طور معمول در ابعاد 35×90 و 33×80 بوده و به شکل مستطیل ساخته می‌شود.

قیمت تابلو کوچه

یکی از انواع تابلوی معابر تابلو کوچه است که در اول کوچه نصب می‌شود. و اطلاع مربوط به کوچه را در اختیار افراد قرار می‌دهد. لیست قیمت تابلو کوچه توسط فروشگاه‌های عرضه کننده روزانه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. به طور کلی می‌توان گفت که قیمت تابلو کوچه با در نظر گرفتن عواملی مانند اندازه تابلو، جنس تابلو و تاریخ شبرنگی متغیر می‌باشد. در واقع هر چه سایز تابلو بزرگ‌تر و جنس آن بهتر باشد. مسلما از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. از طرف دیگر تابلو‌های شبرنگ به نسبت سایر تابلوها قسمت بیشتری دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *