چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن، مراکز های زیادی امروزه در سراسر کشور ها به فروش چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن مشغول هستند. و با بهترین کیفیت و با مرغوبیت بالا به بازار ارائه می دهند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. که این نوع محصول را می توان به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. امروزه این محصول بسیار پر فروش بوده و تولیدکنندگان تولید خود را چند برابر افزایش داده اند و با قیمت های مناسبی و جنس و انواع مختلفی در اختیار مشتریان قرار داده اند و به راحتی می توان خریداری کرد.

مزیت‌های قابل توجه چراغ راهنمایی سولار

چراغ راهنمایی سولار نسبت به چراغ های لامپی دارای مزایای بیشتر و همچنین قابل اعتماد تر هستند. این نوع محصول با مصرف صحیح از انرژی های تجدید پذیر توانسته یکی از اثر گذارترین تجهیزات در زمینه ی ایمنی راه ها باشد، با مصرف صحیح از انرژی های تجدید پذیر توانسته یکی از اثر گذارترین تجهیزات در زمینه ی ایمنی راه ها باشد، با توجه به درخواست مسئولان برای کاهش هزینه ها و استفاده و خرید تجهیزات ترافیکی سازگار با محیط زیست، جای تعجب نیست که فناوری های خورشیدی به عنوان یکی از جنبه های اصلی در مدیریت ترافیک شناخته شده است.

علاوه بر آنچه ذکر شد چراغ های راهنمایی معمولی که به برق وابسته هستند، در هنگام قطع برق از کار می افتند و در نتیجه مشکلاتی را برای ترافیک به وجود می آورند. در مقابل چراغ راهنمایی سولار که انرژی برق توسط خودش تولید می شود، ترافیک را در حین قطع برق نیز حفظ می کند.

مزیت‌های قابل توجه چراغ راهنمایی سولار

توزیع مستقیم چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن

امروزه‌ برای خرید این محصول عرضه کنندگان روشی را برای سهولت حال خریداران ارائه داده اند که می توان با استفاده از این روش خرید به تخفیفات ویژه نیز مراجعه کرد که سبب صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد که یک خرید فوق العاده محسوب می باشد.

پس این روش خرید را از دست ندهید. این روش خرید می توان به خوبی اقدام کرد تا زمان شما هدر نرود و هزینه های خود را کاهش دهید. کاهش هزینه ها هم به دلیل حذف رفت و آمدها ی شماست و هم به دلیل بهره مندی از قیمت گل میخ پلاستیکی در فروشگاه های آنلاین است و به آسانی محصول مورد نظر تحویل گرفت.

قیمت چراغ راهنمایی چشمک زن

چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن یکی از تجهیزات ترافیکی است که در سه رنگ قرمز، زرد و سبز به تولید می رسد. این چراغ ها وظیفه هشدار دادن در مورد وجود موقعیت خطرناک و نیاز به توقف (چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن قرمز)، اطلاع از وجود خطر در مسیر (چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن زرد) و اجازه عبور (چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن سبز) را بر عهده دارند. اگر برایخرید این نوع از تجهیزات ترافیکی اقدام کنید، متوجه می شود که قیمت چراغ راهنمایی چشمک زن طیف گسترده ای دارد که با توجه به شاخص های مختلفی از قبیل برند آن، کیفیت و متریال مورد استفاده مشخص می شود.

چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن دارای قیمت های متنوعی است که با توجه به تعداد فلاشر آن طیف قیمتی متفاوتی دارد و طبیعتا برای چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن که تعداد فلاشر بیشتری دارد باید هزینه بیشتری بپردازید.

"توزیع

قیمت چراغ راهنمایی خورشیدی

چراغ راهنمایی خورشیدی، مبتنی بر فناوری فتوولتائیک و سلول‌های خورشیدی در پنل های خورشیدی ساخته شده است. استفاده از این نوع چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن، مزیت های بسیاری از جمله تغذیه نمودن این وسیله از نور خورشید، عدم نیاز به برق نیروگاه و سایر منابع خارجی، راه اندازی و تعمیر راحت، جمع و جور بودن، وزن پایین، عدم نیاز به کابل و رایگان بودن انرژی را به دنبال دارد. هم چنین چراغ چشمک زن، برای مناطق شهری بسیار مناسب است چرا که ولتاژ آن 110 تا 240 ولت است.
در کنار این منافع باید به قیمت چراغ راهنمایی خورشیدی هم توجه داشته باشیم که طبیعتا کمی از چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن ساده گران تر است اما طول عمر بیشتری دارد و هزینه ی نگهداری آن هم پایین تر است پس خرید آن ارزش دارد و تا سال ها ماندگار است.

لیست قیمت چراغ راهنمایی

چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن همان طور که گفته شد. انواع مختلفی دارد و در مدل های متنوعی به تولید می رسد. لیست قیمت چراغ راهنمایی شامل طیف مختلفی از قیمت ها است که با توجه به شرکت تولید کننده، کیفیت آن و مشخصاتی که هر چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن دارد متفاوت است. بنابراین لازم است قبل از خرید به تمامی این ویژگی ها توجه داشته باشید و خرید خود را از یک برند معتبر و قیمت مناسب انجام دهید. خرید از یک فروشگاه بدون واسطه باعث می شود قیمت چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن برای شما مقرون به صرفه تر تمام شود. قیمت این چراغ های چشمک زن را از فروشگاه های معتبر بپرسید تا گران تر نخرید.

خرید چراغ راهنمایی رانندگی

همان طور که گفته شد انواع مختلفی از چراغ راهنمایی رانندگی داریم،  اما معروف ترین نوع آن، چراغ ال ای دی سه رنگ است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد در مورد عبور از چراغ زرد، در بعضی از کشورها اجازه عبور داده نمی شود، اما در بعضی دیگر از کشورها عبور با احتیاط مجاز است هم چنین در تقاطع ها گاهی چراغ راهنمایی برای یک جهت مشخص تعبیه شده است. و اغلب از طریق پیکان در اطراف چراغ راهنمایی، اغلب در زیر یا بالای آن، جهت را نشان می دهد. در هنگام خرید چراغ راهنمایی رانندگی با قیمت های مختلفی مواجه خواهید شد.

این قیمت به نوع چراغ هم بستگی دارد. قیمت چراغ ال ای دی از چراغ های راهنمایی لامپی و ساده بیشتر است. چرا که مصرف انرژی آن کمتر است، ماندگاری و طول عمر مفید بیشتری دارد و از ظاهر زیباتری برخوردار است بنابراین متقاضیان بیشتری هم دارد.

"</h3

قیمت چراغ چشمک زن سولار

میزان مصرف انرژی توسط چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن و به طور کلی هر نوع چراغ راهنمایی بسیار مهم است. زیرا در جای جای دنیا این چراغ ها استفاده می شود و تعداد بالایی از این نوع تجهیزات ترافیکی همواره فعال هستند. بنابراین مصرف برق هر یک از این چراغ راهنمایی های رانندگی  می تواند در مجموع مصرف برق را به طور قابل توجهی بالا ببرد. کاهش بار را به دنبال داشته باشد و هزینه ها را به طور سرسام آوری افزایش دهد. در نتیجه قیمت چراغ چشمک زن سولار که پرداخت می شود نوعی بهینه سازی به شمار می آید.

مشکل تامین انرژی برای این چراغ راهنمایی رانندگی و رانندگی را می توان با نور خورشید حل نمود. به این ترتیب که از چراغ چشمک زن سولار استفاده شود. این چراغ ها با استفاده از پنل های کوچک خورشیدی، انرژی تابشی خورشید را از طریق یک سری فرایند مکانیکی و ترمودینامیکی به برق تبدیل می کنند. قیمت چراغ چشمک زن سولار نسبت به سایر انواع چراغ بالاتر است.

چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی

در کشورهایی که به اندازه کافی به نور خورشید دسترسی دارند. می توان از چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن خورشیدی استفاده نمود. تا دیگر نیاز به منبع برق نیروگاهی نباشد. و با استفاده از پنل خورشیدی انرژی تامین شود. در واقع چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی را می توان نسل جدیدی از چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن دانست. که با استفاده از انرژی خورشید نیاز به برق را برطرف کرده و نصب بسیار اسانی دارد. این چراغ راهنمایی، در سه مدل مختلف شامل تک خانه، دو خانه و سه خانه قابل خریداری است.

چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی با توجه به عدم نیاز به برق، دوام آوردن در انواع شرایط آب و هوایی، استفاده از انرژی تجدید پذیر و امکان ذخیره انرژی در روز برای استفاده در شب، ارزش خرید بالایی دارد و بسیار پرطرفدار است.

قیمت چراغ چشمک زن سه خانه

چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن در مدل های مختلفی اعم از تک خانه، دو خانه و سه خانه تولید می شود. که طبیعتا قیمت چراغ چشمک زن سه خانه بالاتر است. این نوع چراغ عمدتا در فضاهای شهری و برای پروژه هایی که به برق دسترسی ندارند، کاربرد دارد. این نوع چراغ راهنمایی چشمک زن، دارای لامپ ال ای دی بوده، مصرف برق کمتری دارد. و از پرتاب بالای نور برخوردار است و می تواند انتخاب مناسبی باشد. قیمت این چراغ سه خانه هم با توجه به برند تولید کننده آن، کیفیت و عملکرد و طول عمرش متفاوت است. و حتی اگر گران تر هم باشد. هزینه نگهداری کمتر و دوام بالایی دارد و یک چراغ راهنمایی رانندگی اقتصادی است.

امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات کافی را در مورد کاربرد و قیمت انواع چراغ راهنمایی رانندگی به دست آورده باشید. و بتوانید خریدی هوشمندانه و موفق را رقم بزنید.

"</h3

چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن

احتمالا شما هم در حین رانندگی با چراغ چشمک زن برخورد کرده اید. در صورتی که برای شما این سوال ایجاد شده است که معنی چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن چیست؟ با ما همراه باشید. معنی چراغ چشمک زن این است که خودروی شما باید کاملا بایستد. و در صورتی که هرگونه وسیله نقلیه دیگر یا عابر پیاده وجود نداشته باشد. با احتیاط کامل حرکت خود را مجددا آغاز کند. شما اغلب این چراغ را در برخورد مسیر فرعی با اصلی خواهید دید. که در کنار آن تابلو ایست و یا تابلوی رعایت حق تقدم هم نصب می شود.

فلاشر چراغ راهنمایی

آشنایی با محصولات ترافیکی باعث می شود تا در جاده ها و شهرها از امنیت بالاتری برخوردار باشیم. پس از آشنایی با چراغ راهنمایی و رانندگی چشمک زن، اکنون قصد داریم فلاشر چراغ راهنمایی را به شما معرفی کنیم. فلاشر چراغ راهنمایی کار هشدار دادن را برعهده دارد بدین صورت که با خاموش و روشن شدن خود این کار را انجام می دهد، در شرکت فرتو ترافیک فلاشر چراغ راهنمایی و همچنین چراغ راهنمایی چشمک زن و سایر محصولات ترافیکی با متریال مرغوب تولید شده و در خدمت مشتریان قرار می گیرد، شما این چراغ ها را در ساختمان ها، شهرها یا ادارات مشاهده می کنید که جهت ایمنی هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

شما این محصول را قبل از یک محصول ترافیکی باید یک محصول ایمنی در نظر بگیرید.

چراغ راهنمایی رانندگی سولار

چراغ راهنمایی رانندگی سولار، همان چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن خورشیدی است. این‌ چراغ امروزه در سطح جهانی نیز پرطرفدار است. و همه روزه در حال پیشرفت و توسعه می باشد. چراغ های راهنمایی سولار از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. و همه می دانند که این نوع چراغ بسیار مقرون به صرفه تر از انواع دیگر چراغ ها می باشد. چرا که انرژی مصرفی این نوع چراغ از خورشید گرفته می شود و هزینه اضافی در بر ندارد. همچنین این نوع چراغ حافظ طبیعت و محیط زیست نیز می باشد.

"</p

ماژول چراغ راهنمایی

ماژول چراغ راهنمایی در سه رنگ قرمز، سبز و زرد می باشد که همه ی ما به خوبی کاربرد این سه رنگ را می دانیم. در واقع ماژول چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن، در برابر گرد و غبار، باران و هر پدیده طبیعی دیگری مستحکم است. این ماژول در برابر نفوذ آب به درون محوطه جلوگیری می کند. و به طور کلی بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است که بگوییم، جنس این ماژول از آلومینیوم و پلی کربنات ساخته شده است. که این امر یکی از عوامل مهم در استحکام و مقاومت محصول به شمار می رود.

قیمت پایه چراغ راهنمایی

قیمت پایه چراغ راهنمایی به عوامل زیادی از جمله ابعاد، جنس، کارایی و… آن بستگی دارد. شما قبل از خرید پایه چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن، ابتدا باید اطلاعات خود را در این حوزه بالا ببرید و راجع به تمامی نکات این محصول اطلاعات داشته باشید. پیشنهاد ما در این باره به شما این است که یا به صورت حضوری به فروشگاه های معتبر سر بزنید. و این اطلاعات را دریافت کنید و یا به صورت آنلاین در سایت های معتبر این حوزه این اطلاعات را جستجو و دریافت کنید. شما نیز به خود می توانید با تماس برقرار کردن با کارشناسان ما  که شماره هایشان در سایت درج شده. در این صفحه، با کارشناسان ما نیز مشورت نمایید.

اما به طور کلی می توان گفت، قیمت این محصول بالا نیست و در مقایسه با سایر اجناس، قیمتی مطلوب و مقرون به صرفه دارد.

انواع چراغ راهنما

در این قسمت از مقاله سعی داریم تا انواع چراغ راهنما را بررسی کنیم. به طبع همه ما میدانیم که چراغ راهنمایی جزو مهمترین تجهیزات ترافیکی محسوب می شود. در واقع چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن نیز از لحاظ ساختشدن. و همچنین متریال مورد استفاده در آن به انواع زیر تقسیم می شود:

  1. چراغ راهنمایی هالوژنی: این چراغ همان چراغ رشته ای یا سنتی است که در قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است.
  2. چراغ راهنماییLED : در این نوع چراغ، مجموعه ای از لامپ ها کنار هم قرار می گیرند که باعث مصرف برق کمتری می شوند.
  3. چراغ راهنمایی عابر پیاده: این نوع چراغ راهنمایی برای عابرین پیاده استفاده می شود که علامت های مختلفی دارد.
  4. چراغ ترافیکی مناسب افراد کوررنگ: این نوع چراغ برای افرادی است که مشکل در تشخیص رنگ ها دارند. این چراغ ها در تقاطع ها  قرار گرفته اند تا به اشخاص برای رفت و آمد اطلاع رسانی نمایند.

"مراکز

سازنده چراغ راهنمایی چشمک زن

چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن از آن دسته چراغ های راهنمایی و رانندگی است که پیام هایی خاص را به رانندگان منتقل می کند و در دو رنگ زرد و قرمز به صورت چشمک زن روانه بازار می شوند. یکی از شرکت های معتبر سازنده چراغ راهنمایی چشمک زن، مجموعه فرتو ترافیک می باشد که سال هاست در طراحی، تولید و فروش این محصولات فعالیت می کند. معنای رنگ های چراغ چشمک زن متفاوت می باشد. رنگ زرد چراغ چشمک زن به معنای کاهش سرعت و عبور کردن با احتیاط می باشد و رنگ قرمز آن به معنای ایستادن و حرکت کردن پس از بررسی وضعیت عبور خودرها می باشد؛ چرا که ممکن است خودروهایی در حال عبور از مسیر مخالف باشند و در صورت سهل انگاری منجر به تصادف شود.

چراغ راهنمایی دو خانه

چراغ راهنمایی دو خانه جزء چراغ های راهنمایی و اخطاری محسوب می شوند که دارای لامپ های ال ای دی به رنگ های زرد و قرمز می باشد و وظیفه کنترل ترافیک وسایل نقلیه در تقاطع خیابان ها، ورودی و خروجی معابر و پیاده روها را برعهده دارد تا میزان تصادفات به حداقل رسد. از ویژگی های چراغ راهنمایی دوخانه می توان به عایق بودن آن در مقابل گرما و رطوبت، صرفه جویی در مصرف برق و عمر طولانی آن اشاره نمود. یکی دیگر از ویژگی های چشمگیری که چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن دوخانه دارد، داشتن قیمت بسیار مناسب آن نسبت به کارکردی که دارد، می باشد.

قیمت چراغ چشمک زن دو خانه

چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن دو خانه از جمله چراغ های فانوسی می باشد که به علت عمر طولانی، سهولت در نگهداری و صرفه جویی در مصرف انرژی در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می گیرد. پایین بودن قیمت چراغ چشمک زن دو خانه از دیگر عواملی است که موجب شده است مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گیرد. چراغ چشمک زن دو خانه از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات ترافیکی می باشد که با رنگ های قرمز و زرد اولویت حرکت خودروها را مشخص کرده و از ترافیک و هرج و مرج جلوگیری می کند. این چراغ معمولا در سر چهار راه ها، مراکز مهم، عابر پیاده ها و … جهت هدایت و کنترل ترافیک کاربرد دارد.

خرید چراغ راهنمایی و رانندگی

در هنگام خرید چراغ راهنمایی و رانندگی توجه به جنس و متریال به کار رفته در آن بسیار ضروری می باشد. چراغ راهنمایی رانندگی چشمک زن به کنترل ترافیک در تقاطع ها کمک می کند و همچنین به بهبود ایمنی و کارایی ترافیک اتومبیل ها و عابران پیاده کمک می کند. چراغ های راهنمایی و رانندگی علاوه بر مزایایی که دارند، دارای معایبی هم می باشند. این چراغ ها می توانند نوع خاصی از تصادفات را افزایش دهند که معمولا تصادفات از عقب می باشد. یکی از مهم ترین محصولاتی که شرکت فرتو ترافیک عرضه می کند، چراغ راهنمایی و رانندگی است که شما می توانید جهت خرید این محصول به وب سایت فرتو ترافیک مراجعه کنید.

6 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر خدمت شما تلاشگران در عرصه ی تولید چراغ راهنمایی چشمک زن
    امکان خرید غیر حضوری این محصول وجود دارد؟

    • سلام وقت بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  • با استفاده از این چراغ های خورشیدی دیگه قطعی برق تاثیری روی چراغ های راهنمایی نخواهد داشت که طبیعتا کیفیتی به همراه داره که پیمانکار های شهری میتونن روش حساب باز کنن

  • سلام. وقت بخیر.آیا این محصولات به صورت تک فروشی هم انجام میشه یا بصورت عمده و طی قرارداد صورت میگیره؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • سلام خسته نباشید
    چراغ راهنمایی سولار نسبت به چراغ های لامپی دارای مزایای بیشتر و همچنین قابل اعتماد تر هستند. این نوع محصول با مصرف صحیح از انرژی های تجدید پذیر توانسته یکی از اثر گذارترین تجهیزات در زمینه ی ایمنی راه ها باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *